Muutto?
+3
Peetukka
Ideal
kirja
7 posters
Sivu 1 / 1
Muutto?
Olemme jo tottuneet siihen, että Kisafoorumi ei toimi kuten pitäisi. Mutta meidän ei tarvitse tottua. Esimerkiksi Photobucketin mainokset ovat jostain ihmeen syystä siellä. Muihinkin bugeihin ja palveluntarjoajan viesteihin vastaamattomuuteen on jo kyllästytty. Olen itse miettinyt jo jonkin aikaa sitä, pitäisikö meidän muuttaa.
Mitä muuttaminen käytännössä merkitsisi? Luopuisimme tästä vanhasta foorumista ja saisimme samanlaisen uuden, tosin toivottavasti toimivampana. Uuden palveluntarjoajan puolelta tulisi myös käsittääkseni enemmän ominaisuuksia.
Plussat ja miinukset:
+ toimivampaa! (toivottavasti)
+ enemmän ominaisuuksia
- topicit jäisivät tänne (viestit pitäisi kopioida sinne)
- hankalampi osoite
- yleinen vaiva
Mitä mieltä olette asiasta?
~kirja
Mitä muuttaminen käytännössä merkitsisi? Luopuisimme tästä vanhasta foorumista ja saisimme samanlaisen uuden, tosin toivottavasti toimivampana. Uuden palveluntarjoajan puolelta tulisi myös käsittääkseni enemmän ominaisuuksia.
Plussat ja miinukset:
+ toimivampaa! (toivottavasti)
+ enemmän ominaisuuksia
- topicit jäisivät tänne (viestit pitäisi kopioida sinne)
- hankalampi osoite
- yleinen vaiva
Mitä mieltä olette asiasta?
~kirja
kirja- Ankkiksen nimimerkki : kirja
Vs: Muutto?
Chat-ominaisuus on. En tiedä, millainen chat, mutta chat kuitenkin. Voi hyvinkin olla samanlainen.
Lisää mahdollisia ominaisuuksia olisi asennettavana, kuten pikavastaus tai klaanit. Osa on täysin turhia, osa hyödyllisiä.
~kirja
Lisää mahdollisia ominaisuuksia olisi asennettavana, kuten pikavastaus tai klaanit. Osa on täysin turhia, osa hyödyllisiä.
~kirja
kirja- Ankkiksen nimimerkki : kirja
Ton photopucket-ongelman saa offissa olevilla ohjeilla pois.
Peetukka- Join date : 11.01.2010
Surullista ja haikeaa muuttaa täältä rakkaalta foorumiltamme pois ja jättää kaikki tänne mätänemään. :[ No mutta, kai siellä uudessakin kodissa on jotain hauskaa..
aquila- Ankkiksen nimimerkki : akuankka1313
Syntymäpäivä : 23.06.1996
Näinpä. Ei itellä ainakaan oo mitään ulkoasua häirittevää juttua.Peetukka kirjoitti:Ton photopucket-ongelman saa offissa olevilla ohjeilla pois.
Ja, en nyt välttämättä näkisi muuttoa ihan akuutiksi asiaksi koska ei mun mielestä mitään häiritsevää ole ilmaantunut. Turhaa vaivaa mun mielestä, hyvin näilläkin on pärjätty.
jojo3- Ankkiksen nimimerkki : jojo3
Alkaa kuunnelko datanomia.Iffe69 kirjoitti:Muuttakaamme Akun313'n, se meidän uusiopaikkamme on!
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa