Kisafoorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Takaisin alkulähteille

+5
Dekka
aquila
Ideal
Risti
kirja
9 posters

Sivu 2 / 2 Edellinen  1, 2

Siirry alas

Takaisin alkulähteille - Sivu 2 Empty Vs: Takaisin alkulähteille

Viesti  wierii Pe Maalis 12 2010, 19:06

Tuo on totta, Risti. Jos olisit pahis, osaisit lukea, että onko joku jo sanonut olevansa Mummo.

++Kreach
wierii
wierii

Ankkiksen nimimerkki : wierii2
Mies Paikkakunta : Helsinki

Takaisin alkuun Siirry alas

Viesti  Ideal Pe Maalis 12 2010, 19:12

Muistakaa että kyseessä voi Ristin tapauksessa ihan hyvin olla kaksoishuijaus.

++wierii, sulla tuntuu olevan molempiin, Kreachiin ja Ristiin, vahva linkittäytyminen, joten on todennäköistä että olet jommankumman pahiskaveri.
Ideal
Ideal

Mies Syntymäpäivä : 23.12.1995

http://hattrick.org

Viesti  Red Pe Maalis 12 2010, 19:50

Niketin kirjoitti:Tällä hetkellä sanoisin pahisten olevan Kreach ja Red.
Tai sitten tuohon Redin tilalle tulee Niketin. Olet toki ollut ehkäpä aktiivisin pelaaja, mutta mitä siitä. Siitäkään ei voi tehdä johtopäätöstä, että olisit hyvis. Onhan se nähty monta kertaa, miten taitavasti Niketin pelaa pahiksena... Ketään ei voi jättää epäilyistä pois, mutta kolmikko Risti, wierii ja Kreach epäilyttää kyllä enemmän. Kreachia ei ole muuten näkynyt vähään aikaan, mutta taisi sanoakin, että pääsee koneelle tällä hetkellä harvemmin. (?)

Mitä muuten Niketin juttelet jostain ennustajasta? Ei kai tässä pelissä sellaista ollut, mumma on suojelija...
Red
Red

Ankkiksen nimimerkki : Toke
Mies

Viesti  wierii Pe Maalis 12 2010, 19:51

Ideal, miten niin ,linkittäytyminen? AQvaas vähän ko. termiä minulle. Smile
wierii
wierii

Viesti  Ideal Pe Maalis 12 2010, 20:16

No siis et ole epäillyt kumpaakaan, eikä kumpikaan ole epäillyt sinua. Lisäksi olet ollut molempien kanssa samaa mieltä melkein joka asiasta. Tunnetko kenties jommankumman roolin?

Alussahan oli tuo Risti/Niketin -väittely. Pahiskaverien juttelua, jolla yrittävät tehdä toisiinsa eroa? --wierii kumminkin, katselen myöhemin ketä äänestän lopullisesti.
Ideal
Ideal

Viesti  Kreach Pe Maalis 12 2010, 20:20

Tulen myöhemmin kirjoittamaan pidemmin, nyt:

Ei ole äänestysperuste se, että "miksi Risti olisi tullut esiin". Hän tietää, että olen suojelija ja jos saa minut tiputettua, peli on ohi (ei kellään suojelua yöllä -> pahikset
: tiputetaan ja se on siinä). Jos hän olisi hiljaa, peli jatkuisi ja pahimmassa tapauksessa he eivät osu kohteeseensa yöllä (50% minä tai joku toinen suojelussa)
Kreach
Kreach

Ankkiksen nimimerkki : Kreach

Viesti  Kreach Pe Maalis 12 2010, 20:32

++Risti

Unohtu, enkä löytänyt koneesta + merkkiä aluksi Very Happy
Kreach
Kreach

Viesti  kirja Pe Maalis 12 2010, 21:20

3 Kreach (Niketin, Risti. wierii)
1 Risti (Kreach)

Sunnuntai-iltana päättyy päivä.

~kirja
kirja
kirja

Ankkiksen nimimerkki : kirja

Viesti  wierii La Maalis 13 2010, 09:44

No siis et ole epäillyt kumpaakaan, eikä kumpikaan ole epäillyt sinua. Lisäksi olet ollut molempien kanssa samaa mieltä melkein joka asiasta. Tunnetko kenties jommankumman roolin?

Itseasiassa kyllä epäilen sekä Ristiä että Kreachia ja annoin ääneni Kreachille.
wierii
wierii

Viesti  Risti La Maalis 13 2010, 12:51

Kreach kirjoitti:Ei ole äänestysperuste se, että "miksi Risti olisi tullut esiin". Hän tietää, että olen suojelija ja jos saa minut tiputettua, peli on ohi (ei kellään suojelua yöllä -> pahikset
: tiputetaan ja se on siinä). Jos hän olisi hiljaa, peli jatkuisi ja pahimmassa tapauksessa he eivät osu kohteeseensa yöllä (50% minä tai joku toinen suojelussa)
Yhtä hyvin tuo pätee sinuunkin, Kreach. Pahikset (eli sinä ja joku muu) ovat hyvin voineet suunnitella koko jutun niin, että oikea Mummo tulee esiin, kun Kreach väittää olevansa Mummo. Itse veikkaan, että Kreach luottaa kirjoittamislahjoihinsa ja aikoo niitten avulla saada kaikki puolelleen. Mutta joka tapauksessa, kummallakaan meistä, Kreachilla tai minulla, ei ole mitään erityistä etua puolellaan, joten olemme periaatteessa samalla viivalla. Kysymys onkin se, että kumpaan te luotatte enemmän, Kreachiin vai minuun?

Ehkä hiemana sekava viesti, mutta pakko minun on edes sekavalla tavalla saada hyvikset puolleni... Rasittavaa, kun jo toisena päivänä tulee tällainen pakkotilanne, joka määrää voittavatko hyvikset vaiko pahikset...
Risti
Risti

Ankkiksen nimimerkki : Ankkaristi
Mies Syntymäpäivä : 28.03.1996

Viesti  Ideal La Maalis 13 2010, 14:18

Vaikka tänään tappaisimmekin hyviksen, niin jos suojelija onnistuu suojelemaan oikeaa henkilöä, peliä ei ole vielä pelattu Very Happy

++Niketin, kuten sanoin, olen melko varma että kaksi teistä kolmesta (sinä, Kreach, Risti) ovat pahiksia. Enkä myöskään usko, että Kreach ja Risti ovat pahispari, joten ääneni menee sinulle.
Ideal
Ideal

Viesti  Niketin La Maalis 13 2010, 16:59

Red kirjoitti:Tai sitten tuohon Redin tilalle tulee Niketin. Olet toki ollut ehkäpä aktiivisin pelaaja, mutta mitä siitä. Siitäkään ei voi tehdä johtopäätöstä, että olisit hyvis. Onhan se nähty monta kertaa, miten taitavasti Niketin pelaa pahiksena...
Jos toinen pahis olisin ollut minä, niin miksi ihmeessä olisimme tehneet Kreachin kanssa tällaisen huijauksen? Kumpaakaan meistä ei erityisesti epäilty ja putoaja olisi ollut ehkä wierii. Meillä ei ollut mitään syytä tehdä noin. Uskon ehkä sittenkin, että toinen pahis on wierii. Muuten pahisten ei olisi kannattanut tehdä tällaista huijausta.
Niketin
Niketin

Ankkiksen nimimerkki : Niketin
Mies Syntymäpäivä : 26.03.1996

Viesti  Red La Maalis 13 2010, 17:33

Tuli luettua pelin aikana tulleita viestejä ja minusta niiden perusteella Kreach ei vaikuta pahikselta yhtään sen enempää kuin Risti, Niketin tai wieriikään. En tarkoita sanoa, että en epäile Kreachia tai puoltaisin häntä tässä kovin erityisesti, tuo on vain huomio, jonka tein.

Risti: Kysymys onkin se, että kumpaan te luotatte enemmän, Kreachiin vai minuun?
Niin, hyvä kysymys. Miksi pitäisi luottaa sinuun? Miksi ei pitäisi luottaa Kreachiin? ja toisinpäin...

Kreach mainitsi ensin olevansa Mummo... Risti vasta sen jälkeen... Kuitenkaan emme tiedä mitään... Ääh, vaikeaa. Itse en taida lähteä ihan vielä äänestämään.

Missä wierii muuten on?

Kirjoitin ylläolevan aiemmin, mutta en saanut viestiäni perille...
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Jos toinen pahis olisin ollut minä, niin miksi ihmeessä olisimme tehneet Kreachin kanssa tällaisen huijauksen?
Ette miksikään, tuo oli minulta vain ajattelematon kommentti, kun minua syytettiin. Very Happy
Red
Red

Mies

Viesti  wierii La Maalis 13 2010, 18:31

Täällähän minä, olen vain ollut sen verran kipeä, etten ole kovan pääsäryn ja oksentelun takia koneelle jaksanut tulla.

Niketin, miten niin olisin pahis? Millä perusteella?
wierii
wierii

Viesti  Niketin La Maalis 13 2010, 20:23

wierii kirjoitti:Niketin, miten niin olisin pahis? Millä perusteella?
Koska pahiksilla ei olisi ollut mitään syytä tehdä huijausta, jos olisit hyvis, sillä olit tippumassa. Eihän se tietenkään varmaa ole, mutta epäilisin niin.
Niketin
Niketin

Viesti  wierii La Maalis 13 2010, 22:56

hyt en ymmärtänyt. Olen pahis, koska olin tippumassa? Ja olin jonkinnäköisessä huijauksessakin mukana. Millaisessa huijauksessa olen muka mukana?
wierii
wierii

Viesti  Red La Maalis 13 2010, 23:15

wierii kirjoitti:hyt en ymmärtänyt. Olen pahis, koska olin tippumassa? Ja olin jonkinnäköisessä huijauksessakin mukana. Millaisessa huijauksessa olen muka mukana?
Täytyy sanoa, että minäkään en käsittänyt tuota Niketinin lausetta...
Red
Red

Mies

Viesti  Niketin Su Maalis 14 2010, 08:11

Joo, ajatuksiani on vähän vaikea aina käsittää. Wink

Joko Risti tai Kreach on pahis. Hän on sopinut pahiskaverinsa kanssa tekevän tämän Mummo-huijauksen.
Mutta huijauksesta ei ole mitään hyötyä, ellei wierii ole se pahiskaveri. Wierii oli tippumassa, joten huijauksen päämäärä saattoi olla tämän pelastaminen. Molempien Mummojen tullessa esiin kukaan ei enää äänestä wieriitä. Riski tietenkin on, että hyviksät äänestävätkin Mummoa esittävän pahiksen pois, mutta myös saattaa lähteä oikea suojelija ja peli on varma voitto pahiksille.
Pahikset siis ottivat ison riskin, mutta tänään heille onkin erityisen tärkeää saada hyvis ulos. Koska wierii oli tippumassa, hänet yritettiin pelastaa.

Siinä teoriani. Wierii, olet pahis, koska Mummo-huijauksen avulla sinut saatiin pelastettua ja ehkä jopa suojelija ulos. Jos et ole pahis, huijauksesta ei ole pahiksille erityistä hyötyä.
Tietenkin päämääränä saattoi olla vain ja ainoastaan oikean Mummon tappaminen. Rediäkään ei siis voi unohtaa, sillä hänkin saattaa olla pahis. Silloin Mummo-huijaus olisi ollut kuitenkin epäjärkevää, koska hyvis-wierii oli tippumassa.

Pahikset ovat varmasti:

Risti/Kreach
wierii/Red

Itse heistä veikkaan yhdistelmää Kreach-wierii.
Niketin
Niketin

Viesti  wierii Su Maalis 14 2010, 10:19

Edelleenkin olen Pelle Peloton, tavis.

Kieltämättä teoriasi on hyvä, Niketin. Täytyy kuitenkin huomauttaa, että Mummo-huijauksen päämäärä saattaakin olla oikean Mummon tappaminen ja epäilyksien kohdistaminen minuun, siis pois Mummo-pahiksesta ja kysymysmerkkipahiksesta.
wierii
wierii

Viesti  Niketin Su Maalis 14 2010, 15:04

Totta ja lisäksi epäilit Ristiä ja äänestit vielä Kreachiä melko nopeasti. Luulisi sun sanovan, että luotat jompaankumpaan. En ehkä uskokaan sun olevan pahis, vaan mieluummin Redin.
Kumpa vaan Kreach olisi pahis. Toisen pahiksen kiinnisaaminen tulee olemaan helpompaa.

Ihmettelen joka tapauksessa, miksi pahikset tekivät tällaisen ratkaisun ja esittivät Mummoa.
Niketin
Niketin

Viesti  Kreach Su Maalis 14 2010, 15:49

Olen mummo: Risti tietenkin esittää mummoa, koska tiesi että olen epäilyttävämpi kuin hän -> Mummo pihalle, peli on pahiksilla voitettu.

Tässä spekulaatiota, jos risti olisi mummo ja jos minä olisin pahis:

Hyvisminä:

*Tulen esiin, jotta vähennämme mahdollisia pahiksia neljään.

Hyvisristi:

*Tulee esiin, koska on oikeasti mummo ja minä en.

Pahisminä:

*Esitän mummoa ensimmäiseksi, koska??

Pahisristi:

*Esittää mummoa, koska tietää epäilyjen suuntautuvan minuun (koska "miksi pahis olisi tullut tässä vaiheessa esiin?" -kaikki kysyivät... VASTAUS: Koska kun minä olen mummo, jäljelle jäävät vain Risti (pahis), Niketin, Red ja wierii mahdollisia pahiksia. Olisi hyvintodennäköistä (50% pahiksia hei!) että päivänä tapetaan pahis ja seuraavana myös. Oli paljon järkevämpää tulla esittämään mummoa kuin jäädä odottamaan että pahis napataan.

Mutta miksi minä olisin pahiksena tullut esittämään mummoa, jos olisin pahis, olisin tietysti odottanut että oikean mummon henkilöllisyys tiedetään ja olisin tehnyt täysin samalla tavalla kuin Risti. HERÄTKÄÄ IHMISET, peli päättyy tähän päivään jos nyt voimassa olevat äänet jäävät voimaan.
Kreach
Kreach

Viesti  Niketin Su Maalis 14 2010, 16:17

Olen miettinyt tätä kauan itsekin. Miksi Risti ei olisi pahis? Luulin alunperin niin, koska uskoin wieriin olevan pahis. Tällä hetkellä olen täysin kahden vaiheilla.

Risti tietenkin esittää mummoa, koska tiesi että olen epäilyttävämpi kuin hän -> Mummo pihalle, peli on pahiksilla voitettu.
Mutta me olimme tiputtamassa wieriitä sillä hetkellä, joka on luultavasti hyvis. Miksi Risti ottaisi riskin ja esittäisi Mummoa?

Kreach kirjoitti:Pahisminä:

*Esitän mummoa ensimmäiseksi, koska??
Ainoa vastaus, minkä keksin, on se, että teet tuplahuijauksen. Uskoit saavasi meidät puolellemme ja äänestämään Ristin ulos.
En kuitenkaan usko, että se on kyseessä. Olet muistaakseni jäänyt hyviksenä suunnilleen samasta asiasta kiinni aikaisemminkin.

--Kreach
++Risti

Tehdään nyt näin. Ristin hiljaisuuskin ihmetyttää, ihan kuin hän vain odottelee, että lynkkaamme hyviksen ja suojelijan. Olet oikeassa siinä, että pahiksen olisi ollut todella idioottimaista sanoa olevansa suojelija ekana, sillä yleensä hänet tapetaan saman tien kun oikea suojelija tulee esiin.
Niketin
Niketin

Viesti  Kreach Su Maalis 14 2010, 16:52

Risti tietenkin esittää mummoa, koska tiesi että olen epäilyttävämpi kuin hän -> Mummo pihalle, peli on pahiksilla voitettu.
Mutta me olimme tiputtamassa wieriitä sillä hetkellä, joka on luultavasti hyvis. Miksi Risti ottaisi riskin ja esittäisi Mummoa?

Päivä on pitkä. Vaikka wierii olikin ykkösehdokkaana, mitä luultavimmin tippunut olisi kuitenkin ollut joku muu. Minä olisin ainakin lähtenyt miettimään vielä muitakin pahisehdokkaita. Toisaalta wierii voi huijata ja ihan hyvin pahispari voi olla Risti&wierii, jolloin Ristin mummon esittäminen olisi vieläkin järkevämpää.

Missä kaikki ovat? Pelin ratkaisuhetket!
Kreach
Kreach

Viesti  wierii Su Maalis 14 2010, 17:51

Täälä olen! Näemmä Redkin lähti esittämään Mummoa. No, sai minut vakuutetuksi:

--Kreach

Ja:

++Risti

Totta ja lisäksi epäilit Ristiä ja äänestit vielä Kreachiä melko nopeasti.

Syy tähän saattoi olla se, että olin koneella juuri silloin kun alkoi tapahtua. Smile
wierii
wierii

Viesti  Niketin Su Maalis 14 2010, 18:32

wierii kirjoitti:Näemmä Redkin lähti esittämään Mummoa.
Öö...

wierii kirjoitti:Syy tähän saattoi olla se, että olin koneella juuri silloin kun alkoi tapahtua.
Juu juu, en tarkoittanut sitä syytökseksi tai mitään, mainitsin vain.
Niketin
Niketin

Viesti  wierii Su Maalis 14 2010, 18:48

Niketin kirjoitti:Öö...
Se oli vain toteamus. Smile

Sama heppu kirjoitti:Juu juu, en tarkoittanut sitä syytökseksi tai mitään, mainitsin vain.
Kuten myös, ettei viestistä tullut aivan liian lyhyttä, otin tuon asian mainittavaksi asiaksi. Smile
wierii
wierii

Viesti  Red Su Maalis 14 2010, 18:50

Mitä wierii höpisee? Milloin minä olen alkanut esittää Mummoa? Vähintäänkin outo kommentti.

Minulla on edelleen neljä pahisehdokasta: Risti, Kreach, Niketin ja wierii. Kuitenkin tällä hetkellä joko Kreach tai Risti on pahis... Epäilen enemmän Ristiä tällä hetkellä. Kuten Niketin, olen täysin kahden vaiheilla. Ristiä ei ole kuitenkaan näkynyt puolustautumassa ja Kreachilla on tällä hetkellä paremmat perustelut hyvikseydestään.

++Risti
Red
Red

Mies

Viesti  wierii Su Maalis 14 2010, 18:56

Mitä wierii höpisee? Milloin minä olen alkanut esittää Mummoa? Vähintäänkin outo kommentti.

Se oli piilovitsi. Puolet pelin pelaajista on tällä hetkellä sanonut olevansa Mummoja, kai tästä voi läppääkin heittää. Very Happy
wierii
wierii

Viesti  Red Su Maalis 14 2010, 18:59

Juujuu, en vain aluksi (kuten tavallista) käsittänyt. Very Happy
Red
Red

Mies

Viesti  kirja Su Maalis 14 2010, 19:01

Päivä on päättynyt. Iltaviesti uutena viestinä pian.

~kirja
kirja
kirja

Viesti  kirja Su Maalis 14 2010, 19:07

4 Risti (Kreach, Niketin, wierii, Red)
1 Kreach (Risti)
1 Niketin (Ideal)

"Minä olen Mummo Ankka", melkein jokainen paikalla ollut huusi. Kreach ja Risti taistelivat kiivaimmin.
"Uskomme sinua, Kreach", Niketin, wierii ja Red huusivat.
"Emme tiedä, ketä uskomme", Ideal huusi.

Kreachin kannattajat saivat eniten ääniä liikkeelle. Desibelimittari näytti uskomattoman suuria lukemia. Melkein kaikki heistä katuivat kannattamistaan.

1. päivä: aquila (Tupu Ankka, tavis)
1. yö: Dekka (Iines Ankka, tavis)
2. päivä: Risti (Mummo Ankka, suojelija)

Yö loppuu tiistaina klo 18.

~kirja

Viimeinen muokkaaja, kirja pvm Su Maalis 14 2010, 19:19, muokattu 1 kertaa
kirja
kirja

Viesti  kirja Su Maalis 14 2010, 19:16

"Aikasi on koittanut", salaperäiset hahmot kuiskivat. He olivat päättäneet vallata lähteen itse.

"Se oli siinä. Heistä ei ole enää vastusta", Kreach sanoi. Red nyökytteli ja oli iloinen, koska edellisenä päivänä naamiot eivät olleet sulaneet. Ne olivat kestäneet. Se tuotti hedelmää.

1. päivä: aquila (Tupu Ankka, tavis)
1. yö: Dekka (Iines Ankka, tavis)
2. päivä: Risti (Mummo Ankka, suojelija)
2. yö: Niketin (Aku Ankka, tavis)

Peli on päättynyt pahisten voittoon.

Roolit:
Taavi Ankka - Ideal
Mummo Ankka - Risti
Aku Ankka, tavis - Niketin
Tupu Ankka, tavis - aquila
Iines Ankka, tavis - Dekka
Pelle Peloton, tavis - wierii
Karhukopla - Kreach
Musta Pekka - Red

rooliviestit:
Olet Taavi Ankka. Olet suojassa parilliset yöt.
Olet Mummo Ankka. Saat joka yö suojella yhtä.
Olet ||roolin nimi|| (tavis).
Olet Karhukopla. Musta Pekka on Red. Saatte keskustella keskenänne (helpoin tapa on oma osasto).
Olet Musta Pekka. Karhukopla on Kreach. Saatte keskustella keskenänne (helpoin tapa on oma osasto).

yönimet:
pahikset: Dekka, Niketin
suojelija: ei nimeä (arpa: Ideal)

Onnea voittajille ja kaikille kiitos pelistä!

~kirja

Viimeinen muokkaaja, kirja pvm Su Maalis 14 2010, 19:19, muokattu 1 kertaa
kirja
kirja

Viesti  Kreach Su Maalis 14 2010, 19:17

Jeh. Smile Julkase pahiskeskustelut vaikkei niissä mtn sen kummempaa olekaan.
Kreach
Kreach

Viesti  Niketin Su Maalis 14 2010, 19:42

Pöh pöh ja vielä kerran pöh. Viimeinen kerta, kun luotan suhun, Kreach. Evil or Very Mad
Niketin
Niketin

Viesti  Risti Su Maalis 14 2010, 20:02

Niinpä tietysti. Juuri, kun en ehdi kiivaimpaan aikaan puolustamaan, Kreach tekee tuollaisen upean viestin, jonka avulla saa kaikki puolelleen. Aluksi arvelin, että Kreachin epäaktiivisuus toisi voiton minulle, mutta tietenkin Kreach osaa pelata hyvin ja laittaa tuommoisen taitavan viestin juuri minulle pahimpaan aikaan.

Pakko kyllä myöntää, että hyvä taktiikka oli pahiksilla. Kreachilla oli suuri etu siinä, että hän kertoi olevansa Mummo, koska se joka sen jälkeen sitä väittää, on hieman kuin hyökkääjä, jolla ei ole kotikenttäetua puolellaan...

Lyhyt peli oli. Ankkalampi vain kesti niin pitkään kuin oli edes mahdollista. >Risti
Risti
Risti

Ankkiksen nimimerkki : Ankkaristi
Mies Syntymäpäivä : 28.03.1996

Viesti  Niketin Ma Maalis 15 2010, 13:43

Niin. Pahikset ottivat riskin ja voittivat. Olisi voinut käydä toisinkin.
Niketin
Niketin

Viesti  Kreach Ma Maalis 15 2010, 17:35

Vähän jännitystä piti pistää peliin Smile Muuten olisi ollut liian helppo voitto.
Kreach
Kreach

Viesti  Sponsored content

Sponsored content

Sivu 2 / 2 Edellinen  1, 2

Takaisin alkuun

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa