Ilmoittautumiset
+18
Manuel
Karhula
Peetukka
Pyramidi
Shoccis
___Aku Ankka___
jojo3
Hiiva
Squier
Aku Vankka
Risti
Kreach
Ideal
wierii
Niketin
Dekka
aquila
kirja
22 posters
Kisafoorumi :: Kisat :: Juonittelupelit
Sivu 2 / 2
Sivu 2 / 2 • 1, 2
Vs: Ilmoittautumiset
Mukaan.
aquila- Ankkiksen nimimerkki : akuankka1313
Join date : 10.01.2010
Syntymäpäivä : 23.06.1996
Paikkakunta : Helsinki
Vs: Ilmoittautumiset
Mukaan vain >Risti
Risti- Ankkiksen nimimerkki : Ankkaristi
Join date : 09.01.2010
Syntymäpäivä : 28.03.1996
Paikkakunta : Helsinki
Vs: Ilmoittautumiset
Hop hop. Hopiti hop. Neljä vielä.
~kirja
~kirja
kirja- Ankkiksen nimimerkki : kirja
Join date : 08.01.2010
Vs: Ilmoittautumiset
Mukana.
wierii- Ankkiksen nimimerkki : wierii2
Join date : 09.01.2010
Paikkakunta : Helsinki
Vs: Ilmoittautumiset
joo mukana ku ei muitakaa näytä tulevan...
jojo3- Ankkiksen nimimerkki : jojo3
Join date : 09.01.2010
Vs: Ilmoittautumiset
Mukana, mut vaan siks et saadaan tää peli ny alkamaan.
Karhula- Ankkiksen nimimerkki : Karhula
Join date : 13.01.2010
Syntymäpäivä : 06.07.1997
Paikkakunta : Kälviä
Vs: Ilmoittautumiset
Miekkamaan viimeinen taistelu
Miekkamaan viimeinen taistelu olemassaolosta oli käynnissä. Ikiaikainen vihollinen Pimeydenmaa oli päättänyt hyökätä ja alistaa Miekkamaan pimeyden valtaan. Normaalisti Miekkamaan armeija kykeni pitämään puoliaan paremman taktiikan ja aseistuksen takia. Nyt oli sekin muuttunut. Jostain syystä Pimeydenmaan aseistus oli täysin samanlainen ja taktiikkataito oli loistava, Miekkamaan suuri armeija oli hiljalleen tuhoutunut monissa väijytyksissä ja lopulta pitkissä perääntymistaisteluissa. Maan hallitus oli kuitenkin päättänyt vihdoin alkaa toimimaan ja toimenpiteet Miekkamaan pelastamiseksi alkoivat. Kiinnisaadun vastustajan vakoojaa kuulustelemalla oli saatu selville armeijan johdossa olevan kaksi vakoojaa. Armeijan ylin johto päätettiin eristää erilliseen palatsiin ja heille annettiin tehtäväksi napata vakoojat keskuudestaan. Upseereja suljettiin taloon yhteensä kymmenen, joiden joukossa vakoojat olisivat. Lisäksi hallitus solutti taloon omia asiamiehiään auttamaan vakoojien nappaamisessa. Vakoojat tajusivat olevansa pulassa ja tekivät suunnitelman: he voisivat pelastua helposti, jos he onnistuvat surmaamaan niin monta muuta henkilöä, että jäljellä olevista puolet olisi vakoojia. Tosin hallituksen salaiset asiamiehet tuskin tekisivät tehtävää helpoksi.
Päivä ja äänestys (UÄ):
Päivä kestää n. 4 vuorokautta.
Päivän aikana keskustellaan ja äänestetään pelitopicissa. Ääni merkitään boldattuna ja plussilla ++Nimi. Muuten merkittyjä ääniä ei lasketa. Ääntään saa vaihtaa päivän aikana niin monta kertaa kuin haluaa. Äänen peruminen merkitään boldattuna, mutta plussat ovat vaihtuneet miinuksiin -- Nimi Uutta henkilöä ei saa äänestää, ennen kuin aiempi ääni on poistettu. (Jos ette poista ensin ääntä edelliseltä henkilöltä, pelinjohtaja ei laske uutta ääntänne mukaan, vaan laskee vanhan äänen mukaan.) Äänitilanne selviää PJ:nväliaikalaskennoista.
Päivän lopuksi lynkataan se, jolla on sillä hetkellä eniten ääniä. Tasatilanteessa saman äänimäärän ensin saanut lynkataan. Jos ääniä ei ole, lynkattava arvotaan.
Viestien muokkaus on ehdottomasti kiellettyä.
Yö:
Yö kestää n. yhden vuorokauden. Kaikkien erikoishahmojen toivotaan laittavan nimet mahdollisimman pian yön alkamisen jälkeen. Erikoishahmot laittavat jokaiseen yöviestiinsä kaksi nimeä. Ensimmäinen on kyseisen yön kohde, seuraava varanimi. Tämä varanimi ei siis ole mikään virallinen, vaan mukana ainoastaan siltä varalta, että erikoishahmo ei jostain syystä pääse koneelle seuraavan yön aikana. Ensimmäisen yön varanimi annetaan PJ:lle pelin alussa vastaamalla hahmoviestiin.
Pelinjohtaja käyttää varanimeä vasta kun vuorokausi on umpeutunut (aiemmin vain siinä tapauksessa, että pelinjohtaja on yön alkaessa ilmoittanut, että kyseisen yön umpeutumisaika on lyhyempi). Varanimiä voidaan käyttää myös siinä tapauksessa, että erikoishahmo on ilmoittanut olevansa koko yön ajan poissa.
Mikäli varanimeäkään ei jostain syystä ole käytettävissä aamunkoittoon mennessä, menettely riippuu erikoishahmosta:
Pahikset: Tappavat sen, jota joku heistä viimeksi on äänestänyt.
Poissaoloja ja epäaktiivisuutta koskevat säännöt:
Kaksi kierrosta äänestämättä olleet poistetaan pelistä toisen päivän iltana sen päivän äänestetyn mukana, eli hänelle haetaan varapelaaja. Antiaktiivisuuteen tippunut pelaaja saa kuitenkin anoa paikkaansa takaisin. Ellei varapelaajaa löydy, pelaaja tapetaan aamunkoitossa. Jos usealle pelaajalle tarvitaan varapelaaja eikä kaikille saada, aamulla lynkattavat antiaktiivit arvotaan.
Poissaolo suojaa pelaajaa, jos tämä on paikalla enintään yhden vuorokauden. Ilmoitetun poissaolon kierrokset vähennetään välistä. Siis esim. jos henkilö ei ole äänestänyt kierroksella 1 ja on kierroksen 2 poissa, hänen täytyy äänestää kierroksella 3 tai hän lentää pelistä ulos sen päivän iltana. Ilmoitettu poissaolo suojelee enintään 2 peräkkäisen kierroksen ajan.
Säännöt Kylästä.
Hahmot:
Hyvät:
Hyvikset voittavat kun molemmat vakoojat on häädetty ulos rauhaa häiritsemästä.
1 lähetti
Alhainen viestiupseeri on valmiina toimimaan ja tykkää lähetellä viestejä nimettömänä. Onkin päättänyt hoitaa virallisen tiedotuksen talossa ja ehkä siinä sivussa vaikuttamaan mielipiteisiin.
Mediapuhuja, voi lähettää topiciin viestejä nimettömänä PJ:n kautta. Allekirjoitus on lähetti.
1 tiedustelupäällikkö
On ollut tiedustelun ammattilainen jo monien vuosien ajan ja nyt on aika käyttää hankittuja taitoja hyväksi. Voikin tarkistaa yhden pelaajan henkilöllisyyden yöllä, tosin kun on hyvä niin haluaa myös kertoa tuloksen.
Reportteri, voi tarkistaa kerran pelin aikana yöllä yhden pelaajan henkilöllisyyden. Tulos pitää kertoa topicissa seuraavana päivänä tai PJ kertoo tiedot iltaviestissä.
1 vanha kenraali
On jo vuosia ollut palveluksessa nuhteettomasti. Vihollisetkin kavahtavat hänen kylmää tuijotustaan ja ylivertaisia älynlahjoja. Pelottaakin siis kerran viholliset tiehensä.
Onnekas, säästyy ensimmäiseltä yötapolta. Ei kuitenkaan itse tiedä olevansa onnekas joten...
Pahikset:
Voittavat kun puolet jäljelläolevista pelaajista ovat pahiksia.
2 vakoojaa
Vanhoja vakoojatoveruksia, myös korkea-arvoisia upseereja jotka tajusivat että rahahan se tärkeintä on. Molemmat hyviä työssään mutta aloittelijamaisen virheen takia ovat nyt ansassa. haluavat ulos päästäkseen kertomat uusimmat tietonsa vihollisille. Siihen on kuitenkin matkaa mutta se ei haittaa. Ja millainen palkinto tulee kun saavat tietää heidän surmanneen vihollisen upseeristoa...
Pelin pahikset, voivat keskustella yksityisviesteillä keskenään tai jollain muulla tavalla. Omaa topiccia ei ole saatavilla, valitettavasti. : (
5 tavallista upseeria, jotka innokkaasti äänestävät pelastaakseen Miekkamaan pimeydestä.
Mukana:
Miekkamaan viimeinen taistelu olemassaolosta oli käynnissä. Ikiaikainen vihollinen Pimeydenmaa oli päättänyt hyökätä ja alistaa Miekkamaan pimeyden valtaan. Normaalisti Miekkamaan armeija kykeni pitämään puoliaan paremman taktiikan ja aseistuksen takia. Nyt oli sekin muuttunut. Jostain syystä Pimeydenmaan aseistus oli täysin samanlainen ja taktiikkataito oli loistava, Miekkamaan suuri armeija oli hiljalleen tuhoutunut monissa väijytyksissä ja lopulta pitkissä perääntymistaisteluissa. Maan hallitus oli kuitenkin päättänyt vihdoin alkaa toimimaan ja toimenpiteet Miekkamaan pelastamiseksi alkoivat. Kiinnisaadun vastustajan vakoojaa kuulustelemalla oli saatu selville armeijan johdossa olevan kaksi vakoojaa. Armeijan ylin johto päätettiin eristää erilliseen palatsiin ja heille annettiin tehtäväksi napata vakoojat keskuudestaan. Upseereja suljettiin taloon yhteensä kymmenen, joiden joukossa vakoojat olisivat. Lisäksi hallitus solutti taloon omia asiamiehiään auttamaan vakoojien nappaamisessa. Vakoojat tajusivat olevansa pulassa ja tekivät suunnitelman: he voisivat pelastua helposti, jos he onnistuvat surmaamaan niin monta muuta henkilöä, että jäljellä olevista puolet olisi vakoojia. Tosin hallituksen salaiset asiamiehet tuskin tekisivät tehtävää helpoksi.
Päivä ja äänestys (UÄ):
Päivä kestää n. 4 vuorokautta.
Päivän aikana keskustellaan ja äänestetään pelitopicissa. Ääni merkitään boldattuna ja plussilla ++Nimi. Muuten merkittyjä ääniä ei lasketa. Ääntään saa vaihtaa päivän aikana niin monta kertaa kuin haluaa. Äänen peruminen merkitään boldattuna, mutta plussat ovat vaihtuneet miinuksiin -- Nimi Uutta henkilöä ei saa äänestää, ennen kuin aiempi ääni on poistettu. (Jos ette poista ensin ääntä edelliseltä henkilöltä, pelinjohtaja ei laske uutta ääntänne mukaan, vaan laskee vanhan äänen mukaan.) Äänitilanne selviää PJ:nväliaikalaskennoista.
Päivän lopuksi lynkataan se, jolla on sillä hetkellä eniten ääniä. Tasatilanteessa saman äänimäärän ensin saanut lynkataan. Jos ääniä ei ole, lynkattava arvotaan.
Viestien muokkaus on ehdottomasti kiellettyä.
Yö:
Yö kestää n. yhden vuorokauden. Kaikkien erikoishahmojen toivotaan laittavan nimet mahdollisimman pian yön alkamisen jälkeen. Erikoishahmot laittavat jokaiseen yöviestiinsä kaksi nimeä. Ensimmäinen on kyseisen yön kohde, seuraava varanimi. Tämä varanimi ei siis ole mikään virallinen, vaan mukana ainoastaan siltä varalta, että erikoishahmo ei jostain syystä pääse koneelle seuraavan yön aikana. Ensimmäisen yön varanimi annetaan PJ:lle pelin alussa vastaamalla hahmoviestiin.
Pelinjohtaja käyttää varanimeä vasta kun vuorokausi on umpeutunut (aiemmin vain siinä tapauksessa, että pelinjohtaja on yön alkaessa ilmoittanut, että kyseisen yön umpeutumisaika on lyhyempi). Varanimiä voidaan käyttää myös siinä tapauksessa, että erikoishahmo on ilmoittanut olevansa koko yön ajan poissa.
Mikäli varanimeäkään ei jostain syystä ole käytettävissä aamunkoittoon mennessä, menettely riippuu erikoishahmosta:
Pahikset: Tappavat sen, jota joku heistä viimeksi on äänestänyt.
Poissaoloja ja epäaktiivisuutta koskevat säännöt:
Kaksi kierrosta äänestämättä olleet poistetaan pelistä toisen päivän iltana sen päivän äänestetyn mukana, eli hänelle haetaan varapelaaja. Antiaktiivisuuteen tippunut pelaaja saa kuitenkin anoa paikkaansa takaisin. Ellei varapelaajaa löydy, pelaaja tapetaan aamunkoitossa. Jos usealle pelaajalle tarvitaan varapelaaja eikä kaikille saada, aamulla lynkattavat antiaktiivit arvotaan.
Poissaolo suojaa pelaajaa, jos tämä on paikalla enintään yhden vuorokauden. Ilmoitetun poissaolon kierrokset vähennetään välistä. Siis esim. jos henkilö ei ole äänestänyt kierroksella 1 ja on kierroksen 2 poissa, hänen täytyy äänestää kierroksella 3 tai hän lentää pelistä ulos sen päivän iltana. Ilmoitettu poissaolo suojelee enintään 2 peräkkäisen kierroksen ajan.
Säännöt Kylästä.
Hahmot:
Hyvät:
Hyvikset voittavat kun molemmat vakoojat on häädetty ulos rauhaa häiritsemästä.
1 lähetti
Alhainen viestiupseeri on valmiina toimimaan ja tykkää lähetellä viestejä nimettömänä. Onkin päättänyt hoitaa virallisen tiedotuksen talossa ja ehkä siinä sivussa vaikuttamaan mielipiteisiin.
Mediapuhuja, voi lähettää topiciin viestejä nimettömänä PJ:n kautta. Allekirjoitus on lähetti.
1 tiedustelupäällikkö
On ollut tiedustelun ammattilainen jo monien vuosien ajan ja nyt on aika käyttää hankittuja taitoja hyväksi. Voikin tarkistaa yhden pelaajan henkilöllisyyden yöllä, tosin kun on hyvä niin haluaa myös kertoa tuloksen.
Reportteri, voi tarkistaa kerran pelin aikana yöllä yhden pelaajan henkilöllisyyden. Tulos pitää kertoa topicissa seuraavana päivänä tai PJ kertoo tiedot iltaviestissä.
1 vanha kenraali
On jo vuosia ollut palveluksessa nuhteettomasti. Vihollisetkin kavahtavat hänen kylmää tuijotustaan ja ylivertaisia älynlahjoja. Pelottaakin siis kerran viholliset tiehensä.
Onnekas, säästyy ensimmäiseltä yötapolta. Ei kuitenkaan itse tiedä olevansa onnekas joten...
Pahikset:
Voittavat kun puolet jäljelläolevista pelaajista ovat pahiksia.
2 vakoojaa
Vanhoja vakoojatoveruksia, myös korkea-arvoisia upseereja jotka tajusivat että rahahan se tärkeintä on. Molemmat hyviä työssään mutta aloittelijamaisen virheen takia ovat nyt ansassa. haluavat ulos päästäkseen kertomat uusimmat tietonsa vihollisille. Siihen on kuitenkin matkaa mutta se ei haittaa. Ja millainen palkinto tulee kun saavat tietää heidän surmanneen vihollisen upseeristoa...
Pelin pahikset, voivat keskustella yksityisviesteillä keskenään tai jollain muulla tavalla. Omaa topiccia ei ole saatavilla, valitettavasti. : (
5 tavallista upseeria, jotka innokkaasti äänestävät pelastaakseen Miekkamaan pimeydestä.
Mukana:
Pyramidi- Join date : 17.11.2010
Vs: Ilmoittautumiset
Mukana, tosin saa nähdä, saadaanko täyteen...
~kirja
~kirja
kirja- Ankkiksen nimimerkki : kirja
Join date : 08.01.2010
Vs: Ilmoittautumiset
Mukana kuten aina. Vaihtelua tuo ainakin tarina . Toivottavasti saadaan täyteen, vaikka hyvin tiukkaa tällaisella pienellä foorumilla tekee, tarvittaisiin uutta väkeä tänne :/ >Risti
Risti- Ankkiksen nimimerkki : Ankkaristi
Join date : 09.01.2010
Syntymäpäivä : 28.03.1996
Paikkakunta : Helsinki
Vs: Ilmoittautumiset
Mukana, vaikka epäilenkin että saadaanko peli koskaan täyteen ja että osaanko itse enää edes pelata näin pitkän tauon jälkeen...
Aku Vankka- Ankkiksen nimimerkki : Aku Vankka
Join date : 09.01.2010
Syntymäpäivä : 14.12.1995
Paikkakunta : Kokkola
Vs: Ilmoittautumiset
Mukaan.
wierii- Ankkiksen nimimerkki : wierii2
Join date : 09.01.2010
Paikkakunta : Helsinki
Vs: Ilmoittautumiset
No mää tuun mukaan ku niin lupailinki
Manuel- Join date : 31.05.2010
Syntymäpäivä : 19.01.1997
Paikkakunta : .
Vs: Ilmoittautumiset
Mukana.
aquila- Ankkiksen nimimerkki : akuankka1313
Join date : 10.01.2010
Syntymäpäivä : 23.06.1996
Paikkakunta : Helsinki
Vs: Ilmoittautumiset
Mukana ku Silmannir Rane.
Salwer1st/- Ankkiksen nimimerkki : Salwer1st/
Join date : 09.01.2010
Syntymäpäivä : 06.09.1942
Paikkakunta : [url=http://kisat.foorumini.com/u10]Jaa[/url]
Vs: Ilmoittautumiset
Muutamaa kaipailtaisiin vielä.
~kirja
~kirja
kirja- Ankkiksen nimimerkki : kirja
Join date : 08.01.2010
Vs: Ilmoittautumiset
Tulen mukaan, kunhan aloitellaan aikaisintaan tuossa lokakuun puolella. Tosin tietääkseni tarvittaisiin edelleen lisää porukkaa...
Red- Ankkiksen nimimerkki : Toke
Join date : 09.01.2010
Vs: Ilmoittautumiset
Tämän aloittamisella ei ole näemmä pidetty liiemmin kiirettä...
Red- Ankkiksen nimimerkki : Toke
Join date : 09.01.2010
Vs: Ilmoittautumiset
Jos tämä joskus alkaa, niin ehdottomasti mukana!
Änärimies93- Join date : 10.09.2011
Vs: Ilmoittautumiset
Vähän epäilen, että suurin osa aiemmin ilmonneista ei enää käy täällä. Lisäksi tämän vuoden aikana on vapaa-ajan tilanteeni suuresti muuttunut, joten ei enää onnistu vetäminen. Eikä täällä edes porukka enää tunnu liikkuvankaan.
Pyramidi- Join date : 17.11.2010
Vs: Ilmoittautumiset
Nonii, aloitellaanpa nyt tämä peli pikkuhiljaa...
Red- Ankkiksen nimimerkki : Toke
Join date : 09.01.2010
Vs: Ilmoittautumiset
perun ilmottautumisen täysin vittuilun vuoks
Salwer1st/- Ankkiksen nimimerkki : Salwer1st/
Join date : 09.01.2010
Syntymäpäivä : 06.09.1942
Paikkakunta : [url=http://kisat.foorumini.com/u10]Jaa[/url]
Vs: Ilmoittautumiset
älä ny viittiSalwer1st/ kirjoitti:perun ilmottautumisen täysin vittuilun vuoks
wierii- Ankkiksen nimimerkki : wierii2
Join date : 09.01.2010
Paikkakunta : Helsinki
Vs: Ilmoittautumiset
Okei tuun sittenki mukaan
Salwer1st/- Ankkiksen nimimerkki : Salwer1st/
Join date : 09.01.2010
Syntymäpäivä : 06.09.1942
Paikkakunta : [url=http://kisat.foorumini.com/u10]Jaa[/url]
Vs: Ilmoittautumiset
Nonii joko lähtee, eihän tässä ole kuin kohta viisi vuotta ollut ilmoittautuminen käynnissä??!!
Red- Ankkiksen nimimerkki : Toke
Join date : 09.01.2010
Vs: Ilmoittautumiset
Joudun ikävä kyllä perumaan ilmoittautumiseni vedoten kiireeseen.
Salwer1st/- Ankkiksen nimimerkki : Salwer1st/
Join date : 09.01.2010
Syntymäpäivä : 06.09.1942
Paikkakunta : [url=http://kisat.foorumini.com/u10]Jaa[/url]
Sivu 2 / 2 • 1, 2
Kisafoorumi :: Kisat :: Juonittelupelit
Sivu 2 / 2
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa