Minigolfturnaus VI
+6
Manuel
Tapsa99
Karhula
Iffe69
Hiiva
Pyramidi
10 posters
Kisafoorumi :: Kisat :: Muut kilpailut
Sivu 1 / 1
Minigolfturnaus VI
On taas aika kuudennen minariturnauksen.
Säännöt:
Lyhyet radat
Krokkaus-kyllä
Maksimi lyöntimäärä-30
Ratoja per peli-5
Kahdeksan osallistujaa, joista tehdään parit. Turnaus alkaa siis suoraan välieristä, voittajat finaaliin ja häviäjät pronssiotteluun. Turnaukseen ilmoittaudutaan edelleen yksittäin, parit arvotaan kun turnaus on täynnä. Myös välierien otteluparit arvotaan.
Pelit pelataan neljän hengen peleillä (kaksi paria pelissä), tulokset saadaan kun parin molempien jäsenten lyönnit lasketaan yhteen. Vähemmillä lyönneillä selvinnyt pari voittaa.
Kiitos Hiivalle ideasta.
Itse olen mukana.
Mukana (8/8 ) :
Pyramidi
Hiiva
Iffe69
Karhula
Tapsa99
Manuel
Nakki
jojo3
Säännöt:
Lyhyet radat
Krokkaus-kyllä
Maksimi lyöntimäärä-30
Ratoja per peli-5
Kahdeksan osallistujaa, joista tehdään parit. Turnaus alkaa siis suoraan välieristä, voittajat finaaliin ja häviäjät pronssiotteluun. Turnaukseen ilmoittaudutaan edelleen yksittäin, parit arvotaan kun turnaus on täynnä. Myös välierien otteluparit arvotaan.
Pelit pelataan neljän hengen peleillä (kaksi paria pelissä), tulokset saadaan kun parin molempien jäsenten lyönnit lasketaan yhteen. Vähemmillä lyönneillä selvinnyt pari voittaa.
Kiitos Hiivalle ideasta.
Itse olen mukana.
Mukana (8/8 ) :
Pyramidi
Hiiva
Iffe69
Karhula
Tapsa99
Manuel
Nakki
jojo3
Viimeinen muokkaaja, Pyramidi pvm Pe Heinä 08 2011, 13:25, muokattu 5 kertaa
Pyramidi- Join date : 17.11.2010
Karhula- Ankkiksen nimimerkki : Karhula
Syntymäpäivä : 06.07.1997
Vs: Minigolfturnaus VI
Mukana
Tapsa99- Ankkiksen nimimerkki : Tapsa99
Syntymäpäivä : 05.02.1999
Turnaus on täynnä ja parit on arvottu.
Parit:
Nakki ja jojo3
Manuel ja Karhula
Pyramidi ja Hiiva
Tapsa99 ja Iffe69
Otteluparit:
Nakki ja jojo3 vs Manuel ja Karhula
Tapsa99 ja Iffe69 vs Pyramidi ja Hiiva
Voi alkaa pelaamaan.
Muistakaa että ottelu on kolmiosainen, kaksi voittoa jatkoon.
Parit:
Nakki ja jojo3
Manuel ja Karhula
Pyramidi ja Hiiva
Tapsa99 ja Iffe69
Otteluparit:
Nakki ja jojo3 vs Manuel ja Karhula
Tapsa99 ja Iffe69 vs Pyramidi ja Hiiva
Voi alkaa pelaamaan.
Muistakaa että ottelu on kolmiosainen, kaksi voittoa jatkoon.
Oisko tolle minä & Karhis VS. Nakki ja jojo -matsille hyvä aika vaikka huomenna kaheksalta?
Manuel- Join date : 31.05.2010
Syntymäpäivä : 19.01.1997
Oon kaverilla hakkaamas black opsii aika varmastiManuel kirjoitti:Oisko tolle minä & Karhis VS. Nakki ja jojo -matsille hyvä aika vaikka huomenna kaheksalta?
jojo3- Ankkiksen nimimerkki : jojo3
mäki oon kaveril hakkaamas black cocksii aika varmasti
aqanq- Join date : 03.05.2010
Koska Jojo ei vaivaudu ikinä tänne, Patu korvaa hänet jotta saamme pelit joskus pelattua. Seuraava peli siis:
Minä & Ksrhis VS. Patu ja nakki.
Minä & Ksrhis VS. Patu ja nakki.
Manuel- Join date : 31.05.2010
Syntymäpäivä : 19.01.1997
No hoho, kaikkea sitä. Kyl mä täällä päivittäin käyn, monia kertoja yleensä mutta ei täällä kukaan vain silloin satu ikinä olemaan. Ei vissiin vain aikataulut täsmää (mulla on päivällä muutaki tekemistä ku olla koneella, yleensä käyn tääl ihan iltasin ja/tai aamupäivästä). Ja kerran nyt on joku ehdottanut aikataulua ja ei justiin sillon sattunut sopimaan.
No mut ihan hyvä vaan eipä mua kiinnostakkaan pelata, tulin vaan sen takia että sai tarvittavan osallistujamäärän täyteen.
No mut ihan hyvä vaan eipä mua kiinnostakkaan pelata, tulin vaan sen takia että sai tarvittavan osallistujamäärän täyteen.
(mulla on päivällä muutaki tekemistä ku olla koneella, yleensä käyn tääl ihan iltasin ja/tai aamupäivästä)
Joo on kuultu jo tuhannet kerrat muidenki suusta nää "en oo 24/7 nörtti, sori" jutut. Tiedetään et ei kaikki tääl jaksa aina käydä.
Ahaa, mä en jaksais tulla vaan sen takia.
Mut joo, minigolf on sellane et en ite viitti osallistuu jos etukäteen tiedän ettei aika riitä. Mut joo tietenki se on perseestä sen mielestä joka heitetää ulos kysymättä lupaa mut se on vaan pakko tehä jos turnaus ei etene.
Iffe69- Join date : 09.01.2010
Noku porukka vissiin olettaa että mun pitäs olla koko ajan käytettävis ku heittää kylmästi vaan sit pihalle, mut toisaalta sillon ku mä käyn täällä niin ei oo ketään paikalla. Pitäs vissiin istuu 24/7 kyttäämäs et muille kelpaa pelata.Iffe69 kirjoitti:Joo on kuultu jo tuhannet kerrat muidenki suusta nää "en oo 24/7 nörtti, sori" jutut. Tiedetään et ei kaikki tääl jaksa aina käydä.(mulla on päivällä muutaki tekemistä ku olla koneella, yleensä käyn tääl ihan iltasin ja/tai aamupäivästä)
jojo3 kirjoitti:Noku porukka vissiin olettaa että mun pitäs olla koko ajan käytettävis ku heittää kylmästi vaan sit pihalle, mut toisaalta sillon ku mä käyn täällä niin ei oo ketään paikalla. Pitäs vissiin istuu 24/7 kyttäämäs et muille kelpaa pelata.Iffe69 kirjoitti:Joo on kuultu jo tuhannet kerrat muidenki suusta nää "en oo 24/7 nörtti, sori" jutut. Tiedetään et ei kaikki tääl jaksa aina käydä.(mulla on päivällä muutaki tekemistä ku olla koneella, yleensä käyn tääl ihan iltasin ja/tai aamupäivästä)
No emmä ainakaan oleta että kukaan tääl kokoajan oliskaan. Tosin ei tääl kisassa täl hetkel muutkaan oo ollu kovin aktiivisii et ei se pelkästään sun vika ollu.
Iffe69- Join date : 09.01.2010
Nii-i. Sitä vähän mietinki et miks mut heivattihin mutta toisaalta ihan sama, kyl tän foorumin tavat tiedetääIffe69 kirjoitti:Tosin ei tääl kisassa täl hetkel muutkaan oo ollu kovin aktiivisii et ei se pelkästään sun vika ollu.jojo3 kirjoitti:Noku porukka vissiin olettaa että mun pitäs olla koko ajan käytettävis ku heittää kylmästi vaan sit pihalle, mut toisaalta sillon ku mä käyn täällä niin ei oo ketään paikalla. Pitäs vissiin istuu 24/7 kyttäämäs et muille kelpaa pelata.Iffe69 kirjoitti:Joo on kuultu jo tuhannet kerrat muidenki suusta nää "en oo 24/7 nörtti, sori" jutut. Tiedetään et ei kaikki tääl jaksa aina käydä.(mulla on päivällä muutaki tekemistä ku olla koneella, yleensä käyn tääl ihan iltasin ja/tai aamupäivästä)
En ees lupautunu tulemaan tähän mukaan, että sikäli. Jojo saa jatkaa halutessaan, tosin turnaus on kyllä vähän jäissä.
Peetukka- Join date : 11.01.2010
Kerta tuota toista peliä ei saada pelattua, lyödään peliin uhkaraja. Teillä on viikko aikaa pelaamiseen tai muuten tapahtuu kauheita...
Paskoin pelosta housuuni.Pyramidi kirjoitti:Kerta tuota toista peliä ei saada pelattua, lyödään peliin uhkaraja. Teillä on viikko aikaa pelaamiseen tai muuten tapahtuu kauheita...
Peetukka- Join date : 11.01.2010
Pakotatko kaikki turnauksessa olevat johonkin supre-peliin?Pyramidi kirjoitti:Kerta tuota toista peliä ei saada pelattua, lyödään peliin uhkaraja. Teillä on viikko aikaa pelaamiseen tai muuten tapahtuu kauheita...
Eipä turnauksesta tullut mitään. Jätetään tämä tähän ja aloitetaan uusi turnaus ehkä vielä jossain vaiheessa. Antiaktiivisuuteen tämä sitten kaatui.
No kannattiko tehdä 8 pelaajan paripeli (joka nimenomaan tarvii monta pelaajaa yhtäaikaa paikalle) jos tällä foorumilla ei ole edes sen vertaa aktiivisia kävijöitä?
Se oli kokeilu mikä päättyi kehnosti. No, paremmalla tiedolla tiedämme olla käyttämättä tätä enää.
Kisafoorumi :: Kisat :: Muut kilpailut
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa