+15
Dekka
Squier
Red
I ride in a dragon
Niketin
aquila
Salwer1st/
Insignia
Risti
Aku Vankka
Chaimber
Hiiva
wierii
Padi
Kreach
19 posters
Sivu 1 / 1
Eli keskustelua Avatareista.
Hienoa, että täällä saa olla isompiakin avatareja.
Nyt kun monilla on aivan uusi avatar, saa siitä kertoa jotain "tarinaa"
Esimerkiksi minun avatarini on vain joku hauskan näköinen vesseli, from Google. Mielestäni se on ihan hauska. Mitä mieltä te olette? Dekka(ri) sanoikin jo mielipiteensä ihan y-viestin välityksellä
Mikä on teidän mielestänne foorumin hauskimpia avataroja? Minun mielestäni ehkäpä Bomberin (en muista uutta nimimerkkiä). Se on hauska ja leppoisa. Myös mm. Idealin on ihan veikeä.
Pakko sanoa, sori Hiiva MaD, että tuo Ismo-avatar ei kuvasta sua yhtään. Mulle tulee siitä meinaan jotenkin heti mieleen epäasiallinen käyttäjä. En tiedä miksi
Hienoa, että täällä saa olla isompiakin avatareja.
Nyt kun monilla on aivan uusi avatar, saa siitä kertoa jotain "tarinaa"
Esimerkiksi minun avatarini on vain joku hauskan näköinen vesseli, from Google. Mielestäni se on ihan hauska. Mitä mieltä te olette? Dekka(ri) sanoikin jo mielipiteensä ihan y-viestin välityksellä
Mikä on teidän mielestänne foorumin hauskimpia avataroja? Minun mielestäni ehkäpä Bomberin (en muista uutta nimimerkkiä). Se on hauska ja leppoisa. Myös mm. Idealin on ihan veikeä.
Pakko sanoa, sori Hiiva MaD, että tuo Ismo-avatar ei kuvasta sua yhtään. Mulle tulee siitä meinaan jotenkin heti mieleen epäasiallinen käyttäjä. En tiedä miksi
Kreach- Ankkiksen nimimerkki : Kreach
Vs: Avatar-topic
Joo, mielestäni Kreachin ava on oikein hiano, iloinen ja raikas. Mielestäni Ismo sopii hyvin Hiivalle mutta sivun hienompia avoja se ei ole. Oman avani olen tehnyt itse käyttäen paintia. En tiedä mistä sain idean enkä tiedä miksi tein siitä niin vihaisenkaan. Minun mielestäni se on kuitenkin onnistunut.
Tosiaan plussaa Kirjalle siitä että saa olla isompiakin avoja--> parempia kuvia.
Tosiaan plussaa Kirjalle siitä että saa olla isompiakin avoja--> parempia kuvia.
Padi- Join date : 09.01.2010
Syntymäpäivä : 23.06.1996
Joo, Kreachilla on oikein komea ava. Ehkäpä Kreatsilla on minusta koko Kisafoorumin komein ava, myös dekkarin ava on hieno.
Niin, oma avani on niitä aa.fi:n avoja ja tykästyin tähän. Saa nähdä, milloin vaihdan avaa, tuskinpa kuitenkaan ennen helmikuuta...
Niin, oma avani on niitä aa.fi:n avoja ja tykästyin tähän. Saa nähdä, milloin vaihdan avaa, tuskinpa kuitenkaan ennen helmikuuta...
wierii- Ankkiksen nimimerkki : wierii2
Juu tiedän, tämä onkin vain väliaikainen avatar, kun en nyt heti löytänyt mitään parempaakaan. Luultavasti seuraavan viikon aikana hommaan jostakin paremman.Kreach kirjoitti: Pakko sanoa, sori Hiiva MaD, että tuo Ismo-avatar ei kuvasta sua yhtään.
Kenties Ipin erittäin veikeästä ilmeestä?Kreach kirjoitti:Mulle tulee siitä meinaan jotenkin heti mieleen epäasiallinen käyttäjä. En tiedä miksi
Juu kaikilla on ihan hyviä avoja, eipä ole kenelläkään mitään huonoa. Ja plussaa siitä, että avatarit voivat olla tällä kertaa vähän is(m)ompia, ettei tarvitse alkaa säätämään kokojen kanssa. Muutenkin kuvista saa näin paremmin selvää, eikä ole mitään pikselimössöä.
Kiitos. Oman avani löysin eräältä avatarsivustolta, ja veijari on tietysti Stimpy kanadalaisesta psykoanimaatiosarjasta Ren & Stimpy.
Eikös Kreachin ava ole se itkevä ja kirkuva pikku apina Madacasgar-elokuvasta? Loistavan energinen ava.
Minustakin Hiivan ava on aika heikkoa, vaikka onkin erikoislaatuinen. Ehkä pelkkä Ismo olisi parempi, nyt tuosta saa spämmärimäisen vaikutelman. Idealilla myös mukavan näköinen ava.
Eikös Kreachin ava ole se itkevä ja kirkuva pikku apina Madacasgar-elokuvasta? Loistavan energinen ava.
Minustakin Hiivan ava on aika heikkoa, vaikka onkin erikoislaatuinen. Ehkä pelkkä Ismo olisi parempi, nyt tuosta saa spämmärimäisen vaikutelman. Idealilla myös mukavan näköinen ava.
Chaimber- Ankkiksen nimimerkki : Bomber
Tulipas sitten vaihdettua ankka-avararista tällainen TSH-ava ^^
Foorumin parasta avataria en osaa sanoa, mutta esimerkiksi Kreachin ava on hyvä esimerkki erinomaisesta avasta.
Foorumin parasta avataria en osaa sanoa, mutta esimerkiksi Kreachin ava on hyvä esimerkki erinomaisesta avasta.
Aku Vankka- Ankkiksen nimimerkki : Aku Vankka
Syntymäpäivä : 14.12.1995
Itselläni on väliaikaisesti tällainen. Joskus pitkä aika sitten aioin Ankkikseenkin laittaa, mutta oli liian iso ja muutenkin tämä ei nyt ole mikään erikoinen.
Kreachilla on tosiaan hieno, Madagaskar-leffastahan se onkin. Chaimber, ne eivät ole apinoita, vaan jotain muita seonneita eläinlajeja (en muista nimeä)...
Hauskoja avoja kuitenkin on kaikilla.
Kreachilla on tosiaan hieno, Madagaskar-leffastahan se onkin. Chaimber, ne eivät ole apinoita, vaan jotain muita seonneita eläinlajeja (en muista nimeä)...
Hauskoja avoja kuitenkin on kaikilla.
Risti- Ankkiksen nimimerkki : Ankkaristi
Syntymäpäivä : 28.03.1996
Mitäs vikaa MaDin Ismossa on? Sehän kuvastaa tätä meidän pikku pervoa oikein hjuvin. Ilmekin on loistava, ja Hiiva sopii aiheeseen paremmin kuin täydellisesti. : D Pidän myös Padin pallopäästä, se muistuttaa melkoisesti eräästä vuodentakaisesta ajasta valtion leivissä... Vaikkei sitä aina niin ilolla muistelekaan. :'D
Oma avani on tietysti itse tehty, näkyyhän se jo laadussa. Tämän takana on eräs hyvintuntemamme mopopoika landelta, rajattu epähuomiossa lupaamastani kuvasta... c(:
Oma avani on tietysti itse tehty, näkyyhän se jo laadussa. Tämän takana on eräs hyvintuntemamme mopopoika landelta, rajattu epähuomiossa lupaamastani kuvasta... c(:
Insignia- Join date : 09.01.2010
Syntymäpäivä : 01.03.1989
Meikäläisen ava on yhä tuo klassinen aa.fi-avani, jota olen käyttänyt yli 1,5 vuotta. Tykkään tuosta avasta kovasti, väliaikaisesti voisi toki vaihtaa joskus jotain vekkulia.
Kaikilla on hienot avat. Aquilalla on aika hieno ja Chaimberilla mukavan pirteä. Dekallakin on hieno, ja kaikilla joidenka kuvassa on joku ankka, on myös erittäin hieno.
Kaikilla on hienot avat. Aquilalla on aika hieno ja Chaimberilla mukavan pirteä. Dekallakin on hieno, ja kaikilla joidenka kuvassa on joku ankka, on myös erittäin hieno.
Salwer1st/- Ankkiksen nimimerkki : Salwer1st/
Syntymäpäivä : 06.09.1942
Itse valitsin avani vain googlettamalla sanan "duck", säädin kooksi 150 x 200 ja valitsin niistä sitten kivoimman.
Lemureita.Risti kirjoitti:Kreachilla on tosiaan hieno, Madagaskar-leffastahan se onkin. Chaimber, ne eivät ole apinoita, vaan jotain muita seonneita eläinlajeja (en muista nimeä)...
aquila- Ankkiksen nimimerkki : akuankka1313
Jokainen omalla tyylillään. Itselläni ei tulisi ikinä mieleenkään laittaa jotain Kreachin tai vaikka teikäläisen avatarin tyyppistä kuvaa. Kreachille ja sinulle nuo sopivat ihan hyvin, mutta en kyllä osaa kuvitelle itselläni kumpaakaan noista avatarista.Chaimber kirjoitti: Minustakin Hiivan ava on aika heikkoa, vaikka onkin erikoislaatuinen. Ehkä pelkkä Ismo olisi parempi, nyt tuosta saa spämmärimäisen vaikutelman.
Tämän avataren laittaessani halusin jotain vähän erikoisempaa Ipiä peliin. Esimerkiksi tämäkin kuva on liian ylikäytetty ja tylsä. Mielummin suosin jotain vähän erikoisempaa, mikä jää mieleen ja erottuu massasta.
Viimeinen muokkaaja, Hiiva pvm Pe Kesä 25 2010, 12:30, muokattu 1 kertaa
Taas meni ava vaihtoon. Mikä voisikaan olla Vankalle parempi ava kuin kumi(v)ankka.
Ite pidän vähän ilosemmista avoista, sillä viestejä lukiessa kuvittelen kirjoittajan yleensä sen tapaiseksi, kuin ava on.
Esim. Hiivasta ajattelen aina hänen olevan vihainen mulkosilmä, kun luen hänen viestejään
Salwerin on aika hieno, koska se on niin iso ja terävä. Idea on kumminkin vähän käytetty, kun sama ava taitaa olla joka foorumilla.
Dekan avasta pidän myös. Hamsu on niin söötti
Kreachin on ihan ok, muttei niin mahtava.
En osaa sanoa, mikä ois paras ava, mut noi mainitut menee aika lähelle.
Esim. Hiivasta ajattelen aina hänen olevan vihainen mulkosilmä, kun luen hänen viestejään
Salwerin on aika hieno, koska se on niin iso ja terävä. Idea on kumminkin vähän käytetty, kun sama ava taitaa olla joka foorumilla.
Dekan avasta pidän myös. Hamsu on niin söötti
Kreachin on ihan ok, muttei niin mahtava.
En osaa sanoa, mikä ois paras ava, mut noi mainitut menee aika lähelle.
Niketin- Ankkiksen nimimerkki : Niketin
Syntymäpäivä : 26.03.1996
Juu, Kreachin lemuri on aikas korkealla jos avoja verrataan. Tykkään myös Nikettimen ja Vankan avoista . Pitäisi hankkia joku lohikäärmeava vielä kitaran tilalle.
I ride in a dragon- Ankkiksen nimimerkki : Eltharion
Itse päätin, että kun olympilaiset tulevat, lyön avakseni olympiarenkaat.
wierii- Ankkiksen nimimerkki : wierii2
Tässä kumi(v)ankka -avassa on se hyvä puoli, että tätä on todella helppo muokata ajankohtaan sopivaksi. Esimerkiksi jouluna tonttulakin lisääminen on helppo nakki.
Sain monien vaikeuksien jälkeen avan paikalleen. Komea eikö?
Aika usealla on tällaisia samankaltaisia pikkumönkijäisiä, mutta tuskin se ketään haittaa.
Aika usealla on tällaisia samankaltaisia pikkumönkijäisiä, mutta tuskin se ketään haittaa.
Red- Ankkiksen nimimerkki : Toke
Minä laitoin 11v synttäreiden kunniaksi K-11 ikärajoitus merkin avatariksi. Ihan hieno toi tuossa viestin vieressä on ja profiilissa. =D
Squier- Ankkiksen nimimerkki : DJ Rela
Aah, en löydä mitään hyvää avaa ! Kaikkien muitten avat ovat niin mahtavia ja minä jumitan jossain aivan surkeissa. Kaiken lisäksi näyttäisi siltä, että minun 150*200-avat ovat pienempiä kuin teidän! Miten se on mahdollista ja onko jollain jotain järkeviä ideoita hyvän avan nappaamiseksi?
Ittelläkin oli vähän vaikeuksia avatarin löytämisessä, mutta oon suht tyytyväinen valintaani.
Kaikkien avatarit ovat ihan onnistuneita ja hienoja, ja eläinaiheisia on yllättävänkin paljon. Mutta monet eläimet ovatkin aika sööttejä... etenkin toi Redin (Token) avassa oleva. Eikös se ole se Ice Agen orava, Jyrsis? Se avatar on joka tapauksessa ihana! =^) Ja monella muullakin, esim. Kreachilla on kiva ava (kommentoinkin sitä jo yksärillä).
Tässä omassa kuvassani on kylläkin mielestäni kotihiiri, jos tarkkoja ollaan. Ei hamsu...
Kaikkien avatarit ovat ihan onnistuneita ja hienoja, ja eläinaiheisia on yllättävänkin paljon. Mutta monet eläimet ovatkin aika sööttejä... etenkin toi Redin (Token) avassa oleva. Eikös se ole se Ice Agen orava, Jyrsis? Se avatar on joka tapauksessa ihana! =^) Ja monella muullakin, esim. Kreachilla on kiva ava (kommentoinkin sitä jo yksärillä).
Tässä omassa kuvassani on kylläkin mielestäni kotihiiri, jos tarkkoja ollaan. Ei hamsu...
Dekka- Ankkiksen nimimerkki : akkaridekkari
Syntymäpäivä : 06.06.1996
Juu, kyllä vain, Jyrsishän se on minun avassani. =DDekka kirjoitti:Kaikkien avatarit ovat ihan onnistuneita ja hienoja, ja eläinaiheisia on yllättävänkin paljon. Mutta monet eläimet ovatkin aika sööttejä... etenkin toi Redin (Token) avassa oleva. Eikös se ole se Ice Agen orava, Jyrsis?
Todellakin, kaikilla on hienoja kuvia ja ne pääsevät hyvin oikeuksiinsa tässä kuvakoossa.
Red- Ankkiksen nimimerkki : Toke
Upea ava red! Yksi parhaista.
Risti, jos on vaikeuksia, voit vaikka kokeilla täältä.
Aivan sama, dekka!
Risti, jos on vaikeuksia, voit vaikka kokeilla täältä.
Aivan sama, dekka!
Nyt rekanneen iffen ava on myös hieno. Tulee aina mieleen hihhei! kun katon sitä.
Iffe rekkasi kylläkin jo 9. tammikuuta...
aquila- Ankkiksen nimimerkki : akuankka1313
Saako täälä avatar olla .gif tiedosto eli liik-kuva-kuva?
Siitä vain, kunhan se ei ole kovin häiritsevä. En tosin tiedä, salliiko palvelu niitä. Kokeile, kunhan kuva ei ole kovin häiritsevä.
Foorumin 400. viesti on tosiasia.
~kirja
~kirja
kirja- Ankkiksen nimimerkki : kirja
Toimisi muuten muttakun eräs ylläpitäjä on laittanut avatarin tiedostokoon rajoituksen niin pieneksi ettei gif:it kelpaa. >:-(kirja kirjoitti:Siitä vain, kunhan se ei ole kovin häiritsevä. En tosin tiedä, salliiko palvelu niitä. Kokeile, kunhan kuva ei ole kovin häiritsevä.
~kirja
Toimisi muuten, mutta eräs ylläpitäjä on laittanut avatarin tiedostokoon niin suureksi kuin mahdollista.
~kirja
~kirja
kirja kirjoitti:Toimisi muuten, mutta eräs ylläpitäjä on laittanut avatarin tiedostokoon niin suureksi kuin mahdollista.
~kirja
Ainakin mulle tulee ilmotus että sen koko on liian iso tai sitten se on korp (?)... jotain.
Saattaa olla myös bugi. Kokeile uudestaan. Ainakin kokorajoitukset ovat niin suurella kuin mitä tämä antaa.
~kirja
~kirja
Kappasta, tännekään en ole vielä vastannut. Tosiaan, kivahan se on täällä kun on niin suuret avakoot. Ei ole tullut ongelmia kuvien kanssa.
Oma kuvani on jostain Romano Scarpan tarinasta jossa Aku on karannut palmuun. Ei nyt mikään erityinen kuva, mutta paremman puutteessa käy. Yhdessä vaiheessa minulla oli Noelin Mikki, mutta se ei oikein sopinut, kun olen Akuhullu, enkä Mikkihullu. :DD
Ja piilomainontaa, viíkon visan uusi kilpailu on alkanut.
Oma kuvani on jostain Romano Scarpan tarinasta jossa Aku on karannut palmuun. Ei nyt mikään erityinen kuva, mutta paremman puutteessa käy. Yhdessä vaiheessa minulla oli Noelin Mikki, mutta se ei oikein sopinut, kun olen Akuhullu, enkä Mikkihullu. :DD
Ja piilomainontaa, viíkon visan uusi kilpailu on alkanut.
Akuhullu- Ankkiksen nimimerkki : Akuhullu97
Juu, propsit tosiaan kirjalle isosta avakoosta! Kiva kun ei tarvinnut pienentää kuvaa, että se mahtuisi.
Itse pidän ehkä eniten Vankan ja Aguilan avoista, ei muidenkaan avoissa mitään vikaa ole, mutta varsinkin nuo kaksi ovat aika veikeitä
Itse pidän ehkä eniten Vankan ja Aguilan avoista, ei muidenkaan avoissa mitään vikaa ole, mutta varsinkin nuo kaksi ovat aika veikeitä
Ankka313- Ankkiksen nimimerkki : Ankka313
Syntymäpäivä : 24.04.1991
Nyt olen vaihtanut avani taustaväriä, musta oli vähän tylsä eikä valkoinenkaan sopinut
//Oho, miten se noin isoksi tuli? Vaihdan sen pikemmiten.
//Oho, miten se noin isoksi tuli? Vaihdan sen pikemmiten.
Kuules Padi, miksi avatarisi on kerrostalon kokoinen?
//Sopii sopii
//Sopii sopii
Viimeinen muokkaaja, Niketin pvm Ti Tammi 19 2010, 21:08, muokattu 1 kertaa
Juu, itsekin huomasin, tuo oli se minun alkuperäinen koko jolla minä sen piirsin, sen jälkeen pienensin sitä, nyt pitäisi olla sopivan kokoinen. Sopiiko väri siihen hyvin?
Padin avakin on mielestäni kiva ja omaperäinen. Ehkä se musta kuitenkin sopi tuohon paremmin (ainakin omasta mielestäni)
Ankka313- Ankkiksen nimimerkki : Ankka313
Syntymäpäivä : 24.04.1991
Tuunasinpa vähän avaani. Wat juu tink?
//Olympiarenkaiden on tarkoituskin olla häiritseviä.
//Olympiarenkaiden on tarkoituskin olla häiritseviä.
Viimeinen muokkaaja, Salwer1st/ pvm To Tammi 28 2010, 20:07, muokattu 1 kertaa
Salwer1st/- Ankkiksen nimimerkki : Salwer1st/
Syntymäpäivä : 06.09.1942
Ihan hieno, mutta renkaat olisi ehkä voinut sijoittaa paremmin, kuten nokan alle.
Näyttää hassulta, kun ne on Akun silmässä.
Ja nuo on tosi hyvät!
Näyttää hassulta, kun ne on Akun silmässä.
Ja nuo on tosi hyvät!
Hihhei. Nyt päätinkin hankkia tällaisen LittleBigPlanet-avatarin. Säkkiukko Assasin Creed-asulla >Risti
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa