OK: Pahiskeskustelua
3 posters
Kisafoorumi :: Kisat :: Juonittelupelit
Sivu 1 / 1
OK: Pahiskeskustelua
Koska profiilissa näkyvät tehdyt topicit, tässä teille valmis topic, olkaa hyvä! :)
~kirja
~kirja
kirja- Ankkiksen nimimerkki : kirja
Vs: OK: Pahiskeskustelua
No niin hyvä pääpahis wierii, "nöyrä" apulaisesi tässä vamiina toimintaan. Miten aloitamme pelin, miten saamme epäilyt toisaalle?
Pyramidi- Join date : 17.11.2010
Yriteträän sulautua massaan. Voisin heittää, et se ois ainaki alussa hyvä taktiikka.
wierii- Ankkiksen nimimerkki : wierii2
Risti siellä alkaa jo epäilemään näitä parin sana viestin kirjoittajia. Uskoisin monen uskovan minun olevan joku pelin merkityksettömistä hahmoista, kerta olen siellä niin innokkaasti ollut ottamassa pahiksia kiinni.
Kenet heivaat/heivaamme ulos ensimmäisenä? Laitetaanko Hiiva ulos, mutta toisaalta Risti voisi olla hyvä valinta. On ollut niin kärkevä epäilemään parin sanan kirjoittajia. Tärkeintä on kuitenkin saada ulos poliisi sekä ehdottomasti lukitsija. Ketä itse epäilet wierii?
Kenet heivaat/heivaamme ulos ensimmäisenä? Laitetaanko Hiiva ulos, mutta toisaalta Risti voisi olla hyvä valinta. On ollut niin kärkevä epäilemään parin sanan kirjoittajia. Tärkeintä on kuitenkin saada ulos poliisi sekä ehdottomasti lukitsija. Ketä itse epäilet wierii?
Hiiva ulos, Ristin heittäminen liian riskialtista. Mun mielestä se ois hyvä, käyhän se sulle?
Käy toki Hiivan heittäminen ulos, toivottavasti olisi jokin erikoisuus. Millä tavalla tapat Hiivan, olisiko parasta käyttää kliseenomaisesti jotain myrkkyä.
Nyt on minua alettu epäilemään kun yritin siellä saada jonkinmoista epäilyä aikaan. Mutta se ei haittaa kunhan ääniä ei ala tulemaan. Voisitko kuitenkin käydä Oktaavikujassa ja suunnata epäilyjä muualle varovaisesti?
Nyt on minua alettu epäilemään kun yritin siellä saada jonkinmoista epäilyä aikaan. Mutta se ei haittaa kunhan ääniä ei ala tulemaan. Voisitko kuitenkin käydä Oktaavikujassa ja suunnata epäilyjä muualle varovaisesti?
Yritetään.Pyramidi kirjoitti:
Voisitko kuitenkin käydä Oktaavikujassa ja suunnata epäilyjä muualle varovaisesti?
Mietin vielä.olisiko parasta käyttää kliseenomaisesti jotain myrkkyä.
Kiitos wierii. Toivottavasti muut muistavat että pelaajia on muitakin. Eivät ole ainakaan viitsineet sentään ääniä antaa. Nähdään kuinka käy seuraavan yön jälkeen.
yritä keksiä mahdollisimman kliseenomainen, silloin kukaan ei pysty päättelemään kuolintavasta mitään. Jossain vaiheessa voisimme tosin tarjoilla jollekulle sähköä.
yritä keksiä mahdollisimman kliseenomainen, silloin kukaan ei pysty päättelemään kuolintavasta mitään. Jossain vaiheessa voisimme tosin tarjoilla jollekulle sähköä.
Kirja, riittääkö se, että ilmoittaa kenet ja miten tappaa tässä topicissa?
Riittää, sillä löydän sen täältä. :)
~kirja
~kirja
kirja kirjoitti:Riittää, sillä löydän sen täältä.
~kirja
Hyvä.
Wierii, sinun tarusi pääpahiksena oli sitten siinä. Sait kolme ääntä ja kaksi ääntä jäi vain aquilalle. Miten nyt sitten jatkan, tapanko Hiivan vai otetaanko joku muu?
:DD En ehtinyt koneelle. :PP
Päätä itse, kenet tapat, suosittelen Hiivaa, Ristikin on vaihtoehto.
Päätä itse, kenet tapat, suosittelen Hiivaa, Ristikin on vaihtoehto.
Kirja, tässä tulee yötapponi.
Murhaan Ristin myrkyttämällä, käytetty myrkky on morfiini.
Onhan tämä hyvä?: D
Murhaan Ristin myrkyttämällä, käytetty myrkky on morfiini.
Onhan tämä hyvä?: D
Tämänöinen tapponi:
Hiiva kuolee pistoolinlaukaukseen mennessään nukkumaan.
Hiiva kuolee pistoolinlaukaukseen mennessään nukkumaan.
wierii, olisiko saatavilla pientä apua että miten tekisin tämän yötapon. Ketä kannattaisi lähteä vainoamaan, yrittääkö tappaa jonkun erikoishenkilön(aquila tai Peetukka) vai otttaako pelistä pois jonkun taviksen. Erikoinen olisi hyvä saada pelistä ulos, mutta jommallakummalla on varmaankin suojelu.
wierii (kuollut) ei saa enää keskustella.
~kirja
~kirja
Miksi sitten Kahden kauppa-pahiskeskustelussa Niketin laittoi viestiä vaikka oli ulkona?
aquila kuolee pistoolinlaukaukseen
// Korjasin pari kirjoitusvirhettä.
aquila kuolee pistoolinlaukaukseen
// Korjasin pari kirjoitusvirhettä.
Siirretty julki.
~kirja
~kirja
Kisafoorumi :: Kisat :: Juonittelupelit
Sivu 1 / 1