Minigolfturnaus V
+6
Pyramidi
Squier
Tapsa99
Karhula
MacRaider
Iffe69
10 posters
Kisafoorumi :: Kisat :: Muut kilpailut
Sivu 1 / 1
Minigolfturnaus V
Joo, elikkäs nyt olis taas aika minigolfturnaukselle, ei tosin mitään hajua haluaako kukaan osallistua. 8 osallistujaa kuitenkin nyt tarvittais joten 8 ensimmäistä ilmoittautunutta pääsee mukaan.
Pudotuscup-menetelmällä pelataan, elikkä ekalla kierroksella on vastassa 4 paria joiden voittajat pääsee välieriin joissa siis pelaa 4 kilpailijaa, sitte voittajat välieristä menee finaaliin ja välierän hävinneet voi halutessaan pelata pronssiottelun jos kiinnosta.
Elikkä, sinun tulee voittaa kaksi peliä, jotta pääset jatkoon. Elikkä jokainen pari pelaa kaksi peliä, jos ratkaisua ei siihen mennessä synny, on pelattava ratkaiseva kolmas peli, jotta jatkoonpääsijät saadaan selville.
Lyhyet radat,
Krokkaus: Kyllä
Maksimi lyöntimäärä: 30
Ratoja per ottelu: 6
Eikun osallistumaan.
Osallistujat:
MacRaider
Karhula
Tapsa99
Iffe69
Pyramidi
Hiiva
Manuel
jojo3
Alkusarja:
Hiiva - Iffe 0-2
jojo3 - Karhula 2-0
MacRaider - Manuel 2-0
Pyramidi - Tapsa99 2-1
Välierät:
Iffe - jojo3 2-0
MacRaider - Pyramidi
Pudotuscup-menetelmällä pelataan, elikkä ekalla kierroksella on vastassa 4 paria joiden voittajat pääsee välieriin joissa siis pelaa 4 kilpailijaa, sitte voittajat välieristä menee finaaliin ja välierän hävinneet voi halutessaan pelata pronssiottelun jos kiinnosta.
Elikkä, sinun tulee voittaa kaksi peliä, jotta pääset jatkoon. Elikkä jokainen pari pelaa kaksi peliä, jos ratkaisua ei siihen mennessä synny, on pelattava ratkaiseva kolmas peli, jotta jatkoonpääsijät saadaan selville.
Lyhyet radat,
Krokkaus: Kyllä
Maksimi lyöntimäärä: 30
Ratoja per ottelu: 6
Eikun osallistumaan.
Osallistujat:
MacRaider
Karhula
Tapsa99
Iffe69
Pyramidi
Hiiva
Manuel
jojo3
Alkusarja:
Hiiva - Iffe 0-2
jojo3 - Karhula 2-0
MacRaider - Manuel 2-0
Pyramidi - Tapsa99 2-1
Välierät:
Iffe - jojo3 2-0
MacRaider - Pyramidi
Viimeinen muokkaaja, Iffe69 pvm To Kesä 09 2011, 15:55, muokattu 14 kertaa
Iffe69- Join date : 09.01.2010
Vs: Minigolfturnaus V
MUUUUUUUUUUUUUKANA
MacRaider- Join date : 29.08.2010
Syntymäpäivä : 16.09.1998
Karhula- Ankkiksen nimimerkki : Karhula
Syntymäpäivä : 06.07.1997
Mukana.
Tapsa99- Ankkiksen nimimerkki : Tapsa99
Syntymäpäivä : 05.02.1999
Noni, nyt sit pitäis arpoo viel ekan kierroksen peliparit.
Hiiva - Iffe
jojo3 - Karhula
MacRaider - Manuel
Squier - Tapsa99
Hiiva - Iffe
jojo3 - Karhula
MacRaider - Manuel
Squier - Tapsa99
Ilmeisesti kun kritisoin vähän Iffen arvontasysteemiä jossa ei ole mitään arvonnallisuutta (nickien aakkosjärjestyksen mukaan) ja laitoin saattavani protestiksi jättäytyä pois, Iffe otti kaiken tosissaan ja korvasi minut heti Hiivalla.
Pyramidi- Join date : 17.11.2010
Pyramidi kirjoitti:Ilmeisesti kun kritisoin vähän Iffen arvontasysteemiä jossa ei ole mitään arvonnallisuutta (nickien aakkosjärjestyksen mukaan) ja laitoin saattavani protestiksi jättäytyä pois, Iffe otti kaiken tosissaan ja korvasi minut heti Hiivalla.
No, se ei näyttäny huumorilta olenkaan se viesti. Minkäs mä silel voin että joskus tulkitsen viestin väärin.
Iffe kirjoitti:
Minkäs mä silel voin että joskus tulkitsen viestin väärin.
Sen, että annat minulle mahdollisuuden vielä päästä kisaan mukaan. Se olisi reiluinta tässä kohtaa.
Iffen viestissä ei ollut kysymysmerkkiä.Pyramidi kirjoitti:Iffe kirjoitti:
Minkäs mä silel voin että joskus tulkitsen viestin väärin.
Sen, että annat minulle mahdollisuuden vielä päästä kisaan mukaan. Se olisi reiluinta tässä kohtaa.
Peetukka- Join date : 11.01.2010
Kyl sä pyra pääset mukaan jos sulle löydetään vastustaja.
Hiiva - Iffe 0-2
Hiiva - Iffe 0-2
Joku halukas voi tulla viel Pyraa vastaan, OISKO HALUKKAITA, VIELÄ 1 MAHTUU MUKAAN?
MacRaideer - Manuel 2-0
MacRaider- Join date : 29.08.2010
Syntymäpäivä : 16.09.1998
Hiiva - Iffe -----------------------------
MacRaider - Manuel---------------------
Iffe - jojo 2-0
jojo3 - Karhula ------------------------- ------------------------?? - ??
MacRaider - Manuel---------------------
MacRaider - Pyramidi
Pyramidi - Tapsa99------------------------Viimeinen muokkaaja, Iffe69 pvm To Kesä 09 2011, 15:54, muokattu 3 kertaa
Raider ei näytä enää käyvän kovin aktiivisesti, joten en saa pelattua otteluani ajoissa. Ja sunnuntaina alkaa viikon poissaolo, joten joudun jättämään turnauksen kesken. Joku voi paikata minua turnauksessa jos haluaa.
Voin tehdä turnaukseen comebackin. Lupaan tuoda kullan Tornioon!Pyramidi kirjoitti:Raider ei näytä enää käyvän kovin aktiivisesti, joten en saa pelattua otteluani ajoissa. Ja sunnuntaina alkaa viikon poissaolo, joten joudun jättämään turnauksen kesken. Joku voi paikata minua turnauksessa jos haluaa.
Hiiva korvatkoon minua mutta auta armias jos tiput heti ensimmäisessä pelissäsi korvaajanani.
Jumalauta MacRaideril tasan 15 tuntii aikaa ilmottaa itestään jtn, muuten finaalissa Hiiva ja mä.
Eikö tämäkin turnaus olisi nyt parempi saattaa loppuun? Ollut jo pitkään tuuliajolla, joten pelaanko Raiderin kanssa välierää vai miten jatkuu?
No tää meni nyt jotenkin hassusti. : P
EN jaksais enää ylläpitää koko juttua. Mut Pyra, sullaku tota mielenkiintoa riittää niin jaksaisit varmaan järjestää uuden turnauksen? Mä kyllä tuun mukaan, en vaan jaksa ylläpitää näitä.
EN jaksais enää ylläpitää koko juttua. Mut Pyra, sullaku tota mielenkiintoa riittää niin jaksaisit varmaan järjestää uuden turnauksen? Mä kyllä tuun mukaan, en vaan jaksa ylläpitää näitä.
Täähän ratkaistiin jo, Pyra oli riparilla ja mä olin sen tuuraajana. Voitin Raiderin ja sitten finaalis Karhulan (joka oli iffen tuuraaja)
Joten oon ~TSÄMPPIÖN
Joten oon ~TSÄMPPIÖN
Kisafoorumi :: Kisat :: Muut kilpailut
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa