Megavisa
+15
wierii
Insignia
Hiiva
Iffe69
Risti
Padi
Salwer1st/
jojo3
I ride in a dragon
aquila
Niketin
Akuhullu
Kreach
kirja
Aku Vankka
19 posters
Kisafoorumi :: Kisat :: Muut kilpailut
Sivu 3 / 4
Sivu 3 / 4 • 1, 2, 3, 4
Vs: Megavisa
Tässä pitäisi ainakin minulla mennä hyvin, kun olen noita kemiantunnilla hirmuisesti päntännyt...
aquila- Ankkiksen nimimerkki : akuankka1313
Syntymäpäivä : 23.06.1996
Joo, kyll miekin nämä suurinpiirtein osaan, harmi vaan kun on ollut nämä ruotsiksi niin nuo nimet voivat vähän poiketa, toivotaan kuitenkin parasta, kovat panokset tässä kisassa
Padi- Join date : 09.01.2010
Alkuainevisan tulokset:
Viherahot:
Padi: 13,5p
aquila: 17p
I ride in a dragon: 10,5p
= 41p
Exercitus:
Wierii: 16,5p
Salwer1st/: 17,5p
Risti: 17,5p
kirja: 18p
= 69,5p
Tällä kertaa voittajasta ei ollut kyllä mitään epäselvyyksiä, ihan selkeä melkein kolmenkymmenen pisteen ero. Exercitus siis voittaa ja Viherahoille lankeaa todella ikävä kohtalo, kun he seuraavan vuorokauden aikana tulevat äänestämään pois kaksi jäsentään ja pahimmassa tapauksessa jos ääniä ropisee vain yhdelle kuten viimeksikin, se toinen putoaja saatetaan joutua jopa arpomaan, jolloin se voi olla vaikka joukkueen paras pelaaja. Ei siis kiva juttu heille ollenkaan.
Joukkueet näyttävät ennen äänestystä tältä:
Viherahot:
- Insignia
- aquila
- Niketin
- jojo3
- I ride in a dragon
- Hiiva
- Padi
Exercitus:
- Kreach
- Iffe69
- Akuhullu
- Risti
- Salwer1st/
- Wierii
- kirja
Kun Viherahot joutuvat häätämään kaksi jäsentään, heitä jää enää kolme, kun heidän vastustajillaan on kaksi kertaa yhtä monta jäsentä, eli kuusi. Tämä tarkoittaa siis sitä, että seuraavassa haasteessa vain kolmen Exercitus -joukkueen jäsenen on lupa osallistua kisaan. Teidän ei tarvitse erikseen minulle ilmoittaa, ketkä kolme osallistuvat, mutta teidän kannattaa se itse miettiä, sillä jos vastauksia tulee useammalta kuin kolmelta, vain kolmen ensimmäisen vastaajan vastaukset hyväksytään.
Viherahot: äänestys alkaa nyt ja päättyy huomenna klo 15:40!
Tästä neljännestä haasteesta vielä sen verran, että alkuaineiden merkeissä olin tarkka ja jos niistä löytyi pieniäkin virheitä, ei ko. kohdasta tullut pisteitä. Alkuaineiden nimissä (alemmassa kohdassa) en ollut niin tarkka ja jos pieniä kirjoitusvirheitä tuli, kyseisestä kohdasta sai puolikkaan pisteen. Monet olivat esimerkiksi erehtyneet kirjoittamaan sanan volframi w-kirjaimella aloittaen. Lisäksi muutama oli kirjoittanyt ksenon -kohtaan xenon.
Viherahot:
Padi: 13,5p
aquila: 17p
I ride in a dragon: 10,5p
= 41p
Exercitus:
Wierii: 16,5p
Salwer1st/: 17,5p
Risti: 17,5p
kirja: 18p
= 69,5p
Tällä kertaa voittajasta ei ollut kyllä mitään epäselvyyksiä, ihan selkeä melkein kolmenkymmenen pisteen ero. Exercitus siis voittaa ja Viherahoille lankeaa todella ikävä kohtalo, kun he seuraavan vuorokauden aikana tulevat äänestämään pois kaksi jäsentään ja pahimmassa tapauksessa jos ääniä ropisee vain yhdelle kuten viimeksikin, se toinen putoaja saatetaan joutua jopa arpomaan, jolloin se voi olla vaikka joukkueen paras pelaaja. Ei siis kiva juttu heille ollenkaan.
Joukkueet näyttävät ennen äänestystä tältä:
Viherahot:
- Insignia
- aquila
- I ride in a dragon
- Hiiva
- Padi
Exercitus:
- Kreach
- Akuhullu
- Risti
- Salwer1st/
- Wierii
- kirja
Kun Viherahot joutuvat häätämään kaksi jäsentään, heitä jää enää kolme, kun heidän vastustajillaan on kaksi kertaa yhtä monta jäsentä, eli kuusi. Tämä tarkoittaa siis sitä, että seuraavassa haasteessa vain kolmen Exercitus -joukkueen jäsenen on lupa osallistua kisaan. Teidän ei tarvitse erikseen minulle ilmoittaa, ketkä kolme osallistuvat, mutta teidän kannattaa se itse miettiä, sillä jos vastauksia tulee useammalta kuin kolmelta, vain kolmen ensimmäisen vastaajan vastaukset hyväksytään.
Viherahot: äänestys alkaa nyt ja päättyy huomenna klo 15:40!
Tästä neljännestä haasteesta vielä sen verran, että alkuaineiden merkeissä olin tarkka ja jos niistä löytyi pieniäkin virheitä, ei ko. kohdasta tullut pisteitä. Alkuaineiden nimissä (alemmassa kohdassa) en ollut niin tarkka ja jos pieniä kirjoitusvirheitä tuli, kyseisestä kohdasta sai puolikkaan pisteen. Monet olivat esimerkiksi erehtyneet kirjoittamaan sanan volframi w-kirjaimella aloittaen. Lisäksi muutama oli kirjoittanyt ksenon -kohtaan xenon.
- Juonipaljastus:
- Oikeat vastaukset:
Kulta: Au
Kalium: K
Litium: Li
Sinkki: Zn
Radon: Rn
Rubidium: Rb
Indium: In
Cerium: Ce
Titaani: Ti
Ununheksium: Uuh
W: Volframi
O: Happi
I: Jodi
H: Vety
Bi: Vismutti
Pb: Lyijy
Si: Pii
Uuo: Ununoktium
Xe: Ksenon
Tm: Tulium
Aku Vankka- Ankkiksen nimimerkki : Aku Vankka
Syntymäpäivä : 14.12.1995
En näe mitään syytä pitää äänestystä turhaan auki huomiseen asti, koska kaikki ovat jo äänestäneet. Joten. Kävi sitten sillä tavalla, että kaikki Viherahot -joukkueen jäsenet paitsi Padi saivat ääniä. Yksi heistä sai kaksi ääntä joten siitä löytyy ensimmäinen putoaja, mutta kaikilla muilla kolmella oli yksi ääni, joten heidän kesken jouduttiin arpomaan putoaja. Lihavoitu kilpailija putoaa kahdella äänellä ja alleviivattu arpomalla.
Viherahot -joukkueen äänestyksen tulokset:
Insignia: 2
I ride in a dragon: 1
Hiiva: 1
aquila: 1
Viherahot:
- Insignia
- aquila
- Niketin
- jojo3
- I ride in a dragon
- Hiiva
- Padi
Exercitus:
- Kreach
- Iffe69
- Akuhullu
- Risti
- Salwer1st/
- Wierii
- kirja
Insignia sai kaksi ääntä ja on siis ulkona pelistä. Hiivan, Iriadin ja aquilan välillä jouduttiin arpomaan putoaja jaonni suosi Iriad joutuu tämän ikävän arvonnan takia myös pois pelistä. Viherahoissa on siis nyt enää kolme jäsentä, joka tarkoittaa että Exercitus -joukkueestakin vain kolme saa osallistua seuraavaan haasteeseen.
Ja seuraavasta haasteesta puheen ollen, se ilmestyy hetken kuluttua tähän samaan viestiin...
Viides haaste - Talviolympialaistrivia
Meneillään olevista Vancouverin talviolympialaisista tuli mieleen järjestää tällainen melko helppo talviolympialaistrivia. Yhdestä oikeasta vastauksesta saa siis aina yhden pisteen, joten kymmenen pistettä on tästäkin maksimi.
Exercitus: Muistakaa että vain kolme teistä saa osallistua.
Haaste alkaa nyt ja päättyy torstaina 18.2, klo 21:30! Jos tosin kaikki (= kaikki Viherahot + kolme Exercitus -joukkuelaista) ovat vastanneet jo ennen määräaikaa, voidaan äänestys aloittaa jo aiemmin.
Insignia: 2
I ride in a dragon: 1
aquila: 1
Viherahot:
- aquila
- Hiiva
- Padi
Exercitus:
- Kreach
- Akuhullu
- Risti
- Salwer1st/
- Wierii
- kirja
Insignia sai kaksi ääntä ja on siis ulkona pelistä. Hiivan, Iriadin ja aquilan välillä jouduttiin arpomaan putoaja ja
Viides haaste - Talviolympialaistrivia
Meneillään olevista Vancouverin talviolympialaisista tuli mieleen järjestää tällainen melko helppo talviolympialaistrivia. Yhdestä oikeasta vastauksesta saa siis aina yhden pisteen, joten kymmenen pistettä on tästäkin maksimi.
- Juonipaljastus:
- 1. Missä järjestettiin kaikkien aikojen ensimmäiset talviolympialaiset? (kaupunki ja maa)
2. Entä minä vuonna ne järjestettiin?
3. Kuka on kaikkien aikojen menestynein urheilija talviolympialaisissa?
4. Mitä maata hän edusti?
5. Mikä maa on kerännyt eniten mitaleja talviolympialaisista?
6. Montako mitalia Suomi on saanut talviolympialaisista? (jos kukaan ei vastaa oikein, lähimmäksi arvannut saa pisteen)
7. Mainitse yksi laji joka on ennen ollut mukana talviolympialaisissa, muttei ole enää.
8. Mikä oli talviolympialaissa Suomen menestyneimmän urheilijan, Clas Thunbergin laji?
9. Mitä erikoista oli vuosien 1940 ja 1944 talviolympialaisissa?
10. Missä järjestetään seuraavat talviolympialaiset vuonna 2014? (kaupunki ja maa)
Exercitus: Muistakaa että vain kolme teistä saa osallistua.
Haaste alkaa nyt ja päättyy torstaina 18.2, klo 21:30! Jos tosin kaikki (= kaikki Viherahot + kolme Exercitus -joukkuelaista) ovat vastanneet jo ennen määräaikaa, voidaan äänestys aloittaa jo aiemmin.
KÄÄK! Nyt pistit pahan, vaikka olenkin urheilullinen niin en tiedä yhtään urheilusta Hyvä jos saan edes jonkin pisteen.
Viherahojen tappio taitaa tässä vaiheessa olla jo selvää.
Tappio missä mielessä? Tässä haasteessa vai?
Talviolympialaistrivian tulokset:
Viherahot:
Padi: 6p
aquila: 4p
Hiiva: 2,5p
= 12,5p
Exercitus:
kirja: 9,5p
wierii: 8,5p
Kreach: 10p
= 28p
Ja jälleen kerran Exercitus murskatuloksin nousee voittoon. Tämä tarkoittaa siis Viherahoille jälleen kerran äänestystä, joka tällä kertaa kuitenkaan tuskin kovin vaikea on, kun jokaisella on vain kaksi vaihtoehtoa ketä äänestää. Tällä kertaa on jälleen normaali äänestys, eli eniten ääniä saanut putoaa, ei mitään tuplapudotuksia, kuten viimeksi.
Viherahot: Äänestys alkaa nyt ja päättyy viimeistään perjantaina 19.2, klo 19:30!
//Ja tosiaan, onnittelut Kreachille - ensimmäistä kertaa koko Megavisan historiassa täydet pisteet haasteesta
Viherahot:
Padi: 6p
aquila: 4p
Hiiva: 2,5p
= 12,5p
Exercitus:
kirja: 9,5p
wierii: 8,5p
Kreach: 10p
= 28p
Ja jälleen kerran Exercitus murskatuloksin nousee voittoon. Tämä tarkoittaa siis Viherahoille jälleen kerran äänestystä, joka tällä kertaa kuitenkaan tuskin kovin vaikea on, kun jokaisella on vain kaksi vaihtoehtoa ketä äänestää. Tällä kertaa on jälleen normaali äänestys, eli eniten ääniä saanut putoaa, ei mitään tuplapudotuksia, kuten viimeksi.
Viherahot: Äänestys alkaa nyt ja päättyy viimeistään perjantaina 19.2, klo 19:30!
- Juonipaljastus:
- Oikeat vastaukset:
1. Missä järjestettiin kaikkien aikojen ensimmäiset talviolympialaiset? (kaupunki ja maa)
- Chamonix, Ranska
2. Entä minä vuonna ne järjestettiin?
- 1924
3. Kuka on kaikkien aikojen menestynein urheilija talviolympialaisissa?
- Bjørn Dæhlie
4. Mitä maata hän edusti?
- Norjaa
5. Mikä maa on kerännyt eniten mitaleja talviolympialaisista?
- Norja
6. Montako mitalia Suomi on saanut talviolympialaisista? (jos kukaan ei vastaa oikein, lähimmäksi arvannut saa pisteen)
- 151
7. Mainitse yksi laji joka on ennen ollut mukana talviolympialaisissa, muttei ole enää.
- Sotilaspartiohiihto
8. Mikä oli talviolympialaissa Suomen menestyneimmän urheilijan, Clas Thunbergin laji?
- Pikaluistelu
9. Mitä erikoista oli vuosien 1940 ja 1944 talviolympialaisissa?
- Niitä ei järjestetty toisen maailmansodan takia.
10. Missä järjestetään seuraavat talviolympialaiset vuonna 2014? (kaupunki ja maa)
- Sotši, Venäjä
//Ja tosiaan, onnittelut Kreachille - ensimmäistä kertaa koko Megavisan historiassa täydet pisteet haasteesta
aquila: 2
Padi: 1
Kolme henkilöä äänesti ja kuten äänistä saattaakin nähdä, aquila äänesti ainoana Padia, mutta kaksi muuta kisaajaa kääntyivät aquilaa itseään vastaan ja pudottavat hänet täten pelistä pois. Aquila putosi juuri varsin ikävällä hetkellä, sillä...
Kilpailijoita on jäljellä nyt kahdeksan. Se tarkoittaa sitä, ettette kisaa enää kahtena joukkueena, vaan jokainen yksin kaikki kaikkia vastaan menetelmällä. Enää ei ole joukkueen nerot auttamassa, vaan olet täysin omillasi. Tästä eteenpäin haasteen voittaja on turvassa äänestykseltä ja nyt pienenä bonuksena (tätä ei siis mainittu säännöissä) mainittakoon, että ainakin ensimmäisissä yksilöhaasteissa voittaja saa valita jonkun toisen kilpailijan, joka saa myös koskemattomuuden äänestykseen. Koska äänestys alkaa aina heti haasteen tulosten tultua, lähetä minulle samalla kun osallistut haasteeseen sen kilpailijan nimi, jolle antaisit myös koskemattomuuden jos voitat haasteen. Jos voitat haasteen, kyseinen henkilö saa myös koskemattomuuden äänestykseen.
Enää ette siis ole Viherahot ja Exercitus, nyt olette kaikki yksin - ensimmäinen yksilöhaaste alkaa huomenna.
aquila: 2
Padi: 1
Kolme henkilöä äänesti ja kuten äänistä saattaakin nähdä, aquila äänesti ainoana Padia, mutta kaksi muuta kisaajaa kääntyivät aquilaa itseään vastaan ja pudottavat hänet täten pelistä pois. Aquila putosi juuri varsin ikävällä hetkellä, sillä...
Samalla tavalla jatketaan, kunnes kilpailijoita on jäljellä 8. Silloin joukkueet heitetään romukoppaan ja alkaa yksilökilpailu
Kilpailijoita on jäljellä nyt kahdeksan. Se tarkoittaa sitä, ettette kisaa enää kahtena joukkueena, vaan jokainen yksin kaikki kaikkia vastaan menetelmällä. Enää ei ole joukkueen nerot auttamassa, vaan olet täysin omillasi. Tästä eteenpäin haasteen voittaja on turvassa äänestykseltä ja nyt pienenä bonuksena (tätä ei siis mainittu säännöissä) mainittakoon, että ainakin ensimmäisissä yksilöhaasteissa voittaja saa valita jonkun toisen kilpailijan, joka saa myös koskemattomuuden äänestykseen. Koska äänestys alkaa aina heti haasteen tulosten tultua, lähetä minulle samalla kun osallistut haasteeseen sen kilpailijan nimi, jolle antaisit myös koskemattomuuden jos voitat haasteen. Jos voitat haasteen, kyseinen henkilö saa myös koskemattomuuden äänestykseen.
Enää ette siis ole Viherahot ja Exercitus, nyt olette kaikki yksin - ensimmäinen yksilöhaaste alkaa huomenna.
Loistava ajankohta aloittaa uusi haaste, mutta antaapi mennä.
Kuudes haaste - Mikä viikonpäivä?
Vankka-sedän merkilliset haasteet jatkuvat ja tällä kertaa ideana onkin veikata (tai jopa tietää), minä viikonpäivänä jokin tapahtuma on tapahtunut tai tulee tapahtumaan. Ei sen vaikeampaa. Jokaisesta oikeasta vastauksesta saa yhden pisteen. Ja muistakaa, ei joukkueita enää - yksilökisa on alkanut.
Haaste alkaa nyt ja päättyy tiistaina 23.2, klo 1:00!
Tässä vielä mukana olevat kilpailijat:
- Hiiva
- Padi
- Kreach
- Akuhullu
- Risti
- Salwer1st/
- Wierii
- kirja
- Insignia
- aquila
- Niketin
- jojo3
- I ride in a dragon
- Iffe69
Kuudes haaste - Mikä viikonpäivä?
Vankka-sedän merkilliset haasteet jatkuvat ja tällä kertaa ideana onkin veikata (tai jopa tietää), minä viikonpäivänä jokin tapahtuma on tapahtunut tai tulee tapahtumaan. Ei sen vaikeampaa. Jokaisesta oikeasta vastauksesta saa yhden pisteen. Ja muistakaa, ei joukkueita enää - yksilökisa on alkanut.
Haaste alkaa nyt ja päättyy tiistaina 23.2, klo 1:00!
Tässä vielä mukana olevat kilpailijat:
- Hiiva
- Padi
- Kreach
- Akuhullu
- Risti
- Salwer1st/
- Wierii
- kirja
- jojo3
- I ride in a dragon
- Juonipaljastus:
- 1. Minä viikonpäivänä lyhytpiirroselokuva ''Viisas Kana Kananen'' ilmestyi?
2. Minä viikonpäivänä höyrylaiva RMS Titanic upposi?
3. Minä viikonpäivänä ensimmäinen maailmansota alkoi?
4. Minä viikonpäivänä sarjakuvapiirtäjä Carl Barks syntyi?
5. Minä viikonpäivänä vuosi 2000 alkoi?
6. Minä viikonpäivänä Suomi julistautui itsenäiseksi?
7. Minä viikonpäivänä Viestimaratonin ensimmäinen kausi alkoi Ankkiksessa?
8. Minä viikonpäivänä Aku Ankka -lehden näytenumero ilmestyi?
9. Minä viikonpäivänä alkuaine copernicium löydettiin?
10. Minä viikonpäivänä vuosi 2100 tulee alkamaan?
Aku Vankka kirjoitti:Koska äänestys alkaa aina heti haasteen tulosten tultua, lähetä minulle samalla kun osallistut haasteeseen sen kilpailijan nimi, jolle antaisit myös koskemattomuuden jos voitat haasteen. Jos voitat haasteen, kyseinen henkilö saa myös koskemattomuuden äänestykseen.
Mielestäni tuo sorsii visan ideaa vastaan. Esimerkiksi oikeissa Selviytyjissä sen saa päättää visan jälkeen. Tuo estää suuret taktikoinnit ja käytännössä tekee koskemattomuuksista jopa arpapeliä, jos käyttää joitain tiettyjä taktiikoita. Eikö ideana parempi olisi se, että tulosten jälkeen saa valita kanssakoskemattomuuden? Silloin saisi esimerkiksi ko. haasteen tuloksista jonkinlaista vaikutuspohjaa koskemattomuuspäätöksille. Ajankaan ei pitäisi olla ongelma, kun eiväthän äänestykset ole aina heti alkaneet.
~kirja
kirja- Ankkiksen nimimerkki : kirja
No voihan sen niinkin päin tehdä, tosin silloin se päätös tulee tehdä kyllä nopeasti. Mutta sitten tehdäänkin sillä tavalla, että haasteen voittajan antama toinen koskemattomuus pysyy salassa, eivätkä muut siis tiedä kenet hän on valinnut. Silloin jos koskemattomaksi valittu kilpailija on saanut eniten ääniä, hän ei putoakaan, vaan toiseksi eniten ääniä saanut saa lähtöpassit.
Kuitenkin, haasteen voittajan on oltava nopea, sillä kun haasteen tulokset tulevat ja voittaja saa tiedon voitostaan, hänellä on ne tutut 24 tuntia aikaa kertoa minulle kenelle antaa sen koskemattomuuden. Jos minkäänlaista nimeä ei tule, toisen koskemattomuuden saaja arvotaan.
Joten voitte siis unohtaa määräyksen ilmoittaa haasteeseen osallistumisen yhteydessä henkilön nimen, jolle haluat voittaessasi koskemattomuuden antaa - systeemi on muuttunut.
Kuitenkin, haasteen voittajan on oltava nopea, sillä kun haasteen tulokset tulevat ja voittaja saa tiedon voitostaan, hänellä on ne tutut 24 tuntia aikaa kertoa minulle kenelle antaa sen koskemattomuuden. Jos minkäänlaista nimeä ei tule, toisen koskemattomuuden saaja arvotaan.
Joten voitte siis unohtaa määräyksen ilmoittaa haasteeseen osallistumisen yhteydessä henkilön nimen, jolle haluat voittaessasi koskemattomuuden antaa - systeemi on muuttunut.
Nääh, myöhästyin.. Tulipa tämäkin sitten unohdettua!
Akuhullu- Ankkiksen nimimerkki : Akuhullu97
Mikä viikonpäivä? -haasteen tulokset
kirja: 6p
Hiiva: 3p
Kreach: 3p
Salwer1st/: 3p
Padi: 2p
Julistan siis kirjan ensimmäisen yksilöhaasteen voittajaksi melko selkeällä erolla muihin neljään osallistujaan. Tämä tarkoittaa sitä, että nyt alkaa ensimmäinen äänestys, johon kaikki osallistuvat ja kaikkia, paitsi kirjaa voi äänestää. Lisäksi kirjan tulee tämän 24 tunnin sisällä ilmoittaa minulle, kenelle haluaa antaa ylimääräisen koskemattomuuden.
Äänestys alkaa nyt ja päättyy torstaina 25.2, klo 7:30!
kirja: 6p
Hiiva: 3p
Kreach: 3p
Salwer1st/: 3p
Padi: 2p
Julistan siis kirjan ensimmäisen yksilöhaasteen voittajaksi melko selkeällä erolla muihin neljään osallistujaan. Tämä tarkoittaa sitä, että nyt alkaa ensimmäinen äänestys, johon kaikki osallistuvat ja kaikkia, paitsi kirjaa voi äänestää. Lisäksi kirjan tulee tämän 24 tunnin sisällä ilmoittaa minulle, kenelle haluaa antaa ylimääräisen koskemattomuuden.
Äänestys alkaa nyt ja päättyy torstaina 25.2, klo 7:30!
- Juonipaljastus:
- Oikeat vastaukset:
1. Minä viikonpäivänä lyhytpiirroselokuva ''Viisas Kana Kananen'' ilmestyi?
- Lauantaina
2. Minä viikonpäivänä höyrylaiva RMS Titanic upposi?
- Maanantaina
3. Minä viikonpäivänä ensimmäinen maailmansota alkoi?
- Tiistaina
4. Minä viikonpäivänä sarjakuvapiirtäjä Carl Barks syntyi?
- Keskiviikkona
5. Minä viikonpäivänä vuosi 2000 alkoi?
- Lauantaina
6. Minä viikonpäivänä Suomi julistautui itsenäiseksi?
- Torstaina
7. Minä viikonpäivänä Viestimaratonin ensimmäinen kausi alkoi Ankkiksessa?
- Sunnuntaina
8. Minä viikonpäivänä Aku Ankka -lehden näytenumero ilmestyi?
- Keskiviikkona
9. Minä viikonpäivänä alkuaine copernicium löydettiin?
- Perjantaina
10. Minä viikonpäivänä vuosi 2100 tulee alkamaan?
- Perjantaina
Kai se, kenelle annan koskemattomuuden, saa tietää sen?
~kirja
~kirja
Totta kai, heti kun äänestys päättyy.
Äänestyksen VI tulokset:
Salwer1st/: 1
Salwukka ja Hiiva saivat siis molemmat yhden äänen, joten harvinaisen köyhä oli äänestys tällä kertaa. Tasapelin tullessa jouduin jälleen arpomaan näistä kahdesta henkilöstä putoajan ja ikävä kyllä Salwukalla kävi huono tuuri ja hän putoaa pelistä. Nyt on jäljellä enää seitsemän kilpailijaa.
Johtuen omista viikonlopun kiireistäni (ah - loma alkoi) Megavisa pitää kahden päivän levähdystauon ja seuraava haaste alkaa sunnuntai-iltana.
Salwer1st/: 1
Salwukka ja Hiiva saivat siis molemmat yhden äänen, joten harvinaisen köyhä oli äänestys tällä kertaa. Tasapelin tullessa jouduin jälleen arpomaan näistä kahdesta henkilöstä putoajan ja ikävä kyllä Salwukalla kävi huono tuuri ja hän putoaa pelistä. Nyt on jäljellä enää seitsemän kilpailijaa.
Johtuen omista viikonlopun kiireistäni (ah - loma alkoi) Megavisa pitää kahden päivän levähdystauon ja seuraava haaste alkaa sunnuntai-iltana.
On edelleen sunnuntai-ilta...
Seitsemäs haaste - Sivistyssanavisa
Vankka-sedän joulukalenterista tuttu sivistyssanavisa on täällä taas, tällä kertaa Megavisan seitsemäntenä haasteena, kun jäljellä on sopivasti seitsemän kilpailijaa. Idea on yksinkertainen: alla on kymmenen sivistyssanaa, joihin on neljä vastausvaihtoehtoa. Valitset vaihtoehdoista aina yhden, joka mielestäsi on oikein ja jos se on, saat siitä aina yhden pisteen. Eli aina oikeasta vastauksesta yksi piste. Lisäksi mukana on viisi sivistyssanaa, joissa ei ole vastausvaihtoehtoja ollenkaan, vaan ne sinun tulee tietää ilman apuja. Näistä viidestä kun yhden saa oikein, siitä tulee jo kaksi pistettä. Maksimipistemäärä on siis 20.
Haaste alkaa nyt ja päättyy tiistaina 2.3, klo 23:30!
Ja nyt kaikki osallistumaan, täällä on muutama melkoisen laiska kilpailija mukana vielä...
Seitsemäs haaste - Sivistyssanavisa
Vankka-sedän joulukalenterista tuttu sivistyssanavisa on täällä taas, tällä kertaa Megavisan seitsemäntenä haasteena, kun jäljellä on sopivasti seitsemän kilpailijaa. Idea on yksinkertainen: alla on kymmenen sivistyssanaa, joihin on neljä vastausvaihtoehtoa. Valitset vaihtoehdoista aina yhden, joka mielestäsi on oikein ja jos se on, saat siitä aina yhden pisteen. Eli aina oikeasta vastauksesta yksi piste. Lisäksi mukana on viisi sivistyssanaa, joissa ei ole vastausvaihtoehtoja ollenkaan, vaan ne sinun tulee tietää ilman apuja. Näistä viidestä kun yhden saa oikein, siitä tulee jo kaksi pistettä. Maksimipistemäärä on siis 20.
Haaste alkaa nyt ja päättyy tiistaina 2.3, klo 23:30!
Ja nyt kaikki osallistumaan, täällä on muutama melkoisen laiska kilpailija mukana vielä...
- Juonipaljastus:
- 1. galvanismi
a) hermosolmu
b) kosketussähkö
c) suuruudenhulluus
d) perintötekijä
2. nystagmus
a) silmävärve
b) paimentolainen
c) muistokirjoitus
d) helmivene
3. salto mortale
a) ikkunan puoliverho
b) vinttikoirarotu
c) kuolemanhyppy
d) ryhähärkä
4. juutti
a) nuorekas
b) kasvilaji
c) valitusvirsi
d) pehmeä puuvillapalttina
5. ulseratiivinen
a) haavaumia muodostava
b) huippumuodikas
c) haaveellinen
d) kaikenkattava
6. paranoidi
a) loinen
b) lattianpäällyste
c) suomen kielen sijamuoto
d) vainoharhainen
7. helioosi
a) auringonpistos
b) verenpurkauma
c) peräpukama
d) liikakarvaisuus
8. hippiatri
a) harhaoppi
b) suulakepuristin
c) hevoslääkäri
d) peilikuva
9. empiria
a) keisarityyli
b) kokemus
c) pyrkimys
d) hurmio
10. biathlon
a) mäkihyppy
b) maastohiihto
c) alppihiihto
d) ampumahiihto
11. alkovi
12. analgeetti
13. verifikaatti
14. casus belli
15. majoriteetti
Heijj, mitäs tämä nyt oikein on? Illalla loppuu haaste ja nyt on peräti yksi henkilö osallistunut siihen. Mikäli muita osallistujia ei tule, te tavallaan annatte tälle yhdelle osallistujalle koskemattomuuden. Nyt kaikki mukaan, tai otan ne aikaisemmin mainitsemani epäaktiivisuusputoamiset käyttöön.
//Kisafoorumin 2000. viesti : )
//Kisafoorumin 2000. viesti : )
No himputti, meinasi kokonaan unohtua kun osallistujamäärä oli taas niin alhainen.
Sivistyssanavisan tulokset:
kirja: 12p
Padi: 8p
Hiiva: 7p
Jälleen kerran menee siis voitto ja koskemattomuus samaan osoitteeseen. Kaikkia muita voitte siis äänestää, paitsi kirjaa. Ja äänestykseen sitten osallistuu enemmän porukkaa kuin viimeksi, jolloin kaksi kilpailijaa vaivautui lähettämään äänestämänsä henkilön nimen minulle. Lisäksi ensi haasteesta lähtien otan käyttöön epäaktiivisuusputoamiset, joten ei parane enää jättää osallistumatta, mikäli voitto kiinnostaa.
Äänestys alkaa nyt ja päättyy perjantaina 5.3, klo 19:30!
Sivistyssanavisan tulokset:
kirja: 12p
Padi: 8p
Hiiva: 7p
Jälleen kerran menee siis voitto ja koskemattomuus samaan osoitteeseen. Kaikkia muita voitte siis äänestää, paitsi kirjaa. Ja äänestykseen sitten osallistuu enemmän porukkaa kuin viimeksi, jolloin kaksi kilpailijaa vaivautui lähettämään äänestämänsä henkilön nimen minulle. Lisäksi ensi haasteesta lähtien otan käyttöön epäaktiivisuusputoamiset, joten ei parane enää jättää osallistumatta, mikäli voitto kiinnostaa.
Äänestys alkaa nyt ja päättyy perjantaina 5.3, klo 19:30!
Pelillä on loistava idea, mutta se taitaa olla jäänyt tähän.
~kirja
~kirja
Pelillä on loistava idea, eikä se ole jäänyt tähän. Alun perin oli ajatuksena pitää pieni about viikon mittainen tauko tässä, mutta ns. ''unohdin'' kertoa siitä ja se sitten vielä hiukan venyi. Tarkoitus oli keskiviikkona jatkaa taas kisaa, mutta sitten tää netti alkoi reistailemaan ja vasta nyt pääsin kunnolla kirjoittelemaan.
Varoituksen sana siis kilpailijoille, uusi haaste alkaa huomenna ja varmasti muuten alkaakin.
Varoituksen sana siis kilpailijoille, uusi haaste alkaa huomenna ja varmasti muuten alkaakin.
Jaa-a, nyt on sitten vähän vajaa vuorokausi menny tuosta viestistä, mahtaakohan Vankka pitää sanansa?Aku Vankka kirjoitti:Pelillä on loistava idea, eikä se ole jäänyt tähän. Alun perin oli ajatuksena pitää pieni about viikon mittainen tauko tässä, mutta ns. ''unohdin'' kertoa siitä ja se sitten vielä hiukan venyi. Tarkoitus oli keskiviikkona jatkaa taas kisaa, mutta sitten tää netti alkoi reistailemaan ja vasta nyt pääsin kunnolla kirjoittelemaan.
Eli kyllä on vankkaa näkynyt mutta jatkoa kisalle ei No tähän se sitten loppu.
Kisalla oli hieno idea ja olisi ollut mukava pelata tämä loppuunkin. Suoraan sanoen jäi paska fiilis, kun tämä näin vaan loppui.
Niin, ainoa mikä lohduttaa oli että Viherahot voittivat!
HYVÄ MIE JA FAIJA!
HYVÄ MIE JA FAIJA!
"Uusi haaste alkaa huomenna ja varmasti muuten alkaakin."
Tähän surkuhupaisaan viestiin päättyi mahtava Megavisa. No, onneksi Viherahot sentään voittivat rehellisyyspisteiden ansiosta.
Tähän surkuhupaisaan viestiin päättyi mahtava Megavisa. No, onneksi Viherahot sentään voittivat rehellisyyspisteiden ansiosta.
AV: Onko tämä nyt lopullista vai vieläkö annan osastojen olla?
~kirja
~kirja
Taitaa tämä olla lopullista, kun ei Vankka vastaa...
Voisit nyt edes kertoa, miksi tämä jäi tähän tai jotain sellaista!!
Aku Vankka kirjoitti:Varoituksen sana siis kilpailijoille, uusi haaste alkaa huomenna ja varmasti muuten alkaakin.
Jaahas...
Peetukka- Join date : 11.01.2010
Vankka on tunnettu luotettavuudestaan ja siitä, että hän ei jätä mitään kesken . >Risti
Risti- Ankkiksen nimimerkki : Ankkaristi
Syntymäpäivä : 28.03.1996
Peetukka kirjoitti:Aku Vankka kirjoitti:Varoituksen sana siis kilpailijoille, uusi haaste alkaa huomenna ja varmasti muuten alkaakin.
Jaahas...
Näinpä...
wierii- Ankkiksen nimimerkki : wierii2
Niinhän se tekee...
Josko huomenna jatkuisi?
Lupaan Vankalle viisi euroa (5€) jos tämä kisa jatkuu viikon sisällä.
Ooooooooooooooohh. Rahois.wierii kirjoitti:Lupaan Vankalle viisi euroa (5€) jos tämä kisa jatkuu viikon sisällä.
Ei kannata antaa maalaiselle liikaa rahaa, muuten menee pää sekasin.Ideal kirjoitti:Ooooooooooooooohh. Rahois.wierii kirjoitti:Lupaan Vankalle viisi euroa (5€) jos tämä kisa jatkuu viikon sisällä.
Nyt mää tiärän mikset sää maksa velkojas.
Salwer1st/- Ankkiksen nimimerkki : Salwer1st/
Syntymäpäivä : 06.09.1942
Jos sulla olis tili, niin asia hoituisi helpommin.Salwer1st/ kirjoitti:Nyt mää tiärän mikset sää maksa velkojas.
OUCHwierii kirjoitti:Jos sulla olis tili, niin asia hoituisi helpommin.Salwer1st/ kirjoitti:Nyt mää tiärän mikset sää maksa velkojas.
Vankka, mikä on lempivärisi?
Laitetaan kovemmat panokset.
Lupaan Vankalle kymmenen euroa (10€) jos tämä kisa jatkuu viikon sisällä.
Lupaan Vankalle kymmenen euroa (10€) jos tämä kisa jatkuu viikon sisällä.
Lupaan Vankalle 35 000 € jos hän jatkaa tätä viikon sisällä.
Sivu 3 / 4 • 1, 2, 3, 4
Kisafoorumi :: Kisat :: Muut kilpailut
Sivu 3 / 4
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa