Oktaavikuja
+8
Risti
Hiiva
Peetukka
Aku Vankka
Pyramidi
Ideal
aquila
kirja
12 posters
Kisafoorumi :: Kisat :: Juonittelupelit
Sivu 2 / 4
Sivu 2 / 4 • 1, 2, 3, 4
Vs: Oktaavikuja
Tänään äänestetään yksi pois, enemmän päätöksiä ja vähemmän jaarittelua.
--Ideal
Wierii on mielestäni epäilyttävämpi kuin aquila, joka on nyt lähdössä. Sitä paitsi hän ei edes poistanut heräteääntään vaikka aquila on jo herännyt. Yrittääkö vain saada hyviksen pihalle heräteäänen turvin?
++wierii
--Ideal
Wierii on mielestäni epäilyttävämpi kuin aquila, joka on nyt lähdössä. Sitä paitsi hän ei edes poistanut heräteääntään vaikka aquila on jo herännyt. Yrittääkö vain saada hyviksen pihalle heräteäänen turvin?
++wierii
Mutta kun peittelystä puhutaan, myös tuo muiden syyttely aika pineistäkin asioista on vähän peittelyyn viittaavaa.
Mutta juu, tosiaan tuo wieriin touhu ihmetyttää. Antoi herätysäänen, mutta ei poistanut sitä, sitä vaikka Aquila "heräsi".
++wierii
Mutta juu, tosiaan tuo wieriin touhu ihmetyttää. Antoi herätysäänen, mutta ei poistanut sitä, sitä vaikka Aquila "heräsi".
++wierii
Peetukka- Join date : 11.01.2010
En nyt luultavastikaan ainakaan tämän ensimmäisen päivän aikana anna vielä ääntäni kenellekään, seuraavana päivänä sitten. Epäilykseni eivät ole niin vahvoja, että niiden pohjalta kannattaisi vielä lähteä ääntä antamaan. Näyttää sitä paitsi jo aika vahvasti siltä, että wierii saa eniten ääniä, jos muutamakin vielä lähtee häntä äänestämään. Voisin toki itsekin häntä äänestää, mutta en sitten tiedä, että onko hän tarpeeksi sekava. Toki wierii on ollut hiukan kummallinen, esimerkiksi sen aikaisemminkin jo mainitun herätysäänen antamisen heränneelle takia, mutta en nyt välttämättä ihan sen perusteella lähtisi häntä äänestämään. Joku se on kuitenkin pois äänetettävä näin hankalana ensimmäisenäkin päivänä, joten olen minäkin sitä mieltä, että siinä tapauksessa se olkoon wierii, mutta en siltikään lähde häntä ainakaan vielä äänestämään. Odottelen, että jos joku muu rupeaisi vielä epäilyttävämmäksi tämän päivän aikana.
Aku Vankka- Ankkiksen nimimerkki : Aku Vankka
Syntymäpäivä : 14.12.1995
Joo. Nytkun Ideal VIHDOIN kommentoi asiaa, niin luotan häneen paremmin. Omasta mielestäni epäilyttävimmät henkilöt ovat wierii ja aquila. Myös jojo on ollut aika hiljainen.
Aquila oli aluksi aivan kuten muutkin, mutta nyt wieriin kanssa jotain on mielestäni mennyt yli. Onko tämä sitä, kun pahis tajuaa, että "nyt oon kiikissä" vai onko tämä vain jotain harmitonta..? Kuitenkin, aikamoista hermostumista ollut huomattavissa aquilan suunnalta.
--Ideal
++aquila
Aquila oli aluksi aivan kuten muutkin, mutta nyt wieriin kanssa jotain on mielestäni mennyt yli. Onko tämä sitä, kun pahis tajuaa, että "nyt oon kiikissä" vai onko tämä vain jotain harmitonta..? Kuitenkin, aikamoista hermostumista ollut huomattavissa aquilan suunnalta.
--Ideal
++aquila
Karhula- Ankkiksen nimimerkki : Karhula
Syntymäpäivä : 06.07.1997
Ja yöhän alkaa sitten klo 19.00, turvat tukkoon sen jälkeen.
En minä minusta nyt niin epäilyttävä ole. Siitä on kuitenkin aivan helvetin kauan kun viimeksi olin juonarissa mukana, ja siksi ehkä touhuni on nyt vaan vähän sekaista ainakin aluksi.
Itsellläni ei ole suurempia epäilyksiä, Pyramidilla oli toki se alun sekaannus siitä tappotavasta, mutta sen voi heittää ensikertalaisuuden piikkiin. Toisaalta ensikertalaisuus antaa myös hyvän varjon, Pyrahan voi olla myös taitava pahis.
Pidän edelleen ääneni Aquilalla. Enää se ei kuitenkaan ole herättelyääni. Minusta aquila on epäilyttävä, hiljainen, ja hänen viestinsä ovat olleet liian mitäänsanomattomia, toistellut samaa mitä muutkin.
(Toisaalta aika samanlainen olen itsekkin ollut )
Itsellläni ei ole suurempia epäilyksiä, Pyramidilla oli toki se alun sekaannus siitä tappotavasta, mutta sen voi heittää ensikertalaisuuden piikkiin. Toisaalta ensikertalaisuus antaa myös hyvän varjon, Pyrahan voi olla myös taitava pahis.
Pidän edelleen ääneni Aquilalla. Enää se ei kuitenkaan ole herättelyääni. Minusta aquila on epäilyttävä, hiljainen, ja hänen viestinsä ovat olleet liian mitäänsanomattomia, toistellut samaa mitä muutkin.
(Toisaalta aika samanlainen olen itsekkin ollut )
wierii- Ankkiksen nimimerkki : wierii2
3 wierii (aquila, Hiiva, Peetukka)
2 aquila (wierii, Karhula)
"Jo oli aikakin herätä", Risti huudahti. "Kellohan on jo vaikka mitä!"
"Nytkö pitäisi tappaa joku?" Aku Vankka kauhisteli. "Eihän aika riitä!"
"wierii, sinä saat häipyä, senkin turhake", aquila, Hiiva ja Peetukka huudahtivat. Vain Karhula oli wieriin puolella aquilaa vastaan.
"wierii, katsotaanpa sinun korttisi", Pyramidi totesi. Sanoista tekoihin. Ideal sai kunnian hoitaa wieriin surmaaminen.
"Täysosuma!" jojo3 iloitsi.
Kuolleet:
1. päivä: wierii - pääpahis
Yö päättyy la klo 20.
~kirja
2 aquila (wierii, Karhula)
"Jo oli aikakin herätä", Risti huudahti. "Kellohan on jo vaikka mitä!"
"Nytkö pitäisi tappaa joku?" Aku Vankka kauhisteli. "Eihän aika riitä!"
"wierii, sinä saat häipyä, senkin turhake", aquila, Hiiva ja Peetukka huudahtivat. Vain Karhula oli wieriin puolella aquilaa vastaan.
"wierii, katsotaanpa sinun korttisi", Pyramidi totesi. Sanoista tekoihin. Ideal sai kunnian hoitaa wieriin surmaaminen.
"Täysosuma!" jojo3 iloitsi.
Kuolleet:
Yö päättyy la klo 20.
~kirja
kirja- Ankkiksen nimimerkki : kirja
"Iiiiiiiik!" Aku Vankka huusi. "Risti on kuollut!"
"Mitä täällä on tapahtunut?" jojo3 ihmetteli väsyneenä.
"Katso itse", Pyramidi totesi. Risti makasi kadulla.
"Hänet on myrkytetty", Hiiva totesi koruttomasti.
"Moorfiinia", Peetukka jatkoi. Osaan kujan asukkaista tuntui tarttuvan Aku Vankan itku.
"Noh, rauhoitutaanpa jo", Ideal yritti. "Eihän tästä tule mitään." aquilakin yritti saada väkeä iloisemmaksi, mutta turhaan. Kuten Karhula osuvasti totesi, tapahtunut masensi kaikki.
Kuolleet:
1. yö: Risti - lukitsija
Pakkoäänestykset:
aquila, Hiiva, Karhula, Peetukka: 4. päivä
Aku Vankka, Ideal, jojo3, Pyramidi: 3. päivä
Päivä loppuu maanantaina klo 18.
~kirja
"Mitä täällä on tapahtunut?" jojo3 ihmetteli väsyneenä.
"Katso itse", Pyramidi totesi. Risti makasi kadulla.
"Hänet on myrkytetty", Hiiva totesi koruttomasti.
"Moorfiinia", Peetukka jatkoi. Osaan kujan asukkaista tuntui tarttuvan Aku Vankan itku.
"Noh, rauhoitutaanpa jo", Ideal yritti. "Eihän tästä tule mitään." aquilakin yritti saada väkeä iloisemmaksi, mutta turhaan. Kuten Karhula osuvasti totesi, tapahtunut masensi kaikki.
Kuolleet:
Pakkoäänestykset:
aquila, Hiiva, Karhula, Peetukka: 4. päivä
Aku Vankka, Ideal, jojo3, Pyramidi: 3. päivä
Päivä loppuu maanantaina klo 18.
~kirja
Joo, mun epäilykset kohdistuu tällä hetkellä eniten Aku Vankkaan. Hän epäili wieriitä pahikseksi, mutta ei äänestänyt. Miksi? Siksi, että on pahis? Aquila tuskin on pahis, koska äänesti wieriitä, ja siksi annankin ääneni Aku Vankalle.
++Aku Vankka
++Aku Vankka
Juu, nyt pahiksenmetsästyksessä kannattaa ottaa ehdottomasti huomioon käyttäjien suhtautuminen wieriihin ensimmäisen päivän aikana. Syvempiä pohdintoja sitten müöhemmin.
aquila- Ankkiksen nimimerkki : akuankka1313
Syntymäpäivä : 23.06.1996
Hienoa, että saatiin pääpahis pois pelistä. Toivottavasti kukaan ei tän viime äänestyksen takia luule, että olisin pahis, kun en äänestänyt wieriitä.
R.I.P Risti
Mutta nyt on jatkettava eteenpäin. Itse luotan tällä hetkellä aika hyvin aquilaan, sillä tuskin pahis pahista ulos laittaisi.
Nyt on todella paha alkaa sanomaan, kuka on epäilyttävin. Ideal on ollut hiljainen, mutta tuskimpa hän hiljaisena olisi jos olisi pahis, sillä kokeneena kisaajana Ideal tietäisi, että hänet saatettaisiin äänestää ulos epäaktiivisena. Tuskimpa hänkään pahis on.
Tämä päivä voi ratkaista paljon.
R.I.P Risti
Mutta nyt on jatkettava eteenpäin. Itse luotan tällä hetkellä aika hyvin aquilaan, sillä tuskin pahis pahista ulos laittaisi.
Nyt on todella paha alkaa sanomaan, kuka on epäilyttävin. Ideal on ollut hiljainen, mutta tuskimpa hän hiljaisena olisi jos olisi pahis, sillä kokeneena kisaajana Ideal tietäisi, että hänet saatettaisiin äänestää ulos epäaktiivisena. Tuskimpa hänkään pahis on.
Tämä päivä voi ratkaista paljon.
Omalta kantiltani epäilyttävin lienee tällä hetkellä Karhula. Pieniä pintaepäilyjä, mutta muuten sulautunut massaan. Ei huomioinut viesteissään ollenkaan wieriin tippumisvaaraa - saattaa olla hyvinkin pahistaktiikka. Lisäksi viesteissä on jonkin verran teennäisyyttä, jota usein juonareiden pahiksilla ilmenee. Lisäksi hän on muutenkin epäilyttävä, mutten vain osaa selittää miksi.
//Aa, Karhula ei edellisen viestin perusteella näytäkään enää kovin epäilyttävältä... Mutta luultavasti äänestän häntä silti. Joskus myöhemmin. En tiedä.
Hiivakin on yksi vaihtoehto.
//Aa, Karhula ei edellisen viestin perusteella näytäkään enää kovin epäilyttävältä... Mutta luultavasti äänestän häntä silti. Joskus myöhemmin. En tiedä.
Jos pahis oisin ollu niin oisin varmaankin vaihtanut ääntäni ja häätänyt sut pihalle?aquila kirjoitti: Hiivakin on yksi vaihtoehto.
Omat epäilynikin kohdistuvat myös Vankkaan. Outo jaaritteluviesti missä oli tekstiä tyyliin "Ehkä äänestän, ehkä en..." Ja sanoi, että wieriin kuuluisi lähteä, muttei kuitenkaan äänestänyt. Ja sit lopuksi vielä "Odottelen, että jos joku muu rupeaisi vielä epäilyttävämmäksi tämän päivän aikana." heitto, vaikka päivää oli enää jäljellä vähän yli 30min. Kuulostaa pahikselta joka odottelee jotakin hyvistä äänestämään toisena olevaa.
Aika hupsu pahis, jos äänestää pahiksen ulos.aquila kirjoitti:
Ah, julistin näemmä itselleni kuolemantuomion kun jätin äänestämättä wieriitä. En ehdi nyt sen kummemmin alkaa analysoimaan tilannetta, paremmin sitten huomenna.
UnohdinPeetukka kirjoitti:Aika hupsu pahis, jos äänestää pahiksen ulos.aquila kirjoitti:
Miten muuten sovitaan poliisimestarin kanssa?
I agree.Hiiva kirjoitti:Jos pahis oisin ollu niin oisin varmaankin vaihtanut ääntäni ja häätänyt sut pihalle?aquila kirjoitti: Hiivakin on yksi vaihtoehto.
Omat epäilynikin kohdistuvat myös Vankkaan. Outo jaaritteluviesti missä oli tekstiä tyyliin "Ehkä äänestän, ehkä en..." Ja sanoi, että wieriin kuuluisi lähteä, muttei kuitenkaan äänestänyt. Ja sit lopuksi vielä "Odottelen, että jos joku muu rupeaisi vielä epäilyttävämmäksi tämän päivän aikana." heitto, vaikka päivää oli enää jäljellä vähän yli 30min. Kuulostaa pahikselta joka odottelee jotakin hyvistä äänestämään toisena olevaa.
Varsinkin tuo, että päivää oli jäljellä noin vähän ja että "odottelee vielä", herätti epäilykseni. Tuo Vankan "kuolemantuomio"-juttu vaikuttaa vain kehnolta puolustukselta, jolla hän saisi epäilykset pois.
Joo, Vankka onkin pahis! Nyt sen tajusin.
++Aku Vankka
++Aku Vankka
Mikäli osaat lukea, huomasit varmaankin viestini lopussa sen kun sanoin ettei nyt ole aikaa alkaa värkkäämään mitään tarkempaa analyysiä, vaan teen sen huomenna. Tässä on vähän muutakin tekemistä enkä koko iltaa aio koneella istua.Tuo Vankan "kuolemantuomio"-juttu vaikuttaa vain kehnolta puolustukselta, jolla hän saisi epäilykset pois.
Jos nyt kuitenkin kaikki päättävät äänestää minua jo ennen kuin ehdin mitään ruveta puolustautumaan, niin voin kuitenkin taata että jäljellä olevien pahisten määrä ei tämän päivän jälkeen muutu mitenkään.
Osaan lukea ja huomasin myös tuon. Se ei liity kuitenkaan mitenkään sinun kuolemantuomio höpötyksiisi.Aku Vankka kirjoitti:Mikäli osaat lukea, huomasit varmaankin viestini lopussa sen kun sanoin ettei nyt ole aikaa alkaa värkkäämään mitään tarkempaa analyysiä, vaan teen sen huomenna. Tässä on vähän muutakin tekemistä enkä koko iltaa aio koneella istua.Tuo Vankan "kuolemantuomio"-juttu vaikuttaa vain kehnolta puolustukselta, jolla hän saisi epäilykset pois.
Liittyy se sillä tavalla että jos luulit sen ''kuolemantuomio'' -höpötyksen olevan puolustus, niin sitä se ei ollut, ainoastaan toteamus.
No niin, toisaalta. Mutta pidän tuon ääneni kuitenkin ainakin siihen asti kunnes kirjottelet kunnon puolustukset itsellesi.Aku Vankka kirjoitti:Liittyy se sillä tavalla että jos luulit sen ''kuolemantuomio'' -höpötyksen olevan puolustus, niin sitä se ei ollut, ainoastaan toteamus.
Wieriin paljastuminen pääpahikseksi poisti ainakin omat epäilyni aquilalta, Hiivalta ja Peetukalta. Kukaan heistä tuskin voisi olla pahis.
Vankka vaikuttaa tällä hetkellä epäilyttävimmältä mielestäni, miksi laittaa en äänestä-viestin juuri ennen päivän loppua? Tosin ei Vankan ääni olisi millään tavalla muuttanut tilannetta, mutta miksi jäädä odottamaan jonkun toisen ääntä? Viestit ovat olleet tähän asti hyviä, mutta voisiko tuo kaikki olla pelkkää hämäystä? Katson tilannetta huomenna tilanteen toivottavasti selkeytyessä Vankan kattavan ja hyvän selityksen myötä.
Vankka vaikuttaa tällä hetkellä epäilyttävimmältä mielestäni, miksi laittaa en äänestä-viestin juuri ennen päivän loppua? Tosin ei Vankan ääni olisi millään tavalla muuttanut tilannetta, mutta miksi jäädä odottamaan jonkun toisen ääntä? Viestit ovat olleet tähän asti hyviä, mutta voisiko tuo kaikki olla pelkkää hämäystä? Katson tilannetta huomenna tilanteen toivottavasti selkeytyessä Vankan kattavan ja hyvän selityksen myötä.
Pyramidi- Join date : 17.11.2010
Joo, peli junnnaa nyt vähän paikoillaan. Koittakaas olla aktiivisia, ja olisi myös mukava saada Vankan puolustusta topiiciin.
Joo, siis nyt kyllä Vankka käyttäytyy aika epäilyttävästi. Ensin ei äänestä, vaan koska ei jaksa ja sitten nyt sanoo, että lähettää kattavan viestin, jota ei kuitenkaan ole topiciin ilmestynyt.
++Aku Vankka
++Aku Vankka
Kuka on sanonut että lähettäisin kattavan viestin, Karhis?
Paha tässä on enää mitään kattavaa ja kunnollista puolustusta alkaa väsäämään, kun porukat ovat päättäneet heivata tavallisen taviksen pihalle. Silloin kun päätin olla äänestämättä wieriitä, joka siis osoittautui pahikseksi, muistelin, että pelipäivä loppuisi vasta seuraavana päivänä (ja tämähän ei missään nimessä kuulosta yhtään epäuskottavalta pahisselitykseltä) jolloin ajattelin, että on fiksumpaa jättää vielä toistaiseksi äänestämättä siltä varalta että ennen päivän loppumista joku tulisi esittämään vielä uskottavampia syytöksiä jotakuta muuta kuin wieriitä vastaan. Seuraavana päivänä oli sitten tarkoitus äänestää joko wieriitä, tai sitä mahdollista toista henkilöä joka olisi osoittautunut vielä epäilyttävämmäksi. Joten kyseessä siis oli kaikessa yksinkertaisuudessaan inhimillinen erehdys, kun en muistanut (tai tajunnut tarkistaa) päivän loppumisajankohtaa.
Ne jotka ovat olleet aikaisemmin minun kanssani samoissa juonareissa tietävät kyllä, millainen olen pahiksena. Aina kun olen ollut pahis, olen ollut melko huomaamaton ja aika hermostunut ja heti kun joku on vähääkään epäillyt minua, olen esittänyt jonkun surkean puolustuksen, joka on kerännyt lisää epäilyksiä. Joissain peleissä pahiskaverini ovat jopa joutuneet pelastamaan minut ulos äänestämiseltä. Peleissä joissa olen pahis, saan aina ensimmäisten joukossa epäilyksiä, en tämän kaltaisten erehdysten takia, vaan ihan vain siksi koska olen huono peittelemään ja yrittämään pitää pahikseuttani salassa. Joten suosittelisin nyt miettimään kaksi kertaa, olenko ollut samanlainen tässä pelissä, kuin niissä peleissä joissa olen ollut pahis - ja miettimään vaikka viidesti että kannattaako sitä ääntä sittenkään antaa tavalliselle tavikselle.
Niin että siinä teille kattavin puolustus jonka osaan värkätä.
Paha tässä on enää mitään kattavaa ja kunnollista puolustusta alkaa väsäämään, kun porukat ovat päättäneet heivata tavallisen taviksen pihalle. Silloin kun päätin olla äänestämättä wieriitä, joka siis osoittautui pahikseksi, muistelin, että pelipäivä loppuisi vasta seuraavana päivänä (ja tämähän ei missään nimessä kuulosta yhtään epäuskottavalta pahisselitykseltä) jolloin ajattelin, että on fiksumpaa jättää vielä toistaiseksi äänestämättä siltä varalta että ennen päivän loppumista joku tulisi esittämään vielä uskottavampia syytöksiä jotakuta muuta kuin wieriitä vastaan. Seuraavana päivänä oli sitten tarkoitus äänestää joko wieriitä, tai sitä mahdollista toista henkilöä joka olisi osoittautunut vielä epäilyttävämmäksi. Joten kyseessä siis oli kaikessa yksinkertaisuudessaan inhimillinen erehdys, kun en muistanut (tai tajunnut tarkistaa) päivän loppumisajankohtaa.
Ne jotka ovat olleet aikaisemmin minun kanssani samoissa juonareissa tietävät kyllä, millainen olen pahiksena. Aina kun olen ollut pahis, olen ollut melko huomaamaton ja aika hermostunut ja heti kun joku on vähääkään epäillyt minua, olen esittänyt jonkun surkean puolustuksen, joka on kerännyt lisää epäilyksiä. Joissain peleissä pahiskaverini ovat jopa joutuneet pelastamaan minut ulos äänestämiseltä. Peleissä joissa olen pahis, saan aina ensimmäisten joukossa epäilyksiä, en tämän kaltaisten erehdysten takia, vaan ihan vain siksi koska olen huono peittelemään ja yrittämään pitää pahikseuttani salassa. Joten suosittelisin nyt miettimään kaksi kertaa, olenko ollut samanlainen tässä pelissä, kuin niissä peleissä joissa olen ollut pahis - ja miettimään vaikka viidesti että kannattaako sitä ääntä sittenkään antaa tavalliselle tavikselle.
Niin että siinä teille kattavin puolustus jonka osaan värkätä.
Pitäisikö siis sinun mielestä meidän olettaa, että olet aina samalla taktiikalla liikkeellä?
Ihmetyttää myös tuo Vankka kun ei epäile itse ketään, eikä äänestä? Johtuuko siitä, että voi tappaa jonkun yöllä? Pahis?
Vankan selitys oli siis siinä. Voimmeko uskoa tätä pientä erehdystä ja muuta juttua? Vankka, et ole ilmeisesti ollut pitkään aikaan pahiksen roolissa ja pelityyli voi muuttua reippaasti. Minun mielestäni puolustukseksi ei käy vetoaminen vanhoihin peleihin (Ankkiksessa kai) ja niissä tapahtuneiden asioihin. Jokaisella vanhetessa tulee kerätyksi kokemusta, myös pelien myötä, jota voi käyttää näissäkin peleissä hyödyksi ja sitä myöten parantaa.
Siksi en voi nyt uskoa tätä selitystä.
++ Aku Vankka
Ääneni saattaa vielä muuttua, jos tulee eteen uusia todisteita.
Siksi en voi nyt uskoa tätä selitystä.
++ Aku Vankka
Ääneni saattaa vielä muuttua, jos tulee eteen uusia todisteita.
Noh, älkää uskoko, jos ette halua. Katsotaan vain niin meikä on sataprosenttinen tavis ja huomisaamuna pelissä on kaksi hyvisten puolella olevaa vähemmän
4 Aku Vankka (Peetukka, aquila, Karhula, Pyramidi)
"Mikään, mitä sanon, ei saa teitä poistamaan epäilyjänne, joten minun on turha puhua", Aku Vankka sanoi.
"Miksi et puolustaudu?" aquila, Karhula, Peetukka ja Pyramidi kysyivät ja noidankehä alkoi.
"Tapetaan nyt se", Hiiva vaati.
"Enemmistö vaatii", Ideal komppasi. jojo3 suoritti tapon.
Kuolleet:
2. päivä: Aku Vankka - tavis
Pakkoäänestykset:
aquila, Karhula, Peetukka, Pyramidi: 5. päivä
Hiiva: 4. päivä
Ideal, jojo3: 3. päivä
Yö päättyy poissaolojeni johdosta lauantaina klo 19.
~kirja
"Mikään, mitä sanon, ei saa teitä poistamaan epäilyjänne, joten minun on turha puhua", Aku Vankka sanoi.
"Miksi et puolustaudu?" aquila, Karhula, Peetukka ja Pyramidi kysyivät ja noidankehä alkoi.
"Tapetaan nyt se", Hiiva vaati.
"Enemmistö vaatii", Ideal komppasi. jojo3 suoritti tapon.
Kuolleet:
Pakkoäänestykset:
Yö päättyy poissaolojeni johdosta lauantaina klo 19.
~kirja
Herääminen tapahtui joukoittain. Karhula nousi ensimmäisenä. Hän herätti myös Hiivan. Yhdessä kaksikko tuumi, että kukaan ei näyttänyt kuolleelta.
"On tapahtunut ihme", aquila iloitsi.
"Kukaan ei kuollut!" Pyramidi riemuitsi.
"Jo oli aikakin", Ideal totesi. Peetukka nyökkäili taustalla.
"Toivottavasti asiat jatkuvat samaan malliin", jojo3 myötäili.
Kuolleet:
Pakkoäänestykset:
Päivä loppuu ti klo 18.
~kirja
"On tapahtunut ihme", aquila iloitsi.
"Kukaan ei kuollut!" Pyramidi riemuitsi.
"Jo oli aikakin", Ideal totesi. Peetukka nyökkäili taustalla.
"Toivottavasti asiat jatkuvat samaan malliin", jojo3 myötäili.
Kuolleet:
Pakkoäänestykset:
Päivä loppuu ti klo 18.
~kirja
Noniin. Vankka oli siis sitten tavis. En nyt tän päivän ALKUUN viel oikeen mitään voi sanoa, kun ei kukaan muu ole vielä mitään kirjoittanut. Nyt kuitenkin minua ihmetyttää miksei jojo ole kirjoittanut tietääkseni yhtäkään viestiä, vaikka käy lähes kokoajan kisafoorumilla. Tämä olkoon siis herätysääni:
++jojo3
++jojo3
Jojo ei ole ainoa joka tässä on ollut epäaktiivinen, koko pelin aktiivisuus on melkein nollassa. Viimeinen pahis saattaa olla piilottelevalla taktiikalla liikenteessä kuten jojo tai Ideal.
Poliisi ja lääkäri esiin? Sitten meillä ois 5 varmaa hyvistä (minä, patu, aquila, lääkäri, poliisi) ja kaksi vaihtoehtoa. Ellei sit oo sellanen munkki, että lääkäri ja poliisi-setä ovat jo varmoja hyviksiä.
Poliisi ja lääkäri esiin? Sitten meillä ois 5 varmaa hyvistä (minä, patu, aquila, lääkäri, poliisi) ja kaksi vaihtoehtoa. Ellei sit oo sellanen munkki, että lääkäri ja poliisi-setä ovat jo varmoja hyviksiä.
Minä olen poliisi, hurraa.
Aktiivisuutta kehiin, muuten ei ole mahdollisuuksia saada pahista kiinni.
Jojo3 ja Ideal ovat olleet hiljaa jo hyvin pitkän ajan, mikä epäilyttää. Yrittävätkö he kätkeytyä pois näkyvistä varjoihin vai onko kyse epäaktiivisuudesta. Kumpikin mahdollisuus on suunnilleen yhtä suuri joten annan siksi nyt herättelyääntä Idealille.
++Ideal
Itse olen normitavis. Olisi myös sellainen ajatus, että lääkärin kannattaisi pysyä hiljaa, sillä silloin pahis voi tappaa lääkärin tai poliisin. Tässä nykyisessä tilanteessa lääkäri voi suojella aquilaa paljastumatta itse.
Jojo3 ja Ideal ovat olleet hiljaa jo hyvin pitkän ajan, mikä epäilyttää. Yrittävätkö he kätkeytyä pois näkyvistä varjoihin vai onko kyse epäaktiivisuudesta. Kumpikin mahdollisuus on suunnilleen yhtä suuri joten annan siksi nyt herättelyääntä Idealille.
++Ideal
Itse olen normitavis. Olisi myös sellainen ajatus, että lääkärin kannattaisi pysyä hiljaa, sillä silloin pahis voi tappaa lääkärin tai poliisin. Tässä nykyisessä tilanteessa lääkäri voi suojella aquilaa paljastumatta itse.
Hiivan viesti oli TÄYTTÄ asiaa! Epäilykseni Idealia kohtaan heräsivät, sillä hän on ollu kuin jojo, mutta kirjoitti lopulta yhden viestin, jossa ei kuitenkaan ollut mitään asiaa. Tämä voisi olla ihan oiva taktiikka vaikkakin ihmettelen miksei ole äänestänyt vielä...
Katsotaan, jos Ideal tulisi kertomaan lisää perusteluja:
--jojo3
++Ideal
Itse olen normitavis.
Katsotaan, jos Ideal tulisi kertomaan lisää perusteluja:
--jojo3
++Ideal
Itse olen normitavis.
Olen lääkäri. Tulen ajoissa esille, koska lopulta se kuitenkin tulisi selville. Tosin nyt voi käydä niin, että pahis tappaa minut seuraavalla kerralla. Koska pahis ei onnistunut tapossa viime yönä epäilykseni kohdistuvat tällä hetkellä epäaktiivisiin. Elikkä ääni Idealille.
++Ideal
++Ideal
Eipä oo pahemmin jaksanu kiinnostaa tää peli... En vaan oo jaksanu kirjottaa mitään enkä pahemmin miettiä koko peliä koska näin taviksena nyt mun rooli ei oo mikään tärkeä eikä nyt mun aktiivisuudella oo mitään merkitystä pelin kannalta.
No mutta nyt kun piti vaivautua kirjottamaan niin kirjotetaan nyt sitten vähän enemmän...
Mikäs tää ihme äänivyöry Idealille nyt oli? Pyra äänesti Idealia ihan selkeästä syystä (ja ensimmäisenä), Patu paljasti olevansa lääkäri ja onkin ellei ketään muuta ehdokasta löydy, mutta Karhula? Miksi vaihtoi äänen musta Idealiin? Periaatteessahan mulla ja Idealilla on oikeastaan ihan sama tilanne tällä hetkellä. Ja varmasti tuo Karhun ääni oli heräteääni mulle, mutta miksi se piti vaihtaa pois ennen kuin ehdin edes vastata? Menetti merkityksensä siinä... Yrittääkö Karhu saada tuolla vain jonkun muun pois?
Ja vähän muutakin esimerkkiä:
Viime äänestyksessä Karhula oli kolmas joka äänesti Vankkaa... peesailun makua havaittavissa.
Ja toinen:
Laitan nyt alustavasti oman äänen tähän etten varmastikaan unohda (kun mulla toi äänestyspakkokin on), mutta tää ei oo sitten mitenkään kirkossakuulutettu. Aivan hyvin saatan vaihtaa vielä, katotaan miten tilanne etenee
++Karhula
No mutta nyt kun piti vaivautua kirjottamaan niin kirjotetaan nyt sitten vähän enemmän...
Mikäs tää ihme äänivyöry Idealille nyt oli? Pyra äänesti Idealia ihan selkeästä syystä (ja ensimmäisenä), Patu paljasti olevansa lääkäri ja onkin ellei ketään muuta ehdokasta löydy, mutta Karhula? Miksi vaihtoi äänen musta Idealiin? Periaatteessahan mulla ja Idealilla on oikeastaan ihan sama tilanne tällä hetkellä. Ja varmasti tuo Karhun ääni oli heräteääni mulle, mutta miksi se piti vaihtaa pois ennen kuin ehdin edes vastata? Menetti merkityksensä siinä... Yrittääkö Karhu saada tuolla vain jonkun muun pois?
Ja vähän muutakin esimerkkiä:
Viime äänestyksessä Karhula oli kolmas joka äänesti Vankkaa... peesailun makua havaittavissa.
Ja toinen:
Karhula kirjoitti:Toivottavasti kukaan ei tän viime äänestyksen takia luule, että olisin pahis, kun en äänestänyt wieriitä.
Laitan nyt alustavasti oman äänen tähän etten varmastikaan unohda (kun mulla toi äänestyspakkokin on), mutta tää ei oo sitten mitenkään kirkossakuulutettu. Aivan hyvin saatan vaihtaa vielä, katotaan miten tilanne etenee
++Karhula
jojo3- Ankkiksen nimimerkki : jojo3
Itelläkin on ollut pieniä epäilyjä karhua kohtaan, mut nyt karhis on kyllä epäilyttävimmästä päästä. Oli myös ekana päivänä wieriin lisäksi ainoo joka äänesti aquilaa. Käytös ollut muutenkin aika pahismaista, otetaan nyt vaikka esiin se itkeminen kun Risti tapettiin.
++Karhula
++Karhula
Minustakin Karhula on vallan epäilyttävä, perustelut ovat samat kuin muillakin.
++Karhula
++Karhula
Peetukka voisi varmaan kertoa ketä suojeli viime yönä, niin saataisiin varma hyvis selville.
Väittäisin että jäljellä oleva pahis on joko Pyramidi, Hiiva tai Karhula. Ylemmistä viesteistä löytyy ihan hyvin perusteluja, en jaksa alkaa toistaa muita. Ja ilmeisesti äänestääkin pitäisi. Koska olen laiska, niin lainaan edellisten perusteluja, ja äänestän ++Karhulaa.
Väittäisin että jäljellä oleva pahis on joko Pyramidi, Hiiva tai Karhula. Ylemmistä viesteistä löytyy ihan hyvin perusteluja, en jaksa alkaa toistaa muita. Ja ilmeisesti äänestääkin pitäisi. Koska olen laiska, niin lainaan edellisten perusteluja, ja äänestän ++Karhulaa.
Ja mitenhän tämä liittyy mihinkään?Peetukka kirjoitti:Koska pahis ei onnistunut tapossa viime yönä epäilykseni kohdistuvat tällä hetkellä epäaktiivisiin. Elikkä ääni Idealille.
Ideal näköjään heräsi, joten voin ottaa herättelyääneni pois.
--Ideal
Ideal esitti hyvän näkökannan, tämä myös poistaa epäilyt joltain, jos Peetukka paljastaa ketä suojeli.
Tällä hetkellä karhula vaikuttaa todellakin epäilyttävimmältä, joskin vielä on pari muutakin epäilyttävää henkilöä joukossa. Yrittääkö Ideal edellisellä viestillä heijastaa epäluuloja pois itsestään vai onko jokin muu syy? En kuitenkaan tällä hetkellä epäile ketään merkittävästi enemmän kuin muuta, joten jätän vielä äänestämättä.
--Ideal
Ideal esitti hyvän näkökannan, tämä myös poistaa epäilyt joltain, jos Peetukka paljastaa ketä suojeli.
Tällä hetkellä karhula vaikuttaa todellakin epäilyttävimmältä, joskin vielä on pari muutakin epäilyttävää henkilöä joukossa. Yrittääkö Ideal edellisellä viestillä heijastaa epäluuloja pois itsestään vai onko jokin muu syy? En kuitenkaan tällä hetkellä epäile ketään merkittävästi enemmän kuin muuta, joten jätän vielä äänestämättä.
Joo nyt poistui ainakin omat epäilykseni pois Idealilta. Eli --Ideal. Suojelin viime yönä Hiivaa, koska hän on varma hyvis, ja nyt mitä ilmeisemmin pahis yritti tappaa häntä ja suojelu onnistui. En kyllä tajua miten tässä muka nyt tulisi uusi varma hyvis esille...
Tuo Karhun peesailu ja "nyt nappaamaan pahikset " -meininki on epäilyttänyt minuakin heti pelin alusta alkaen. Eli ääni kohdistuu Karhulaan.
++Karhula
Tuo Karhun peesailu ja "nyt nappaamaan pahikset " -meininki on epäilyttänyt minuakin heti pelin alusta alkaen. Eli ääni kohdistuu Karhulaan.
++Karhula
Näinhän se on, että mut äänestetään ny pihalle ja pahikset askeleen lähempänä voittoa. No, ei kai sille mitään voi, jos ootte väärässä. En ala mitään puolustusta säätämään. Sanon vaan, että taviksen tapatte.
5 Karhula (jojo3, Hiiva, aquila, Ideal, Peetukka)
1 Ideal (Karhula)
"Kiitos ja näkemiin, Karhula!" Hiiva huuteli.
"Toivottavasti sinä olet se murhaaja", Peetukka rukoili.
"En ole, montako kertaa se pitää sanoa?" Karhula valitteli.
"Pyramidi, hoida homma", aquila käski.
"Miksi aina minä?" Pyramidi marisi, mutta teki kuten käskettiin.
"Tutki hänet", Ideal käski osoittaen jojo3:a.
"Miksi tutkia tyhjätaskua?" jojo3 vastasi.
Kuolleet:
3. päivä: Karhula - tavis
Pakkoäänestykset:
aquila, Hiiva, Ideal, jojo3, Peetukka: 6. päivä
Pyramidi: 5. päivä
Yö loppuu to klo 8.30.
~kirja
1 Ideal (Karhula)
"Kiitos ja näkemiin, Karhula!" Hiiva huuteli.
"Toivottavasti sinä olet se murhaaja", Peetukka rukoili.
"En ole, montako kertaa se pitää sanoa?" Karhula valitteli.
"Pyramidi, hoida homma", aquila käski.
"Miksi aina minä?" Pyramidi marisi, mutta teki kuten käskettiin.
"Tutki hänet", Ideal käski osoittaen jojo3:a.
"Miksi tutkia tyhjätaskua?" jojo3 vastasi.
Kuolleet:
Pakkoäänestykset:
aquila, Hiiva, Ideal, jojo3, Peetukka: 6. päivä
Yö loppuu to klo 8.30.
~kirja
"Väki vähenee", Peetukka valitteli. Hän oli löytänyt aquilan kuolleena.
"Pistoolinlaukaus", Ideal totesi. "Ei mitään mahdollisuuksia."
"Hän on kuollut jo aikoja sitten", jojo3 sanoi.
"No, parempi onni ensi kerralla", Pyramidi toivoi.
"Jos sellaista enää tulee..." paniikkia lietsova Hiiva pohti.
Kuolleet:
3. yö: aquila - poliisi
Pakkoäänestykset:
Hiiva, Ideal, jojo3, Peetukka: 6. päivä
Päivä loppuu su klo 14.
~kirja
"Pistoolinlaukaus", Ideal totesi. "Ei mitään mahdollisuuksia."
"Hän on kuollut jo aikoja sitten", jojo3 sanoi.
"No, parempi onni ensi kerralla", Pyramidi toivoi.
"Jos sellaista enää tulee..." paniikkia lietsova Hiiva pohti.
Kuolleet:
3. yö: aquila - poliisi
Pakkoäänestykset:
Hiiva, Ideal, jojo3, Peetukka: 6. päivä
Päivä loppuu su klo 14.
~kirja
Hiljaista. Varmoja hyviksiä on enää minä ja Hiiva. Nyt alkaa olla jo vaikeaa, ja pahis pitäisi napata. Ideal vaikuttaa kuitenkin tässä vaiheessa epäilyttävimmältä. Tahtoi mm. minun kertovan suojelun kohteeni, että saataisiin hyvis selville. Järkeä? En vielä kuitenkaan äänestä, katsellaan mitä tapahtuu.
Mä luulin, että varman hyviksen saaminen selville olis hyvä juttu hyviksille.Peetukka kirjoitti:Ideal vaikuttaa kuitenkin tässä vaiheessa epäilyttävimmältä. Tahtoi mm. minun kertovan suojelun kohteeni, että saataisiin hyvis selville. Järkeä?
Sivu 2 / 4 • 1, 2, 3, 4
Kisafoorumi :: Kisat :: Juonittelupelit
Sivu 2 / 4
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa