Paras kisa -äänestys
+4
Aku Vankka
aquila
Dekka
kirja
8 posters
Sivu 1 / 1
Paras kisa -äänestys
On aika palkita menneen vuoden eli koko KF:n tähänastisen historian parhaimmisto. Jokaisella käyttäjällä on äänisoikeus. Ääniä saa muuttaa. Jokainen saa silti äänestää joka kategoriaan vain yhtä. Samaa saa äänestää useampaan. Itseään ei voi äänestää, mutta omia kilpailuja voi. Myös keskeneräisiä tai hylättyjä kilpailuja (kuten rakettikisa, Megavisa) voi äänestää. Jos valitset monikautisen kilpailun (kuten Viestimaraton, saappaanheitto, viikon visa), erittele, mikä kausi on kyseessä. Juonittelupeleissä erittele aina peli. Ketjumuotoisia kilpailuja (kuten tunnista piirtäjä) voi myös äänestää. Äänet minulle yksäreitse tämän vuoden aikana.
Kategoriat:
1. Paras kisa
- Kokonaisuutena paras kilpailu
2. Paras idea
- Missä kilpailussa oli paras idea?
3. Paras kisa - osallistujat
- Minkä kilpailun osallistujat tekivät kiintoisaksi?
4. Mukavin kilpailu
5. Haastavin kilpailu
6. Jännittävin kilpailu
7. Aktiivisin pelaaja
8. Taitavin pelaaja
9. Paras ideoija
10. R.I.P.
- Epäaktiivinen käyttäjä
11. Uusi tulokas
- Kilpailija, joka ei Ankkiksen puolella ollut aktiivinen
12. Oma maininta
- Kuka ansaitsee erityismaininnan ja mistä syystä?
~kirja
Kategoriat:
1. Paras kisa
- Kokonaisuutena paras kilpailu
2. Paras idea
- Missä kilpailussa oli paras idea?
3. Paras kisa - osallistujat
- Minkä kilpailun osallistujat tekivät kiintoisaksi?
4. Mukavin kilpailu
5. Haastavin kilpailu
6. Jännittävin kilpailu
7. Aktiivisin pelaaja
8. Taitavin pelaaja
9. Paras ideoija
10. R.I.P.
- Epäaktiivinen käyttäjä
11. Uusi tulokas
- Kilpailija, joka ei Ankkiksen puolella ollut aktiivinen
12. Oma maininta
- Kuka ansaitsee erityismaininnan ja mistä syystä?
~kirja
kirja- Ankkiksen nimimerkki : kirja
Vs: Paras kisa -äänestys
Vähän tällaista toivoinkin tänne näin yksivuotisjuhlien aikaan.
Paljon hyviä pelejä täällä Kisafoorumilla on ollut. Viikon visat, juonittelupelit, sanavisa, NHL-pörssi, veikkaus, saappaanheitto ynnä muut. Yhtä ykköstä on vaikea valita. Ja toivottavasti kisat vain lisääntyvät entisestään ja aktiivisuus niissä vain kasvaa. =^) Yksivuotisjuhlien kunniaksi voisi kenties jopa aloittaa uuden viikon visan?
Paljon hyviä pelejä täällä Kisafoorumilla on ollut. Viikon visat, juonittelupelit, sanavisa, NHL-pörssi, veikkaus, saappaanheitto ynnä muut. Yhtä ykköstä on vaikea valita. Ja toivottavasti kisat vain lisääntyvät entisestään ja aktiivisuus niissä vain kasvaa. =^) Yksivuotisjuhlien kunniaksi voisi kenties jopa aloittaa uuden viikon visan?
Dekka- Ankkiksen nimimerkki : akkaridekkari
Syntymäpäivä : 06.06.1996
Tai Megavisa voisi tehdä comebackin...
aquila- Ankkiksen nimimerkki : akuankka1313
Syntymäpäivä : 23.06.1996
Voisihan se semmoisenkin tosiaan tehdä...aquila kirjoitti:Tai Megavisa voisi tehdä comebackin...
Aku Vankka- Ankkiksen nimimerkki : Aku Vankka
Syntymäpäivä : 14.12.1995
Totta kai on, tai muuten kirja vie sinut saunan taakse juttusille.Ideal kirjoitti:Kaikkiin kohtiin ei ole pakko vastata?
Peetukka- Join date : 11.01.2010
Tuutko sä sinne mukaan?Peetukka kirjoitti:Totta kai on, tai muuten kirja vie sinut saunan taakse juttusille.Ideal kirjoitti:Kaikkiin kohtiin ei ole pakko vastata?
Riippuu tarjooks kirja kaljat sen jälkee.Ideal kirjoitti:Tuutko sä sinne mukaan?Peetukka kirjoitti:Totta kai on, tai muuten kirja vie sinut saunan taakse juttusille.Ideal kirjoitti:Kaikkiin kohtiin ei ole pakko vastata?
Eiköhän me oteta ne kaljat mukaan jo sinne juttutuokiolle.Peetukka kirjoitti:Riippuu tarjooks kirja kaljat sen jälkee.Ideal kirjoitti:Tuutko sä sinne mukaan?Peetukka kirjoitti:Totta kai on, tai muuten kirja vie sinut saunan taakse juttusille.Ideal kirjoitti:Kaikkiin kohtiin ei ole pakko vastata?
Ok. Lämmitänkö saunan valmiiksi?Ideal kirjoitti:Eiköhän me oteta ne kaljat mukaan jo sinne juttutuokiolle.Peetukka kirjoitti:Riippuu tarjooks kirja kaljat sen jälkee.Ideal kirjoitti:Tuutko sä sinne mukaan?Peetukka kirjoitti:Totta kai on, tai muuten kirja vie sinut saunan taakse juttusille.Ideal kirjoitti:Kaikkiin kohtiin ei ole pakko vastata?
Pääsenkö mäkin mukaan?Peetukka kirjoitti:Ok. Lämmitänkö saunan valmiiksi?Ideal kirjoitti:Eiköhän me oteta ne kaljat mukaan jo sinne juttutuokiolle.Peetukka kirjoitti:Riippuu tarjooks kirja kaljat sen jälkee.Ideal kirjoitti:Tuutko sä sinne mukaan?Peetukka kirjoitti:Totta kai on, tai muuten kirja vie sinut saunan taakse juttusille.Ideal kirjoitti:Kaikkiin kohtiin ei ole pakko vastata?
Joo. Tuo sä vaikka juomat?Hiiva kirjoitti:Pääsenkö mäkin mukaan?Peetukka kirjoitti:Ok. Lämmitänkö saunan valmiiksi?Ideal kirjoitti:Eiköhän me oteta ne kaljat mukaan jo sinne juttutuokiolle.Peetukka kirjoitti:Riippuu tarjooks kirja kaljat sen jälkee.Ideal kirjoitti:Tuutko sä sinne mukaan?Peetukka kirjoitti:Totta kai on, tai muuten kirja vie sinut saunan taakse juttusille.Ideal kirjoitti:Kaikkiin kohtiin ei ole pakko vastata?
Alkaa tulla jo melko ahdasta, mutta eiköhän me selvitä. Ja Peetukka lämmitä vaan, mutta varo ettet liikaa.Peetukka kirjoitti:Joo. Tuo sä vaikka juomat?Hiiva kirjoitti:Pääsenkö mäkin mukaan?Peetukka kirjoitti:Ok. Lämmitänkö saunan valmiiksi?Ideal kirjoitti:Eiköhän me oteta ne kaljat mukaan jo sinne juttutuokiolle.Peetukka kirjoitti:Riippuu tarjooks kirja kaljat sen jälkee.Ideal kirjoitti:Tuutko sä sinne mukaan?Peetukka kirjoitti:Totta kai on, tai muuten kirja vie sinut saunan taakse juttusille.Ideal kirjoitti:Kaikkiin kohtiin ei ole pakko vastata?
En tuo juomia, Suomessa kaikki maksaa liikaaIdeal kirjoitti:Alkaa tulla jo melko ahdasta, mutta eiköhän me selvitä. Ja Peetukka lämmitä vaan, mutta varo ettet liikaa.Hiiva kirjoitti:Pääsenkö mäkin mukaan?Peetukka kirjoitti:Ok. Lämmitänkö saunan valmiiksi?Ideal kirjoitti:Eiköhän me oteta ne kaljat mukaan jo sinne juttutuokiolle.Peetukka kirjoitti:Riippuu tarjooks kirja kaljat sen jälkee.Ideal kirjoitti:Tuutko sä sinne mukaan?Peetukka kirjoitti:Totta kai on, tai muuten kirja vie sinut saunan taakse juttusille.Ideal kirjoitti:Kaikkiin kohtiin ei ole pakko vastata?
Ok, mä voin hakee Venäjältä, ei kestä kauan. Maksan Ruplina.Hiiva kirjoitti:En tuo juomia, Suomessa kaikki maksaa liikaaIdeal kirjoitti:Alkaa tulla jo melko ahdasta, mutta eiköhän me selvitä. Ja Peetukka lämmitä vaan, mutta varo ettet liikaa.Hiiva kirjoitti:Pääsenkö mäkin mukaan?Peetukka kirjoitti:Ok. Lämmitänkö saunan valmiiksi?Ideal kirjoitti:Eiköhän me oteta ne kaljat mukaan jo sinne juttutuokiolle.Peetukka kirjoitti:Riippuu tarjooks kirja kaljat sen jälkee.Ideal kirjoitti:Tuutko sä sinne mukaan?Peetukka kirjoitti:Totta kai on, tai muuten kirja vie sinut saunan taakse juttusille.Ideal kirjoitti:Kaikkiin kohtiin ei ole pakko vastata?
Ollaanko me siis menossa sinne saunaan vai sen taakse?Peetukka kirjoitti:Ok, mä voin hakee Venäjältä, ei kestä kauan. Maksan Ruplina.Hiiva kirjoitti:En tuo juomia, Suomessa kaikki maksaa liikaaIdeal kirjoitti:Alkaa tulla jo melko ahdasta, mutta eiköhän me selvitä. Ja Peetukka lämmitä vaan, mutta varo ettet liikaa.Hiiva kirjoitti:Pääsenkö mäkin mukaan?Peetukka kirjoitti:Ok. Lämmitänkö saunan valmiiksi?Ideal kirjoitti:Eiköhän me oteta ne kaljat mukaan jo sinne juttutuokiolle.Peetukka kirjoitti:Riippuu tarjooks kirja kaljat sen jälkee.Ideal kirjoitti:Tuutko sä sinne mukaan?Peetukka kirjoitti:Totta kai on, tai muuten kirja vie sinut saunan taakse juttusille.Ideal kirjoitti:Kaikkiin kohtiin ei ole pakko vastata?
En tiedä, mutta eiköhän se tässä pian selviä.Ideal kirjoitti:Ollaanko me siis menossa sinne saunaan vai sen taakse?Peetukka kirjoitti:Ok, mä voin hakee Venäjältä, ei kestä kauan. Maksan Ruplina.Hiiva kirjoitti:En tuo juomia, Suomessa kaikki maksaa liikaaIdeal kirjoitti:Alkaa tulla jo melko ahdasta, mutta eiköhän me selvitä. Ja Peetukka lämmitä vaan, mutta varo ettet liikaa.Hiiva kirjoitti:Pääsenkö mäkin mukaan?Peetukka kirjoitti:Ok. Lämmitänkö saunan valmiiksi?Ideal kirjoitti:Eiköhän me oteta ne kaljat mukaan jo sinne juttutuokiolle.Peetukka kirjoitti:Riippuu tarjooks kirja kaljat sen jälkee.Ideal kirjoitti:Tuutko sä sinne mukaan?Peetukka kirjoitti:Totta kai on, tai muuten kirja vie sinut saunan taakse juttusille.Ideal kirjoitti:Kaikkiin kohtiin ei ole pakko vastata?
Tuskinpa me edes huomataan ollaanko me sisällä vai takana kun me ollaan juotu ne sun venäjältä hankkimat jutut.Peetukka kirjoitti:En tiedä, mutta eiköhän se tässä pian selviä.Ideal kirjoitti:Ollaanko me siis menossa sinne saunaan vai sen taakse?Peetukka kirjoitti:Ok, mä voin hakee Venäjältä, ei kestä kauan. Maksan Ruplina.Hiiva kirjoitti:En tuo juomia, Suomessa kaikki maksaa liikaaIdeal kirjoitti:Alkaa tulla jo melko ahdasta, mutta eiköhän me selvitä. Ja Peetukka lämmitä vaan, mutta varo ettet liikaa.Hiiva kirjoitti:Pääsenkö mäkin mukaan?Peetukka kirjoitti:Ok. Lämmitänkö saunan valmiiksi?Ideal kirjoitti:Eiköhän me oteta ne kaljat mukaan jo sinne juttutuokiolle.Peetukka kirjoitti:Riippuu tarjooks kirja kaljat sen jälkee.Ideal kirjoitti:Tuutko sä sinne mukaan?Peetukka kirjoitti:Totta kai on, tai muuten kirja vie sinut saunan taakse juttusille.Ideal kirjoitti:Kaikkiin kohtiin ei ole pakko vastata?
Juokaa maitoa lapsukaiset.Ideal kirjoitti:Tuskinpa me edes huomataan ollaanko me sisällä vai takana kun me ollaan juotu ne sun venäjältä hankkimat jutut.Peetukka kirjoitti:En tiedä, mutta eiköhän se tässä pian selviä.Ideal kirjoitti:Ollaanko me siis menossa sinne saunaan vai sen taakse?Peetukka kirjoitti:Ok, mä voin hakee Venäjältä, ei kestä kauan. Maksan Ruplina.Hiiva kirjoitti:En tuo juomia, Suomessa kaikki maksaa liikaaIdeal kirjoitti:Alkaa tulla jo melko ahdasta, mutta eiköhän me selvitä. Ja Peetukka lämmitä vaan, mutta varo ettet liikaa.Hiiva kirjoitti:Pääsenkö mäkin mukaan?Peetukka kirjoitti:Ok. Lämmitänkö saunan valmiiksi?Ideal kirjoitti:Eiköhän me oteta ne kaljat mukaan jo sinne juttutuokiolle.Peetukka kirjoitti:Riippuu tarjooks kirja kaljat sen jälkee.Ideal kirjoitti:Tuutko sä sinne mukaan?Peetukka kirjoitti:Totta kai on, tai muuten kirja vie sinut saunan taakse juttusille.Ideal kirjoitti:Kaikkiin kohtiin ei ole pakko vastata?
aquila- Ankkiksen nimimerkki : akuankka1313
Syntymäpäivä : 23.06.1996
Vuoden Iffekin olis ihan kiva. Tai vuoden Lotto. Ja vaikka oliskin vuoden Hiiva, niin senkin kategorian voittais varmaan Iffe69.
Iffe69- Join date : 09.01.2010
Saat "Vuoden hauskin" -pystin.Iffe69 kirjoitti:Vuoden Iffekin olis ihan kiva. Tai vuoden Lotto. Ja vaikka oliskin vuoden Hiiva, niin senkin kategorian voittais varmaan Iffe69.
Peetukka kirjoitti:Saat "Vuoden hauskin" -pystin.Iffe69 kirjoitti:Vuoden Iffekin olis ihan kiva. Tai vuoden Lotto. Ja vaikka oliskin vuoden Hiiva, niin senkin kategorian voittais varmaan Iffe69.
Jaa
Vois ehkä lukea kunnolla alotusviesyinkin ennen kuin alan tosissani mitään äänestelemään (jos se täs nyt edes oli tarkotuksena ).
Mitä väliä sillä on?
Tänne ne kai parhaiten sopivat, joten tätä ajattelin. Miksi ne julkaistaisiin pelkässä chatissa, kun sieltä ne nopeasti katoavat? Miksi tehdä uusi topic vain tuloksia varten?
~kirja
Tänne ne kai parhaiten sopivat, joten tätä ajattelin. Miksi ne julkaistaisiin pelkässä chatissa, kun sieltä ne nopeasti katoavat? Miksi tehdä uusi topic vain tuloksia varten?
~kirja
Hei mä kysyin vaan, ei tarvi heti hyökätä :) Ajattelin että ne voitaisiin julkaista chatissa yksitellen "gaalamaisesti", minkä jälkeen voisit laittaa tulokset myös tähän topiciin.kirja kirjoitti:Mitä väliä sillä on?
~kirja
Ei huono idea Idealilta. Tosin chatissa täytyisi sitten julkistuksen aikaan kyllä keskittyä nimenomaan siihen palkintojenjakoon, koska homma menee typeräksi jos kukaan ei seuraa ja kaikki keskustelee jostain Supresta tai HT:sta. Mutta jos siihen saataisiin sellaista oikean gaalan tuntua, niin idea voisi olla hauskakin. =)
Dekka- Ankkiksen nimimerkki : akkaridekkari
Syntymäpäivä : 06.06.1996
"Hyökkäsin" vain, koska kysyit kysymyksen, olisit voinut julkaista ehdotuksen
Ongelmana on se, että kuinka moni pystyy luvata olevansa huomenna tiettyyn aikaan chatissa? En ainakaan minä.
~kirja
Ongelmana on se, että kuinka moni pystyy luvata olevansa huomenna tiettyyn aikaan chatissa? En ainakaan minä.
~kirja
Eihän niitä tuloksia tarvitse välttämättä huomenna julkaista? Luultavasti kuitenkin esimerkiksi sunnuntai-iltana kahdeksan maissa on enemmän porukkaa paikalla kuin huomenna.kirja kirjoitti:"Hyökkäsin" vain, koska kysyit kysymyksen, olisit voinut julkaista ehdotuksen :)
~kirja
Mä voin luvata tulevani ellei mun kone boottaa.
Se on läppäri eikä konePeetukka kirjoitti:Mä voin luvata tulevani ellei mun kone boottaa.
Läppärikin on kone.Hiiva kirjoitti:Se on läppäri eikä konePeetukka kirjoitti:Mä voin luvata tulevani ellei mun kone boottaa.
EiPeetukka kirjoitti:Läppärikin on kone.Hiiva kirjoitti:Se on läppäri eikä konePeetukka kirjoitti:Mä voin luvata tulevani ellei mun kone boottaa.
Ok.Hiiva kirjoitti:EiPeetukka kirjoitti:Läppärikin on kone.Hiiva kirjoitti:Se on läppäri eikä konePeetukka kirjoitti:Mä voin luvata tulevani ellei mun kone boottaa.
Yritän olla chatissa tuloksia julistamassa klo 20.30 tai viimeistän klo 21.00. Kaikki paikalle!
(En ole vastuussa, jos internet ei toimi tai jotain muuta vastaavaa sattuu.)
~kirja
~kirja
kirja kirjoitti:Yritän olla chatissa tuloksia julistamassa klo 20.30 tai viimeistän klo 21.00. Kaikki paikalle!
~kirja
Ainiin, tarkotit omaa konettas.
Peetukka kirjoitti:kirja kirjoitti:Yritän olla chatissa tuloksia julistamassa klo 20.30 tai viimeistän klo 21.00. Kaikki paikalle!
~kirjaJa varmana oot kuule vastuussa mun coolereista!
Ainiin, tarkotit omaa konettas.
FAILURE
Tilaisuutta odotellaan innolla.
~kirja
- Juonipaljastus:
- [19:53:40 01/01/11] Peetukka : Jaa...
[19:54:18 01/01/11] Peetukka : kirja millon aala alkaa?
[19:54:21 01/01/11] Hiiva : jaa
[19:54:38 01/01/11] aquila : Ei vielä.
[19:54:39 01/01/11] Hiiva : krija lisää tää hymiöks: https://2img.net/h/i630.photobucket.com/albums/uu30/HiivaLihaKiisseli/datanomi.png?t=1293903300
[19:54:42 01/01/11] Iffe69 : .
[19:54:51 01/01/11] Hiiva : krija
[19:55:00 01/01/11] @ kirja : PT: Kuten ilmoitettu, klo 20.30 Hiiva: Pian. ~kirja
[19:55:02 01/01/11] Risti : Datanomi >Risti
[19:55:02 01/01/11] aquila : ~krija
[19:55:06 01/01/11] @ kirja : Kirjoitan Sporttikulmaan vain pari uutista. ~kirja
[19:55:22 01/01/11] aquila : ~kirja* ~kirja
[19:55:23 01/01/11] Peetukka : mä oon sit rumpali gaalassa
[19:55:42 01/01/11] Pyramidi : Kuka minä olen?
[19:55:48 01/01/11] aquila : minä soitan käyrätorvea.
[19:55:49 01/01/11] Peetukka : missä tota sporttikulmaa on mainostettu?
[19:55:54 01/01/11] Peetukka : kun domain maksaa?
[19:55:56 01/01/11] Karhula : Ideal oksensi tänään
[19:56:04 01/01/11] Risti : Kaikki on sitten HILJAA Gaalan aikana! >Risti
[19:56:14 01/01/11] Peetukka : http://urheilufoorumi.phpbb.fi/portal.php
[19:56:15 01/01/11] Pyramidi : Kirja on itseoikeutettu juontaja ja PT ja aquila huolehtinevat musiikista.
[19:56:18 01/01/11] aquila : supresupresupre
[19:56:24 01/01/11] Risti : Saatte soittaa kotonanne mitä ikinä haluatte >Risti
[19:56:26 01/01/11] Peetukka : "Little Steven täyttää tänään maanantaina 22.11 60 vuotta, onnittelut! "
[19:56:27 01/01/11] Peetukka : FAIL
[19:56:54 01/01/11] Ideal : jeah ostin 25.12 blaajan 149k myin äsken 1000k
[19:57:13 01/01/11] Peetukka : kuka sponssaa sporttikulmaa?
[19:57:23 01/01/11] Hiiva : "Kirja on itseoikeutettu juontaja ja PT ja aquila huolehtinevat musiikista." loistavaa kun on musaa
[19:57:25 01/01/11] Peetukka : "Ideoita oli ennenkin ollut, mutta kaikki oli jäänyt kiinni sponsorista. Tällä kertaa sellainen löytyi. Niinpä Sporttikulma perustettiin."
[19:57:30 01/01/11] Iffe69 : https://www.youtube.com/watch?v=5KrXeDpZoTM&feature=related
[19:57:56 01/01/11] @ kirja : PT: Löytyy sieltä ~kirja
[19:58:07 01/01/11] Peetukka : http://sporttikulma.com/kolumnit.php Kirja kertoo
[19:58:16 01/01/11] Peetukka : "Kolumnia pitää nuori kansallista läpimurtoa tavoitteleva suunnistaja, joka on seurannut urheilua jo pienestä pitäen. Hän tuntee monia huippu-urheilijoita. Blogi käsittelee urheilua monipuolisesti."
[19:58:19 01/01/11] Peetukka : keitä sä tunnet?
[19:58:33 01/01/11] @ kirja : Pesäpalloilijoita ja suunnistajia. ~kirja
[19:58:39 01/01/11] @ kirja : + muutamia muita hyvinkääläisiä ~kirja
[19:58:41 01/01/11] Peetukka : ok
[19:58:45 01/01/11] Pyramidi : Ilmeisesti Cecilia Törnin.
[19:58:45 01/01/11] Hiiva : tarvittaisko gaalaan vielä jonglöör(d)i?
[19:58:52 01/01/11] Peetukka : tunnetsä peetu piiroisen?
[19:59:04 01/01/11] Pyramidi : Minä olen ohjaaja.
[19:59:10 01/01/11] aquila : Töttörtöö.
[19:59:13 01/01/11] @ kirja : Eerikäiset, Uusipaavalniemet, Lakaset, Cessin, Tervon... ~kirja
[19:59:22 01/01/11] @ kirja : Vähän olen jutellut hänen kanssaan, mutten enempää ~kirja
[19:59:23 01/01/11] Peetukka : huomenna fraserit uusintana vois akttoo
[19:59:42 01/01/11] Pyramidi : Lähetys käynnistyy kovaa vauhtia, soittajat hiovat soittimiaan kuntoon.
[19:59:46 01/01/11] Peetukka : mä oon jutellu tero pitkämäen kanssa, mä tunnen teron Smile
[20:00:11 01/01/11] Risti : Puolituntia vielä >Risti
[20:00:13 01/01/11] Pyramidi : Onko kirja valmiina juontamaan?
[20:00:15 01/01/11] Peetukka : etkä o
[20:00:28 01/01/11] Salwer1st/ : pyra mikää ohjaaja
[20:00:40 01/01/11] Pyramidi : Peetukka, miksen olisi juontaja?
[20:00:43 01/01/11] Hiiva : "[19:59:04] Pyramidi : Minä olen ohjaaja." sä oot vaan katsoja
[20:00:44 01/01/11] Peetukka : mä sit huudan aina
[20:00:48 01/01/11] Risti : KAIKKI ON HILJAA GAALAN AIKANA >Risti
[20:00:48 01/01/11] Pyramidi : ohjaaja*
[20:00:50 01/01/11] Peetukka : *RUMPUJEN PÄRINÄÄ*
[20:01:01 01/01/11] Peetukka : RISTI TURPA KII
[20:01:07 01/01/11] Iffe69 : TERVETULOA TÄNNE GAALAAN TÄS ON VOITTAJATY LOPPU
[20:01:07 01/01/11] Peetukka : EIKÄ OO SAA KOMMENTOIDA
[20:01:11 01/01/11] Hiiva : mä olen gaalan kuningas ja ideal kuningatar
[20:01:12 01/01/11] Salwer1st/ : mua loukkaa syvästi että Sporttikulman logossa ei oo vormulaa
[20:01:13 01/01/11] Pyramidi : Lähetykseen alkuun puoli tuntia.
[20:01:22 01/01/11] Risti : Mutta saa hurrata kun julistetaan >Risti
[20:01:32 01/01/11] Peetukka :
[20:01:35 01/01/11] Risti : H-hetkeen puoli tuntia >Risti
[20:01:38 01/01/11] Ideal : mä oon prinsessa
[20:01:38 01/01/11] @ kirja : Siellä on muuten hieno mäkihyppyuutinen ~kirja
[20:01:42 01/01/11] Peetukka : risti mee lukee kirjaa ja sit nukkuu
[20:01:54 01/01/11] Risti : En >Risti
[20:01:57 01/01/11] Hiiva : nii mee lukee sitä kirjaa
[20:02:00 01/01/11] Pyramidi : Salwer, nopeat syövät hitaat.
[20:02:07 01/01/11] aquila : Aloitetaan se aikaisemmin, jooko?
[20:02:17 01/01/11] Pyramidi : Onko tanssityttöjä?
[20:02:18 01/01/11] Risti : Ei >Risti
[20:02:20 01/01/11] Salwer1st/ : mitä nopeet syö hitaat?
[20:02:24 01/01/11] Risti : Kaikkien pitää tulla >Risti
[20:02:28 01/01/11] Hiiva : formula on hiihtäjää hitaampi
[20:02:34 01/01/11] Peetukka : kirja alita se hiivan ehdottama datanomi hymiö tänne
[20:02:40 01/01/11] Pyramidi : Kerkesin jo ilmoittaa itseni ohjaajaksi.
[20:02:55 01/01/11] Salwer1st/ : tässä ei oo kukaa mikää ohjaaja
[20:02:56 01/01/11] Peetukka : et oo ohjaaja
[20:03:00 01/01/11] Peetukka : sä oot sivustakatsoja
[20:03:02 01/01/11] Salwer1st/ : ainoostaan kirja hoitaa tän
[20:03:07 01/01/11] Peetukka : ohjaajan toimiin ei kuullu mitää
[20:03:07 01/01/11] Karhula : RÖLLIT HYÄKKÄÄÄÄÄ!!!!!!111!!!!!1!!!!
[20:03:08 01/01/11] Risti : Täällä ei ole mitään ohjaajia >Risti
[20:03:09 01/01/11] Hiiva : oot vaan hullu uskovainen
[20:03:20 01/01/11] Risti : Täällä on katsojia ja nurkassaistujia >Risti
[20:03:25 01/01/11] Pyramidi : Peetukkakaan ei ole sitten rumpali.
[20:03:37 01/01/11] Peetukka : oonpas
[20:03:39 01/01/11] Pyramidi : Hoitelen sitten valot.
[20:03:45 01/01/11] Peetukka : KIRJA: laita hiivan datanomi-hymiö tänne!
[20:03:48 01/01/11] Risti : .. >Risti
[20:03:49 01/01/11] Hiiva : sun pitää huudella välillä pyra "JEESUS PELASTAA"
[20:03:58 01/01/11] Hiiva : "LUKEKAA RAAMATTUA"
[20:04:19 01/01/11] Karhula : HT-PELEIHIN MUSTA MIES!
[20:04:25 01/01/11] Peetukka :
[20:04:28 01/01/11] Pyramidi : Asiattomat hiljaa!
[20:04:40 01/01/11] Salwer1st/ : varaa sanoo
[20:04:41 01/01/11] aquila : asiaa
[20:04:46 01/01/11] Pyramidi : Gaalan lähetys on käynnistymässä.
[20:04:46 01/01/11] Peetukka : hilijaa jeesus!
[20:04:59 01/01/11] Hiiva : hiljaa uskovainen
[20:05:08 01/01/11] Salwer1st/ : vaikee ymmärtää että kirja hoitaa tän?
[20:05:13 01/01/11] Peetukka : ...
[20:05:16 01/01/11] Hiiva : hullu uskovainen puhuu omiaan
[20:05:16 01/01/11] Pyramidi : Kopioikaa joku chat-lainauksiin.
[20:05:26 01/01/11] Hiiva : miks tää sinne pitäis laittaa?
[20:05:29 01/01/11] Pyramidi : Tämä gaala.
[20:05:35 01/01/11] Salwer1st/ : jos haluut olla ohjaaja ni kuvaa koko gaala kännykälläs
[20:05:44 01/01/11] Peetukka : netti boottaa
[20:05:48 01/01/11] Hiiva : ei gaala oo nyt käynnis
[20:05:57 01/01/11] Pyramidi : Olenkin Salwer radioohjaaja.
[20:05:57 01/01/11] Iffe69 : noniin nyt vauhtia!
[20:06:07 01/01/11] Pyramidi : radio-ohjaaja*
[20:06:10 01/01/11] Hiiva : pyra asutko metässä?
[20:06:14 01/01/11] Peetukka : hei arvatkaa miten saatte ton alaosan näkyviin kokonaan?
[20:06:16 01/01/11] Salwer1st/ : kiva, voit omaan wordis tehä mitä haluut
[20:06:22 01/01/11] Peetukka : tästä chatistä?
[20:06:24 01/01/11] Iffe69 : NONIIN
[20:06:28 01/01/11] Salwer1st/ : *wordiis
[20:06:44 01/01/11] Peetukka : PAINAKAA SCROLLIA POHJAAN JA RULLATKAA ALAS!
[20:06:59 01/01/11] Karhula : mä en oo viel jaksanu lukee raamattuu
[20:07:05 01/01/11] aquila : playa
[20:07:13 01/01/11] Peetukka : tähän tarttee 16:9 näytön
[20:07:29 01/01/11] Hiiva : saat kenkää kiisseleistä jos luet raamatun
[20:07:37 01/01/11] Salwer1st/ : tunti enää tavotteeseen
[20:07:42 01/01/11] Karhula : ok
[20:07:51 01/01/11] Karhula : sit pitää mennä heti lukeen
[20:07:51 01/01/11] Peetukka : kiinalaiset
[20:08:01 01/01/11] Iffe69 : Saat kenkää
[20:08:04 01/01/11] Peetukka : KARHULA PETTÄÄ MEIRÄT!
[20:08:05 01/01/11] aquila : kimalaiset
[20:08:09 01/01/11] Karhula : ok mogo
[20:08:18 01/01/11] Karhula : heihei
[20:08:21 01/01/11] aquila : kiimalaiset
[20:08:27 01/01/11] aquila : kinalaiset
[20:08:37 01/01/11] Karhula : OLEN PALANNUT ENTISTÄ VAHVEMPANA!
[20:08:46 01/01/11] Karhula : ei puhua näistä uskonnoista
[20:08:49 01/01/11] Karhula : jokasen oma asia
[20:08:50 01/01/11] Iffe69 : en lue raamattuu koska en nää sen lukemisessa mitään järkeä, kaiken lisäks oon muutenkin huono lukee mitään pidempiä kirjoja, sarjakuvat riittää
[20:09:06 01/01/11] Iffe69 : Ei uskonto oo jokasen oma asia
[20:09:21 01/01/11] Iffe69 : eikös sitte jokaisella olis oma kirkkokin jos se olis jokaisen oma asia
[20:09:29 01/01/11] aquila : HIH
[20:09:31 01/01/11] Karhula : Suomen laissa on uskonnonvapaus
[20:09:52 01/01/11] Karhula : HAKARISTILIPPUMME! SOLUVALAN VANNOMME!
[20:10:10 01/01/11] Salwer1st/ : ¨
[20:10:15 01/01/11] Iffe69 : ei
[20:10:29 01/01/11] Hiiva : suomen laissa on sananvapaus
[20:10:43 01/01/11] Peetukka : VUODEN JEESUS TITTELIN SAAA.....
[20:10:48 01/01/11] Peetukka : *rumpujen pärinää*
[20:10:52 01/01/11] Peetukka : RUPLA
[20:10:55 01/01/11] Salwer1st/ : Salw
[20:10:58 01/01/11] Peetukka : kirja muista sit käyttää capsii
[20:11:15 01/01/11] Karhula : aina tulee riitaa tällasesta PASKASTA!
[20:11:21 01/01/11] Iffe69 : KAUAN TÄSSÄ VIEL MENEE?!??!?!?!
[20:11:26 01/01/11] Ideal : hirvee hössötys jostai gaalasta :Dd
[20:11:26 01/01/11] Iffe69 : MILLON SE ALKAA
[20:11:29 01/01/11] Iffe69 : HUHUU KIRJA
[20:11:31 01/01/11] Peetukka : Pyra kohta chatttii tulee viirus mä vähn uumoilen semmosta
[20:11:33 01/01/11] Karhula : NYT TURVAT TUKKOON SAATANAN MÄMMIKOURAT TAI MÄÄ TUUN JA SYÖN TEIÄT!
[20:11:37 01/01/11] Iffe69 : nini just Ideal
[20:11:39 01/01/11] aquila : kum kirja palaa
[20:11:50 01/01/11] Peetukka : karhula luulee riidaksi
[20:11:53 01/01/11] Iffe69 : haluun et gaala hoidetaan muutamas sekunnis ja se on sit siinä sit unohetaa koko juttu
[20:11:54 01/01/11] aquila : Karhulalla on iso suu.
[20:11:57 01/01/11] Peetukka :
[20:12:28 01/01/11] Peetukka : APUAAA RÖLLIT HYÖKKÄÄ!
[20:12:29 01/01/11] Iffe69 : jaa
[20:12:36 01/01/11] Salwer1st/ : pistetään karhun suu hymiöks Smile
[20:12:40 01/01/11] Pyramidi : Mitä Peetukka.
[20:12:55 01/01/11] @ kirja : Kirjoittelin uutiset, sitten hymiö. ~kirja
[20:13:06 01/01/11] Peetukka : VIIRUS
[20:13:07 01/01/11] Karhula : tää onki väittely
[20:13:23 01/01/11] aquila : pupu
[20:13:33 01/01/11] Karhula : VOIMME AIVOPESTÄ PUPUSET!
[20:13:37 01/01/11] Peetukka :
[20:13:42 01/01/11] Karhula : JUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUSTOA
[20:13:46 01/01/11] @ kirja : ~kirja
[20:13:50 01/01/11] @ kirja : Kohta näkyy ~kirja
[20:13:51 01/01/11] Karhula : laitetaan juusto hymiöks
[20:13:57 01/01/11] Peetukka :
[20:13:57 01/01/11] Karhula : :täydellinenemmentaali:
[20:14:05 01/01/11] Salwer1st/ :
[20:14:15 01/01/11] Peetukka :
[20:14:16 01/01/11] Hiiva :
[20:14:16 01/01/11] Salwer1st/ :
[20:14:22 01/01/11] Peetukka : mahtihymiö
[20:14:23 01/01/11] Karhula : :juusto:
[20:14:24 01/01/11] aquila : :kakka:
[20:14:26 01/01/11] Karhula :
[20:14:35 01/01/11] Salwer1st/ : :iffe:
[20:14:35 01/01/11] Hiiva : lähetin kyl tänne chattiin pienemmän version mut ihan sama
[20:14:44 01/01/11] Peetukka : HAHAHA
[20:14:51 01/01/11] aquila :
[20:15:00 01/01/11] aquila :
[20:15:03 01/01/11] Hiiva : siinä vasta datanomi
[20:15:07 01/01/11] Iffe69 : :iffe:
[20:15:12 01/01/11] Peetukka : se on ihfe
[20:15:19 01/01/11] Iffe69 :
[20:15:24 01/01/11] aquila : voin tehdä siihen pippelianimaation'
[20:15:25 01/01/11] Peetukka : mikä ton nimi on?
[20:15:27 01/01/11] Karhula : :ottolaitinen:
[20:15:31 01/01/11] Karhula : SE ON OTTO LAITINEN!
[20:15:36 01/01/11] aquila : :tatanomi:
[20:15:37 01/01/11] Hiiva : varainhoitaja joka on datanomi
[20:15:38 01/01/11] Iffe69 : :ihfe:
[20:15:39 01/01/11] Peetukka : :toivosyrjälä:
[20:15:41 01/01/11] aquila : :pöytäosaapuhua:
[20:15:47 01/01/11] Pyramidi : 15 minuuttia lähetyksen alkuun! Soittajat, mikä on tilanne?
[20:15:53 01/01/11] Peetukka : iha jees
[20:15:57 01/01/11] Salwer1st/ : ei
[20:16:04 01/01/11] Peetukka : kahvia kuluu
[20:16:15 01/01/11] Salwer1st/ : pyra leikkii ohjaajaa :D:D
[20:16:24 01/01/11] Peetukka :
[20:16:40 01/01/11] aquila : soitan käyrätorvea tuut tuut
[20:16:49 01/01/11] Pyramidi : Niin leikin:D
[20:16:50 01/01/11] Karhula : NO, MITÄ ODOTAT KUOMASENI? KÄYNNISTÄ KANI-IMURI!
[20:16:58 01/01/11] Peetukka : *RUMMUTAN*
[20:17:05 01/01/11] aquila : jaahas jaahas
[20:17:10 01/01/11] Peetukka : karhula älä jaksa jauhaa wallacea
[20:17:12 01/01/11] aquila : *TÖÖT*
[20:17:19 01/01/11] Peetukka : *PUMPUM*
[20:17:25 01/01/11] Karhula : JUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUSTOA
[20:17:39 01/01/11] Pyramidi : Paikalle tulevat katsojat saavat nauttia suurta tunnelmaa. Soittajat viihdyttävät istumasa olevaa yleisöä.
[20:17:48 01/01/11] aquila : *VIRIVIRI*
[20:17:55 01/01/11] Salwer1st/ : kirjotusvirhe!!!!!!!!
[20:17:59 01/01/11] Peetukka : *TÖÖTTÖÖT*
[20:18:01 01/01/11] Karhula : *JUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUSTOA!*
[20:18:11 01/01/11] Peetukka : vittu mitä paskaa
[20:18:15 01/01/11] Salwer1st/ : "istumasa"
[20:18:20 01/01/11] @ kirja : Olikohan tämä sittenkään hyvä idea? ~kirja
[20:18:29 01/01/11] Peetukka : ei
[20:18:30 01/01/11] Salwer1st/ : ei
[20:18:39 01/01/11] Peetukka : vittu repesin kirjalle
[20:18:44 01/01/11] Pyramidi : Kirja, älä nyt juontajana pilaa tunnelmaa.
[20:19:03 01/01/11] Peetukka : datanomikin lähti
[20:19:10 01/01/11] Salwer1st/ : noni, kirja, alota jo
[20:19:18 01/01/11] Peetukka : 11min
[20:19:18 01/01/11] Karhula : datanomi on poissa
[20:19:19 01/01/11] @ kirja : Ei ole vielä puoli. ~kirja
[20:19:27 01/01/11] Karhula : R.I.P datanomi
[20:19:33 01/01/11] Salwer1st/ : ei tänne ketää enää tuu
[20:19:34 01/01/11] Peetukka : hilijaa karhula
[20:19:42 01/01/11] Hiiva : alotetaan gaala
[20:19:43 01/01/11] Peetukka : nonniin tuli
[20:19:45 01/01/11] @ kirja : Tuleepa ~kirja
[20:19:53 01/01/11] Akuhullu : Päivää.
[20:19:55 01/01/11] Peetukka : päivitän tässä avastia
[20:19:56 01/01/11] Karhula : JUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUSTOA!
[20:19:56 01/01/11] aquila : ei vielä
[20:20:01 01/01/11] Peetukka : ILTAA
[20:20:04 01/01/11] Salwer1st/ : akuhullua ei lasketa
[20:20:06 01/01/11] Peetukka : voi risti tuli
[20:20:08 01/01/11] Risti : RISTI IS BACK! >Risti
[20:20:09 01/01/11] Peetukka : me lukee kirjaa
[20:20:11 01/01/11] Hiiva : no nyt alotetaan
[20:20:15 01/01/11] Peetukka : mee
[20:20:17 01/01/11] Risti : En >Risti
[20:20:20 01/01/11] Akuhullu : Salwer mä sulle laskemiset näytän
[20:20:21 01/01/11] Salwer1st/ : ristiäkään ei lasketa
[20:20:21 01/01/11] Pyramidi : Tervetuloa paikalle Kisafoorumin chattiin, lähetys alkaa, Luovutan puheenvuoron juontajalle kirjalle.
[20:20:23 01/01/11] aquila : kirja pakeni
[20:20:23 01/01/11] Risti : 10 min. vielä >Risti
[20:20:35 01/01/11] Hiiva : turpa kii rupla
[20:20:36 01/01/11] Ideal : pyramidi mitä helvettiä sä selität
[20:20:37 01/01/11] Peetukka : Hah pyra
[20:20:40 01/01/11] Salwer1st/ : ei pyra ei
[20:20:43 01/01/11] @ kirja : Hyvää 101-vuotissyntymäpäivää muuten Salwerille. ~kirja
[20:20:43 01/01/11] Hiiva : oot vaan tulokas
[20:20:51 01/01/11] Peetukka : *RUMMUTAN*
[20:20:53 01/01/11] Salwer1st/ : kiitos
[20:20:57 01/01/11] Risti : Salw: Ei vitsit >Risti
[20:20:59 01/01/11] Pyramidi : Olen harvinaisen innokas tulokas.
[20:21:00 01/01/11] Karhula : TSAKALAKAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
[20:21:06 01/01/11] Hiiva : ja tulokkaiden pitää pitää turpa kii
[20:21:11 01/01/11] Ideal : onn33 salweritsts1st/
[20:21:14 01/01/11] Karhula : EMMENTAALIA!
[20:21:15 01/01/11] Risti : >Risti
[20:21:20 01/01/11] Salwer1st/ : kiitos
[20:21:27 01/01/11] Pyramidi : Tämä tulokas ei sitä tee.
[20:21:29 01/01/11] Ideal : ole hyvä
[20:21:30 01/01/11] Risti : Voitankohan minä? >Risti
[20:21:40 01/01/11] Ideal : voitat
[20:21:41 01/01/11] Salwer1st/ : et
[20:21:47 01/01/11] Ideal : äänestin sua kaikkii
[20:21:55 01/01/11] Risti : >Risti
[20:21:55 01/01/11] Hiiva : risti - vuoden itkijä
[20:22:00 01/01/11] Ideal : paras kisa = risti
[20:22:04 01/01/11] Peetukka : Kone valittaa kkoneen uudelleen käynnistyksestä
[20:22:06 01/01/11] Peetukka : mut en jaksa
[20:22:15 01/01/11] Pyramidi : Eri kilpailijat täällä jo ynnäävät voittomahdollisuuksiaan, mutta tuleeko iilasta yhtään kategoriavoittoa?
[20:22:28 01/01/11] Hiiva : rupla älä yritä selittää
[20:22:33 01/01/11] Salwer1st/ : july on vastannu patulle
[20:22:34 01/01/11] Peetukka : MITÄ VITTUU TÄÄ AVAST NYT SEKOAA
[20:22:47 01/01/11] Peetukka : jullikka vastas juu
[20:22:57 01/01/11] Risti : Pyra: Mitä juontajaa sä esität >Risti
[20:22:59 01/01/11] Hiiva : jullukka pullukka
[20:23:04 01/01/11] aquila : Onnea salw 101-sntymäpäivänäsi
[20:23:09 01/01/11] Salwer1st/ : vastaski vaan japsille
[20:23:12 01/01/11] Salwer1st/ : kiitos
[20:23:13 01/01/11] @ kirja : Myit pelaajan ja sait 484 500 €. ~kirja
[20:23:17 01/01/11] Peetukka : helvetti tää avast on perseestä
[20:23:17 01/01/11] Pyramidi : Risti, olen pelkkä ohjaaja.
[20:23:19 01/01/11] @ kirja : Jetro Mannonen ~kirja
[20:23:20 01/01/11] Akuhullu : Surullista 101 vuotispäivää
[20:23:31 01/01/11] Hiiva : rupla mikään ohjaaja ole
[20:23:34 01/01/11] aquila : http://www.ankkis.net/viewtopic.php?f=20&p=62259#p62259
[20:23:35 01/01/11] Risti : No, sitten ohjaat, ja olet vaan hiljaa >Risti
[20:23:35 01/01/11] Salwer1st/ : oho on se patullekki
[20:23:35 01/01/11] aquila :
[20:23:37 01/01/11] Salwer1st/ : kiitos
[20:23:39 01/01/11] aquila : july on ihan tyhmä
[20:23:44 01/01/11] Karhula : TSUKU TSUKU
[20:23:45 01/01/11] Hiiva : rupla pilaa gaalan, kirja anna pyralle bännit
[20:23:49 01/01/11] Peetukka : mulle tulee viiruksia kun avast on seonnut
[20:23:53 01/01/11] aquila : teen nickin julyontyhmä :O
[20:23:56 01/01/11] Risti : ;D >Risti
[20:23:59 01/01/11] Peetukka : mä painan korjaa nyt eikä mittäään tapahdu
[20:24:06 01/01/11] Pyramidi : Olen hiljaa gaalan ajan.
[20:24:07 01/01/11] Karhula : PENDOLIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIINO TULEEEEEEEEEEEEEEEE
[20:24:17 01/01/11] Hiiva : alota se hiljaisuus nyt
[20:24:21 01/01/11] Peetukka : VIIIRU
[20:24:23 01/01/11] Peetukka : S
[20:24:27 01/01/11] Pyramidi : Mutta ennen gaalaa tunnelmaa pitää nostattaa.
[20:24:27 01/01/11] Risti : Aquila joi Julyn pillumehua :O >Risti
[20:24:39 01/01/11] Risti : >Risti
[20:24:40 01/01/11] Peetukka : mä käynnistän koneen uudestaan oottakaa mua!!!!
[20:24:42 01/01/11] Peetukka : EI VIELÄ!
[20:24:43 01/01/11] aquila : pillimehua*
[20:24:44 01/01/11] Salwer1st/ : "Kello ei ole vielä puoli. ~kirja"
[20:25:02 01/01/11] Risti : 5 min. vielä >Risti
[20:25:30 01/01/11] Karhula : TUNNELMA NOUSEE!
[20:25:33 01/01/11] Karhula : NAKKI TÄNNE PERHANA!
[20:26:08 01/01/11] @ kirja : Nakki? ~kirja
[20:26:11 01/01/11] Karhula : JULYN PILLUMEHUAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
[20:26:15 01/01/11] @ kirja : HK ~kirja
[20:26:16 01/01/11] Karhula : SE ON NAMIAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
[20:26:18 01/01/11] aquila : 4min
[20:26:19 01/01/11] Karhula : TSUKU TSUKU
[20:26:24 01/01/11] Karhula : PENDOLIINO TULEE
[20:26:25 01/01/11] Akuhullu : Aquila, sun kyssään on löytyny Historia-topassa vastaus:)
[20:26:31 01/01/11] Pyramidi : Tunnelma nousee käyttäjien alkaessa riehua jännityksestä.
[20:26:34 01/01/11] Risti : Ovatko kamerat ja mikki valmiina? >Risti
[20:26:37 01/01/11] Salwer1st/ : karhu ei näköjää haluu nähä gaalaa
[20:26:44 01/01/11] Akuhullu : Mikki Hiiri?
[20:26:54 01/01/11] Risti : Juu >Risti
[20:27:01 01/01/11] Risti : Se on hyvä juontaja >Risti
[20:27:05 01/01/11] aquila : ikhuu
[20:27:06 01/01/11] Pyramidi : Kamerat ja mikit ovat kunnossa. Kirja, toimiiko mikkisi?
[20:27:15 01/01/11] Salwer1st/ : ei
[20:27:20 01/01/11] Akuhullu : Uka Ankka?
[20:27:27 01/01/11] Karhula : juustoista
[20:27:41 01/01/11] Ideal : pyra voitko oikeesti olla hiljaa
[20:27:43 01/01/11] Akuhullu : Kuustoista?
[20:27:46 01/01/11] Karhula : NINJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
[20:28:00 01/01/11] Pyramidi : Ideal, en voi.
[20:28:01 01/01/11] Risti : 2 min. Mä kuolen jännityksestä!!! >Risti
[20:28:04 01/01/11] Karhula : PAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[20:28:08 01/01/11] Akuhullu : 3 min!
[20:28:15 01/01/11] Akuhullu : 2 min!
[20:28:17 01/01/11] aquila : pöytä osaa puhua
[20:28:33 01/01/11] Akuhullu : Näät unta !
[20:28:34 01/01/11] Risti : Pitäiskö pilata chatti sillä boldilla ;D >Risti
[20:28:44 01/01/11] Ideal : meen sohvan taakse en uskalla kattoo Surprised
[20:28:46 01/01/11] Pyramidi : Minuutti aikaa jäljellä. Jännitys nousee.
[20:28:46 01/01/11] aquila : minä olin miitissä pöytä
[20:28:49 01/01/11] Salwer1st/ : se ei toimi enää
[20:28:57 01/01/11] Akuhullu :
[20:29:00 01/01/11] Karhula : Ideal sammuu sohvan taakse
[20:29:01 01/01/11] Risti : 1 min.!!!!! >Risti
[20:29:13 01/01/11] Risti : Oon aina sekunnin myöhässä >Risti
[20:29:15 01/01/11] Akuhullu : 50min?
[20:29:16 01/01/11] Salwer1st/ : lehmä
[20:29:18 01/01/11] aquila : akuhullu oli miitissä iloinen ja varsinainen hymypoika.
[20:29:21 01/01/11] Akuhullu : sek*
[20:29:36 01/01/11] Risti : KAIKKI HILJAA NY >Risti
[20:29:41 01/01/11] Salwer1st/ : ilopoika
[20:29:41 01/01/11] Akuhullu : Aquila sä olit sellane ujo paska:)
[20:29:44 01/01/11] Karhula : Akuhullu on väärä Akuhullu
[20:29:44 01/01/11] aquila : Sohvaperunalla oli viikset.
[20:29:50 01/01/11] Risti : HILJAA >Risti
[20:29:50 01/01/11] Akuhullu : HILJAA!
[20:29:52 01/01/11] Karhula : NYT SE ALKAA!
[20:29:56 01/01/11] aquila : Jones Duck oli 100cm.
[20:29:59 01/01/11] Risti : SE ALKAA >Risti
[20:30:00 01/01/11] Pyramidi : Kirja, aloita juontaminen!
[20:30:01 01/01/11] aquila : pöytä osaa puhua
[20:30:02 01/01/11] Karhula : NYT!
[20:30:10 01/01/11] aquila : myöhästyin
[20:30:15 01/01/11] aquila : ai niin
[20:30:16 01/01/11] Ideal : muutama sai jo orgasmin näemmä
[20:30:19 01/01/11] Akuhullu : Jos kirjakin puhuu, miksei pöytä?
[20:30:21 01/01/11] Karhula : TURPA KIINNI JAPSI!
[20:30:23 01/01/11] aquila : TÖTTÖRÖTÖTÖTÖTTÖRÖÖÖÖÖ
[20:30:36 01/01/11] Akuhullu : TuRpA KiInNi
[20:30:48 01/01/11] Pyramidi : Haloo, missä juontaja?!?
~kirja
Tunnelmaa:
~kirja
- Juonipaljastus:
- [20:30:58 01/01/11] @ kirja : No niin, lienee aika aloittaa. Tervetuloa kaikille läsnäolijoille. Pitemmittä puheitta aloitetaan tulosten julkaiseminen. ~kirja
[20:31:01 01/01/11] Karhula : JUONTAJA ON TAPETTU!
[20:31:01 01/01/11] aquila : kirja pakeni
[20:31:02 01/01/11] Karhula : MURHA JUNASSA!
[20:31:04 01/01/11] Karhula : PENDOLIINO TULEE
[20:31:06 01/01/11] Salwer1st/ : anna mennä kirja
[20:31:08 01/01/11] Karhula : NYT SE ALKAA
[20:31:09 01/01/11] aquila : jännää
[20:31:16 01/01/11] Pyramidi : Hiljaa!
[20:31:16 01/01/11] @ kirja : Ensimmäinen kategoria: Paras kilpailu. ~kirja
[20:31:18 01/01/11] Risti : HYS NY >Risti
[20:31:25 01/01/11] aquila : oo
[20:31:30 01/01/11] Hiiva : hiljaa risti
[20:31:40 01/01/11] aquila : hiljaa hiiva
[20:31:45 01/01/11] @ kirja : Äänet ovat jakautuneet neljän ehdokkaan kesken: ~kirja
[20:31:50 01/01/11] aquila : oooh
[20:31:53 01/01/11] @ kirja : Saappaanheitto, Veikkaus, Supremacy (2. peli) ja NHL-pörssi. ~kirja
[20:31:59 01/01/11] Akuhullu : (minä)
[20:32:17 01/01/11] aquila : saappaanheitto
[20:32:19 01/01/11] @ kirja : Voiton vie Veikkaus! ~kirja
[20:32:25 01/01/11] @ kirja : Veikkaus sai kolme ääntä, Supre II kaksi ja Saappaanheitto ja NHL-pörssi yhden. ~kirja
[20:32:26 01/01/11] Salwer1st/ : NHL-pörssi
[20:32:26 01/01/11] aquila : jaa?
[20:32:28 01/01/11] Pyramidi : (juoksee taustalla korjaamaan valoja)
[20:32:31 01/01/11] Risti : TAP TAP >Risti
[20:32:40 01/01/11] Ideal : hyvä NHL-pörssi \o/
[20:32:44 01/01/11] Hiiva : TÄS ON VIRHE NHL-PÖRSSI VOITTI
[20:32:45 01/01/11] aquila : soitan torvea TÖTTÖTÖRÖÖÖ
[20:32:56 01/01/11] Salwer1st/ : hilijaa
[20:32:58 01/01/11] Akuhullu : \o/
[20:33:02 01/01/11] Hiiva : viestimaraton ei saanu yhtää ääntä, eiköhän vedetä kunnon datisnaurut
[20:33:04 01/01/11] Pyramidi : (Äänitys kunnossa.)
[20:33:05 01/01/11] Hiiva : HOHHHOO
[20:33:06 01/01/11] aquila : (y)
[20:33:16 01/01/11] Akuhullu : (|)
[20:33:16 01/01/11] Karhula : HOHHOO
[20:33:30 01/01/11] Pyramidi : Kriittiset sivulliset hiljaa!
[20:33:31 01/01/11] @ kirja : Toisena vuorossa paras idea. ~kirja
[20:33:32 01/01/11] Ideal : oisko vaa bannit näille kaikille 10v adhdeille
[20:33:36 01/01/11] aquila : (u)
[20:33:47 01/01/11] Akuhullu : aquilA!
[20:33:56 01/01/11] aquila : kiitos
[20:34:01 01/01/11] Peetukka : NETTI BOOTTAS
[20:34:03 01/01/11] Akuhullu : olehyvä !
[20:34:31 01/01/11] @ kirja : Tässäkin neljä kilpailua on saanut ääniä: ~kirja
[20:34:38 01/01/11] @ kirja : Megavisa, Saappaanheitto, Veikkaus ja Iske ja auta. ~kirja
[20:34:54 01/01/11] aquila : itke ja auta
[20:35:06 01/01/11] Salwer1st/ : VM ei tietenkää mikä yllätys
[20:35:17 01/01/11] Akuhullu : (lol)
[20:35:19 01/01/11] aquila : vm flop
[20:35:29 01/01/11] Peetukka : vm o paska
[20:35:35 01/01/11] Peetukka : *PUMPUJEN PÄRINNÄÄÄ*
[20:35:37 01/01/11] aquila : aqree
[20:35:38 01/01/11] Pyramidi : Kaikki muut hiljaa paitsi juontaja!
[20:35:42 01/01/11] aquila : TÖÖT
[20:35:47 01/01/11] Hiiva : älä psämmää rupla
[20:35:47 01/01/11] Peetukka : HLIJAA PYRA!
[20:35:52 01/01/11] @ kirja : Voiton jakavat kahdella äänellä Megavisa, Veikkaus ja IJA. Saappaanheitto jäi yhteen ääneen. ~kirja
[20:35:57 01/01/11] Risti : TAP TAP >Risti
[20:35:58 01/01/11] Karhula : ( - )( - )
[20:35:58 01/01/11] Ideal : tää koko gaala on nii läppä :DD
[20:36:02 01/01/11] aquila : TÖÖTTÖTTÖRÖTTÖÖÖ
[20:36:03 01/01/11] Peetukka : HAHA
[20:36:05 01/01/11] Allu : 11 paikal.. :O
[20:36:10 01/01/11] Peetukka : ideal agree
[20:36:13 01/01/11] Akuhullu : \\o//
[20:36:14 01/01/11] Hiiva : miks tuloksii ei ois voinu vaa laittaa topiccii
[20:36:30 01/01/11] Ideal : miks tulokset pitää sanoo näi hitaasti
[20:36:32 01/01/11] aquila : tämä on jännittävämpää
[20:36:34 01/01/11] Peetukka : muodollisuuden vuoksi
[20:36:35 01/01/11] Salwer1st/ : laita noi nopeemmi kirja
[20:36:38 01/01/11] Akuhullu : Se on jännittävämpää nyt.
[20:36:43 01/01/11] Peetukka : *RUMMUT PÄRISEE*
[20:36:44 01/01/11] Ideal : joo tosi jännittävää tulin melkee housuu
[20:36:47 01/01/11] aquila : kirjalla kestää kirjoittaa
[20:36:54 01/01/11] Hiiva : ei täs kukaan jaksa venaa
[20:36:57 01/01/11] Akuhullu : IlTaA DeKkA
[20:36:59 01/01/11] aquila : AIJAIJAI DEKKA ON MYÖHÄSSÄ
[20:37:00 01/01/11] Peetukka : MUlla on jo paskat hosussa.
[20:37:01 01/01/11] Hiiva : paitsi patukka
[20:37:07 01/01/11] Allu : mitä outatte??
[20:37:08 01/01/11] Peetukka : hilijaa hiiva
[20:37:11 01/01/11] @ kirja : Paras kilpailu osallistujien osalta. Yllättävästi neljä kilpailua on saanut ääniä: ~kirja
[20:37:17 01/01/11] @ kirja : Piirtäjäntunnistusvisa, Megavisa, Veikkaus sekä Iske ja auta. ~kirja
[20:37:21 01/01/11] Dekka : Myöhässä...
[20:37:24 01/01/11] Peetukka : yllätävästi?
[20:37:29 01/01/11] Risti : TAP TAP >Risti
[20:37:30 01/01/11] aquila : piirtäjäntunnustusvisa jeee!
[20:37:31 01/01/11] Allu : ??
[20:37:31 01/01/11] Peetukka : hllu äänesti tunnistusvissaa
[20:37:36 01/01/11] Peetukka : *RUMMMUT PÄRISEE*
[20:37:37 01/01/11] Allu : MITÄ TEETTE??
[20:37:45 01/01/11] Akuhullu : Patukka itse olet hullu
[20:37:46 01/01/11] Salwer1st/ : vankka on äänestäny megavisaa
[20:37:48 01/01/11] aquila : ah äänesti omaa visaansa
[20:37:51 01/01/11] Peetukka : sä oot
[20:37:58 01/01/11] Peetukka : vankka
[20:38:03 01/01/11] Akuhullu : Mä en käy täällä edes:D
[20:38:06 01/01/11] @ kirja : Ylivoimaisen voiton vie kuitenkin Veikkaus. ~kirja
[20:38:06 01/01/11] aquila : TÖTTÖRÖTTÖÖÖ!!!
[20:38:11 01/01/11] Peetukka : kirja äänestitkö itse?
[20:38:11 01/01/11] Risti : TAP TAP >Risti
[20:38:12 01/01/11] @ kirja : Veikkaus sai neljä ääntä, muut vain yhden. ~kirja
[20:38:14 01/01/11] aquila : aha
[20:38:16 01/01/11] Allu : VITTU EI SITTE :O
[20:38:22 01/01/11] Peetukka : OEEOEOEOEE *TÖRISEE*
[20:38:29 01/01/11] Risti : Onnea Dekka >Risti
[20:38:29 01/01/11] Dekka : Ohhoh.
[20:38:34 01/01/11] Salwer1st/ : nopeemmi
[20:38:37 01/01/11] Akuhullu : Allu meni runkkaamaan:)
[20:38:37 01/01/11] aquila : didgeridoo
[20:38:41 01/01/11] Hiiva : dekka äänesti joka kohas varmaan veikkausta
[20:38:48 01/01/11] aquila : olen hevonen, ihhahhaa
[20:38:57 01/01/11] Peetukka : allu on yksin sarjikessa
[20:39:11 01/01/11] Hiiva :
[20:39:16 01/01/11] Pyramidi : Eläimet pois.
[20:39:17 01/01/11] Dekka : Hiiva: en ihan. Mutta on joku muukin äänestänyt.
[20:39:19 01/01/11] @ kirja : Mukavimman kilpailun kategoriassa on, yllätys yllätys, neljä kilpailua saanut ääniä: ~kirja
[20:39:29 01/01/11] @ kirja : Iske ja auta, NHL-pörssi, Sanavisa ja Saappaanheitto. ~kirja
[20:39:34 01/01/11] aquila : kirjaAkuhulluaquilaDekkaHiivaIdealKarhulaPeetukkaPyramidiRistiSalwer1st/
[20:39:36 01/01/11] Hiiva : NHL-PÖRSSI TUM TUM
[20:39:36 01/01/11] Risti : TAP TAP >Risti
[20:39:39 01/01/11] Ideal : pörssi ftw
[20:39:43 01/01/11] Dekka : Tähän laitoin Sanavisan.
[20:39:45 01/01/11] Akuhullu : Meen syömään kinkkua
[20:39:47 01/01/11] Hiiva : pörssi voittaa
[20:39:53 01/01/11] Salwer1st/ : mikä sanavisa?
[20:39:53 01/01/11] Karhula : RistiDekkaSalwer1st/AkuhulluPeetukkaaquilaPeetukkakirjaaquilaAkuhullu
[20:39:58 01/01/11] aquila : ekhä joku o erreor
[20:40:06 01/01/11] Peetukka : *rummut pärisee ja pyra säätää*
[20:40:16 01/01/11] aquila : TÖÖT
[20:40:17 01/01/11] Ideal : ja peetukka vois olla hiljaa
[20:40:19 01/01/11] Dekka : Kreachin aikoinaan pitämä hauska kilpailu.
[20:40:30 01/01/11] Peetukka : mää oon muusikko
[20:40:30 01/01/11] Salwer1st/ : jaa nii se
[20:40:33 01/01/11] Pyramidi : "Jokin pielessä, ongelmaa korjataan."
[20:40:34 01/01/11] Akuhullu : 1..2.3.........99%... LOADING.... FAILED ! ERROR 404 :S
[20:40:36 01/01/11] Hiiva : sano jo kirja
[20:40:38 01/01/11] Peetukka : pyra on ohjaaja
[20:40:39 01/01/11] Peetukka : :DD
[20:40:40 01/01/11] aquila : rip kreach
[20:40:49 01/01/11] @ kirja : Voiton vie kolmella äänellä... ~kirja
[20:40:50 01/01/11] Ideal : joo hei vähä vauhtii
[20:40:55 01/01/11] @ kirja : Saappaanheitto! ~kirja
[20:40:55 01/01/11] Peetukka : vittu miten paska gaala
[20:40:56 01/01/11] Hiiva : PÖRSSI
[20:40:56 01/01/11] Pyramidi : (ongelma löydetty)
[20:40:57 01/01/11] aquila : aquila
[20:41:00 01/01/11] Risti : TAP TAP >Risti
[20:41:03 01/01/11] @ kirja : NHL-pörssi keräsi kaksi ääntä, ja Sanavisa ja IJA jäivät yhteen. ~kirja
[20:41:04 01/01/11] Akuhullu : Jee
[20:41:06 01/01/11] Hiidenkirnu : :O
[20:41:08 01/01/11] Risti : Onnea, kirja >Risti
[20:41:10 01/01/11] Peetukka : *RUMMUT PÄRISEE*
[20:41:11 01/01/11] Hiiva : HYVÄ PÖRSSI
[20:41:15 01/01/11] aquila : ihanaa
[20:41:16 01/01/11] Hiiva : pörssi ownaa
[20:41:23 01/01/11] aquila : rakastan teitä kaikkia
[20:41:23 01/01/11] Ideal : porssi \o/
[20:41:35 01/01/11] Peetukka : pörssi oli toinen
[20:41:46 01/01/11] Hiiva : siks se ownaaki
[20:41:46 01/01/11] Pyramidi : (Ongelma korjattu, gaala jatkuu normaalisti)
[20:41:51 01/01/11] Peetukka : miksi kukaan ei ole äänestänyt numeropelii, vissii siks kun se on niin paska
[20:41:53 01/01/11] Dekka : Huhhuh kun jännittää.
[20:41:53 01/01/11] @ kirja : Haastavimman kilpailun tittelistä taistelevat Megavisa, Viikon visa II ja Supremacy. ~kirja
[20:41:54 01/01/11] Hiiva : kirja nyt vauhtia jumalauta
[20:41:57 01/01/11] Risti : TAP TAP >Risti
[20:41:58 01/01/11] Peetukka : hilijaa jeesus
[20:42:06 01/01/11] Hiiva : ¨pörssi on haastavin
[20:42:08 01/01/11] Peetukka : dekka saa orgasmin kohta
[20:42:09 01/01/11] Risti : Saiko Suprea äänestää >Risti
[20:42:14 01/01/11] aquila : aku vankka on luotettava
[20:42:15 01/01/11] Hiiva : se me kaikki tiedetään
[20:42:17 01/01/11] Salwer1st/ : megavisa on helpoin ja haastavin
[20:42:24 01/01/11] Dekka : Sitä mäkin mietin Risti..
[20:42:31 01/01/11] Ideal : mä en tajunnu tätä kategoriaa ni jätin äänestämättä
[20:42:40 01/01/11] Peetukka : sai supree äänestää, lukekaa säännöt pellet!
[20:42:41 01/01/11] Salwer1st/ : nopeemmi ny kirja
[20:42:47 01/01/11] Hiiva : nii pellet
[20:42:52 01/01/11] Peetukka : *VITTU RUMMUT PÄRISEE*
[20:42:52 01/01/11] aquila : idealilla on vielä krapula
[20:42:53 01/01/11] Dekka : Ok
[20:43:07 01/01/11] aquila : TÖÖTÖÖTTÖÖTTÖÖTTÖÖTTÖÖTTÖÖTTÖÖTTÖÖTTÖÖTTÖÖTTÖÖT
[20:43:09 01/01/11] Hiiva : patulla pärisee es
[20:43:14 01/01/11] Peetukka : dekka saa sen orgasmin nyt kun julkasaan
[20:43:17 01/01/11] aquila : TÖTTÖRÖTTÖÖTÖRÖTÖTÖTÖTÖRRÖRRRÖÖÖÖ
[20:43:21 01/01/11] Ideal : oikeesti ei kukaa voi olla noi hidas
[20:43:34 01/01/11] Pyramidi : Missä vika, tulokset viipyyvät?
[20:43:34 01/01/11] Peetukka : niip..
[20:43:35 01/01/11] aquila : kirja valitsee näppäimiä yksitellen
[20:43:36 01/01/11] @ kirja : Kaikki ehdokkaat ovat saaneet kaksi ääntä, joten palkinto jaetaan niiden kesken. ~kirja
[20:43:42 01/01/11] @ kirja : Mikä on jännittävin kilpailu? ~kirja
[20:43:49 01/01/11] Peetukka : HAH
[20:43:50 01/01/11] Salwer1st/ : vm
[20:43:55 01/01/11] aquila : minä
[20:44:02 01/01/11] Dekka : Nyt jännittää
[20:44:03 01/01/11] Akuhullu : sinä
[20:44:05 01/01/11] Ideal : tätäkään kategoriaa mä en tajunnu
[20:44:09 01/01/11] @ kirja : Onko se Sanavisa, Tunnista piirtäjä, Veikkaus, Supremacy, Iske ja auta vai Lotto? ~kirja
[20:44:10 01/01/11] Peetukka : dekka laukes
[20:44:12 01/01/11] Risti : TAP TAP >Risti
[20:44:14 01/01/11] Salwer1st/ : VAUHTIA
[20:44:19 01/01/11] Peetukka : lotto
[20:44:24 01/01/11] Dekka : Paljon ehdokkaita...
[20:44:25 01/01/11] aquila : uuh
[20:44:31 01/01/11] Hiiva : lotto
[20:44:35 01/01/11] Peetukka : dekka laukee...
[20:44:43 01/01/11] aquila : lotto
[20:44:46 01/01/11] @ kirja : Kaikki ehdokkaat ovat saaneet yhden äänen, joten tämäkin palkinto jaetaan. ~kirja
[20:44:49 01/01/11] Salwer1st/ : VAUHTIA
[20:44:53 01/01/11] aquila :
[20:44:58 01/01/11] Peetukka : lotto
[20:45:00 01/01/11] Ideal : vittu mul on kiire
[20:45:07 01/01/11] Hiiva : äänestin tunnista piirtäjää täs
[20:45:09 01/01/11] Peetukka : idealilla on paskahätä
[20:45:10 01/01/11] Dekka : Miks kaikki jaetaan?
[20:45:20 01/01/11] Peetukka : mä vissiin I&A
[20:45:20 01/01/11] Pyramidi : Kiire on, joten vauhtia.
[20:45:21 01/01/11] Ideal : saunahätä
[20:45:26 01/01/11] Hiiva : vauhtia nyt kirja
[20:45:31 01/01/11] Salwer1st/ : NONI KIRJA
[20:45:31 01/01/11] Peetukka : nii kirja
[20:45:33 01/01/11] aquila : kirjuliini
[20:45:34 01/01/11] Risti : Siksi, että kirja ei osaa arpoa >Risti
[20:45:39 01/01/11] Peetukka : *VITTU KOFEIINI PÄRISEE*
[20:45:41 01/01/11] @ kirja : Aktiivisimman pelaajan tittelistä taistelevat Hiiva ja kirja. ~kirja
[20:45:43 01/01/11] Ideal : nii kirja
[20:45:48 01/01/11] aquila : aha
[20:45:48 01/01/11] Ideal : hiiva :DD
[20:45:52 01/01/11] Risti : XD >Risti
[20:45:53 01/01/11] Salwer1st/ : kirja vie
[20:45:59 01/01/11] Peetukka :
[20:46:01 01/01/11] Ideal : repesin ääneen
[20:46:03 01/01/11] @ kirja : Ylivoimaisen 5-1-voiton vie: ~kirja
[20:46:07 01/01/11] Risti : TAP TAP >Risti
[20:46:07 01/01/11] Hiiva :
[20:46:09 01/01/11] @ kirja : kirja! ~kirja
[20:46:10 01/01/11] Dekka : Hiiva
[20:46:17 01/01/11] Peetukka : jeee
[20:46:26 01/01/11] Hiiva : no miksen voittanu
[20:46:26 01/01/11] Salwer1st/ : uus
[20:46:28 01/01/11] Hiidenkirnu :
[20:46:30 01/01/11] Peetukka : mä äänestin hiiva kun en kaikkii viittiny äänestää kirjaa :DD
[20:46:44 01/01/11] Risti : Onnea kirja >Risti
[20:46:47 01/01/11] Peetukka : sit mietin jtn toista aktiivista niin otin hiivan
[20:46:51 01/01/11] @ kirja : Kuka on taitavin pelaaja? ~kirja
[20:46:54 01/01/11] Peetukka : hilijaa risti
[20:46:58 01/01/11] Salwer1st/ : mää
[20:47:00 01/01/11] Hiiva : donal
[20:47:02 01/01/11] Dekka : Nyt on jännää.
[20:47:02 01/01/11] Ideal : hiljaa nisti
[20:47:05 01/01/11] Hiiva : donland*
[20:47:09 01/01/11] Peetukka : hilijaa
[20:47:14 01/01/11] aquila : Äänestin hiivaa ku se on aina mukava mulle
[20:47:16 01/01/11] Salwer1st/ : vauhtia
[20:47:25 01/01/11] Dekka : Onko 12 käyttäjää ennätys?
[20:47:35 01/01/11] Peetukka :
[20:47:38 01/01/11] @ kirja : Risti, Donald-91, jojo3, Hiiva vai Kreach? ~kirja
[20:47:40 01/01/11] Risti : Ei >Risti
[20:47:46 01/01/11] Salwer1st/ : donu
[20:47:47 01/01/11] Risti : >Risti
[20:47:52 01/01/11] Ideal : :DDDDDDDd
[20:48:02 01/01/11] @ kirja : Yhdellä äänellä kaikki jakavat voiton. ~kirja
[20:48:03 01/01/11] Dekka :
[20:48:04 01/01/11] Ideal : vittu mikä ehdokaslista
[20:48:04 01/01/11] Hiidenkirnu :
[20:48:05 01/01/11] Peetukka :
[20:48:07 01/01/11] aquila :
[20:48:11 01/01/11] Ideal : ahahahaha :DDDDDDDDDD
[20:48:11 01/01/11] Peetukka : hiiva varmaan donua
[20:48:12 01/01/11] Salwer1st/ : HYVÄ DONU!!!!!!!!!!!
[20:48:14 01/01/11] Risti : TAP TAP >Risti
[20:48:18 01/01/11] Dekka : Mä äänestin jojoa
[20:48:18 01/01/11] Peetukka : hk jaa...
[20:48:26 01/01/11] Risti : Mä voitin olen onnelinen >Risti
[20:48:35 01/01/11] Peetukka :
[20:48:41 01/01/11] Akuhullu : Mä en voittanut olen unhappy:(
[20:48:51 01/01/11] Hiiva : JES VOITTO MULLE JA DONULLE
[20:48:51 01/01/11] aquila : mä äänestin tahvoa ku se on mun kamu
[20:48:55 01/01/11] @ kirja : Yhdeksäs kategoria. ~kirja
[20:48:59 01/01/11] Hiiva : omistan tän idealille
[20:49:00 01/01/11] @ kirja : Paras ideoija. ~kirja
[20:49:09 01/01/11] Peetukka : eikun äänestin mä kirjaa tohon ekaan tähän toiseen hiivaa
[20:49:13 01/01/11] Dekka : Kirja vie.
[20:49:15 01/01/11] Ideal : kiitos hiiva
[20:49:21 01/01/11] aquila : tahvo
[20:49:32 01/01/11] Peetukka :
[20:49:39 01/01/11] Peetukka : jee ohjaaja lähti
[20:49:46 01/01/11] Ideal : vauhtii
[20:50:05 01/01/11] Peetukka : nii
[20:50:07 01/01/11] Peetukka :
[20:50:25 01/01/11] Ideal : oikeesti ei voi olla yli minuutin taukoo nois viesteis
[20:50:29 01/01/11] aquila : arkistot täynnä tätä
[20:50:31 01/01/11] @ kirja : Seitsemällä äänellä voiton vie kirja! ~kirja
[20:50:33 01/01/11] Peetukka : niipä
[20:50:35 01/01/11] @ kirja : Kukaan muu ei saanut ääntäkään. ~kirja
[20:50:37 01/01/11] Risti : TAP TAP >Risti
[20:50:41 01/01/11] Hiiva : gaala koht kestänyt 30min
[20:50:42 01/01/11] Peetukka : muita ehdokkaita?
[20:50:48 01/01/11] Risti : ONNEA KIRJA >Risti
[20:50:49 01/01/11] Peetukka : lopppuks tää nyt?
[20:50:55 01/01/11] Peetukka : HILIJAA RSITI
[20:50:58 01/01/11] aquila : ei
[20:51:02 01/01/11] Hiidenkirnu :
[20:51:04 01/01/11] aquila : vielä on rip-kateoria
[20:51:07 01/01/11] Peetukka :
[20:51:14 01/01/11] Akuhullu :
[20:51:27 01/01/11] Peetukka :
[20:51:27 01/01/11] Ideal : rip salwer
[20:51:42 01/01/11] @ kirja : R.I.P.-palkinnosta taistelee viisi käyttäjää: ~kirja
[20:51:47 01/01/11] aquila : frodo
[20:51:50 01/01/11] aquila : chaimber
[20:51:52 01/01/11] aquila : insignia
[20:51:58 01/01/11] Peetukka : padi
[20:52:07 01/01/11] Peetukka : i ride in a dragon
[20:52:07 01/01/11] Dekka : IRIAN
[20:52:11 01/01/11] Peetukka : niketin
[20:52:12 01/01/11] @ kirja : Chaimber ~kirja
[20:52:20 01/01/11] @ kirja : I ride in a dragon ~kirja
[20:52:27 01/01/11] @ kirja : Niketin ~kirja
[20:52:33 01/01/11] Peetukka : käytä capsia
[20:52:33 01/01/11] @ kirja : Kreach ~kirja
[20:52:39 01/01/11] @ kirja : wierii ~kirja
[20:52:46 01/01/11] Risti : TAP TAP >Risti
[20:52:48 01/01/11] Peetukka : wierii
[20:52:49 01/01/11] Dekka : wierii
[20:52:51 01/01/11] Salwer1st/ : wierii
[20:52:57 01/01/11] Risti : >Risti
[20:52:59 01/01/11] Peetukka : mitä vittuu hiiva?
[20:52:59 01/01/11] aquila : wierii
[20:53:01 01/01/11] Ideal : wierii
[20:53:05 01/01/11] Salwer1st/ : justha wierii datas tääl 24/7
[20:53:10 01/01/11] Akuhullu : wierii
[20:53:18 01/01/11] Peetukka : salw äänesti sitä koska se on sen kamu
[20:53:19 01/01/11] Karhula : wierii
[20:53:27 01/01/11] Hiiva : teki mieli antaa ääni wieriille
[20:53:28 01/01/11] Salwer1st/ : en äänestäny täs
[20:53:32 01/01/11] Akuhullu : hehe
[20:53:34 01/01/11] @ kirja : Muut jäävät yhteen ääneen, joten voiton kahdella äänellä vie Chaimber! ~kirja
[20:53:44 01/01/11] Dekka : JEEE!!!
[20:53:46 01/01/11] Risti : TAP TAP >Risti
[20:53:46 01/01/11] aquila : jee
[20:53:49 01/01/11] Peetukka : ai se läski vai?
[20:53:51 01/01/11] @ kirja : Toiseksi viimeinen kategoria: Tulokaspalkinto on vuorossa. ~kirja
[20:53:51 01/01/11] aquila : äänestin bomberia
[20:53:54 01/01/11] @ kirja : Ideal, Peetukka vai Pyramidi? ~kirja
[20:54:01 01/01/11] Ideal : oee mä
[20:54:05 01/01/11] Peetukka : MINÄ TULOKAS?!
[20:54:06 01/01/11] Salwer1st/ : patu
[20:54:09 01/01/11] Peetukka :
[20:54:12 01/01/11] Risti : TAP TAP >Risti
[20:54:16 01/01/11] Peetukka : kuka vittu mua äänesti?
[20:54:20 01/01/11] Hiiva : äänestin patuu
[20:54:24 01/01/11] Peetukka : pyra varmaan
[20:54:27 01/01/11] Peetukka : ai hiiva
[20:54:28 01/01/11] Risti : Ei vitsit XD >Risti
[20:54:34 01/01/11] Allu : 12 paikal..
[20:54:37 01/01/11] aquila : patu
[20:54:40 01/01/11] Peetukka :
[20:54:42 01/01/11] @ kirja : Kaikki saivat kaksi ääntä! ~kirja
[20:54:46 01/01/11] Allu : MIKÄ GAALA??
[20:54:47 01/01/11] Peetukka : JEJEJJEJEJEJ!
[20:54:48 01/01/11] Hiiva : oho kreach
[20:54:53 01/01/11] Peetukka :
[20:54:53 01/01/11] Salwer1st/ : patu voitti
[20:54:54 01/01/11] Allu : Link?
[20:54:54 01/01/11] Hiiva : HYVÄ PATU JA IDEAL
[20:54:55 01/01/11] Ideal : mämämämämämäämä
[20:54:56 01/01/11] aquila : ooh
[20:55:01 01/01/11] Peetukka : JEE MÄ SAIN TITTELIN!
[20:55:02 01/01/11] Hiiva :
[20:55:05 01/01/11] Salwer1st/ : kreatsi
[20:55:07 01/01/11] Ideal : ketkä äänesti mua? D:D
[20:55:13 01/01/11] Peetukka : allu "link"
[20:55:13 01/01/11] aquila : en
[20:55:14 01/01/11] Dekka : Mä
[20:55:26 01/01/11] Ideal : kiitos Dekka, arvostan
[20:55:30 01/01/11] Akuhullu : :pesäpallomaila:
[20:55:33 01/01/11] Allu : NO MIKÄ VITUN GAALA?
[20:55:42 01/01/11] Kreach : Täällähän on paljon väkee:D
[20:55:44 01/01/11] @ kirja : Lopuksi luetaan omat maininnat. ~kirja
[20:55:49 01/01/11] Peetukka : 13 paikalla
[20:55:56 01/01/11] aquila : tätä odotin
[20:56:00 01/01/11] Allu : MISTÄ VITUSTA PUHUTTE??
[20:56:01 01/01/11] Peetukka : kreachkin
[20:56:01 01/01/11] Ideal : ottakaa screeni?
[20:56:07 01/01/11] Dekka : Onko 13 käyttäjää paikalla ennätys?
[20:56:12 01/01/11] @ kirja : Maininnan saivat: ~kirja
[20:56:15 01/01/11] Peetukka : TÄÄLLÄ ON GAALA MENEILLÄÄN OLE HILIJAA JA LUE TOPIC
[20:56:23 01/01/11] aquila : aqanq
[20:56:27 01/01/11] Peetukka : joku ottaa sreenn en jaksa
[20:56:35 01/01/11] Allu : No vittu linkkiä
[20:56:40 01/01/11] Risti : Netti lagas ;/ >Risti
[20:56:42 01/01/11] Ideal : eizit
[20:56:46 01/01/11] Peetukka : tuolta se löytyy ala laiskottele
[20:56:56 01/01/11] Ideal : joo meen sauna
[20:57:07 01/01/11] Ideal : nägy 30min pääst
[20:57:15 01/01/11] Hiiva : vauhtii kirja
[20:57:18 01/01/11] @ kirja : aqanq (Kisafoorumin ensimmäinen trolli) ~kirja
[20:57:28 01/01/11] aquila : mi
[20:57:28 01/01/11] Peetukka :
[20:57:30 01/01/11] Dekka :
[20:57:32 01/01/11] Salwer1st/ : ...
[20:57:33 01/01/11] Peetukka : hh
[20:57:36 01/01/11] Risti : O_o >Risti
[20:57:37 01/01/11] aquila : nun antama
[20:57:37 01/01/11] Peetukka :
[20:57:47 01/01/11] Allu : Nojoo tämmösta paskaa erkkikää jaksa..
[20:57:52 01/01/11] Hiiva : hyvä aqu
[20:57:55 01/01/11] Risti : "ensimmäinen" >Risti
[20:57:56 01/01/11] Peetukka : kijra viittitkö laittaa tän hymiöks ?
[20:57:57 01/01/11] @ kirja : kirja (esimerkillisestä toiminnasta (aktiivisuus, asiallisuus, aloitteellisuus)) ~kirja
[20:58:09 01/01/11] Risti : Jaaha >Risti
[20:58:10 01/01/11] aquila : pyran antama
[20:58:21 01/01/11] Dekka : Mun
[20:58:23 01/01/11] Salwer1st/ : kirjan antama
[20:58:24 01/01/11] Hiiva : slevä pyra
[20:58:29 01/01/11] aquila : a
[20:58:30 01/01/11] Kreach : Mitäs tääl on tapahtumassa?;D
[20:58:40 01/01/11] Peetukka :
[20:58:42 01/01/11] Hiiva : gaala
[20:58:45 01/01/11] Hiiva : pidä suus kii
[20:58:47 01/01/11] Salwer1st/ : 36h on täynnä cheers
[20:58:51 01/01/11] Dekka : >Kato R.I.P.-palkinnon saaja
[20:58:53 01/01/11] Allu : Miks vitus niitä ei voi julkasta jossain vitun topas???
[20:59:00 01/01/11] @ kirja : Aku Vankka (osallistunut melkein kaikkiin kilpailuihin) ~kirja
[20:59:05 01/01/11] Peetukka : täää on sit toiveikas
[20:59:07 01/01/11] Hiiva : ne julkastaan kohta
[20:59:11 01/01/11] aquila : patu
[20:59:13 01/01/11] Peetukka :
[20:59:16 01/01/11] Hiiva : aku vankka on osallistunu moneen mut ei osaa pelata
[20:59:18 01/01/11] Risti : ;/ >Risti
[20:59:25 01/01/11] @ kirja : Iffe69 (jaksoi tehdä Loton) ~kirja
[20:59:26 01/01/11] Kreach : hiiva reilu:D
[20:59:30 01/01/11] @ kirja : kirja (hän pitää aktiivisuutta pystyssä foorumilla.) ~kirja
[20:59:36 01/01/11] @ kirja : Kiitos kaikille läsnäolijoille ja äänestäjille ja onnea voittajille! ~kirja
[20:59:38 01/01/11] Salwer1st/ : iffe
[20:59:41 01/01/11] @ kirja : Ensi vuonna uudestaan. ~kirja
[20:59:44 01/01/11] Allu : ONKS KUKAA ÄÄNESTNY MUA?
~kirja
Ja jälkipuheita:
~kirja
- Juonipaljastus:
- [20:59:46 01/01/11] Peetukka : laita hymiö gaalan jälkeen
[20:59:49 01/01/11] Hiiva : pistin iffen
[20:59:50 01/01/11] aquila : heihei
[20:59:51 01/01/11] Dekka : JEE!!!
[20:59:53 01/01/11] Risti : Puoli tuntia kestänyt gaala >Risti
[20:59:56 01/01/11] Hiiva : ei
[21:00:00 01/01/11] Kreach : voitinko mä jotain?
[21:00:02 01/01/11] aquila : chatlainauksiin
[21:00:04 01/01/11] Dekka : En saanut yhtään ääntä.
[21:00:05 01/01/11] Hiiva : kukaan ei äänestäny alluu
[21:00:10 01/01/11] Allu : JEE!!!
[21:00:12 01/01/11] aquila : melkein voitit rip.jutun
[21:00:14 01/01/11] Risti : Kreach: Et, sori >Risti
[21:00:22 01/01/11] Hiiva : kreach jaettu sija epäaktiivisille
[21:00:24 01/01/11] Salwer1st/ : kukaaan ei äänestäny mua
[21:00:31 01/01/11] Kreach : Nonni:=)
[21:00:33 01/01/11] Hiiva : kakkossija*
[21:00:34 01/01/11] Risti : Dekka, sun kisas voitti kahdesti >Risti
[21:00:35 01/01/11] Allu : OOTTE VITUN IHANINA! RAKASTAN TEITÄ (UNISSANNE)
[21:00:42 01/01/11] Peetukka : HT-PELIT ALKAAA! RÖLLIT HYÖKKÄÄ!
[21:00:46 01/01/11] Peetukka : kirja nyt
[21:00:48 01/01/11] Hiiva : nhl-pörssi oli 2 kertaa ehdol
[21:00:53 01/01/11] Karhula : HOHHOO
[21:01:03 01/01/11] Kreach : ja sekin oli mun idea, hiiva:P
[21:01:04 01/01/11] Hiiva : ja voitin yhen
[21:01:12 01/01/11] Salwer1st/ : meen moro
[21:01:19 01/01/11] Risti : Mäkin voitin >Risti
[21:01:19 01/01/11] Peetukka : jaksoi tehdä loton
[21:01:36 01/01/11] Allu : Joo meen moi -__-
[21:01:44 01/01/11] Akuhullu : perkele
[21:01:50 01/01/11] Risti : Kaikki häipyy >Risti
[21:01:57 01/01/11] Peetukka :
[21:02:07 01/01/11] Karhula : MITEN KREACH ON TÄÄLÄ :O
[21:02:18 01/01/11] Risti : Hyvä kysymys >Risti
[21:02:21 01/01/11] Peetukka : kirja laitatko?
[21:02:28 01/01/11] Risti : Ja miksi Kreachin tarina ei jatku >Sad >Risti
[21:02:36 01/01/11] Kreach : Ihan piruuttani aattelin tulla visitille:P
[21:02:41 01/01/11] Dekka : [20:38:06] @ kirja : Ylivoimaisen voiton vie kuitenkin Veikkaus. ~kirja.
[21:03:00 01/01/11] Kreach : No koska ankkis on maassa, risti:D
[21:03:13 01/01/11] Risti : ... >Risti
[21:03:19 01/01/11] Risti : Harmi.. >Risti
[21:03:28 01/01/11] Risti : Olisin halunnut lukea, kun oli paras tarina Ankkiksessa >Risti
[21:03:44 01/01/11] Peetukka : eikun toi on
[21:03:52] Kreach : juup siitä oli kai tulossa niiin nerokas tarina:D
[21:04:04] Peetukka :
[21:04:08] Dekka : Kiitos gaalasta kirja
[21:04:10] Risti : Se oli hyvä :/ >Risti
[21:04:10] Peetukka : LAITA TOI HYMIÖ KIRJA
[21:04:39] Kreach : no jaa:D
[21:04:58] Hiidenkirnu : Hyvä gaala oli
[21:05:02] Risti : Kreach: Mun mielestä idea oli oikeasti mahtava >Risti
[21:05:10] Akuhullu :
[21:05:15] Peetukka : jookosta?
[21:05:25] Peetukka : viestit ei tuu ellen sano mitää
[21:05:28] Dekka :
[21:05:29] Kreach : Se oli aika kliseinen, mutta jpo oli se aika loistava:D:D:D
[21:05:56] Risti : Vähän kliseinen, mutta niin ovat kaikki hyvät kirjatkin >Risti
[21:06:06] Karhula : minun tarinani on paska
[21:06:11] Karhula : en enää kirjota sitä ku se on niin paska
[21:06:13] Kreach : Niin totta tuo:D
[21:06:13] Peetukka : ..
[21:06:14] Dekka : Pasilan kolmas kausi alkaa 17.1.
[21:06:16] Karhula : se on ihan paska
[21:06:17] Karhula : yhyy
[21:06:20] Risti : Ei >Risti
[21:06:27] Kreach : Ristin sanoma, karhula puhuu taas omiaan:D
[21:06:34] Risti : Mutta Kreachin on parempi >Risti
[21:06:34] Akuhullu : HOMOT
[21:06:43] Peetukka : tää on ihan paska chat!
[21:06:50] Peetukka : KIRJA SE HYMIÖ?
[21:07:01] Risti : ;D >Risti
[21:07:43] Peetukka : KIRJAAAA!?
[21:07:49] Risti : Mutta harmi, kun en saa ikinä tietää tuhoutuuko maailmankaikkeus >Risti
[21:07:55] Peetukka : UTLE ESIIN PIILOSTSI
[21:08:06] Karhula : kaikki dissaa mun tarinaa
[21:08:15] Dekka : Kirja kävi laittamassa viestin tonne gaalatopaan
[21:08:19] Risti : Eihän >Ristii
[21:08:24] Risti : *>Risti >Risti
[21:08:40] Risti : Karhulle siis >Risti
[21:09:02] Iffe69 : SIIS KREACH TÄÄLLÄ
[21:09:19] Kreach : NO ÄLÄ!!!
[21:09:26] Kreach : Sitä mäkin täs oon ihmetelly;)
[21:09:45] Iffe69 : ootko tajunnu et sul on elämä ku jätit meijät tänne?
[21:09:58] @ kirja : PT: Joku hymiö? ~~kirja
[21:10:01] @ kirja : Link? ~kirja
[21:10:06] Dekka : Eikö kukaan (muu kuin karhis ja mä ja ehkä kirja) halua viitossupreen?
[21:10:16] Kreach : No näin pääs käymään:D
[21:10:29] Iffe69 : ahaa
[21:10:36] Peetukka :
[21:10:37] Kreach : Ei vaan, ei oikee ollu enää mitään aktiviteetteja täällä
[21:10:38] Iffe69 : Dataaminen on yks osa mun elämää kylläkin
[21:10:41] Risti : Kirja: Etkö voi boldata niitä oikeasti lueattavia kohtia tuolla topicissa >Risti
[21:10:59] Peetukka : ei se jaksa
[21:11:01] Iffe69 : osallistu lottoon ens kaudella
[21:11:09] Risti : Dekka: Haluan siihen Supre-peliin, mutta en tiennyt että pitää jo ilmota >Risti
[21:11:19] @ kirja : Annas linkki siihen, PT ~kirja
[21:11:26] Peetukka :
[21:11:29] Peetukka : http://www.akuankka.fi/images/ilahtunut.gif
[21:11:31] @ kirja : Risti: Tarpeeksi työtä oli hymiöiden korjaamisessa ja rivivälien poistossa ~kirja
[21:11:36] @ kirja : Siksi juontokin kesti ~kirja
[21:11:51] Risti : Jaa Very Happy >Risti
[21:12:00] Peetukka : eikö niiitä voi korjata niikun html:llä voi korjata ääkköset?
[21:12:07] Risti : Ai laitoit samaan aikaan niitä, ok >Risti
[21:12:16] @ kirja : ~kirja
[21:12:19] Peetukka :
[21:12:28] @ kirja : Kohta näkyy ~kirja
[21:12:35] Karhula :
[21:12:37] Risti : >Risti
[21:12:39] Peetukka :
[21:12:46] Peetukka : mistä sä aina lisäät nää?
~kirja
Viimeinen muokkaaja, kirja pvm La Tammi 01 2011, 21:15, muokattu 1 kertaa
Ja ne tulokset:
1. Paras kisa: Saappaanheitto, Veikkaus (3), Supremacy (peli 2) (2), NHL-pörssi
2. Paras idea: Megavisa (2), Saappaanheitto, Veikkaus (2), Iske ja auta (2)
3. Paras kisa - osallistujat: Piirtäjäntunnistusvisa, Megavisa, Veikkaus (4), Iske ja auta
4. Mukavin kilpailu: Iske ja auta, NHL-pörssi (2), Sanavisa, Saappaanheitto (3)
5. Haastavin kilpailu: Megavisa (2), Viikon visa II (2), Supremacy (2)
6. Jännittävin kilpailu: Sanavisa, Tunnista piirtäjä, Veikkaus, Supremacy, Iske ja auta, Lotto
7. Aktiivisin pelaaja: kirja (5), Hiiva
8. Taitavin pelaaja: Risti, Donald-91, jojo3, Hiiva, Kreach
9. Paras ideoija: kirja (7)
10. R.I.P.: Chaimber (2), wierii, I ride in a dragon, Niketin, Kreach
11. Uusi tulokas: Peetukka (2), Pyramidi (2), Ideal (2)
12. Oma maininta: aqanq (Kisafoorumin ensimmäinen trolli), Iffe69 (jaksoi tehdä Loton), kirja (esimerkillisestä toiminnasta (aktiivisuus, asiallisuus, aloitteellisuus)), kirja (hän pitää aktiivisuutta pystyssä foorumilla.), Aku Vankka (osallistunut melkein kaikkiin kilpailuihin)
~kirja
1. Paras kisa: Saappaanheitto, Veikkaus (3), Supremacy (peli 2) (2), NHL-pörssi
2. Paras idea: Megavisa (2), Saappaanheitto, Veikkaus (2), Iske ja auta (2)
3. Paras kisa - osallistujat: Piirtäjäntunnistusvisa, Megavisa, Veikkaus (4), Iske ja auta
4. Mukavin kilpailu: Iske ja auta, NHL-pörssi (2), Sanavisa, Saappaanheitto (3)
5. Haastavin kilpailu: Megavisa (2), Viikon visa II (2), Supremacy (2)
6. Jännittävin kilpailu: Sanavisa, Tunnista piirtäjä, Veikkaus, Supremacy, Iske ja auta, Lotto
7. Aktiivisin pelaaja: kirja (5), Hiiva
8. Taitavin pelaaja: Risti, Donald-91, jojo3, Hiiva, Kreach
9. Paras ideoija: kirja (7)
10. R.I.P.: Chaimber (2), wierii, I ride in a dragon, Niketin, Kreach
11. Uusi tulokas: Peetukka (2), Pyramidi (2), Ideal (2)
12. Oma maininta: aqanq (Kisafoorumin ensimmäinen trolli), Iffe69 (jaksoi tehdä Loton), kirja (esimerkillisestä toiminnasta (aktiivisuus, asiallisuus, aloitteellisuus)), kirja (hän pitää aktiivisuutta pystyssä foorumilla.), Aku Vankka (osallistunut melkein kaikkiin kilpailuihin)
~kirja
Ja ollut myös kiitettävällä aktiivisuudella ollut niissä mukana.kirja kirjoitti:Aku Vankka (osallistunut melkein kaikkiin kilpailuihin)
''Osallistunut melkein kaikkiin kilpailuihin'' mitää? Enhän mä ole kuin neljään Supreen, aika törkeän moneen saappaanheittoon, lottoon, Iske & auta -kisaan, Veikkaukseen ja mitä niitä muita nyt olikaan?
Ja kun joku nyt mainitsi että 'Vankka äänesti megavisaa' niin se pitää paikkaansa, yhden kategorian kohdalla. Äänestin tosiaan Megavisaan 'paras idea' -kategoriaan (ja se idea siis on edelleenkin loistava, vaikka toteutus olikin, mitensennytsanoisi), mutta tuohon kolmoskategoriaan sitä on sitten äänestänyt joku muu, en minä.
Ja kun joku nyt mainitsi että 'Vankka äänesti megavisaa' niin se pitää paikkaansa, yhden kategorian kohdalla. Äänestin tosiaan Megavisaan 'paras idea' -kategoriaan (ja se idea siis on edelleenkin loistava, vaikka toteutus olikin, mitensennytsanoisi), mutta tuohon kolmoskategoriaan sitä on sitten äänestänyt joku muu, en minä.
Aku Vankka- Ankkiksen nimimerkki : Aku Vankka
Syntymäpäivä : 14.12.1995
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa