Kisafoorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Yleinen juonittelupelikeskustelu

+13
aquila
Squier
Red
kirja
Dekka
Ideal
Risti
Niketin
Hiidenkirnu
Chaimber
Hiiva
Aku Vankka
Kreach
17 posters

Sivu 3 / 3 Edellinen  1, 2, 3

Siirry alas

Yleinen juonittelupelikeskustelu - Sivu 3 Empty Vs: Yleinen juonittelupelikeskustelu

Viesti  Aku Vankka Ti Helmi 08 2011, 19:40

Onko uuden pelin järjestämisessä ylipäänsä mitään järkeä, kun edellinenkin oli (kuten kaikki aikaisemmatkin) aikamoinen fail aktiivisuuden osalta?
Aku Vankka
Aku Vankka

Ankkiksen nimimerkki : Aku Vankka
Mies Syntymäpäivä : 14.12.1995

Takaisin alkuun Siirry alas

Yleinen juonittelupelikeskustelu - Sivu 3 Empty Vs: Yleinen juonittelupelikeskustelu

Viesti  Risti Ti Helmi 08 2011, 20:00

Omasta mielestäni viime peli oli suht hyvä, mutta kun se alkoi alusta, niin sitten koko peli oli kokonaan epäaktiivinen. Tosin mielestäni niiden jotka ilmoittautuvat, oikeasti pitäisi pystyä kirjoittamaan enemmän, pidempiä ja asiapitoisempia viestejä kuin tuossa pelissä. Jos pelistä vain saadaan aktiivinen, se voi olla hyvinkin mukava.

En itse haluaisi, että Kisafoorumi menee kokonaan tähän, että kaikki pelit ovat jotain johon vastataan "Tavallinen", "Kissanpaska", "Risto 3-1 Pekka". Nimittäin tällä hetkellä kaikki ovat vain laiskiintuneet ja tekevät lyhyitä viestejä ja olisi mukava, että joku peli jatkuisi, johon tulisi kunnonkin viestejä.

Itse olen sitä mieltä, että jos kerran Pyramidilla on jokin valmis idea, niin pitäkööt sen nyt, koska kirjalta tulee todennäköisesti kuitenkin näitä normipelejä, kun taas joillain voi olla aivan uusia, mahtavia ideoita. Vai onko Vankalla sittenkin peli mietittynä? >Risti
Risti
Risti

Ankkiksen nimimerkki : Ankkaristi
Mies Syntymäpäivä : 28.03.1996

Viesti  Risti Ti Helmi 08 2011, 20:09

Kun muokkausoikeutta ei täällä juonariaiheessa ole, niin uusi viesti.

Elikkä, varmaan voisi jo väki ilmoittautua seuraavaan peliin. Nähdään myös, että kuinka paljon innostuneisuutta on Smile. Itse siis ilmoittaudun mukaan ja chatissa kuulin ainakin Pyramidin ja Redin haluavan. Toivottavasti saadaan paljon pelaajia.. (En sitten tiedä mihin seuraava pj haluaa pelaajarajansa, mutta se on kaiketi siinä 8 kieppeillä). >Risti
Risti
Risti

Viesti  Pyramidi Ti Helmi 08 2011, 20:54

Jos kirja antaa luvan niin paremman pelin puutteessa voisin vetääkin seuraavan pelin, jos Vankalla tai kellään muulla ei ole peliä valmiina tai on jotain sitä vastaan.

Pelaajamäärä olisi 10 ideassani, jotta pelissä olisi jotain jännitystä. Aihealue on fantasia ja henkilöhahmojakin olisi uusia. Jos kirja haluaa voin laittaa yksärillä täyden selostuksen, sillä tähän en ala kaikkea vielä värkkäämään.

Pyramidi

Viesti  Hiiva Ti Helmi 08 2011, 21:05

Älä itke Risti
Hiiva
Hiiva

Mies Syntymäpäivä : 30.07.1995

https://www.youtube.com/watch?v=nT3o1pEVHE0

Viesti  Peetukka Ti Helmi 08 2011, 21:18

Hiiva kirjoitti:Älä itke Risti
..ota rusina.
Peetukka
Peetukka

Mies

Viesti  Peetukka Ti Helmi 08 2011, 21:18

Peetukka kirjoitti:
Hiiva kirjoitti:Älä itke Risti
...ota rusina.
Peetukka
Peetukka

Mies

Viesti  Red Ke Helmi 09 2011, 15:02

Jos Hiivalla tai Peetukalla ei ole mitään kunnon sanottavaa asiaan, niin kannattaa varmaan pysyä ihan hiljaa.

Minä olen joo lupautunut seuraavaan peliin mukaan, milloin se sitten järjestetäänkään...
Red
Red

Ankkiksen nimimerkki : Toke
Mies

Viesti  kirja Ke Helmi 09 2011, 15:13

Eihän ennenkään ole ennakkoilmoittauduttu, miksi nyt? Wink

Chat. Ennenkin asiasta on puhuttu, ja itse olen ollut sitä mieltä, että se on tehnyt foorumille hallaa. Nyt sen ainakin huomaa. Esimerkkinä tilastoja: Ensimmäiset 3000 viestiä kirjoitettiin kolmessa kuukaudessa. Nyt on kulunut 13 kuukautta ja viestejä on tullut reilut 3000 lisää.

14.5.2010:
Kisat 1661
Salaiset osastot 1060
Keskustelut 267
Kisafoorumi 15

9.2.2011:
Kisat 4554
Salaiset osastot 1130
Keskustelut 670
Kisafoorumi 73

Miksi hiljenemistä tapahtuu?
- Puhuminen tapahtuu chatissa, esimerkiksi vanha suosikki offi ei enää ole suosittu lainkaan
- Vanhat kasvot lähtevät (Kreach, Bomber, Eltharion, Vaari, Niketin, Padi, Frodo...), miksi?
- VM ja jpelit eivät enää kiinnosta, miksi? Kilpailut, jotka eivät vaadi aktiivisuutta, laiskistaneet?

Tämä foorumi on kuitenkin Kisafoorumi, ei chatfoorumi. Siksi on harmi, että chat vie kaiken ajan kaikilta.

Chatissa mainitsin, että Suomi24:n keskusteluiden keskimääräinen viestipituus oli 394 merkkiä. Se tuntui joidenkin mielestä hauskalta. Mikäköhän on meidän keskimääräinen viestien pituus?

Pyra, pidä peli vain, kunhan lähetät aluksi minulle tarkistettavaksi.

~kirja
kirja
kirja

Ankkiksen nimimerkki : kirja

Viesti  Ideal Ke Helmi 09 2011, 16:29

kirja kirjoitti:Tämä foorumi on kuitenkin Kisafoorumi, ei chatfoorumi. Siksi on harmi, että chat vie kaiken ajan kaikilta.
Kaikesta huolimatta chat on kuitenkin mulle tän foorumin pääasia. Jos sitä ei olisi, niin tuskin edes kävisin täällä, ainakaan en osallistuis kisoihin juurikaan.
Ideal
Ideal

Mies Syntymäpäivä : 23.12.1995

http://hattrick.org

Viesti  aquila Ke Helmi 09 2011, 17:07

Jos chat poistetaan, niin Kisafoorumi luultavasti kokisi Ankkiksen kohtalon.
aquila
aquila

Ankkiksen nimimerkki : akuankka1313
Mies Syntymäpäivä : 23.06.1996

Viesti  kirja Ke Helmi 09 2011, 17:12

Juuri se tässä on ongelma. Chat on liian korvaamaton osa foorumia ja kaikki kilpailut, joita varten foorumi perustettiin, ovat unohtuneet. Tämä on olevinaan vain pulinapalsta.

~kirja
kirja
kirja

Ankkiksen nimimerkki : kirja

Viesti  wierii Ke Helmi 09 2011, 17:51

Chatissa mainitsin, että Suomi24:n keskusteluiden keskimääräinen viestipituus oli 394 merkkiä. Se tuntui joidenkin mielestä hauskalta. Mikäköhän on meidän keskimääräinen viestien pituus?

En ehkä edes haluaisi tietää meidän viestiemme ka. pituutta.

Mutta chat on liian iso osa foorumia, sitä mieltä mäkin oon.
wierii
wierii

Ankkiksen nimimerkki : wierii2
Mies Paikkakunta : Helsinki

Viesti  Hiiva Ke Helmi 09 2011, 18:32

kirja kirjoitti:- VM ja jpelit eivät enää kiinnosta, miksi?
Varmaan siksi, koska molemmat on jo nähty ja porukat on kyllästynyt niihin.
Hiiva
Hiiva

Mies Syntymäpäivä : 30.07.1995

https://www.youtube.com/watch?v=nT3o1pEVHE0

Viesti  Red Ke Helmi 09 2011, 18:58

VM ei minua kiinnosta, jpelit kyllä. Mutta jos ne eivät muita kiinnosta, niin yksin on paha mitään hyvää peliä saada aikaan (aktiivisuutta ei ole).

Chatista olen kirjan kanssa samaa mieltä. Onhan siellä välillä ihan mukavaa, mutta pääasiassa siellä ei mitään järkevää ole. En kyllä tiedä pitäisikö ollakaan. Kuitenkin siellä tulee oltua. Very Happy Mutta ei mua niin paljon haittaisi, vaikka chat poistettaisiin. Onhan niitä chatteja muillakin foorumeilla, eikä minulla ainakaan ole pakollista tarvetta chattailuun muutenkaan.

Tämän foorumin viestien taso on myös ihan surkea. Puoli vuotta täällä keskusteltiin ihan kunnolla ja topiceihin vastailtiin muutenkin kuin parilla sanalla. Joskus kesällä sitten alkoi oikeastaan sellainen spämmi levitä myös ihan foorumin puolella. Esimerkkinä historia-topic, jossa ei ole juuri yhtään aiheeseen liittyvää järkevää viestiä. No toisaalta, useissa peleissä nyt ei mitään suurempaa voi kirjoittaakaan, jos pitää vain sanoa "tavallinen" tai luetella numeroita...
Red
Red

Mies

Viesti  Red Ke Helmi 09 2011, 18:59

Red kirjoitti:VM ei minua kiinnosta, jpelit kyllä. Mutta jos ne eivät muita kiinnosta, niin yksin on paha mitään hyvää peliä saada aikaan (aktiivisuutta ei ole).

Chatista olen kirjan kanssa samaa mieltä. Onhan siellä välillä ihan mukavaa, mutta pääasiassa siellä ei mitään järkevää ole. En kyllä tiedä pitäisikö ollakaan. Kuitenkin siellä tulee oltua. Very Happy Mutta ei minua niin paljon haittaisi, vaikka chat poistettaisiin. Onhan niitä chatteja muillakin foorumeilla, eikä minulla ainakaan ole pakollista tarvetta chattailuun muutenkaan.

Tämän foorumin viestien taso on myös ihan surkea. Puoli vuotta täällä keskusteltiin ihan kunnolla ja topiceihin vastailtiin muutenkin kuin parilla sanalla. Joskus kesällä sitten alkoi oikeastaan sellainen spämmi levitä myös ihan foorumin puolella. Esimerkkinä historia-topic, jossa ei ole juuri yhtään aiheeseen liittyvää järkevää viestiä. No toisaalta, useissa peleissä nyt ei mitään suurempaa voi kirjoittaakaan, jos pitää vain sanoa "tavallinen" tai luetella numeroita...
Red
Red

Mies

Viesti  Red Ke Helmi 09 2011, 19:00

Ai niin täällä ei voi muokata viestejä. Kirja voi sitten poistaa tämän ja tuon mun lainatun viestin, jonka vahingossa lähetin (yritin muka muokata viestiä...)
Red
Red

Mies

Viesti  Ideal Ke Helmi 09 2011, 19:21

Red kirjoitti:VM ei minua kiinnosta, jpelit kyllä. Mutta jos ne eivät muita kiinnosta, niin yksin on paha mitään hyvää peliä saada aikaan (aktiivisuutta ei ole).

Chatista olen kirjan kanssa samaa mieltä. Onhan siellä välillä ihan mukavaa, mutta pääasiassa siellä ei mitään järkevää ole. En kyllä tiedä pitäisikö ollakaan. Kuitenkin siellä tulee oltua. :D Mutta ei mua niin paljon haittaisi, vaikka chat poistettaisiin. Onhan niitä chatteja muillakin foorumeilla, eikä minulla ainakaan ole pakollista tarvetta chattailuun muutenkaan.

No pitääkö kaiken muka sitte olla niin vakavaa? Tää on mun mielestä lähinnä jonkunmoinen sisäpiirifoorumi, en mä näe mitään syytä sille, että viesteillä pitäis olla "hyvä" taso. Chat on tän foorumin sydän, iso osa käyttäjistä käy täällä pääsääntösesti vaan sen takia. Ei tästä mitään finfanfunia saada vaikka kuinka yritettäs. Mun mielestä tää on ihan hyvä näin.
Ideal
Ideal

Mies Syntymäpäivä : 23.12.1995

http://hattrick.org

Viesti  Risti Ke Helmi 09 2011, 19:36

Kyseinen sisäpiiri tuli nimenomaan chatin myötä. Aikaisemmin kaikki vastasivat topiceihin vain ja olivat vähemmän toisiinsa yhteydessä, niin nyt kaikki ovat tutustuneet toisiinsa ja kaikki jutut käydään chatissa. Ja sitten kun kulutetaan aikaa chattiin, niin jää vähemmän aikaa topiceihin, jolloin foorumi kuolee. Mutta jos kerran halutaan, että tämä foorumi jatkaa samaan tapaan, niin kai se minulle käy, mutta en edelleenkään ole itse osallistumassa näihin tuuripeleihin. >Risti
Risti
Risti

Viesti  Peetukka Ke Helmi 09 2011, 19:39

//Tän voi poistaa.
Peetukka
Peetukka

Mies

Viesti  Peetukka Ke Helmi 09 2011, 19:41

Pääasiassa täällä foorumilla jutellaan chatissä, siinä lomassa osallistutaan näihin kisoihin. Veikkaan, että jos chat poistettaisiin kisojen kiinnostavuus laskisi entisestään ja porukka viettäisi vähemmän aikaa foorumilla.
Peetukka
Peetukka

Mies

Viesti  Pyramidi La Heinä 02 2011, 22:34

Kun tällä foorumilla ei näytetä saavan juonaria aikaan, alan vetämään juonaria Kylässä. Eli halukkaat juonariin voisivat ehkä rekata Kylään ja ilmota peliin. Nimimerkkini on sama.

Pyramidi

Viesti  Sponsored content

Sponsored content

Sivu 3 / 3 Edellinen  1, 2, 3

Takaisin alkuun

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa