Supremacy-peli
+20
Silmämies
wierii
Risti
Akuhullu
djlordi
CeDe
Karhula
Näsä
Manuel
Salwer1st/
Allu
Dekka
jojo3
aqanq
Aku Vankka
Kreach
Ideal
Hiiva
Red
kirja
24 posters
Kisafoorumi :: Kisat :: Muut kilpailut
Sivu 9 / 9
Sivu 9 / 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Vs: Supremacy-peli
no joojoo läppä toi oliki. Kyl mä aattelin et vois kokeilla liittoumaan tullakki, nimellä ei oo paskan väliä kunhan se ei oo mikään naurettava tyyliin Masters of Kisafoorumi.
jojo3- Ankkiksen nimimerkki : jojo3
1. Masters of Kisafoorumi tai jokin muu samankaltainen, Pyramidi
2. Kisafoorumi, kirja
3. Jokin muu, Red
4. Jojo3 & Co., jojo3, Peetukka
2. Kisafoorumi, kirja
3. Jokin muu, Red
4. Jojo3 & Co., jojo3, Peetukka
Peetukka- Join date : 11.01.2010
2. Kisafoorumi, kirja
3. Jokin muu, Red
4. Jojo3 & Co., jojo3, Peetukka, Hiiva
2. Kisafoorumi, kirja
3. Jokin muu, Red
Sanon jo suoraan etten ole liittymässä yhden henkilön nimeä kantavaan liittoumaan. Tasapuolista sen olla pitää eikä yhden henkilön nimellä koristeltu.
Jos haluatte, saatte toki laittaa tuollaisen nimen mutta sitten itse jään pois. Mielestäni pitäisi olla ihan neutraalinimi jokaiselle, ei tuollaista. Ja Hiivan ja Peetukan tarkoitusperiäkin epäilen aika vahvasti.
jojokin sanoi tuon olleen läppä.
Jos haluatte, saatte toki laittaa tuollaisen nimen mutta sitten itse jään pois. Mielestäni pitäisi olla ihan neutraalinimi jokaiselle, ei tuollaista. Ja Hiivan ja Peetukan tarkoitusperiäkin epäilen aika vahvasti.
jojokin sanoi tuon olleen läppä.
Pyramidi- Join date : 17.11.2010
No älä sitten tuu.Pyramidi kirjoitti:Sanon jo suoraan etten ole liittymässä yhden henkilön nimeä kantavaan liittoumaan.
Jos se äänestyksen voittaa, eikös se ole nimi. Kai äänestys nyt sentään sitova on.
~kirja
~kirja
kirja- Ankkiksen nimimerkki : kirja
Muttakun minusta nimen pitäisi olla ihan neutraali, ei yhden henkilön nimeä kantava. Itse en siis edelleenkään tuollaiseen suostu.
Ja kaksi on vielä äänestämättä jotka varmaan äänestävät.
Ja kaksi on vielä äänestämättä jotka varmaan äänestävät.
joo toi oli läppä että se oli läppä... eiku mitä
jojo3- Ankkiksen nimimerkki : jojo3
2. Kisafoorumi, kirja, Risti
3. Jokin muu, Red
3. Jokin muu, Red
Risti- Ankkiksen nimimerkki : Ankkaristi
Syntymäpäivä : 28.03.1996
Jos on ongelmia peliin pääsemisessä, kannattaa käyttää old design-painiketta play-painikkeen vieressä. Siitä pääsee pelaamaan samaan peliin vanhan muotoilun kautta jonka muoto ja valikot ovat "hiukkasen" erilaisempia verrattuna nykyiseen. Kannattaa tutustua tähänkin jos samanlaisia ongelmia on vielä tulossa. Bugia ei ole vielä ratkaistu.
Liittouma olisi minusta aluksi paras tehdä tuolla Kisafoorumi-nimellä, sitten vaihdellaan jos tarve vaatii. Nimeä voi nimittäin vaihtaa vielä jälkeenpäin.
Liitolle voi tehdä myös logon.
Liittouma olisi minusta aluksi paras tehdä tuolla Kisafoorumi-nimellä, sitten vaihdellaan jos tarve vaatii. Nimeä voi nimittäin vaihtaa vielä jälkeenpäin.
Liitolle voi tehdä myös logon.
Amitäsiishäh? Bugistako tässä nyt siis on kyse? Meinaan en ole yhteenkään peliin päässyt tänään sisälle ollenkaan. Pitääpä testata tuota old designia.
Ja minulle on ihan se ja sama mikä sen liittouman nimi on, liityn siihen kunhan pääsette jonkinlaiseen sopuun siitä.
3. Jokin muu, Red, Aku Vankka
Ja minä en sitten ala mitään nimiä ehdottelemaan, jos tuo kolmonen toteutuu, vaikka näyttääkin siltä että näin ei käy.
Ja minulle on ihan se ja sama mikä sen liittouman nimi on, liityn siihen kunhan pääsette jonkinlaiseen sopuun siitä.
3. Jokin muu, Red, Aku Vankka
Ja minä en sitten ala mitään nimiä ehdottelemaan, jos tuo kolmonen toteutuu, vaikka näyttääkin siltä että näin ei käy.
Aku Vankka- Ankkiksen nimimerkki : Aku Vankka
Syntymäpäivä : 14.12.1995
Tein liittouman nimeltä Kisafoorumi (lyhenteeltä Kf). Liittyköön mukaan ken haluaa.
Nimeä voidaan vielä vaihtaa ja logokin pitää suunnitella. Mutta tuo onkin vasta ensimmäinen muoto jotta saadaan liitto edes kokoon.
Nimeä voidaan vielä vaihtaa ja logokin pitää suunnitella. Mutta tuo onkin vasta ensimmäinen muoto jotta saadaan liitto edes kokoon.
Äänestän Jojo & Co. vaihtoehtoa. Supre nimittäin on hiukan alkanut kiehtoa.
Iffe69- Join date : 09.01.2010
Luulin että tää oli tasa-arvoinen äänestys. Koska Pyramidi yrittää kaataa täällä sivustollamme vallitsevan harmonian, teen äänestyksen koskien Pyramidin karkoittamista tältä sivustolta:Pyramidi kirjoitti:Tein liittouman nimeltä Kisafoorumi (lyhenteeltä Kf). Liittyköön mukaan ken haluaa.
Kyllä, Hiiva
Viimeinen muokkaaja, Hiiva pvm Ma Syys 05 2011, 20:46, muokattu 1 kertaa
Kyllä, Hiiva, PeetukkaHiiva kirjoitti:Luulin että tää oli tasa-arvoinen äänestys. Koska Pyramidi yrittää kaataa täällä sivustollamme vallitsevan harmonian, teen äänestyksen koskien Pyramidin karkoittamista tältä sivustolta.
Viimeinen muokkaaja, Peetukka pvm Ma Syys 05 2011, 20:47, muokattu 2 kertaa
Mutta esim. Iffen ääni oli aika selvästi kaveriääni. Chatissakin myönsi ettei aika riitä.
Olisi pitänyt äänestystä koskien laittaa että joka ei tulossa liittoumaan ei myöskään äänestäisi. Tällöin tulee kaveriääniä ja nimen päättämiseen vaikuttavat kaverit. Todellisessa liittoumassa ei olisi pahimmassa tapauksessa ketään sitä nimeä kannattanut.
Itse tulkitsin aikoinaan jojon nimiehdotuksen läppänä.
Olisi pitänyt äänestystä koskien laittaa että joka ei tulossa liittoumaan ei myöskään äänestäisi. Tällöin tulee kaveriääniä ja nimen päättämiseen vaikuttavat kaverit. Todellisessa liittoumassa ei olisi pahimmassa tapauksessa ketään sitä nimeä kannattanut.
Itse tulkitsin aikoinaan jojon nimiehdotuksen läppänä.
Itse taas en. Minulla oli siis myös perusteltu syy äänestää tätä nimiehdotusta.Pyramidi kirjoitti:Itse tulkitsin aikoinaan jojon nimiehdotuksen läppänä.
Olisiko millään tavalla mahdollista yrittää aloittaa vielä uutta peliä? Nyt jouluksi sopisi hyvin uusi peli.
Pienellä kartalla, niin riittää kuusi henkilöä tai sitten aasia-kartalla mihin riittää ehkä vieläkin vähemmän. Mutta jollain kuitenkin.
Supressa on nyt myös uusi yksikkö mikä on käytössä heti alussa, panssariauto suomennettuna, voimakkuudeltaan vastaa 100 % moraalin omaavaa tavallista jalkaväkiyksikköä. Silti apuväline alun aggressiiviseen valtaukseen.
Itse olen mukana.
Pienellä kartalla, niin riittää kuusi henkilöä tai sitten aasia-kartalla mihin riittää ehkä vieläkin vähemmän. Mutta jollain kuitenkin.
Supressa on nyt myös uusi yksikkö mikä on käytössä heti alussa, panssariauto suomennettuna, voimakkuudeltaan vastaa 100 % moraalin omaavaa tavallista jalkaväkiyksikköä. Silti apuväline alun aggressiiviseen valtaukseen.
Itse olen mukana.
Pyramidi kirjoitti:Nyt jouluksi sopisi hyvin uusi peli.
Poissaoloja aikasen runsaasti?
~kirja
kirja- Ankkiksen nimimerkki : kirja
Mikäs tuon liittouman nimeksi tuli???Pyramidi kirjoitti:Liittoumaan olisi siis tulossa neljä. Nyt siis liittouma jo pystyyn.
Äänestetään näin aluksi nimiehdotuksista:
2. Kisafoorumi
3. Jokin muu, mikä?
Red- Ankkiksen nimimerkki : Toke
Sivu 9 / 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Kisafoorumi :: Kisat :: Muut kilpailut
Sivu 9 / 9
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa