Supremacy-peli
+20
Silmämies
wierii
Risti
Akuhullu
djlordi
CeDe
Karhula
Näsä
Manuel
Salwer1st/
Allu
Dekka
jojo3
aqanq
Aku Vankka
Kreach
Ideal
Hiiva
Red
kirja
24 posters
Kisafoorumi :: Kisat :: Muut kilpailut
Sivu 7 / 9
Sivu 7 / 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Vs: Supremacy-peli
No tulen isolle kartalle, mutta en mitään järjestöjä vastaan.
Red- Ankkiksen nimimerkki : Toke
HT-ukot ampuu pallon sun sotillaitten päähän.Red kirjoitti:No tulen isolle kartalle, mutta en mitään järjestöjä vastaan.
Peetukka- Join date : 11.01.2010
Pelottaako saada laadukas peli?Red kirjoitti:No tulen isolle kartalle, mutta en mitään järjestöjä vastaan.
Loputhan ovat joka tapauksessa tuntemattomia. Mieluummin suomalaisia kuin sekalaisia, eikös vain.
~kirja
~kirja
kirja- Ankkiksen nimimerkki : kirja
Pelottaa.Hiiva kirjoitti:Pelottaako saada laadukas peli?Red kirjoitti:No tulen isolle kartalle, mutta en mitään järjestöjä vastaan.
Edit. Eiku hetkoinen, jos sinne kuitenkin tulee jotain muitakin pelaajia, niin toki mieluummin suomalaisia vastaan. Luulin, että siihen peliin tulee vain kisafoorumin kävijöitä ja sitten tuo järjestöpeli on erikseen... No, katsotaan nyt.
NuTrista olisi tulossa ainakin viisi (+ minä), täältä tarvittaisiin sitten 9 + minä. Uskon kuitenkin, että sieltä vielä pari saadaan lisää.
~kirja
~kirja
Olisiko nyt uudempia tietoja NuTrista kuinka monta sieltä olisi tulossa?
Täältä siis:
Minä
Peetukka
Allu
Risti
Aku Vankka
Karhula
kirja
Red?
NuTrista siis ainakin seitsemän mukaan tai täältä vielä pari.
Nelospelikin päättyi tässä viikko sitten. Oma loppupuheeni:
Täältä siis:
Minä
Peetukka
Allu
Risti
Aku Vankka
Karhula
kirja
Red?
NuTrista siis ainakin seitsemän mukaan tai täältä vielä pari.
Nelospelikin päättyi tässä viikko sitten. Oma loppupuheeni:
Official British government communiqué, 2:34 ip.
---
Kiitos pelistä
---
Kiitokset tästä hyvästä ja nautinnollisesta ensimmäisesta Supre-pelistä. Voittoon on hyvä päättää tämä hieno taistelu. Peli päättyi jo yllättävän aikaisin, mutta hieno peli silti.
Miksi voitinkaan pelin? Kenties alun liittojen hakeminen ja lisäjoukoilla aloittaminen avasi avaimet pelin voittoon. Peli alkoi ehkä huonosti, menetin tykkini heti Islannissa ja sen jälkeen olin melkein samoilla viivoilla muiden pelaajien kanssa. En jäänyt saarelleni jumittumaan vaan tulin Eurooppaan mahdollisimman aikaisin saadakseni jalansijan Eurooppaan. kirjan kanssa solmittu liitto ja Ristin tuleminen mukaan sinetöi Saksan kohtalon. saksasta sain hyvin materiaaleja, mistä oli silloin pulan. Voittokulkuni pelissä oli päättyä myös myöhemmin energioista tärkeimmän, öljyn puutteeseen. Viljasta oli myös kova pula, kunnes rakensin rautateitä ja sain Ranskasta viljaa. Italiakin oli hyödyllinen kohde, pääsin lähemmkäksi Hiivaa ja sain myös materiaaleja sekä ruokaa. Sitten menin Näsän jäljessä Ranskaan ja sain sieltä viljaa ja materiaaleja. Sen jälkeen alkoi pitkä ja tylsä taistelu Näsää ja Hiivaa vastaan, joka päättyi vihdoin Hiivan railgunien Italiasa tuhouduttua. Kun pelissä oli enää neljä pelaajaa jäljellä, aloin olemaan pienoisessa pulassa. Usein on käynyt klassisesti niin, että muut hyökkäävät johtajamaan kimppuun. Aloitinkin sodan Ristiä vastaan kunnes tajusin että kirja pelin voittaa jos en tuhoa häntä. Rauhan sovimme ja sitten lähdimme yhdessä kirjaa vastaan. Risti kärsi naapuruudesta, menetti monta aluetta. Itselläni sota oli helppo alun menetysten jälkeen. Armeijani oli kasvanut suuresti ja sen avulla hallitsin pelin loppua. vakoilin lopussa kirjaa ja sain selville kirjan haluavan hyökätä kimppuuni Ristin kanssa. Tämä olisi saattanut koitua kohtalokseni, mutta onneksi Risti pysyi uskollisena. Häpeän aloittamaani sotaa kirjaa vastaan ja ennen kaikkea pettämääni lupausta. Onneksi kirja kuitenkin säilyi pelin loppuun saakka. Kiitokset pelistä
King I fight until the sun down
Pyramidi- Join date : 17.11.2010
Sietää kyllä hävetä ja pitkään, oli se sen verran törkeetä hyökätä liittolaisensa kimppuun.Pyramidi kirjoitti: Häpeän aloittamaani sotaa kirjaa vastaan ja ennen kaikkea pettämääni lupausta. Onneksi kirja kuitenkin säilyi pelin loppuun saakka. Kiitokset pelistä
Koin varmaan kaikkien aikojen suurimman tappion eräässä pelissä...
Multa hakattiin yön aikana 18 sotalaivaa.
Multa hakattiin yön aikana 18 sotalaivaa.
Karhula- Ankkiksen nimimerkki : Karhula
Syntymäpäivä : 06.07.1997
Ehdit ollakin niin hirveän monessa mukana... >Risti
Risti- Ankkiksen nimimerkki : Ankkaristi
Syntymäpäivä : 28.03.1996
No ei kukaan edes jaksa pelata, kun kirja ei ole hoitamassa näitä peliasioita.
kirjan poissaolo on todellakin halvaannuttanut Supre-pelimme. Ajattelin, että koska suomenkielisiä sivuja ei ole vielä virallisesti julkaistu ja siksi siellä on aika vähän väkeä, voisi sinne tehdä pelin johon sitten liittyy kuka haluaa. Itselläni on tällähetkellä tosin kolme peliä käynnissä, mutta kyllä neljä peliä vielä voi hoitaa hyvinkin helposti. Ja olen jo suunnitellut jättäväni yhden pelin kesken.
Ei tuo lopettamiseni tuosta kirjan poissaolosta johdu, mulla on muutenkin tulevaisuudessa muutakin tekemistä, niin parempi jättää Supre kokonaan pois. Ihan kiva peli tosiaan.
Supressa on tullut taas uusia uudistuksia, niitäkin olisi jossain vaiheessa mukava päästä kokeilemaan.
Yksi ehkä parhaimmista uudistuksista on liittoumat, Supren sivuilla voi tehdä liittouman johon voi sitten liittyä ja sitten liittoumien kesken voi pelata ilmaisia liittoumapelejä. Supren foorumilta poimin tiedon, että liittoumassa pitää olla vähintään viisi jäsentä jotta pelejä voi pelata. Keillä olisi kiinnostusta tulla tällaiseen liittoumaan? Jos on kiinnostusta, voisi myös nimiehdotuksia laittaa.
Liittoumauutinen:
[url]http://www.supremacy1914.com/index.php?id=28&tx_supgames_piTools[showNews]=821&tx_supgames_piTools[backLink]=1[/url]
Yksi ehkä parhaimmista uudistuksista on liittoumat, Supren sivuilla voi tehdä liittouman johon voi sitten liittyä ja sitten liittoumien kesken voi pelata ilmaisia liittoumapelejä. Supren foorumilta poimin tiedon, että liittoumassa pitää olla vähintään viisi jäsentä jotta pelejä voi pelata. Keillä olisi kiinnostusta tulla tällaiseen liittoumaan? Jos on kiinnostusta, voisi myös nimiehdotuksia laittaa.
Liittoumauutinen:
[url]http://www.supremacy1914.com/index.php?id=28&tx_supgames_piTools[showNews]=821&tx_supgames_piTools[backLink]=1[/url]
Itse ainakin olisin liittoumassa mukana. Kaikki vain mukaan, jotka normaalisti tällä foorumilla jatkossakin aikovat pelailla Suprea .
Ja jos nimiehdotuksia ei tule, voidaan päätyä ihan Kisafoorumi-liitto/-uma-nimeen. >Risti
Ja jos nimiehdotuksia ei tule, voidaan päätyä ihan Kisafoorumi-liitto/-uma-nimeen. >Risti
Kyllähän minäkin toki voisin olla mukana ja sitten jotain uutta peliäkin olisi tosiaan kiva joskus saada pystyyn, edellisestä on jo jonkin aikaa.
Aku Vankka- Ankkiksen nimimerkki : Aku Vankka
Syntymäpäivä : 14.12.1995
Mukana.
Eikös nimeksi riitä Kisafoorumi.
~kirja
~kirja
kirja kirjoitti:
Mutta haluaisin hienommalta kuulostavan nimen, pelkkä Kisafoorumi tuntuu jollain tapaa tönköltä. Olisi hienompaa saada ehkä jokin englanninkielinen, tai muulla tapaa vieraskielinen nimi joka kuulostaa hyvältä. Omasta mielestäni liittoumalla pitää olla hyvä nimi, se herättää ylpeydentunnettakin. Toinen seikka on logo, liittoumalle voi tehdä logon joka näkyy profiilissa. Tällainenkin olisi kiva.
Lisäksi olen huomannut jokaisen Supressa olevan saaneen 30 k goldmarkeja ilmaiseksi, joten voisi olla ajatusta vetää goldmark-peli kaikilla hienouksilla ennen Kf:n kuudetta peliä.
Pyramidi kirjoitti:Lisäksi olen huomannut jokaisen Supressa olevan saaneen 30 k goldmarkeja ilmaiseksi
No en minä ainakaan ole mitään saanut. Edelleen on goldmarkeja 4000, eli sen verran kun olen itse kerännyt.
No, mitä chatissa kyselin niin ainakin Risti ja Peetukka olivat myös saaneet. Taitaa liittyä siihen, että onko pelannut sinä aikana kun Supressa oli vähän aikaa kaikilla käyttäjillä High command-ominaisuus pari viikkoa sitten.
No, itse en ole pelannut Kisafoorumin pelien jälkeen kuin yhden pelin, joka päättyi tuossa about kuukausi sitten. Enkä ole kyllä tästä High command -hommasta kuullutkaan.
High command on Supren ylläpidon tekemä ominaisuus, jossa on kaikkia uudistuksia ja muita mielenkiintoisia asioita. Siihen annettiin käyttöoikeus ilmaiseksi jokaiselle lyhyeksi ajaksi ja samaan aikaan muistan saaneeni nuo goldmarkitkin.
Mutta jos ei maksullista peliä, niin kävisikö sitä ennen kuitenkin jonkun pelin pelaaminen. kirjan poissaolo näyttää kestävän eikä kuudetta peliä taideta päästä aloittamaan sitä ennen.
Mutta jos ei maksullista peliä, niin kävisikö sitä ennen kuitenkin jonkun pelin pelaaminen. kirjan poissaolo näyttää kestävän eikä kuudetta peliä taideta päästä aloittamaan sitä ennen.
No kai tässä nyt jonkunlaisen pelin saa pystyyn ilman kirjaakin? Sellainen joku pienimuotoinen peli jonka ei välttämättä edes tarvitse olla mikään ''Kisafoorumin virallinen peli'' jotka kirja yleensä tekee.
Eikö ole sama vain liittyä johonkin peliin Supren suomenkielisellä sivulla? Liityin yhteen peliin siellä ja muutkin olisivat toivottavia. Yksinpeli ei ole mukava. : (
Pelin numero 138301.
Linkki suomenkieliselle sivulle:
http://fi.supremacy1914.com/index.php?id=250&L=6
// Mielenkiintoista, peli näytti olevan nollassa päivässä ja aloitettuani sen se onkin jo päivässä 16.
Pelin numero 138301.
Linkki suomenkieliselle sivulle:
http://fi.supremacy1914.com/index.php?id=250&L=6
// Mielenkiintoista, peli näytti olevan nollassa päivässä ja aloitettuani sen se onkin jo päivässä 16.
Viimeinen muokkaaja, Pyramidi pvm Pe Toukokuu 06 2011, 20:19, muokattu 1 kertaa
Mieluiten liityttäisiin johonkin valmiiseen peliin pienellä porukalla. Näin saataisiin mukava peli aikaiseksi, ilman, että on väliä liittyykö min. määrä ihmisiä. >Risti
//En huomannut Pyran uusinta viestiä.. Ja nyt kysynkin, että miksi pitää aina tunkea noihin suomenkielisiin peleihin, tuntuvat vain olevan niin autioita.
//En huomannut Pyran uusinta viestiä.. Ja nyt kysynkin, että miksi pitää aina tunkea noihin suomenkielisiin peleihin, tuntuvat vain olevan niin autioita.
Liityin peliin englanninkielisellä sivulla. Pelin numero on 143060. Olkaa vikkeliä jos haluatte mukaan, paikat menevät nopeasti kun peli on kaikille avoin.
Ja vielä joku liittoumaan, liittoumapeli olisi mahtava peli kunniakkaaseen sarjaamme.
Ja vielä joku liittoumaan, liittoumapeli olisi mahtava peli kunniakkaaseen sarjaamme.
Supressa on uusi kartta!!!!!
Juhlistakaamme sitä pelillä, pelaajia mahtuu karttaan viisitoista eli kenties kymmenisen pelaajaa riittää. Kartta on Aasiasta, resursseiltaan aika vaikea mutta kuitenkin hyvä. Melkein jokaisella maalla on jokin pieni maa lähellä, mutta merenranta puuttuu viideltä maalta. Kartta on haastava, mutta ehdottomasti kokeiltavan arvoinen. Ketkä tulevat mukaan?
Juhlistakaamme sitä pelillä, pelaajia mahtuu karttaan viisitoista eli kenties kymmenisen pelaajaa riittää. Kartta on Aasiasta, resursseiltaan aika vaikea mutta kuitenkin hyvä. Melkein jokaisella maalla on jokin pieni maa lähellä, mutta merenranta puuttuu viideltä maalta. Kartta on haastava, mutta ehdottomasti kokeiltavan arvoinen. Ketkä tulevat mukaan?
Ehdottomasti mukana, mutta liittyisin mieluusti jälleen englanninkieliseen peliin mukaan. Kisafoorumilta kun ei tunnu löytyvän halukkaita tällaisiin enää... >Risti
Itse olen jo mukana yhdessä tällaisessa pelissä, Tiibetillä pääsin pelaamaan ja on kieltämättä hankala resurssitilanne heti alkuun. Lisäksi rajanaapureina on monta ihmispelaajaa, joten hyökkäyksiä voi tulla samanaikaisesti useistakin eri suunnista. Mutta voin toki vielä yhteen peliin liittyä, täältä on porukkaa mukana.
Btw, huomasin äsken saaneeni jostain 50 000 goldmarkia o___O Mistä lie tullut?
Btw, huomasin äsken saaneeni jostain 50 000 goldmarkia o___O Mistä lie tullut?
Minä voisin kävästä ainahi kattomassa mutta en varmaan jaksa koko peliä pelata... Eli mukana
Allu- Ankkiksen nimimerkki : akuankka fani97
Syntymäpäivä : 29.05.1997
Itekkin voisin testata. Mukana.
Karhula- Ankkiksen nimimerkki : Karhula
Syntymäpäivä : 06.07.1997
Arvostan asennettasi -.- >RistiAllu kirjoitti:Minä voisin kävästä ainahi kattomassa mutta en varmaan jaksa koko peliä pelata... Eli mukana
Allul on muutaki tekemistä ku Supre. -_________________________-Risti kirjoitti:Arvostan asennettasi -.- >RistiAllu kirjoitti:Minä voisin kävästä ainahi kattomassa mutta en varmaan jaksa koko peliä pelata... Eli mukana
Servaus?Peetukka kirjoitti:Allul on muutaki tekemistä ku Supre. -_________________________-Risti kirjoitti:Arvostan asennettasi -.- >RistiAllu kirjoitti:Minä voisin kävästä ainahi kattomassa mutta en varmaan jaksa koko peliä pelata... Eli mukana
wierii- Ankkiksen nimimerkki : wierii2
Et ole tainnut itse siitä muusta kuullakaan. >RistiPeetukka kirjoitti:Allul on muutaki tekemistä ku Supre. -_________________________-Risti kirjoitti:Arvostan asennettasi -.- >RistiAllu kirjoitti:Minä voisin kävästä ainahi kattomassa mutta en varmaan jaksa koko peliä pelata... Eli mukana
Aikamoista settiä.Risti kirjoitti:Et ole tainnut itse siitä muusta kuullakaan. >RistiPeetukka kirjoitti:Allul on muutaki tekemistä ku Supre. -_________________________-Risti kirjoitti:Arvostan asennettasi -.- >RistiAllu kirjoitti:Minä voisin kävästä ainahi kattomassa mutta en varmaan jaksa koko peliä pelata... Eli mukana
Salwer1st/- Ankkiksen nimimerkki : Salwer1st/
Syntymäpäivä : 06.09.1942
Lollero :PPPP
Allu- Ankkiksen nimimerkki : akuankka fani97
Syntymäpäivä : 29.05.1997
Sulle se muu on kirjojen lukemista.Risti kirjoitti:Et ole tainnut itse siitä muusta kuullakaan. >RistiPeetukka kirjoitti:Allul on muutaki tekemistä ku Supre. -_________________________-Risti kirjoitti:Arvostan asennettasi -.- >RistiAllu kirjoitti:Minä voisin kävästä ainahi kattomassa mutta en varmaan jaksa koko peliä pelata... Eli mukana
Served
Vois tulla, jos saadaan porukkaa. Katsotaan.
Voin tulla, mutta en ennen elokuuta :D Toivottavasti odotatte :D
Dekka- Ankkiksen nimimerkki : akkaridekkari
Syntymäpäivä : 06.06.1996
Miksi vasta elokuussa voit aloittaa Dekka? Sinne on niin pitkä aika että puolet unohtaa ilmoittautumisensa peliin.
Tosin itsekin olen kesäkuussa pois pari viikkoa, mutta elokuussa olen alun pois joten silloin ei minulle käy. paremmin kävisi jos peli alkaisi esim. heinäkuussa.
Tosin itsekin olen kesäkuussa pois pari viikkoa, mutta elokuussa olen alun pois joten silloin ei minulle käy. paremmin kävisi jos peli alkaisi esim. heinäkuussa.
Minusta tuntuu siltä etä elokuu on ihan liian kaukana. Joten pelin voisi aloittaa jo nyt ja pelaa sen minkä kerkeää. Jos innostusta löytyy, elokuussa voimme aloittaa uuden pelin.
Jos ketään nyt edes jonkinlainen Aasia-peli kiinnostaa, niin itse menin mukaan peliin 157915. Paikkoja ei varmaan kovin kauaa riitä, eli jos haluaa mukaan niin kiirehtii >Risti
Dekalla nousi mieleen chatissa että kun aika moni on saanu Supressa kokoon jo hyvän määrän goldmarkeja, olisi ehkä hauska aloittaa Goldmark-peli. Voisi aluksi kysyä että keillä on koossa tarvittavat 5 k goldmarkeja, sitten voisi aloittaa pelin suunnittelun. Voitaisiin kokeilla tuota Supren kolmatta karttaa, joka on tarkka tuon ajan kuvaus erilaisine tuotantolukuineen alueiden välillä. Jos saadaan kokoon kahdeksan pelaaja, voitaisiin ottaa Ympärysvallat vs keskusvallat-peli kartalla. Mukaan tietysti erikoisaseet, eliitti ai-pelaajat ja muita hienouksia. Anonyymipelikin voisi olla mahdollinen.
Ehdottomasti olisin mukana, vaikka tämähän ei ole uusi idea periaatteessa, mutta ei saatu aikaisemmin mukaan tarpeeksi, ehkä nyt sitten, kun saatiin ilmaisia gold markeja... Olisi kyllä kiva jos tulisi 8 kisafoorumilaista niin saataisiin jännittävä liittopeli aikaiseksi . Olen itse oikeastaan hyvin kiinnostunut kuinka eliittejä nuo AI-pelaajat voivat olla tuossa gold mark-pelissä, joten nyt siihen olisi mukava tilaisuus. >Risti
Jos tietokonemaat voi olla eliittejä niin ne mahtaa olla sitten tosi eliittejä, on meinaan normaalilta tietokonemaalta otettu jo mukavasti turpiin tässä eilen kun satuin viisi tuntia olemaan pois koneelta ja tämä tapahtui tuolla uudella Aasia-kartalla Ja peli on siis 37 päivää jo kestänyt ja olen tällä hetkellä index of power -listauksessa toisena, tosin minun lisäkseni aktiivisia pelaajia on enää kolme jäljellä.
Liittopeli voisi olla mielenkiintoinen, mutta kyllä mikä tahansa muukin peli kelpaa. Goldmarkeja löytyy reilut 40 000 eli niistä ei ainakaan ole ongelmia kun yhteen gm-peliin liittyminenkin maksaa vain 5k. Toivottavasti tosiaan tarvittava määrä saataisiin kasaan.
Liittopeli voisi olla mielenkiintoinen, mutta kyllä mikä tahansa muukin peli kelpaa. Goldmarkeja löytyy reilut 40 000 eli niistä ei ainakaan ole ongelmia kun yhteen gm-peliin liittyminenkin maksaa vain 5k. Toivottavasti tosiaan tarvittava määrä saataisiin kasaan.
Joo liittopeliä pystyyn, jos tulee pelaajia.
Sivu 7 / 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Kisafoorumi :: Kisat :: Muut kilpailut
Sivu 7 / 9
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa