Pahiskeskustelua (PP)
3 posters
Kisafoorumi :: Kisat :: Juonittelupelit
Sivu 1 / 1
Pahiskeskustelua (PP)
Koska profiilissa näkyvät tehdyt topicit, tässä teille valmis topic edellisten pelien pahistopicien tapaan, olkaa hyvä!
~kirja
~kirja
kirja- Ankkiksen nimimerkki : kirja
Vs: Pahiskeskustelua (PP)
No niin täällä ollaan. Mitäs mieltä Risti on, miten lähdetään pelaamaan? Ihan tavallisesti, ei liian aggressiivisesti, mutta ei myöskään hiljaa pysytellen? (Tosin olet jo omalta osaltasi aloitellut. )
Red- Ankkiksen nimimerkki : Toke
Viides kertani pahiksena kaikki pelit mukaanlukien.
Koetan olla mahdollisimman hyvismäisesti, mutta en esim. aio ottaa kantaa mihinkään erikoishahmojen esilleottoon.
Mitä mieltä olet, pitäisikö esittää jotain erikoishahmoa, vaikka riskillä mentäisiinkin? >Risti
Mitä mieltä olet, pitäisikö esittää jotain erikoishahmoa, vaikka riskillä mentäisiinkin? >Risti
Risti- Ankkiksen nimimerkki : Ankkaristi
Syntymäpäivä : 28.03.1996
Itse nyt vastasin tuohon erikoishahmokysymykseen. Tuo erikoishahmoa esittäminen olisi kyllä aika kova riski. Vaikka saisimmekin sillä jonkun hyviksen pois, niin seuraavaksi joutuisit/joutuisin itse pelistä pois.
Pitää katsoa ensin, jos osuisimme yöllä erikoiseen...
Pitää katsoa ensin, jos osuisimme yöllä erikoiseen...
Tiputetaanko vaikka Vankka? Kova keskustelun aiheuttaja ja nämä pulinapellet mehän haluammekin pois pelistä.
Ärsyttävää, kun minua alettiin epäilemään mielipiteeni vuoksi. Tämähän vain on ollut niin, että ensimmäisissä peleissä kaikki tekivät kysymyksiä, mutta sitten kun kirja tuli peliin mukaan ja sanoi, että kysymyksistä ei ole mitään hyötyä, niin sitten lopetettiin tuo turhuus... Mutta koetan tällaista sepustaa sitten kun yö loppuu topaankin ja koetan setviytyä tästä.
Hienoa, että aktiivinen Kreach tippui hätiköityään äänensä kanssa.
Ärsyttävää, kun minua alettiin epäilemään mielipiteeni vuoksi. Tämähän vain on ollut niin, että ensimmäisissä peleissä kaikki tekivät kysymyksiä, mutta sitten kun kirja tuli peliin mukaan ja sanoi, että kysymyksistä ei ole mitään hyötyä, niin sitten lopetettiin tuo turhuus... Mutta koetan tällaista sepustaa sitten kun yö loppuu topaankin ja koetan setviytyä tästä.
Hienoa, että aktiivinen Kreach tippui hätiköityään äänensä kanssa.
Ok, Vankka saa mennä. Mutta minäpä annan sen äänen, koska sua epäiltiin sen verran, että lukitsija saattaa lukita kykysi.
Eli kirja, [b]Aku Vankka[/ib] pudotetaan.
Eli kirja, [b]Aku Vankka[/ib] pudotetaan.
Aku Vankka siis. Lihavointi epäonnistui.
-.- Vankalla oli sitten suojelu...
Ei ois mun sittenkään pitäny antaa tuota meidän ääntä. Hiiva oli lukitsija ja lukitsi sitten mut... Eli lennän suurella todennäköisyydellä nyt pihalle. Ei hyvin alkanut...
Niin, no tuota ei voinut mitenkään odottaa, että Hiiva sinut lukitsisi... Jos tilanne pahaksi menee, minäkin joudun äänestämään sinua (mikä on pian hyvin todennäköistä). Seuraavaksi aion pälpättää jotain omaksi puolustuksekseni ja sanoa, että olen Dekan kanssa samoilla linjoilla, että viestisi eivät ole olleet kovin epäilyttäviä sun muuta... >Risti
Pitäisikö huvin vuoksi vain sanoa, että olen pahis? Mitähän tapahtuisi? Vai pitäisikö kuitenkin vielä tosissaan yrittää torjua noita syytöksiä. Enivei, teen sen huomenna...
Joo, asia on selvä, lennän ulos nyt. En jaksa alkaa enää puolustelemaan mitään ja muutenkin viikonloppuna on taas poissaolo, joten en kuitenkaan ehdi pelaamaan kunnolla. Sunkin kannattaa varmaan antaa ääni mulle, jotta ei tule turhia epäilyjä hajaäänen takia.
Mutta katsotaanpa jatkoa tuon yön kannalta (jolloin itse en saa enää osallistua). Idealin lista lainattu topicista:
Varmat hyvikset:
Aku Vankka (suojelija)
Hiiva (lukitsija)
50% mahis olla hyvis
Dekka
50% mahis olla pahis
Red
Tuntematon:
Ideal
jojo
Risti
Eli äänestät joko Vankkaa, Hiivaa, Dekkaa, Idealia tai jojoa. Suojelu on mitä todennäköisimmin Vankalla tai Hiivalla (erikoishahmot). Eli Dekka, jojo tai Ideal olisivat ehkä varmat kohteet. Toinen (ja onnistuessaan parempi) vaihtoehto olisi yrittää riskillä saada pois toinen erikoisista. Kannattaa tarkkaan miettiä, ketä äänestät.
Mutta katsotaanpa jatkoa tuon yön kannalta (jolloin itse en saa enää osallistua). Idealin lista lainattu topicista:
Varmat hyvikset:
Aku Vankka (suojelija)
Hiiva (lukitsija)
50% mahis olla hyvis
Dekka
50% mahis olla pahis
Red
Tuntematon:
Ideal
jojo
Risti
Eli äänestät joko Vankkaa, Hiivaa, Dekkaa, Idealia tai jojoa. Suojelu on mitä todennäköisimmin Vankalla tai Hiivalla (erikoishahmot). Eli Dekka, jojo tai Ideal olisivat ehkä varmat kohteet. Toinen (ja onnistuessaan parempi) vaihtoehto olisi yrittää riskillä saada pois toinen erikoisista. Kannattaa tarkkaan miettiä, ketä äänestät.
Selvä... Itse menen äänestyspakon vuoksi äänestämään. Olen pahoillani, mutta itseni kannalta on parempi, että äänestän sinua, koska olisihan tyhmää äänestää jotain muuta...
Tee mahtava viimeinen viesti, kuten minä tein Ankkiksessa ja silloin se sai hyviksille paljon hankaluuksia aikaan .
Tee mahtava viimeinen viesti, kuten minä tein Ankkiksessa ja silloin se sai hyviksille paljon hankaluuksia aikaan .
Missä pelissä Ankkiksessa teit niin?
Se oli se paripeli vissiinkin. Äänestin sen viestin lopussa Kreachia (ei pahis) joka aiheutti kovaa häkellystä pelin loppupuolella kun mietittiin, äänestinkö Kreachia, koska hän on hyvis vai, jotta saisin epäilyt pois pahikselta . Mutta joo, ei ole kovin kannattavaa ottaa tuollaisia riskejä (silloin vain pahiksina oli 3 muuta niin en pelännyt niin paljon). Mutta tee mitä teet kumminkin... >Risti
Juu, eli tiputtaisin nyt ++Idealin... Laitoin plussat varmuuden vuoksi .
Kisafoorumi :: Kisat :: Juonittelupelit
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa