X-Visa
+2
kirja
Vilkku10
6 posters
Kisafoorumi :: Kisat :: Tietokilpailut
Sivu 1 / 1
X-Visa
Elikkä tein taas tällaisen mukavan (varmaan) X-Visan. X-visassa on tiimejä, visailua ja Extra tehtäviä.
OHJEET:
Eli X-visassa tehdään tiimejä, jotka kilpailevat keskenään. Tiimi voi saada extra-tehtävän jonka koko tiimi suorittaa. Extra tehhtävän voi saada, jos vastaatte yhden kierroksen kysymyksiin oikein. Yhdellä kierroksella on kolme kysymystä, joista saa mistä saa 1-5 pistettä. Kysymys tulee aina joka viikko. Pisteet lasketaan siltä tiimin jäseneltä, kenellä on eniten oikein vastauksia. Alla ohjeet Extra tehtäviin:
KIRJOITUS-EXTRA
Kirjoitus extrassa kirjoitat asiallisesti mahdollisimman pitkän tekstin antamastani Ankka aiheestani. Jos viesti on alle 500 merkkiä, viestiä ei lasketa. Minä jaan pisteet tekstin pituuden ja laadun mukaan. Koko tiimi suorittaa tämän tehtävän.
SKETSI-EXTRA
Sketsi extrassa tiimin päälikkö, joka ratkaistaan arpomalla luo tässä tehtävässä hahmon, jossa pitää olla:
Hahmon nimi:
Hahmon sukunimi:
Hahmon luonne:
Hahmon serkku/serkut:
Onko rikas/köyhä:
Onko onnekas/epäonnekas:
Hahmon osoite:
Hahmon sähköpostiosoite:
Muut tiedot:
Kun tiimin päällikkö on luonut hhahmon, tiimin toinen kilpailija tekee hahmosta sketsin, aiheesta jon olen silloin antanut. Jos sketsi tehtävä tulee uudestaan, hahmo luodaan taas uudestaan.
ARVONTA-EXTRA
Arvonta extrassa pistät aina 10 numeroa 1-50 välillä, ja koitat tietenkin saada numerot oikein. Minä (Vilkku10) arvon numerot. Koko tiimi suorittaa tämän extran.
X-VISA
Tiimi saa X-Visa extran, mikäli tiimi on vastannut viime 9 kysymykseen oikein. X-Visa extrassa tulle 3 suht hankalaa, mutta runsas pisteistä kysymystä. Tämän extran voi saada yhdellä kaudella vain __YHDEN__ kerran. Koko tiimi suorittaa tämän tehtävän.
Siinä olivat ohjeet extra tehtäviin. Alla näkyy, miten perustat tiimin.
TIIMIN PERUSTAMINEN
7 ensimmäistä halukasta kilpailijaa saavat perustaa oman tiimin. Vaikka perustaisit tiimin, et välttämätt pääse itse perustamaasi tiimiin, sillä minä, eli Vilkku10 arvon tiimit. Ensin tiimejä tehdään siis, 7 ja jos yli 14 kilpailijaa tulee, perustetaan lissä tiimejä. Tiimi perustuu kahdesta käyttäjästä, joiden on käytävä täällä aktiivisesti. Kaikki spämmärit eivät pääse mukaan. Jos teet tiimin, tee nämä asiat osallistumis viestiisi:
Tiimin nimi:
Tiimin lyhenne:
Tiimin pääliikkö: (laita tähän haluatko olla tiimin päälikkö)
Tiimin muut jäsenet: (jätä tämä kohta tyhjäksi)
Muut tärkeät asiat:
SÄÄNNÖT:
1§ Älä lunttaa!
2§ Älä muuta vastauksiasi tehtäviin/kysymyksiin
3§ Ole asiallinen
4§ Älä hauku muita
5§ Älä kiroile
6§ Vain minä (Vilkku10) saan laittaa kysymyksiä
Ja noudata näitä sääntöjä: http://kisat.foorumini.com/t1-saannot
OSALLISTUJAT:
kirja
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
TIIMIT
Tiimin nimi: Kisatiimi
Tiimin lyhenne: KT
Tiimin päällikkö: -
Muut jäsenet: -
Muut tärkeät tiedot: -
-
-
-
-
-
-
Jos jäi jotain epäselvää, kerro siitä minulle.
OHJEET:
Eli X-visassa tehdään tiimejä, jotka kilpailevat keskenään. Tiimi voi saada extra-tehtävän jonka koko tiimi suorittaa. Extra tehhtävän voi saada, jos vastaatte yhden kierroksen kysymyksiin oikein. Yhdellä kierroksella on kolme kysymystä, joista saa mistä saa 1-5 pistettä. Kysymys tulee aina joka viikko. Pisteet lasketaan siltä tiimin jäseneltä, kenellä on eniten oikein vastauksia. Alla ohjeet Extra tehtäviin:
KIRJOITUS-EXTRA
Kirjoitus extrassa kirjoitat asiallisesti mahdollisimman pitkän tekstin antamastani Ankka aiheestani. Jos viesti on alle 500 merkkiä, viestiä ei lasketa. Minä jaan pisteet tekstin pituuden ja laadun mukaan. Koko tiimi suorittaa tämän tehtävän.
SKETSI-EXTRA
Sketsi extrassa tiimin päälikkö, joka ratkaistaan arpomalla luo tässä tehtävässä hahmon, jossa pitää olla:
Hahmon nimi:
Hahmon sukunimi:
Hahmon luonne:
Hahmon serkku/serkut:
Onko rikas/köyhä:
Onko onnekas/epäonnekas:
Hahmon osoite:
Hahmon sähköpostiosoite:
Muut tiedot:
Kun tiimin päällikkö on luonut hhahmon, tiimin toinen kilpailija tekee hahmosta sketsin, aiheesta jon olen silloin antanut. Jos sketsi tehtävä tulee uudestaan, hahmo luodaan taas uudestaan.
ARVONTA-EXTRA
Arvonta extrassa pistät aina 10 numeroa 1-50 välillä, ja koitat tietenkin saada numerot oikein. Minä (Vilkku10) arvon numerot. Koko tiimi suorittaa tämän extran.
X-VISA
Tiimi saa X-Visa extran, mikäli tiimi on vastannut viime 9 kysymykseen oikein. X-Visa extrassa tulle 3 suht hankalaa, mutta runsas pisteistä kysymystä. Tämän extran voi saada yhdellä kaudella vain __YHDEN__ kerran. Koko tiimi suorittaa tämän tehtävän.
Siinä olivat ohjeet extra tehtäviin. Alla näkyy, miten perustat tiimin.
TIIMIN PERUSTAMINEN
7 ensimmäistä halukasta kilpailijaa saavat perustaa oman tiimin. Vaikka perustaisit tiimin, et välttämätt pääse itse perustamaasi tiimiin, sillä minä, eli Vilkku10 arvon tiimit. Ensin tiimejä tehdään siis, 7 ja jos yli 14 kilpailijaa tulee, perustetaan lissä tiimejä. Tiimi perustuu kahdesta käyttäjästä, joiden on käytävä täällä aktiivisesti. Kaikki spämmärit eivät pääse mukaan. Jos teet tiimin, tee nämä asiat osallistumis viestiisi:
Tiimin nimi:
Tiimin lyhenne:
Tiimin pääliikkö: (laita tähän haluatko olla tiimin päälikkö)
Tiimin muut jäsenet: (jätä tämä kohta tyhjäksi)
Muut tärkeät asiat:
SÄÄNNÖT:
1§ Älä lunttaa!
2§ Älä muuta vastauksiasi tehtäviin/kysymyksiin
3§ Ole asiallinen
4§ Älä hauku muita
5§ Älä kiroile
6§ Vain minä (Vilkku10) saan laittaa kysymyksiä
Ja noudata näitä sääntöjä: http://kisat.foorumini.com/t1-saannot
OSALLISTUJAT:
kirja
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
TIIMIT
Tiimin päällikkö: -
Muut jäsenet: -
Muut tärkeät tiedot: -
-
-
-
-
-
-
Jos jäi jotain epäselvää, kerro siitä minulle.
Viimeinen muokkaaja, Vilkku10 pvm Ma Joulu 26 2011, 22:37, muokattu 1 kertaa
Vs: X-Visa
Tiimin päällikkö: voin olla
~kirja
Tiimin päällikkö: voin olla
~kirja
kirja- Ankkiksen nimimerkki : kirja
Vs: X-Visa
Voisin tulla kirjan tiimiin.