Supremacy-peli
+20
Silmämies
wierii
Risti
Akuhullu
djlordi
CeDe
Karhula
Näsä
Manuel
Salwer1st/
Allu
Dekka
jojo3
aqanq
Aku Vankka
Kreach
Ideal
Hiiva
Red
kirja
24 posters
Kisafoorumi :: Kisat :: Muut kilpailut
Sivu 6 / 9
Sivu 6 / 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Vs: Supremacy-peli
Olen mukana, kuin peräpukama... tms. Eli mukana tuossa pelissä.
Red- Ankkiksen nimimerkki : Toke
Mukaan äkkiä... >Risti
Risti- Ankkiksen nimimerkki : Ankkaristi
Syntymäpäivä : 28.03.1996
Se muuten taitaa heittää nykyään automaattisesti johonkin peliin mukaan kun rekisteröityy. Mutta ei se estä tätä KF:n pelin pelaamista, pelaat sitä valmista jos huvittaa ja jos ei niin sitten et.kirja kirjoitti:Lisätietoja? Minkä sivun mukaan?Pyramidi kirjoitti:Lisäksi näytän olevan jo jossain pelissä mukana, vaikka en ole mihinkään ilmoittautunut.
jojo3- Ankkiksen nimimerkki : jojo3
kirja kirjoitti:
Varoitinkin sen olevan hieman vanhentunut, nyt sivu tunnetaan nimellä The Games.
Nythän sekin selvisi ja löysin pelit.
kirja kirjoitti:
Lisätietoja? Minkä sivun mukaan?
Aikaisemmin sisään kirjauduttuani ja profiilikohdassa näytti avoinna olevan pelin. Enää ei sitä näy, ilmeisesti ei jaksettu siellä odottaa.
Milloin tämäkin peli päästään aloittamaan? Ilmeisesti ketään ei tunnu kiinnostavan tämäkään enää.
Pyramidi- Join date : 17.11.2010
Peli on ollut ilmossa vasta pari päivää, kärsivällisyyttä. :) Mukava prosenttiosuus Supremacya pelaavista on kuitenkin jo mukana.Pyramidi kirjoitti:Ilmeisesti ketään ei tunnu kiinnostavan tämäkään enää.
Kuudellahan sen pelin saa luotua. Sovitaanko, että peli alkaa ensi viikolla, ellei 10 pelaajaa saada täyteen jo ennen sitä.
~kirja
kirja- Ankkiksen nimimerkki : kirja
Tää paikka ei oo mikään aa.fi missä pelit täyttyy puolessa tunnissa jne.Pyramidi kirjoitti: Milloin tämäkin peli päästään aloittamaan? Ilmeisesti ketään ei tunnu kiinnostavan tämäkään enää.
kirja kirjoitti:
Kuudellahan sen pelin saa luotua. Sovitaanko, että peli alkaa ensi viikolla, ellei 10 pelaajaa saada täyteen jo ennen sitä.
Sovitaan vain. Olen jo odottanut milloin peli saataisiin käyntiin. Peli kai alkaa maanantaina eli itsenäisyyspäivänä.
Hiiva kirjoitti:
Tää paikka ei oo mikään aa.fi missä pelit täyttyy puolessa tunnissa jne.
Tiedän kyllä sen, mutta verrattuna aikaisempiin Supreihin tämä peli täyttyy hitaammin.
Mun mielestä vois kyl enemmänkin väkeä vielä ootella, ei täs nyt oo mihinkään kiire mun mielestä. Okei, ehkä ne ketkä haluaa tulla niin ovat jo tulleet, mutmut...Pyramidi kirjoitti:Sovitaan vain. Olen jo odottanut milloin peli saataisiin käyntiin. Peli kai alkaa maanantaina eli itsenäisyyspäivänä.kirja kirjoitti:
Kai mut on merkattu siihen mukaan?
Näsä- Join date : 21.06.2010
Syntymäpäivä : 14.10.1997
Näsä kirjoitti:Kai mut on merkattu siihen mukaan?
Nyt on :)
~kirja
Huomennako sitten aloitetaan, vai?
Aku Vankka- Ankkiksen nimimerkki : Aku Vankka
Syntymäpäivä : 14.12.1995
Pelin nimi: Kisafoorumi IV
Salasana: KFIV
Pyramidi
jojo3
Aku Vankka
Red
Risti
Hiiva
Näsä
Liittykää!
~kirja
Salasana: KFIV
Pyramidi
jojo3
Aku Vankka
Red
Risti
Hiiva
Näsä
Liittykää!
~kirja
Alueenvaihtoidea, mm. tunnettiin jojon mielestä nimillä homostelu, kusetus, pelleily ynm. sai jälleen uuden uhrinsa:
Jojo respect: 100% ----> 1% (yks prossa koska osallistuu änäri pörssiin)
- Juonipaljastus:
- [22:18:05] jojo3 : Risti, saat milanin jos annat jonku tanskan pohjoisosan ja saat vaikka jonku muunki kaupan päälle jolla voit blokkii pyran etenemisen ja saat koko pohjois-italian
Nyt on selvästi syttymässä uusi suursota Eurooppaan. Saksan ja Italian tuhouduttua haluavat Euroopan mahtavimmat valtiot päästä selvyyteen keskenään. Tästä saatiin jo tänään osoitus Marokon(Hiiva) julistaessa kauppasaarron minun hallitsemalle Iso-Britannialle. Tiedossa on selvästi suursota, joka todennnäköisesti käydään Italian maaperällä.
Loppujen lopuksi minähän tuon Milanin sain haltuuni, katsotaan tosin kuinka pitkäksi aikaa.
Loppujen lopuksi minähän tuon Milanin sain haltuuni, katsotaan tosin kuinka pitkäksi aikaa.
Ilmeisesti vahingossa menny kauppasaarroksi. Jos sotia haluan niin pistän suoraan sodan.
Näin epätoivon aikana mieli sumentuu välillä ja paha ottaa vallan kun mieli on heikkonaHiiva kirjoitti:Alueenvaihtoidea, mm. tunnettiin jojon mielestä nimillä homostelu, kusetus, pelleily ynm. sai jälleen uuden uhrinsa:
- Juonipaljastus:
[22:18:05] jojo3 : Risti, saat milanin jos annat jonku tanskan pohjoisosan ja saat vaikka jonku muunki kaupan päälle jolla voit blokkii pyran etenemisen ja saat koko pohjois-italian
Kenties Kisafoorumin neljättä peliä pian pystyyn...? Itsellä ainakin olisi nyt mahdollisuuksia osallistua näin joulun jälkeen. Chatista näytti löytyvä pari kolme muutakin mahdollista osallistujaa, ja kenties löytyisi lisääkin? Eli, löytyykö innostusta?
Dekka- Ankkiksen nimimerkki : akkaridekkari
Syntymäpäivä : 06.06.1996
Viidettä.Dekka kirjoitti:Kenties Kisafoorumin neljättä peliä pian pystyyn...?
Ensi vuonna. Uutenavuotena tuskin kaikki ovat paikalla, en ainakaan minä. Miten olisi, jos aloittaisimme pelin KF:n syntymäpäivänä?
~kirja
Käy mulle. Joka tapauksessa porukan keräämiseen menee tunnetusti jonkin aikaa, joten voisihan sitä nyt jo kerätä osallistujat.
Hyvä idea. Vaikka minä olenkin vielä tässä nelosessa mukana, ei minua ainakaan haittaa vaikka laitettaisiin toinen peli pyörimään.
KF'n syntymäpäivähän on vissiin tammikuun 9. päivä? Tai siis kahdeksas päivähän se näyttävästi on perustettu, mutta vasta yhdeksäntenä se avattiin käyttäjille, joten ainakin minä pitäisin sen takia sitä virallisena syntymäpäivänä.
KF'n syntymäpäivähän on vissiin tammikuun 9. päivä? Tai siis kahdeksas päivähän se näyttävästi on perustettu, mutta vasta yhdeksäntenä se avattiin käyttäjille, joten ainakin minä pitäisin sen takia sitä virallisena syntymäpäivänä.
Mukana.
Karhula- Ankkiksen nimimerkki : Karhula
Syntymäpäivä : 06.07.1997
[19:49:55] Pyramidi : Söilyminen pelissä loppuun saakka on tärkeämpää kuin voitto.
Kannattaa liittoutua seuraavissa peleissä Pyran kanssa, varma voitto liittolaiselle
Kannattaa liittoutua seuraavissa peleissä Pyran kanssa, varma voitto liittolaiselle
Mukaan!
[21:51:59] Pyramidi : Olen kuitenkin analysoinut tarkasti kaikki Supren kartat.
[21:52:24] Pyramidi : ja tehnyt melkein jokaiselle hyökkäysuunnitelmat tulevaisuuteen valmiiksi.
[21:51:59] Pyramidi : Olen kuitenkin analysoinut tarkasti kaikki Supren kartat.
[21:52:24] Pyramidi : ja tehnyt melkein jokaiselle hyökkäysuunnitelmat tulevaisuuteen valmiiksi.
Allu- Ankkiksen nimimerkki : akuankka fani97
Syntymäpäivä : 29.05.1997
Mukana ollaan >Risti
Ja jos se nyt ei tullut vielä selväksi, niin tokihan olen mukana.
ai onks täs niinqu joku ilmoki käynnis? no oon mukana anyway kuitenki
Kyllä sitä mukaan voin sittenkin tulla, jos mahtuu. Niin mukavalta peliltä tämä Supre on kuitenkin vaikuttanut.
On se niin tarkaa että pitää tulla johonki topicciin tulla sanoon että on mukana. Mukana.
Salwer1st/- Ankkiksen nimimerkki : Salwer1st/
Syntymäpäivä : 06.09.1942
Sehän olisi sitten aivan erinomainen ratkaisu, että jokainen sanoisi chatissa mihin kellonaikaan tahansa, että haluaa tulla mukaan peliin.Salwer1st/ kirjoitti:On se niin tarkaa että pitää tulla johonki topicciin tulla sanoon että on mukana. Mukana.
Enkä nyt muutenkaan tajua mikä iso homma tässä nyt on kirjoittaa topiciin muutama sana... >Risti
Salw taisi olla muuten yhdestoista ilmoittautuja, joten hän ei pääse mukaan, sillä pikkukartallehan mahtuu vain ne kymmenen pelaajaa. Ellei sitten vielä tule neljä uutta, jolloin siirtyisimme isolle kartalle (mitä itse en oikeastaan erityisemmin toivo).
Laittaako kirja pelin käyntiin? Tänään?
Peli luotu. Nimi Kisafoorumi V, salasana KF V
Löytyy haun tulosten ensimmäisen sivun alimmalta paikalta.
~kirja
Löytyy haun tulosten ensimmäisen sivun alimmalta paikalta.
~kirja
Ai että uus peli alko voi himputti kun en huomannu!
Näsä- Join date : 21.06.2010
Syntymäpäivä : 14.10.1997
Nelospelistä. Laitoin chattiin tilastoa:
Tuhotut yksiköt tällä hetkellä: minä 314-592 = 906, Risti 104-289 = 393, Pyra 124-139 = 263, AV 4-88 = 92 Hiiva 930-316 = 1246 Näsä 178-228 = 406
(nimi tuhoamat-tuhotut summa)
~kirja
Tuhotut yksiköt tällä hetkellä: minä 314-592 = 906, Risti 104-289 = 393, Pyra 124-139 = 263, AV 4-88 = 92 Hiiva 930-316 = 1246 Näsä 178-228 = 406
(nimi tuhoamat-tuhotut summa)
~kirja
Nelospeli alkaa olemaan kohta lopussa, vain neljä pelaajaa vielä jäljellä joten olisiko aika alkaa suunnittelemaan kuudetta peliä.
Itse haluaisin käyttöön kakkoskartan kuten moni muukin varmasti. vaikka peli kestääkin pidemmpään se on mukavampi ottaa isolla kartalla. Mielenkiintokin säilyy paremmin. Pelaajia siihen voisi kai jo alkaa keräämään. Olisiko siis kiinnostusta kutospelin käymisestä isolla kartalla?
Itse haluaisin käyttöön kakkoskartan kuten moni muukin varmasti. vaikka peli kestääkin pidemmpään se on mukavampi ottaa isolla kartalla. Mielenkiintokin säilyy paremmin. Pelaajia siihen voisi kai jo alkaa keräämään. Olisiko siis kiinnostusta kutospelin käymisestä isolla kartalla?
Rekkasin just Supree, nyt on jossai random-pelis, mihi ite en ees liittyny, Eqyptin johtaja.
Peetukka- Join date : 11.01.2010
Eilen puhuttiin mahdollista jutusta, että ensin otettaisiin halukkaat kf-foorumilaiset ja sit tehtäisiin peli johon otettaisiin meidän lisäksi jotain muita pelaajia.
Ketkä olisivat täällä tällaiseen järjestelyyn kiinnostuneita? Halukkaita pelaajia kai voitaisiin jo kysyä. Itse olen halukas tähän, vaikka lisäksi tulevat randompelaajat saattavatkin olla joitakin huippuja.
Tulevaan peliin mukaan!
Allu- Ankkiksen nimimerkki : akuankka fani97
Syntymäpäivä : 29.05.1997
Voisi vaikka laittaa, että olen automaattisesti mukana kaikissa tulevissa peleissä, mutta se ei taida olla mahdollista . Elikkä Mukana siis >Risti
No totta ihmeessä olen mukana, vaikka pari aikaisempaa peliä onkin mennyt lievästi sanottuna metsään.
Mukana.
Tulen ehkä mukaan. Pelataanko siis isolla vai pienellä kartalla?
Red- Ankkiksen nimimerkki : Toke
Red, peli pelataan isolla kartalla. OLetko siis vielä mukana?
kirja väläytteli chatissa mahdollisuuttaa ottaa yhteispeli jonkun hattrickjärjestön kanssa, joka on tällä hetkellä pelaamassa toista peliään. Nimi taisi olla NuTri.
kirja väläytteli chatissa mahdollisuuttaa ottaa yhteispeli jonkun hattrickjärjestön kanssa, joka on tällä hetkellä pelaamassa toista peliään. Nimi taisi olla NuTri.
Sivu 6 / 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Kisafoorumi :: Kisat :: Muut kilpailut
Sivu 6 / 9
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa