NHL10
+3
jojo3
Hiiva
Kreach
7 posters
Sivu 1 / 1
NHL10
Niin, kun täällä näistä manageripeleistä kai pidetään, niin onko muutkin pelailleet NHL10:ä tai varsinkin Be a GM (General Manager) pelimuotoa? Ko. pelissä yritetään NHL:n oikean managerin tavoin viedä joukkue Stanley Cupiin pelaajavaihdoilla, henkilökunnan palkkauksilla, kenttien sommitteluilla ja tulokkaiden (Entry Draft) avulla. Peli on PS3 sekä Xbox360 koneilla tietääkseni. Siksi siinä on se mahtava ominaisuus, että voi pelata silloin kun jaksaa (tallennus).
Pelin tavoite on tulla Legenda-GM:äksi. Aluksi ollaan tulokas-tj, ja siitä yritetään nousta. Peli ei ole helppo, kun pelaajien sopimuksia ja palkkoja pitää setviä palkkakaton alle ja pelaajia pitää yrittää kehittää oikealla tavalla. Lisäksi pelaajakauppoja on melko hankala tehdä. Tietokone on nimittäin aika oiva niissä. Vanhoissa änäreissä kunhan pisti "turhia", katsomossa olevia pelaajia tarpeeksi kehiin, sai tähtipelaajan. Nyt ei mennä niin. Jos tekee typerän tarjouksen, maineesi GM:nä kärsii. Jos teet hyvät kaupat, maineesi kasvaa. Lisäksi sinulla on omat maineesi tiettyjä joukkueita kohtaan.
Aion kirjoittaa tänne nyt jotain omia raportteja omasta pelistä, toivottavasti jotkut lukevat:
Joukkueena aloitan Colorado Avalanchella, farmiseurana toimii Lake Erie Monsters. Tavoite on ensimmäisen kauden aikana pysyä Läntisessä konferenssissa mukana, sijoilla 9-12. Playoff paikka olisi mukava yllätys, mutta vaikea saada, kun ottaa huomioon Coloradon melko huonon joukkueen. Eli tästä yritän nyt lähteä rakentamaan oman näköistä joukkuetta kohti Stanley Cupia. Aluksi on tulokasvaraus (draft), raporttia teen, kun kesäkausi on setvitty ja päästään aloittamaan ensimmäistä kautta. (Yksi huomio vielä: simuloin kaikki pelit).
Pelin tavoite on tulla Legenda-GM:äksi. Aluksi ollaan tulokas-tj, ja siitä yritetään nousta. Peli ei ole helppo, kun pelaajien sopimuksia ja palkkoja pitää setviä palkkakaton alle ja pelaajia pitää yrittää kehittää oikealla tavalla. Lisäksi pelaajakauppoja on melko hankala tehdä. Tietokone on nimittäin aika oiva niissä. Vanhoissa änäreissä kunhan pisti "turhia", katsomossa olevia pelaajia tarpeeksi kehiin, sai tähtipelaajan. Nyt ei mennä niin. Jos tekee typerän tarjouksen, maineesi GM:nä kärsii. Jos teet hyvät kaupat, maineesi kasvaa. Lisäksi sinulla on omat maineesi tiettyjä joukkueita kohtaan.
Aion kirjoittaa tänne nyt jotain omia raportteja omasta pelistä, toivottavasti jotkut lukevat:
Joukkueena aloitan Colorado Avalanchella, farmiseurana toimii Lake Erie Monsters. Tavoite on ensimmäisen kauden aikana pysyä Läntisessä konferenssissa mukana, sijoilla 9-12. Playoff paikka olisi mukava yllätys, mutta vaikea saada, kun ottaa huomioon Coloradon melko huonon joukkueen. Eli tästä yritän nyt lähteä rakentamaan oman näköistä joukkuetta kohti Stanley Cupia. Aluksi on tulokasvaraus (draft), raporttia teen, kun kesäkausi on setvitty ja päästään aloittamaan ensimmäistä kautta. (Yksi huomio vielä: simuloin kaikki pelit).
Kreach- Ankkiksen nimimerkki : Kreach
Vs: NHL10
Hianoo, hianoo. Meikäläinenkin pelailee tätä peliä aktiivisesti X-lootalla. Onlinessa olisi mukava ottaa matsia jonkun kanssa (PAINOTAN TÄHÄN VÄLIIN, ETTEI HK OLE USKALTANUT)
Be a GM-muotoakin olen taas ruvennut pelaamaan. 2. kausi käynnissä ja pari peliä enää jäljellä, että pudotuspelit alkaa. Tosin olen kyllä aika monta peliä simuloinut, CPU vastukset ovat usein aika tylsiä. Pelaan siis Anaheim Ducksilla.
Laittelenpa tämänhetkisen kokoonpanoni:
Be a GM-muotoakin olen taas ruvennut pelaamaan. 2. kausi käynnissä ja pari peliä enää jäljellä, että pudotuspelit alkaa. Tosin olen kyllä aika monta peliä simuloinut, CPU vastukset ovat usein aika tylsiä. Pelaan siis Anaheim Ducksilla.
Laittelenpa tämänhetkisen kokoonpanoni:
- Juonipaljastus:
- 1. ketju: Ryan - Getzlaf - Perry
2. ketju: Frolov - Antropov - Okposo
3. ketju: Ebbet - Koivu - Selänne
4. ketju: Laraque - Avery - Parros (jännä ketju )
1. pakkipari: Whitney - Niedermayer
2. pakkipari: Ahonen (tulokas, kokonaisuus 81) - Festerling
3. pakkipari: Mikkelson - Wisniewski
1. maalivahti: Pekka Rinne
2. maalivahti: Roger Roger (Tulokas ja hiano nimi)
Kuten huomaa hyökkäyspää on aika kova, mutta maalivahdit vähän heikompia. 2. ketju on joukkueeni tehokkain.
Totta kai änäri löytyy... Pääasiassa olen tuota Be a Pro -pelimuotoa pelaillut mutta nyt tässä ruvennut GM:ääkin vetämään. Joukkueena on Tampa Bay.
Ehkä ei kaikista järkevin valinta ollut aloittaa, oma pelaajamateriaali on varsin heikko. Puolustus ja molarit aika ongelmallisia, mm. kaikki puolustajat peruspakkeja (ei yhtään hyökkäävää) ja molareistakin paras 82.
Pistänpä tähän ketjut ja pelaajien kokonaisuudet.
Mutta Tampalla oli se hyvä juttu kauden aloittaessa että sain varata heti toisena... Haaviin napsahti Fedor Obsut (kh, 78, keh. A-). Kaveri tulee varmasti olemaan yli 80 kokonaisuudeltaan ekan kauden jälkeen.
Ja btw, mun Lecavalier johtaa pistepörssiä
Ehkä ei kaikista järkevin valinta ollut aloittaa, oma pelaajamateriaali on varsin heikko. Puolustus ja molarit aika ongelmallisia, mm. kaikki puolustajat peruspakkeja (ei yhtään hyökkäävää) ja molareistakin paras 82.
Pistänpä tähän ketjut ja pelaajien kokonaisuudet.
- Juonipaljastus:
1. Steven Stamkos (83, kehittyminen A-!) - Vincent Lecavalier (91) - Martin St. Louis (87)
2. Ryan Malone (83) - Brad Richards (88, hankinta) - Phil Kessel (84, hankinta. Kehittyvyys B-)
3. Jiri Hudler (82, vapailta) - Saku Koivu (82, hankinta) - Bill Guerin (82, hankinta)
4. Derek Boogaard (77, hankinta) - Jeff Halpern (80) - Todd Bertuzzi (81, vapailta)
1. pp Andrei Meszaros (83, kehittynyt -> 85) - Jay McKee (83, hankinta)
2. pp Garnet Exelby (79 ,hankinta) - Alex Goligoski (79, kehittyminen B, hankinta)
3. pp Kurtis Foster (78) - Ty Wishart (77, kehittyminen B)
Molarit:
1. Mike Smith (82, kehittyminen B-)
2. Karri Rämö (78, kehittyminen B-)
Ketjut elävät aika usein, varsinkin kaksi ensimmäistä.
Mutta Tampalla oli se hyvä juttu kauden aloittaessa että sain varata heti toisena... Haaviin napsahti Fedor Obsut (kh, 78, keh. A-). Kaveri tulee varmasti olemaan yli 80 kokonaisuudeltaan ekan kauden jälkeen.
Ja btw, mun Lecavalier johtaa pistepörssiä
Viimeinen muokkaaja, jojo3 pvm Ma Huhti 26 2010, 17:42, muokattu 1 kertaa
jojo3- Ankkiksen nimimerkki : jojo3
Pelasin kerran GM:ää aika hutiloiden melko pitkälle, ja silloin Tampalla oli sitten kolmen vuoden kuluttua tuo keskushyökkääjätrio Obsut (90), Stamkos (91), Lecavalier (89) [suluissa kokonaisuus]. Tosin harmittavasti kaikki keskushyökkääjiä ja kova palkkaisia maalintekijöitä. Mukavaa kuulla, että muutkin pelailevat. Raportteja vain!
Huomenna alkaa sitten oma urani Avalanchen peräsimessä. Draft numero on 3, mutta kun Lanchella on kovia keskushyökkääjäprospecteja (Duchene A- tai B, O'Really B, Hensick B-, Stastny B-), ja ensimmäisen draftin kärkikolmikko (Pettersen, Obsut, Leclaire) on keskushyökkääjiä, kävi mielessä treidata vuoroa alaspäin, mutta täytyy nyt katsoa, löytyykö kauppakumppania. Toisaalta voisi kyllä sijoittaa noita keskushyökkääjiä laitoihin. Lanchen hyökkäyksestä puuttuu se terävin kärki ja puolustus on keskikastikamaa, maalivahdit aika kehnoja. 2. kierroksella olisi alustavasti tarkoitus siis draftata tuleva tähtimaalivahti.
Mielenkiinnolla olen peliä aloittamassa Tuo selkeää innostusta, kun kirjoittaa tänne
//Wierii: Jos pelaa ilman palkkakattoa, eikö pelistä puutu kokonaan haaste (kiinnittää vain parhaat pelaajat vapaista pelaajista). Aika kova tuo sun ykkönen
Huomenna alkaa sitten oma urani Avalanchen peräsimessä. Draft numero on 3, mutta kun Lanchella on kovia keskushyökkääjäprospecteja (Duchene A- tai B, O'Really B, Hensick B-, Stastny B-), ja ensimmäisen draftin kärkikolmikko (Pettersen, Obsut, Leclaire) on keskushyökkääjiä, kävi mielessä treidata vuoroa alaspäin, mutta täytyy nyt katsoa, löytyykö kauppakumppania. Toisaalta voisi kyllä sijoittaa noita keskushyökkääjiä laitoihin. Lanchen hyökkäyksestä puuttuu se terävin kärki ja puolustus on keskikastikamaa, maalivahdit aika kehnoja. 2. kierroksella olisi alustavasti tarkoitus siis draftata tuleva tähtimaalivahti.
Mielenkiinnolla olen peliä aloittamassa Tuo selkeää innostusta, kun kirjoittaa tänne
//Wierii: Jos pelaa ilman palkkakattoa, eikö pelistä puutu kokonaan haaste (kiinnittää vain parhaat pelaajat vapaista pelaajista). Aika kova tuo sun ykkönen
Viimeinen muokkaaja, Kreach pvm La Huhti 24 2010, 20:40, muokattu 1 kertaa
Oottakaas, mä pelaan Pittsburghilla ja olen voittanut vattimattomat 5 Stanley Cupia putkeen. Sähläsin palkkakaton kanssa ja nyt pelailen ilman palkkakattoa, joskin suunnittelen lähiaikoina avaavani uuden GM:n Penguinsilla palkkakaton kanssa. Ketjuni ovat:
Millä konsolilla pelaatte änäriä? Jos on Ps3 niin ota yhteyttä, peliä kenties onlinessa?
- Juonipaljastus:
Heatley-Crosby-Ovechkin
Kunitz-Drury-Brendl
Sullivan-M.Koivu-Kotalik
Hudler-Wellwood-Plekanec
Pakit:
Orpik-Phaneuf
Seabrook-Suter
Murray-Volchenkov
Veskat:
Miller
Biron
Millä konsolilla pelaatte änäriä? Jos on Ps3 niin ota yhteyttä, peliä kenties onlinessa?
wierii- Ankkiksen nimimerkki : wierii2
No nyt on kausi alussa ja "kesä" mennyt.
Ykköskierroksella varasin #3 Vialacheslav Ziuzinin, hyökkäävän pakin. Toisella kierroksella kovan oikean laiturin, Mason nimeltään, tulee varmasti nousemaan NHL -miehistöön parin kauden kuluessa.
Seuraavat kaksi varausta taisivat olla maalivahteja.
Merkittävin siirto oli Floridan ehdottama Ruslan Salei <-> Cory Stillman. Molemmat konkareita, mutta puolustuksessa pelipaikkaa kärkkyvät Ziuzin ja Cumiskey AHL:stä, joten Salei voisi hyvin väistyä. Hannahia kyseli moni joukkue, paras ehdotus taisi olla Flyeristä Hannan <-> Gagne, mutten suostunut luopumaan puolustukseni kulmakivestä.
Kentät ennen ensimmäistä peliä:
Wolski - Stastny - Hejduk
Stillman - Hensick - Svatos
McLeod - Duchene - Stewart (nuorten ketju)
Tucker - Sertich - Jones
Quincey - Hannan
Foote - Liles
Preissing - Clark
Anderson
Budaj
AHL:ssa on kolme samantasoista molaria, jotka taistelevat siellä ykkösmolarin paikasta. Mielenkiintoista, kuka vie.
AHL:ssa on kyllä kova ykköspakkipari Cumiskey (77), Ziuzin (77), ja ajattelin, että tämä pari voisi hyvän pelin edellytyksenä loppuvuodesta syrjäyttää Pressing - Clark -parin ja päästä NHL:ään. Jos joku pakki NHL:stä loukkaantuu, paremmassa vireessä oleva (Cumiskey - Ziuzin) lähtee tuuraamaan.
Ykköskierroksella varasin #3 Vialacheslav Ziuzinin, hyökkäävän pakin. Toisella kierroksella kovan oikean laiturin, Mason nimeltään, tulee varmasti nousemaan NHL -miehistöön parin kauden kuluessa.
Seuraavat kaksi varausta taisivat olla maalivahteja.
Merkittävin siirto oli Floridan ehdottama Ruslan Salei <-> Cory Stillman. Molemmat konkareita, mutta puolustuksessa pelipaikkaa kärkkyvät Ziuzin ja Cumiskey AHL:stä, joten Salei voisi hyvin väistyä. Hannahia kyseli moni joukkue, paras ehdotus taisi olla Flyeristä Hannan <-> Gagne, mutten suostunut luopumaan puolustukseni kulmakivestä.
Kentät ennen ensimmäistä peliä:
Stillman - Hensick - Svatos
McLeod - Duchene - Stewart (nuorten ketju)
Tucker - Sertich - Jones
Quincey - Hannan
Foote - Liles
Preissing - Clark
Anderson
Budaj
AHL:ssa on kolme samantasoista molaria, jotka taistelevat siellä ykkösmolarin paikasta. Mielenkiintoista, kuka vie.
AHL:ssa on kyllä kova ykköspakkipari Cumiskey (77), Ziuzin (77), ja ajattelin, että tämä pari voisi hyvän pelin edellytyksenä loppuvuodesta syrjäyttää Pressing - Clark -parin ja päästä NHL:ään. Jos joku pakki NHL:stä loukkaantuu, paremmassa vireessä oleva (Cumiskey - Ziuzin) lähtee tuuraamaan.
No nyt on puoleen väliin kauteen päästy ja sijoilla 15-10 ollaan pyöritty, nyt 13 tai 12 on Colorado. Alkukausi oli tahmea, juutuimme peränpitäjäksi lännessä, kunnes oli pakko alkaa muuttamaan joukkuetta. Ketjunvaihdoiksia tein, mutta kun ei tuntunut tehoavan, oli pakko hakea apua muualta. Ensimmäinen siirtoni oli pistää puolustaja Brett Clark (79 C) katsomoon ja nappasin tilalle farmiseurassa perusvarmaa peliä pelanneen Kyle Cumiskeyn (77 B). Seuraavaksi katsoin vähän maalipörssiä ja huomasin siellä kutkuttavan pelaajan: NY Rangersin Brian Sutherby (76 C), keskushyökkääjä, maalipörssin 10-15 sijalla. Tarvitsin ehdottomasti tukevaa kolmoskentän keskushyökkäjää, kun niin Hensick kuin Sertich eivät saaneet mitään aikaiseksi. Lisäksi Sutherbyn +/- näytti +12.
Niinpä kokeneita kavereita halunnut Rangers sai minulta Clarkin sekä Hendricks (70 keskushyökkääjä), ja vaihdossa matkasivat Sutherby sekä kovanaama Donald Brashear, joka sopisi hyvin flopanneen McLeodin tilalle. Lisäksi LA Kingsista vaihdoin Matt Greenen Tom Preissingiin.
Tilastoissa oikeastaan kaikilla miehillä on +/- miinuksella, lukuunottamatta juuri hankittua Sutherbyä, joka onkin onnistunut pitämään +/-:ksen siinä +10 kieppeillä. Positiivisn yllätys on Matt Duchene (75 A-), joka on noussut kakkossenteriksi. Myös alkukaudessa aivan hukassa ollut Chris Stewart (75 B-) on nostanut tasoaan huimasti. Ykköskenttä pelaa perusvarmaa peliä, Wolski on maalitykkinä, kun Hejduk ja Stastny tarjoilevat. Joukkueen sisäinen pistepörssi on tasainen, Hejduk taitaa olla pisteen parin edellä seuraavaa. Kokoliigan pistepörssiä taitaa johtaa länttä johtava San Jose Sharksin Joe Pavelski.
Kentälliset SUURIN PIIRTEIN:
Stillman - Duchene - Svatos
Brashear - Sutherby - Stewart
Tucker - Hensick - Haydar
Hannan - Quincey
Greene - Liles
Foote - Cumiskey
Anderson
Budaj
Niinpä kokeneita kavereita halunnut Rangers sai minulta Clarkin sekä Hendricks (70 keskushyökkääjä), ja vaihdossa matkasivat Sutherby sekä kovanaama Donald Brashear, joka sopisi hyvin flopanneen McLeodin tilalle. Lisäksi LA Kingsista vaihdoin Matt Greenen Tom Preissingiin.
Tilastoissa oikeastaan kaikilla miehillä on +/- miinuksella, lukuunottamatta juuri hankittua Sutherbyä, joka onkin onnistunut pitämään +/-:ksen siinä +10 kieppeillä. Positiivisn yllätys on Matt Duchene (75 A-), joka on noussut kakkossenteriksi. Myös alkukaudessa aivan hukassa ollut Chris Stewart (75 B-) on nostanut tasoaan huimasti. Ykköskenttä pelaa perusvarmaa peliä, Wolski on maalitykkinä, kun Hejduk ja Stastny tarjoilevat. Joukkueen sisäinen pistepörssi on tasainen, Hejduk taitaa olla pisteen parin edellä seuraavaa. Kokoliigan pistepörssiä taitaa johtaa länttä johtava San Jose Sharksin Joe Pavelski.
Kentälliset SUURIN PIIRTEIN:
Stillman - Duchene - Svatos
Brashear - Sutherby - Stewart
Tucker - Hensick - Haydar
Hannan - Quincey
Greene - Liles
Foote - Cumiskey
Anderson
Budaj
Olisko vaikeusasteen nostaminen paikallaan jos kerran 5 Stanley Cupia oot voittanut? Eikö siitä nyt ala mennä jo vähän maku... Ja ehdottomasti palkkakaton kanssa uusi, aivan menee into jos ei sitä ole. Kesäisin aina napsit kaikki huiput sieltä itelle, saa lyödä vaan 15$ tiskiin niin kaikki tulee aina. Ihan tylsäksihän tuo menee.wierii kirjoitti:Oottakaas, mä pelaan Pittsburghilla ja olen voittanut vattimattomat 5 Stanley Cupia putkeen. Sähläsin palkkakaton kanssa ja nyt pelailen ilman palkkakattoa, joskin suunnittelen lähiaikoina avaavani uuden GM:n Penguinsilla palkkakaton kanssa.
Ite johan tällä hetkellä Tampalla itästä konferenssia, tosin nyt on pienoinen tappiokierre alkanut. Alkukaudesta olin aika ylivoimanen, mutta nyt kun joulun kieppeillä mennään niin yli 10 matsia oon hävinny putkeen, yleensä jatkoajalla, muutaman kerran myös varsinaisella peliajalla.
Tässä on kovia hankintoja kiikarissa, tarkoitus olisi Kesselistä hankkiutua eroon. Kaverin tulokassopimus loppuu ens kesänä, ja varmasti palkkapyyntö tulee olemaan ainakin $3-4 milj. joka on aika niukilla että mahtuuko mun katon alle vai ei. Brad Richards on myös vaihtolistalla, $7,8 milj. palkka vie vähän liikaa kattoa.
Viimeinen muokkaaja, jojo3 pvm Ma Huhti 26 2010, 17:40, muokattu 1 kertaa
Eihän tossa ole mitään järkeä, vai onko sulla vain joku pakkomielle haluta voittaa?wierii kirjoitti:Oottakaas, mä pelaan Pittsburghilla ja olen voittanut vattimattomat 5 Stanley Cupia putkeen. Sähläsin palkkakaton kanssa ja nyt pelailen ilman palkkakattoa, joskin suunnittelen lähiaikoina avaavani uuden GM:n Penguinsilla palkkakaton kanssa.
Ducksit pääsi nyt GM:ssä pleijareihin, sijoitus taisi olla 5 tai jotain vastaavaa. Ekalla kiekalla vastaan asettuu SJ Sharks jolla on perkeleen hyvä joukkue. Tällä hetkellä tosin johdan sarjaa 3-1. Ja joukkueen tehopyssyt ovat olleet Parros, Laraque ja Avery.
Tuo on kaikinpuolin aika mielenkiintoinen ketju... . Oikeen laaja skaala. Kaikki tuollaisia tappelijoita, Avery ehkä hieman "normaalimpi".Hiiva kirjoitti:joukkueen tehopyssyt ovat olleet Parros, Laraque ja Avery.
Ja kuinka muuten jaksat pitää Niedermayerin joukkueessa? Jotenkin niin turha pakki. Huono veto, huono fyysinen pelaaja. Siinä kaikki mitä mä pakeilta tarvin, Niedermayerilta ei löydy... Vie palkkakatostakin aika paljon tilaa.
Mulla on muuten tuo Meszaros aika melkoinen komeetta, kaveri on tehokkain pakki tällä hetkellä koko liigassa, pelailee mulla yli 30 minuuttia per matsi (eli pelaa kaikkea mahdollista). Mutta yllättävän hyväkin on, taklaus on kova ja veto ei ole huono, viivalta on soinut ylivoimalla 8 maalia tällä kaudella vaikkakin ykkösylivoimassa (joka on muuten viisikko Malone-Richards-St. Louis ja Meszaros-Lecavalier viivalla) pyrin petaamaan vetopaikan nimenomaan Lecavalierille. Sieltä kun nimittäin jysähtää niin melkein varma maali.
Mitä vikaa Penguinsissa on?Hiiva kirjoitti:Eihän tossa ole mitään järkeä, vai onko sulla vain joku pakkomielle haluta voittaa?wierii kirjoitti:Oottakaas, mä pelaan Pittsburghilla ja olen voittanut vattimattomat 5 Stanley Cupia putkeen. Sähläsin palkkakaton kanssa ja nyt pelailen ilman palkkakattoa, joskin suunnittelen lähiaikoina avaavani uuden GM:n Penguinsilla palkkakaton kanssa.
wierii- Ankkiksen nimimerkki : wierii2
Skotti on sellanen legenda, että kyllä mä sen mun joukkueessa pidän. Vaihtoarvokin on sen verran huono, ettei oikeen saa mitään vastaavaa tilalle. Mutta kyseessähän on nopea kaveri ja on myöskin hyvä käsittelemään kiekkoa.jojo3 kirjoitti:Ja kuinka muuten jaksat pitää Niedermayerin joukkueessa? Jotenkin niin turha pakki. Huono veto, huono fyysinen pelaaja. Siinä kaikki mitä mä pakeilta tarvin, Niedermayerilta ei löydy... Vie palkkakatostakin aika paljon tilaa.Hiiva kirjoitti:joukkueen tehopyssyt ovat olleet Parros, Laraque ja Avery.
Kausi loppui 2. kierroksella. Columbus vei 4-0 (tietenkin simuloin kaikki matsit). Finaaliin etenivät kaksi aika oikeasti huonohkoa joukkuetta: Florida ja Minnesota. Minnesota vei sitten Stanley Cupin. Runkosarjan arvokkaimmaksi pelaajaksi valittiin meikäläisen Pekka Rinne ja samalla myös Pekka vei parhaan molarin tittelin.
Hyökkäyspää ei kokenut juurikaan mitään uudistuksia, kun lähdin vähän uudistelemaan tiimiäni. Puolustuspää koki taas suuria muutoksia. Pari lupaavaa junnua pääsi NHL-kokoonpanoon. Toisella lämäri 96, joten pitäisi verkon heilua.
Jännä bugi änärissä. Lopettaneiden joukossa on Rob Blake ja viimeisenä seurana Ducksit. Eikä Blake ole ollut joukkueessani.
Nyt on kausi helmikuussa ja samoilla 15-10 sijoilla keikutaan vaihtelevasti. Puolustuspäähän on tullut muutosta.
PIT: Brooks Orpik <-> COL: J-M Liles
Lisää jämäkkyyttä puolustuspäähän, kiekollisesti hyviä pakkeja on muutenkin. Loukkaantumisen takia Foote oli kokoonpanosta sivussa ja nostin täten Ziuzinin Cumiskeyn pakkipariksi, mutta nyt Footen toivuttuakin Ziuzi on edelleen NHL -kokoonpanossa. Voisi kesällä ostaa Footen ulos.
Muuten mitään merkittävää ei ole tapahtunut. Sutherby ja oman joukkueen +/- tilastossa huonoimpana keikkuva Duchene vaihtoivat paikkoja, vaikka Du onkin tehtaillu pisteitä erittäinkin hyvin. Wolski on koko liigan maalipörssin viiden parhaan joukossa. Aiemmin hankittu Sutherby on pelannut perusvarmaa puolustusvoittoista peliä, +16 +/- tällä hetkellä. Joukkueen kurssi on nousussa!
PIT: Brooks Orpik <-> COL: J-M Liles
Lisää jämäkkyyttä puolustuspäähän, kiekollisesti hyviä pakkeja on muutenkin. Loukkaantumisen takia Foote oli kokoonpanosta sivussa ja nostin täten Ziuzinin Cumiskeyn pakkipariksi, mutta nyt Footen toivuttuakin Ziuzi on edelleen NHL -kokoonpanossa. Voisi kesällä ostaa Footen ulos.
Muuten mitään merkittävää ei ole tapahtunut. Sutherby ja oman joukkueen +/- tilastossa huonoimpana keikkuva Duchene vaihtoivat paikkoja, vaikka Du onkin tehtaillu pisteitä erittäinkin hyvin. Wolski on koko liigan maalipörssin viiden parhaan joukossa. Aiemmin hankittu Sutherby on pelannut perusvarmaa puolustusvoittoista peliä, +16 +/- tällä hetkellä. Joukkueen kurssi on nousussa!
Tein tossa toissapäivänä kovia hankintoja...
Ekana näin:
Tampa --> Montreal: Phil Kessel (kh, 84, B-) ja Riku Helenius (mv, 76, B-)
Montreal --> Tampa: Carey Price (molari, 85, A) ja Patrice Brisebois (p, 76, C- tai D tai joku onneton)
Eli sain sen vihdoin kaivatun ykkösmolarin... Se maksoi kylläkin Kesselin (josta tosin olin valmis luopumaan) ja AHL:n ykkösmolarini, mutta on Price kuitenkin sellainen lupaus. Kokonaisuudeltaankin 85 ja kehittyminen on kuitenkin A niin se on kaudessa ainakin 3-4 kokonaisuudessa ylöspäin. Briceboisilla en tee mitään, tuli vaan tollasena ylimääräsenä tossa että Montrealilla ei olis ollu liikaa pelaajia. Ei mahdu edes AHL-pakistoon, pitää antaa nuorille tilaa.
Ja toinen:
Tampa --> Philadelphia: Justin Keller (vl, 71, B-)
Philadelphia --> Tampa: Claude Giroux (ol, 80, B)
Tää oli aivan unelmakauppa. Girouxin halusin paikkaamaan juurikin Kesseliä, jonka uhrasin tuossa toisessa kaupassa. Kokeilin vain ihan piruuttani tuollaista vaihtoa ja Philadelphia meni hyväksymään . Jälkeenpäin olen jopa miettinyt että mitenkä edes viitsin kokeilla... Tuo Keller oli mun AHL:n kolmoslaituri, kokonaisuus siis vain 71 ja kehittyminen yhdessä kohtaa B, kahdessa B-, ikää taisi olla 22. Tuo Giroux jonka sain on kokonaisuudeltaan siis 80, kehittyminen yhdessä kohtaa A- ja kahdessa B- ja eikä ole kuin 25v.
Sain siis AHL:n kolmoslaiturilla NHL-joukkueeseen kakkoslaiturin...
Ketjut näyttää sitten tältä nykyään
Kuinka muuten Duchene sulla yleensä on koko pelissä?! Ookko päivitelly niitä ketjuja verkossa tai jotain?
Ekana näin:
Tampa --> Montreal: Phil Kessel (kh, 84, B-) ja Riku Helenius (mv, 76, B-)
Montreal --> Tampa: Carey Price (molari, 85, A) ja Patrice Brisebois (p, 76, C- tai D tai joku onneton)
Eli sain sen vihdoin kaivatun ykkösmolarin... Se maksoi kylläkin Kesselin (josta tosin olin valmis luopumaan) ja AHL:n ykkösmolarini, mutta on Price kuitenkin sellainen lupaus. Kokonaisuudeltaankin 85 ja kehittyminen on kuitenkin A niin se on kaudessa ainakin 3-4 kokonaisuudessa ylöspäin. Briceboisilla en tee mitään, tuli vaan tollasena ylimääräsenä tossa että Montrealilla ei olis ollu liikaa pelaajia. Ei mahdu edes AHL-pakistoon, pitää antaa nuorille tilaa.
Ja toinen:
Tampa --> Philadelphia: Justin Keller (vl, 71, B-)
Philadelphia --> Tampa: Claude Giroux (ol, 80, B)
Tää oli aivan unelmakauppa. Girouxin halusin paikkaamaan juurikin Kesseliä, jonka uhrasin tuossa toisessa kaupassa. Kokeilin vain ihan piruuttani tuollaista vaihtoa ja Philadelphia meni hyväksymään . Jälkeenpäin olen jopa miettinyt että mitenkä edes viitsin kokeilla... Tuo Keller oli mun AHL:n kolmoslaituri, kokonaisuus siis vain 71 ja kehittyminen yhdessä kohtaa B, kahdessa B-, ikää taisi olla 22. Tuo Giroux jonka sain on kokonaisuudeltaan siis 80, kehittyminen yhdessä kohtaa A- ja kahdessa B- ja eikä ole kuin 25v.
Sain siis AHL:n kolmoslaiturilla NHL-joukkueeseen kakkoslaiturin...
Ketjut näyttää sitten tältä nykyään
- Juonipaljastus:
- 1. Brad Richards (88) - Vincent Lecavalier (91) - Martin St. Louis (87)
2. Ryan Malone (83) - Steven Stamkos (83) - Claude Giroux (80)
3. Jiri Hudler (82) - Saku Koivu (82) - Bill Guerin (83)
4. Derek Boogaard (77) - Jeff Halpern (80) - Todd Bertuzzi (81)
Richards ja Stamkos vaihtelee paikkoja aika usein, millä päällä nyt satun olemaan
1. pp Andrei Meszaros (83) - Jay McKee (83)
2. pp Garnet Exelby (79) - Alex Goligoski (79)
3. pp Kurtis Foster (78) - Matt Smaby (77)
Ty Wishartin tiputin farmiin ja nostin Smabyn tilalle, Wishart on kehittyvä nuori ja peliaikaa ei tuu riittävästi kolmospakkiparissa...
Molarit:
1. Carey Price (85)
2. Mike Smith (82)
Kreach, nyt ehdottomasti Duchene farmiin. On kuitenkin sen verran lupaava pelaaja ja edustusjoukkueen kolmosessa sitä peliaikaa ei tule riittävästi että kehittyisi kunnolla. Jotain vanhoja patuja tonne kolmoseen ja Duchene pelaamaan AHL:ään ykkösketjuun ja kaikkiin mahdollisiin erikoistilanteisiin. Ja NHL-joukkueen kakkossentteriksi 75-kokonaisuutta omaavaa pelaajaa ei kyllä kannata laittaa. Tai jos nyt mahtuu niin täytyy aika heikko joukkue olla, jota tuskin sulla on. Mullakin Duchene mahtuis AHL:n kolmossentteriksi...Kreach kirjoitti:Sutherby ja oman joukkueen +/- tilastossa huonoimpana keikkuva Duchene vaihtoivat paikkoja, vaikka Du onkin tehtaillu pisteitä erittäinkin hyvin.
Kuinka muuten Duchene sulla yleensä on koko pelissä?! Ookko päivitelly niitä ketjuja verkossa tai jotain?
jojo3 kirjoitti:Kreach, nyt ehdottomasti Duchene farmiin. On kuitenkin sen verran lupaava pelaaja ja edustusjoukkueen kolmosessa sitä peliaikaa ei tule riittävästi että kehittyisi kunnolla. Jotain vanhoja patuja tonne kolmoseen ja Duchene pelaamaan AHL:ään ykkösketjuun ja kaikkiin mahdollisiin erikoistilanteisiin. Ja NHL-joukkueen kakkossentteriksi 75-kokonaisuutta omaavaa pelaajaa ei kyllä kannata laittaa. Tai jos nyt mahtuu niin täytyy aika heikko joukkue olla, jota tuskin sulla on. Mullakin Duchene mahtuis AHL:n kolmossentteriksi...Kreach kirjoitti:Sutherby ja oman joukkueen +/- tilastossa huonoimpana keikkuva Duchene vaihtoivat paikkoja, vaikka Du onkin tehtaillu pisteitä erittäinkin hyvin.
Päivittäny kokoonpanot verkosta olen siis, on Duchenet, Tavaresit, Hedmanit ja esim. Heatley SJ Sharksissa.
Ongelma on se, että AHL:än ykkössentteri on Ryan O'Really, 73 B, eli kehittyvä nuori hänkin. Muut ovatkin sitten aika surkeita 71 C tms. Vapaista olen yrittänyt saada Chris Tayloria esimerkiksi, (81 C-), mutta halusi tasokkaampaan joukkueeseen.
Ja jeps, Colorado ON HEIKKO joukkue. Paras pelaaja 85 Stastny ja esimerkiksi kakkosessa pelaa 79 B- Stewart.
Yritänkin nyt saada Coloradoa vähän paranemaan
Täytyy katsoa mitä tuolle Duchenelle nyt sitten teen, ainut vaihtoehto perjaatteessa on hankkia vapaista juuri joku Taylorin tapainen hyvä mutta jo vähän ikääntynyt kaveri...
Miekin tein tässä yhdet kaupat. Brendan Mikkelsson (kok. 79) lähti Dallasiin ja tänne päin lähti Joni Pitkänen (kok. 83).
Päivitetyt ketjut:
20-vuotias Ahonen on ollut hyvässä vireessä. Tehokkain pakkini tällä hetkellä. Tarkka ja kova laukauskin häneltä lähtee. Alivoimalla peluutan paljon Averyä ja muita kumppaneita. 1. ylivoimassa hyökkäämässä ovat Frolov, Getz ja Ryan ja takalinjalla häärivät Ahonen ja Perry. 3. ketjukin pelittää aika hyvin. Beleskey - Selänne kaksikko on pärjännyt hyvin.
Päivitetyt ketjut:
- Juonipaljastus:
- 1. ketju: Corey Perry (kok. 86) - Ryan Getzlaf - (kok. 88) - Bobby Ryan (kok. 86)
2. ketju: Alexander Frolov (kok. 84) - Nik Antropov (kok. 84) - Kyle Okposo (kok. 85)
3. ketju: Teemu Selänne (kok. 79) - Saku Koivu (kok. 81) - Matt Beleskey (kok. 78)
4. ketju: Georges Laraque (kok. 79) - Sean Avery (kok. 80) - George Parros (kok. 79)
1. pp: Teemu Ahonen (kok. 83) - Scott Niedermayer (kok. 85)
2. pp: Joni Pitkänen (kok. 83) - Ryan Whitney (kok. 83)
3. pp: Raimo Söderssen (kok. 80) - Joku tyyppi (kok. 79)
1. molari: Pekka Rinne (kok. 83)
2. molari: Dan Lacosta (kok. 79)
20-vuotias Ahonen on ollut hyvässä vireessä. Tehokkain pakkini tällä hetkellä. Tarkka ja kova laukauskin häneltä lähtee. Alivoimalla peluutan paljon Averyä ja muita kumppaneita. 1. ylivoimassa hyökkäämässä ovat Frolov, Getz ja Ryan ja takalinjalla häärivät Ahonen ja Perry. 3. ketjukin pelittää aika hyvin. Beleskey - Selänne kaksikko on pärjännyt hyvin.
Kyllästyin pelaamaan ankoilla, joten n. 1½ viikkoa sitten aloitin uuden Be a GM:n Tampa Bayllä. Halusin ottaa jonkun joukkueen mitä joutuu myös rakentamaan, en mitään mikä on jo valmiiksi hyvä. Tampa on hyvä joukkue, hyökkäyspää on kova. Ainoina miinuksina maalivahdit ja puolustus.
Laitan nykyisen kokoonpanoni:
// parit vaihdot tuli tehtyä.
Laitan nykyisen kokoonpanoni:
- Juonipaljastus:
- 1. ketju: Martin St.Louis (kok. 87) - Vincent Lecavalier (kok. 91) - Alexander Semin (kok. 85)
2. ketju: Ryan Malone (kok. 83) - Brandon Dubinsky (kok. 81) - Steven Stamkos (kok. 83)
3. ketju: Sean Avery (kok. 80) - Jeff Halpern (kok. 80) - Pavel Brendl (kok. 82)
4. ketju: Ryan Craig (kok. 77) - Adam Hall (kok. 78) - Evgeny Artukhin (kok. 78)
1. pakkipari: Andrej Meszaros (kok. 83) - Lubomir Visnovsky (kok. 83)
2. pakkipari: Paul Ranger (kok. 81) - Boris Valabik (kok. 80)
3. pakkipari: Nick Boynton (kok. 82) - Kurtis Foster (kok. 79)
Maalivahdit: Mike Smith (kok. 83), Karri Rämö (kok. 78)
// parit vaihdot tuli tehtyä.
Viimeinen muokkaaja, Hiiva pvm Pe Toukokuu 14 2010, 12:48, muokattu 2 kertaa
Nyt on 2. kesäkausi menossa.
1. kausi: tipuin viimeisenä ulos playoffeisesta.
2. kausi: pudotuspelien konferenssi finaalin pääsin, kunnes Sharksit pääsi jahtamaan Cupia.
Suuntakäyrä on ylöspäin ja joukkue on kehittynyt.
Ketjut tulee olemaan jotain tännepäin 3. kaudella:
Semin (86) Stastny (89) Stewart (83)
Wolski (85) Duchene (82) Hejduk (84)
Stoa (81) Dubinsky (83) Neil (80)
??? Galiardi (77) Jones (76)
Hannan (83) Suter (86)
Cumiskey (81) Quincey (81)
??? ???
Lehtonen (86)
Duponte (80) [omavaraus]
Lisäksi farmissa mainittavat pelaajat omavarausmaalivahdit Staios (80) sekä Cann (80). Näillä kolmella molarilla kova taistelusi tuosta 2. veskarin paikasta.
Lisäksi pelipaikkaa NHL-miehistöön kärkkyvät KH Ryan O'really (80) sekä OL Shawn Mason (76).
1. kausi: tipuin viimeisenä ulos playoffeisesta.
2. kausi: pudotuspelien konferenssi finaalin pääsin, kunnes Sharksit pääsi jahtamaan Cupia.
Suuntakäyrä on ylöspäin ja joukkue on kehittynyt.
Ketjut tulee olemaan jotain tännepäin 3. kaudella:
Semin (86) Stastny (89) Stewart (83)
Wolski (85) Duchene (82) Hejduk (84)
Stoa (81) Dubinsky (83) Neil (80)
??? Galiardi (77) Jones (76)
Hannan (83) Suter (86)
Cumiskey (81) Quincey (81)
??? ???
Lehtonen (86)
Duponte (80) [omavaraus]
Lisäksi farmissa mainittavat pelaajat omavarausmaalivahdit Staios (80) sekä Cann (80). Näillä kolmella molarilla kova taistelusi tuosta 2. veskarin paikasta.
Lisäksi pelipaikkaa NHL-miehistöön kärkkyvät KH Ryan O'really (80) sekä OL Shawn Mason (76).
Viimeinen muokkaaja, Kreach pvm La Toukokuu 29 2010, 14:48, muokattu 1 kertaa
Justiin tästä syystä alotin itekin tolla Tampa Baylla aikoinaan. On tietysti saanut aikaa käyttää venkslatessa noita pelaajavaihtoja, mutta kovan joukkueen saa sinnekin rakennettua.Hiiva kirjoitti:...aloitin uuden Be a GM:n Tampa Bayllä. Halusin ottaa jonkun joukkueen mitä joutuu myös rakentamaan, en mitään mikä on jo valmiiksi hyvä. .
Niin, ja oman kauden tilannetta... En oo hetkeen pelaillut joten meen vasta ekan kauden playoffeissa, voitin itäisen konferenssin niukasti pisteen erolla Pittsburghiin. Ekalla kierroksella tuli vastaan Atlanta jota vastaan sarja on nyt tilanteessa 2-2 muistaakseni. Tiukkaa tulee olemaan että pääsen siitä edes eteenpäin. Maalivahdit nimittäin ovat vieläkin se heikko kohta, Price on ailahteleva eikä Smithkään kyllä mikään kovin luotettava ole.
Ja nykystä ketjutilannetta:
- Juonipaljastus:
- 1. Brad Richards (88) - Vincent Lecavalier (91) - Martin St. Louis (87)
2. Ryan Malone (83) - Steven Stamkos (83) - Claude Giroux (80)
3. Nikolai Zherdev (84) - Saku Koivu (83) - Todd Bertuzzi (81)
4. Derek Boogaard (77) - Jeff Halpern (80) - Bill Guerin (83)
Viltissä mm. Jiri Hudler (82)
1. pp Andrei Meszaros (84) - Garnet Exelby (79)
2. pp Jay McKee (83) - Alex Goligoski (79)
3. pp Kurtis Foster (79) - Keith Yandle (77)
Yandlella kehittyminen B
Molarit:
1. Carey Price (85)
2. Mike Smith (82)
Tampan 1. kausi päätyi pleijareissa kakkoskiekalla pinguja vastaan. Voitot menivät tiukan väännön jälkeen 4-3 Pittsburghiin. Stanley Cupin vei lopulta New Jersey Devils.
Drafti oli pienoinen pettymys, oma 1. varaukseni oli kokonaisuudeltaan 73 ja kehittyvyys B. Mutta draft oli muutenkin aika heikkotasoinen, joten eipä tuo haittaa. Pelaajavaihtoja ja jatkosopimuksia olen tässä nyt venkslannut. Pienenä ihmeenä pidän, ettei Boris Valabik halunnut jatkaa uraansa Tampassa. Valitteli pientä jääaikaa, vaikka sai normaalisti aina sen 20-25 minuuttia peliaikaa per matsi. Vaihtomarkkinoilla on tapahtunut pari isompaakin muutosta. 1. ketjuun astuu Seminin tilalle Bobby Ryan jonka vaihdoin juuri Seminiin ja pariin AHL-pelaajaan. 2. ketjuun tuo vauhtia konkari ja pisterohmu Patrik Elias. Muitakin vaihtoja olen tehnyt roppakaupalla, mutta laittelen uuden kokoonpanoni kaikkien nähtäväksi kun runkosarja alkaa. Sen verran voin vielä sanoa, että joukkueeseen tulee pari uutta suomalaista ja mm. uusi 1. molari.
Drafti oli pienoinen pettymys, oma 1. varaukseni oli kokonaisuudeltaan 73 ja kehittyvyys B. Mutta draft oli muutenkin aika heikkotasoinen, joten eipä tuo haittaa. Pelaajavaihtoja ja jatkosopimuksia olen tässä nyt venkslannut. Pienenä ihmeenä pidän, ettei Boris Valabik halunnut jatkaa uraansa Tampassa. Valitteli pientä jääaikaa, vaikka sai normaalisti aina sen 20-25 minuuttia peliaikaa per matsi. Vaihtomarkkinoilla on tapahtunut pari isompaakin muutosta. 1. ketjuun astuu Seminin tilalle Bobby Ryan jonka vaihdoin juuri Seminiin ja pariin AHL-pelaajaan. 2. ketjuun tuo vauhtia konkari ja pisterohmu Patrik Elias. Muitakin vaihtoja olen tehnyt roppakaupalla, mutta laittelen uuden kokoonpanoni kaikkien nähtäväksi kun runkosarja alkaa. Sen verran voin vielä sanoa, että joukkueeseen tulee pari uutta suomalaista ja mm. uusi 1. molari.
Solmin uuden sopimuksen Colorado Avalanchen kanssa, kun sitä Cupia ei tullut kotiin. Itseasiassa 3. kausi oli huonoin, taisin jäädä 9:nneksi läntisessä konferensissa.
1. vuosi: Karsiuduin playoffeista
2. vuosi: tipuin 3. kierroksella
3. vuosi: karsiuduin jälleen
Niinpä lähdin muuttamaan kokoonpanoa vähän radikaalimmin. Alexander Semin, vaikka olikin ollut paras pistemieheni, sai lähteä New York Islandersin suuntaan yhdessä Colby Amstrongin kanssa. Coloradoon marssi Kyle Okposo (88, B).
Maalivahtitilanne joukkueella on loistava. Viime kauden tulokkaaksi valittu Maurice Duponte (85, A-, B-, B) ja Kari Lehtonen (86 C, C, C) on loistava kaksikko. Kesäkaudella yritin jo vimmatusti kyllä päästä Lehtosesta eroon, mutta onneksi ei kauppoja minkään seuran kanssa tullut, sillä nyt Duponten kausi alkoi aika ailahtelevasti ja Kari on päässyt omalle tasolleen ja on tällä hetkellä joukkueen ykkösmolari.
4. kausi alkoi siis aika ailahtelevasti. Puolessa välissä kautta keikuttiin sijalla 7 ja 8, joten piti tehdä jotain. Ryan Stoa (84, B) oli saanut kylliksi peliaikaa, mutta tulosta ei tullut sitten yhtään, muutama hassu maali, jo kaksi vuotta ylipalkkaisena aika turhakkeena häärinyt Stoa sai lähteä. Tarvitsimme puolustukseen parannuksia, niinpä vaihdoin Stoan ja yhden farmipelaajan Robyn Regehrieen (90, C). Ja heti alkoi peli kulkea. Voittoja taisi tulla peräkkäin 10, kunnes sattui jokin pieni tappio. Nyt Colorado on läntisessä konferensissa sijalla neljä, kun ollaan helmikuussa ja kohta vaihtotakarajalla.
Ketjut:
Wolski (85, C) Stastny (89, C) Okposo (88, B)
Carcillo (82, C) Duchene (84 B) Stewart (85 B-)
Hejduk (82 D) O'Reilly (82 B-) Shawn Mason [omavaraus] (80, B)
Neil (81, C) Cullen (81 C-) Jones (79, C)
Robyn Regehr (90, C) Suter (86, C)
Junland (82, B-) Mario Huet [omavaraus] (82, A-)
Cumiskey (82, B-) Carle (82, B)
Lehtonen (86 C)
Duponte (85 B)
Mario Huetista täytyy sanoa, että huikea varaus, sillä vasta 2. kierroksen varaus ja täysosuma on kypsytellyt farmissa tuloaan. Ennen Regehrien tuloa puolustuksessa pelasi Orzagh, 81 B, mutta sai väistyä farmiin Regierhin tieltä.
Puolustuksessa kypsyy neljä nuorta lupaavaa pakkia, Orzagh ja Brad Poti (79, B, farmissa) vielä mukaan, niin siinä saattaa olla muutaman vuoden päästä pakisto. Regehr ja Suter saavat kyllä aikanaan väistyä heidän tieltä, mutta vielä ei ole se hetki.
Tällä hetkellä Coloradon tilanne on mainio. Kaikkien tärkeiden pelaajien sopimuksetkaan eivät lopu samaan aikaan, vaan ensikesänä Woski, Duchene ja O'Reilly sitten taas sitä seuraavana kesänä Stastny, Mason, Cumiskey sitten kolmen vuoden kuluttua Stewart, pakistoa ja Okposo. Eli palkkakatonkin kanssa ollaan sujuvassa tilanteessa Nyt näyttää siltä, että Stanley Cup tulee kotiin vähintään näiden kolmen vuoden aikana, mitä uusimaani sopimusta on jäljellä!
1. vuosi: Karsiuduin playoffeista
2. vuosi: tipuin 3. kierroksella
3. vuosi: karsiuduin jälleen
Niinpä lähdin muuttamaan kokoonpanoa vähän radikaalimmin. Alexander Semin, vaikka olikin ollut paras pistemieheni, sai lähteä New York Islandersin suuntaan yhdessä Colby Amstrongin kanssa. Coloradoon marssi Kyle Okposo (88, B).
Maalivahtitilanne joukkueella on loistava. Viime kauden tulokkaaksi valittu Maurice Duponte (85, A-, B-, B) ja Kari Lehtonen (86 C, C, C) on loistava kaksikko. Kesäkaudella yritin jo vimmatusti kyllä päästä Lehtosesta eroon, mutta onneksi ei kauppoja minkään seuran kanssa tullut, sillä nyt Duponten kausi alkoi aika ailahtelevasti ja Kari on päässyt omalle tasolleen ja on tällä hetkellä joukkueen ykkösmolari.
4. kausi alkoi siis aika ailahtelevasti. Puolessa välissä kautta keikuttiin sijalla 7 ja 8, joten piti tehdä jotain. Ryan Stoa (84, B) oli saanut kylliksi peliaikaa, mutta tulosta ei tullut sitten yhtään, muutama hassu maali, jo kaksi vuotta ylipalkkaisena aika turhakkeena häärinyt Stoa sai lähteä. Tarvitsimme puolustukseen parannuksia, niinpä vaihdoin Stoan ja yhden farmipelaajan Robyn Regehrieen (90, C). Ja heti alkoi peli kulkea. Voittoja taisi tulla peräkkäin 10, kunnes sattui jokin pieni tappio. Nyt Colorado on läntisessä konferensissa sijalla neljä, kun ollaan helmikuussa ja kohta vaihtotakarajalla.
Ketjut:
Wolski (85, C) Stastny (89, C) Okposo (88, B)
Carcillo (82, C) Duchene (84 B) Stewart (85 B-)
Hejduk (82 D) O'Reilly (82 B-) Shawn Mason [omavaraus] (80, B)
Neil (81, C) Cullen (81 C-) Jones (79, C)
Robyn Regehr (90, C) Suter (86, C)
Junland (82, B-) Mario Huet [omavaraus] (82, A-)
Cumiskey (82, B-) Carle (82, B)
Lehtonen (86 C)
Duponte (85 B)
Mario Huetista täytyy sanoa, että huikea varaus, sillä vasta 2. kierroksen varaus ja täysosuma on kypsytellyt farmissa tuloaan. Ennen Regehrien tuloa puolustuksessa pelasi Orzagh, 81 B, mutta sai väistyä farmiin Regierhin tieltä.
Puolustuksessa kypsyy neljä nuorta lupaavaa pakkia, Orzagh ja Brad Poti (79, B, farmissa) vielä mukaan, niin siinä saattaa olla muutaman vuoden päästä pakisto. Regehr ja Suter saavat kyllä aikanaan väistyä heidän tieltä, mutta vielä ei ole se hetki.
Tällä hetkellä Coloradon tilanne on mainio. Kaikkien tärkeiden pelaajien sopimuksetkaan eivät lopu samaan aikaan, vaan ensikesänä Woski, Duchene ja O'Reilly sitten taas sitä seuraavana kesänä Stastny, Mason, Cumiskey sitten kolmen vuoden kuluttua Stewart, pakistoa ja Okposo. Eli palkkakatonkin kanssa ollaan sujuvassa tilanteessa Nyt näyttää siltä, että Stanley Cup tulee kotiin vähintään näiden kolmen vuoden aikana, mitä uusimaani sopimusta on jäljellä!
Kausi on alkamaisillaan ja tuleva NHL-kokoonpano on näillä näkymin tämä:
1. ketju: Bobby Ryan (86, B-) - Vincent Lecavalier (91, C) - St. Louis (87, C-)
2. ketju: Patrik Elias (86, C-) - Steven Stamkos (86, A-) - Dustin Byfuglien (83, C)
3. ketju: Teemu Selänne (82, D) - Martin Hanzal (82, B) - Sean Bergenheim (79, B-)
4. ketju: Evgeni Artyukhin (77, C) - Jeff Hapern (79, C) - Martins Karsums (79, B)
1. pakkipari: Robyn Regehr (87, C) - Andrej Meszaros (84, B)
2. pakkipari: Teemu Ahonen (81, A-) - Ty Wishart (82, B)
3. pakkipari: Kurtis Foster (79, C) - Vladimir Mihalik (80, B)
1. molari: Evgeni Nabokov (88, C-)
2. molari: Karri Rämö (79, B)
Kaikki osa-alueet ovat hyvällä mallilla joten tavoitteeni ovat yksinkertaiset: Calder -ja Stanley Cup
1. ketju: Bobby Ryan (86, B-) - Vincent Lecavalier (91, C) - St. Louis (87, C-)
2. ketju: Patrik Elias (86, C-) - Steven Stamkos (86, A-) - Dustin Byfuglien (83, C)
3. ketju: Teemu Selänne (82, D) - Martin Hanzal (82, B) - Sean Bergenheim (79, B-)
4. ketju: Evgeni Artyukhin (77, C) - Jeff Hapern (79, C) - Martins Karsums (79, B)
1. pakkipari: Robyn Regehr (87, C) - Andrej Meszaros (84, B)
2. pakkipari: Teemu Ahonen (81, A-) - Ty Wishart (82, B)
3. pakkipari: Kurtis Foster (79, C) - Vladimir Mihalik (80, B)
1. molari: Evgeni Nabokov (88, C-)
2. molari: Karri Rämö (79, B)
Kaikki osa-alueet ovat hyvällä mallilla joten tavoitteeni ovat yksinkertaiset: Calder -ja Stanley Cup
Regehr on pelannut erittäin huonosti. 30 ottelussa saldona ainoastaan 12 syöttöä ja nolla maalia. About 25 minuuttia per peli aikaa saavan pelaajan pitäisi pystyä parempaan. Siksi Regehr sai lähteä. Vaihdoin Regehrin ja 1. kierroksen varauksen Mike Greeniin (kok. 85 ja keh. B). Aiemmin joukkueessani oli vain yksi hyökkäävä puolustaja, joten oli pakko saada toinenkin. Lisäksi Bergenheimin vaihdoin Averyyn. (Viime kaudella vaihdoin taas Averyn Regehriin )
Vois tännekkin taas kertoa vähän tilannetta.
Eka kausi päättyi siis karvaaseen tappioon Stanley Cupin finaaleissa, Sharks vei cupin voitoin 4-1. Maalivahtipeli oli se ratkaiseva tekijä, vaikkakin Smith pelasi hyvät pleijarit (Smith nousi ykköseksi koska Price romahti Ottawaa vastaan - 2 ottelussa 12 maalia selän taakse). Voitin kuitenkin itäisen konferenssin sekä runkosarjassa että pleijareissa ja ei ole mikään huono suoritus ekalla kaudella. Ja Andrej Meszaros valittiin kauden parhaaksi pakiksi.
Se viime kaudesta, nyt sitten tokasta:
Kokoonpanot ovat nykyään sitten tälläisessä muodossa:
1. ketju: Mike Richards (87, C) - Vincent Lecavalier (91, C) - St. Louis (87, D)
2. ketju: Bobby Ryan (86, B) - Steven Stamkos (87, A-) - Claude Giroux (83, B-)
3. ketju: Todd Bertuzzi (82, C-) - Fedor Obsut (80, B) - Michael Grabner (82, B-)
4. ketju: Steve Downie (78, B-) - Saku Koivu (83, D) - Martins Karsums (79, B-)
Viltissä Jeff Halpern (79) ja Derek Boogaard (77). Boogie pelaa välillä Karsumsin tai Downien paikalla.
1. pakkipari: Andrej Meszaros (84, B-) - Ty Wishart (82, B-)
2. pakkipari: Alex Goligoski (82, B) - Spike May (79, B)
3. pakkipari: Kyle Cumiskey (80, B) - Jeff Schultz (81, B-)
1. molari: Carey Price (89, A-)
2. molari: Mike Smith (83, C)
Ja toisen kauden runkosarjankin olen ehtinyt jo pelailla, voitto tuli koko runkosarjasta yli 10 pisteen erolla. Voitin viimeiset 12 matsia, taisi olla pisin voittoputki koko liigassa. Enpä olisi kauden alussa uskonut että olisin runkosarjaa pystynyt voittamaan, 20 pelin jälkeen olin liigassa sijalla 22 ja konferenssissa sijalla 13. Pistepörssin kärkisijoille ei ollut mun pelaajilla mitään asiaa, Gaborik voitti pörssin 109 pisteellä ja mun parhaalla, Mike Richardsilla, oli 81 pinnaa. Richards oli hyvä hankinta kyllä. Pienikokoinen ja nopea mutta kova taklaus (88) ja tarkka veto. Mutta kaikesta huolimatta kakkos- ja kolmosketju oli kyllä ne parhaat, ykkönen jäi vähän vaisuksi. Bobby Ryan tais olla mun paras maalintekijä (ellei St. Louis tullu sitten ohi, teki ainaki 3 hattutemppua kaudel) ja tulokas Fedor Obsut oli kyl kova jätkä myöskin. Taisi tehdä eniten voittomaaleja mun joukkueesta. Tasatilanteessa aina kolmonen jäälle, Grabneri veivaa kulmassa, Bertuzzi parkkeeraa maalin eteen ja kiekko Obsutille B-pisteen kaarelle niin verkko soi.
Meszaros ei ollut enää samalla tasolla millä viime kaudella, oli kyllä pettymys myöskin tehojen puolesta. Toki, viime kaudella Meszaroksen vierellä oli Garnet Exelby joka oli oikein hyvä oman pään pakki niin Meszaros sai keskittyä hyökkäämiseen mutta tällä kaudella Wishart oli vähän sellainen koheltaja niin Meszaros joutui enemmän keskittymään puolustamiseen.
No, playoffeja en ole vielä aloittanut mutta ekalla kierroksella vastaan tulee NY Islanders. Kuulostaa helpolta nakilta mutta yllättävän monta matsia hävisin Isleille runkosarjassa, saattaa tulla tiukkaa. Mutta nyt ei enää kelpaa mikään muu kuin voitto. Kesästä tuleekin sitten taas tuskainen, koska Steven Stamkosilta, Ty Wishartilta ja Claude Girouxilta loppuu tulokassopimukset, ja myöskin St. Louisin ja Cumiskeyn sopimukset loppuvat. Todennäköisesti joudun myymään Lecavalierin kesällä että saan Stamkosille uuden sopimuksen.
Eka kausi päättyi siis karvaaseen tappioon Stanley Cupin finaaleissa, Sharks vei cupin voitoin 4-1. Maalivahtipeli oli se ratkaiseva tekijä, vaikkakin Smith pelasi hyvät pleijarit (Smith nousi ykköseksi koska Price romahti Ottawaa vastaan - 2 ottelussa 12 maalia selän taakse). Voitin kuitenkin itäisen konferenssin sekä runkosarjassa että pleijareissa ja ei ole mikään huono suoritus ekalla kaudella. Ja Andrej Meszaros valittiin kauden parhaaksi pakiksi.
Se viime kaudesta, nyt sitten tokasta:
Kokoonpanot ovat nykyään sitten tälläisessä muodossa:
1. ketju: Mike Richards (87, C) - Vincent Lecavalier (91, C) - St. Louis (87, D)
2. ketju: Bobby Ryan (86, B) - Steven Stamkos (87, A-) - Claude Giroux (83, B-)
3. ketju: Todd Bertuzzi (82, C-) - Fedor Obsut (80, B) - Michael Grabner (82, B-)
4. ketju: Steve Downie (78, B-) - Saku Koivu (83, D) - Martins Karsums (79, B-)
Viltissä Jeff Halpern (79) ja Derek Boogaard (77). Boogie pelaa välillä Karsumsin tai Downien paikalla.
1. pakkipari: Andrej Meszaros (84, B-) - Ty Wishart (82, B-)
2. pakkipari: Alex Goligoski (82, B) - Spike May (79, B)
3. pakkipari: Kyle Cumiskey (80, B) - Jeff Schultz (81, B-)
1. molari: Carey Price (89, A-)
2. molari: Mike Smith (83, C)
Ja toisen kauden runkosarjankin olen ehtinyt jo pelailla, voitto tuli koko runkosarjasta yli 10 pisteen erolla. Voitin viimeiset 12 matsia, taisi olla pisin voittoputki koko liigassa. Enpä olisi kauden alussa uskonut että olisin runkosarjaa pystynyt voittamaan, 20 pelin jälkeen olin liigassa sijalla 22 ja konferenssissa sijalla 13. Pistepörssin kärkisijoille ei ollut mun pelaajilla mitään asiaa, Gaborik voitti pörssin 109 pisteellä ja mun parhaalla, Mike Richardsilla, oli 81 pinnaa. Richards oli hyvä hankinta kyllä. Pienikokoinen ja nopea mutta kova taklaus (88) ja tarkka veto. Mutta kaikesta huolimatta kakkos- ja kolmosketju oli kyllä ne parhaat, ykkönen jäi vähän vaisuksi. Bobby Ryan tais olla mun paras maalintekijä (ellei St. Louis tullu sitten ohi, teki ainaki 3 hattutemppua kaudel) ja tulokas Fedor Obsut oli kyl kova jätkä myöskin. Taisi tehdä eniten voittomaaleja mun joukkueesta. Tasatilanteessa aina kolmonen jäälle, Grabneri veivaa kulmassa, Bertuzzi parkkeeraa maalin eteen ja kiekko Obsutille B-pisteen kaarelle niin verkko soi.
Meszaros ei ollut enää samalla tasolla millä viime kaudella, oli kyllä pettymys myöskin tehojen puolesta. Toki, viime kaudella Meszaroksen vierellä oli Garnet Exelby joka oli oikein hyvä oman pään pakki niin Meszaros sai keskittyä hyökkäämiseen mutta tällä kaudella Wishart oli vähän sellainen koheltaja niin Meszaros joutui enemmän keskittymään puolustamiseen.
No, playoffeja en ole vielä aloittanut mutta ekalla kierroksella vastaan tulee NY Islanders. Kuulostaa helpolta nakilta mutta yllättävän monta matsia hävisin Isleille runkosarjassa, saattaa tulla tiukkaa. Mutta nyt ei enää kelpaa mikään muu kuin voitto. Kesästä tuleekin sitten taas tuskainen, koska Steven Stamkosilta, Ty Wishartilta ja Claude Girouxilta loppuu tulokassopimukset, ja myöskin St. Louisin ja Cumiskeyn sopimukset loppuvat. Todennäköisesti joudun myymään Lecavalierin kesällä että saan Stamkosille uuden sopimuksen.
Meikäläiselläkin loppui nyt runkosarja ja sijoituin neljänneksi. Lecavalierille kausi oli pienoinen pettymys, ainoastaan vähän päälle 50 pojoa. Tosin vaisun alkukauden jälkeen Vinny tuntui jo pääsevän vauhtiin, mutta sitten tuli vielä loukkaantuminen.. Ryan teki sen 84 pistettä ja St. Louis 80. Kakkonenkin pelasi tasapaksun kauden. Stamkos teki ne 60 pistettä ja Elias jotain 40. Byfuglien oli laidalla enemmänkin vain "kovuutta antamassa". Puolustuspäässäkin oli hyviä onnistumisia. Ahonen nakutti tulokaskaudellaan 43 pistettä ja viime vuoden tähti Meszaros 47. Ykkönen puolustajista oli kuitenkin kesken kauden hankkimani Green joka teki kaikenkaikkiaan lähemmäs 60 pistettä. Nabby pelasi ihan hyvin, torjuntaprosentti jotain 90.
Nyt ekalla kiekalla vastassa on Boston. Voitto pitäisi tulla aika helposti, kunhan murtaa Bruinsin hitaan ja heikohkon puolustuksen.
// Bruins lyöty, NY islanders vastassa.
Nyt ekalla kiekalla vastassa on Boston. Voitto pitäisi tulla aika helposti, kunhan murtaa Bruinsin hitaan ja heikohkon puolustuksen.
// Bruins lyöty, NY islanders vastassa.
Ja sieltähän se mestaruus tuli. Vinaaleissa vastaan tuli Chicago ja vein ottelusarjan helpohkosti numeroin 4-1. AHL:ssakin tuli mestarus vaikken siihen välttämättä olisi uskonutkaan. Pleijarien arvokkaimmaksi pelaajaksi valittiin Nabokov joka pelasikin loistavasti. Päästi maaleja 1,79 keskiarvolla 22 pelissä. Nyt lähden rakentamaan joukkuetta seuraavaksi kaudeksi. Usealle pitää solmia uudet sopimukset joten palkkapussi turpoaa...
Varaustilaisuus meni ihan hyvin kun otta huomioon ettei minulla ollut edes 1. kierroksen varausvuoroa. 2. kierroksella varasin bulgarialaisen molarin joka osoittautui hyväksi varaukseksi. Kok 78 ja kehittyvyys B.
Muutaman vaihdon olen jo tehnyt, mm. Steve Mason lähti tänne päin kun vaihdoin Nabbyn ja Greenin pois. Nabby alkoi jo olemaan vanha (kok 87 ja keh. D-). Greeniä taas en enää tarvitse, kun puolustuspään taso alkaa jo olemaan kova. Uudet ketjut julkaisen parin päivän sisällä.
Varaustilaisuus meni ihan hyvin kun otta huomioon ettei minulla ollut edes 1. kierroksen varausvuoroa. 2. kierroksella varasin bulgarialaisen molarin joka osoittautui hyväksi varaukseksi. Kok 78 ja kehittyvyys B.
Muutaman vaihdon olen jo tehnyt, mm. Steve Mason lähti tänne päin kun vaihdoin Nabbyn ja Greenin pois. Nabby alkoi jo olemaan vanha (kok 87 ja keh. D-). Greeniä taas en enää tarvitse, kun puolustuspään taso alkaa jo olemaan kova. Uudet ketjut julkaisen parin päivän sisällä.
Koska Be A GM, jossa ei pelaa yhtään ottelua, on niin nopeatempoinen, ettei siitä pysty kirjoittamaan yhtä nopeasti, aloitin nyt uuden, jossa itse pelaan kaikki NHL -pelit.
Joukkue: Phoenix Coyotes (San Antonio Rampages)
Ensin oli draft, jossa tarvitsi ehdottomasti hankkia ykkössentteri, sillä Lombardi (80) ja Hanzal (80) eivät omasta mielestäni kumpikaan vielä ihan sovellu siihen roolin - Hanzal voi tulevaisuudessa.
Ykköskierroksen varaus: VL (vasenlaituri) Ruotsista, Björn Backer, B, varausnumero oli siinä kahdeksan tietämillä ja kokonaisuus 76.
Tässä välissä sainkin sitten tarjouksen Montrealista: PHX: Ed Jovanovski + farmipelaaja <-> MTL: Scott Gomez + farmipelaaja + 4. kierroksen varaus
Johtava, kokenut puolustaja lähti, mutta tilalle tuli varausvuoro ja ykkössentteri. Gomezin palkka on hirmuinen verrattuna tasoon, mutta jos hän nyt onnistuisi ja olisi palkkansa veroinen. Tosin Coyotesilla olikin tilaa siellä palkkakatossa.
Kakkoskierroksen varaus: Pakki Antti Pitkänen, kuten myös Ruotsista, B 76.
Muita varauksia en nimeltä muista, paitsi 4. kiekan Janne Enlund, maalivahti suomesta, 70 B.
Eli nyt lähdin kesällä hakemaan korvaajaan Ed Jovanovskille puolustuspäähän. Myyntilistalla oli Scottie Upshall, joka ei olisi mahtunut pelaavaan kokoonpanoon, mutta jolla oli kohtuullisen hyvä vaihtoarvo. Niin lopulta melko monen yrittämisen jälkeen kaupat naksahti Edmonton Oilersin kanssa:
PHX: Scottie Upshall <-> OIL: Sheldon Souray
Eli tästä lähtee kausi liikkeelle. Ensimmäisen pelin olen pelannut, jatkoaikavoitto napsahti LA Kingseistä 3-2.
Kentälliset:
Boedker (81) Gomez (85) Doan (84)
Backer (76) Lombardi (80) Mueller (82)
Korpikoski (77) Hanzal (80) Vrbata (81)
Pyatt (78) Lang (79) Prucha (79)
Souray (84) Michalek (83)
Sauer (79) Yandle (79)
Aucoin (79) Vandermeer (78)
Bryzgalov (84)
LaBarbera (78)
Yksi suosikeistani on neloskenttä, jossa kokemus on mahtavaa. LA Kings -pelissä vaihdoin kahden erän jälkeen Gomezin ja Lombardin paikkaa, kun oltiin tappiolla 0-2 ja maaleja oli tehtävä. Sittenhän Lombardi tekikin maalin heti kolmannen erän alkuun. Pakki Sauer tasoitti ja jatkoajalla Michalekin vedon maalin ohjasi itse Gomez, joka ratkaisi kaksi pistettä Coyotesille!
Joukkue: Phoenix Coyotes (San Antonio Rampages)
Ensin oli draft, jossa tarvitsi ehdottomasti hankkia ykkössentteri, sillä Lombardi (80) ja Hanzal (80) eivät omasta mielestäni kumpikaan vielä ihan sovellu siihen roolin - Hanzal voi tulevaisuudessa.
Ykköskierroksen varaus: VL (vasenlaituri) Ruotsista, Björn Backer, B, varausnumero oli siinä kahdeksan tietämillä ja kokonaisuus 76.
Tässä välissä sainkin sitten tarjouksen Montrealista: PHX: Ed Jovanovski + farmipelaaja <-> MTL: Scott Gomez + farmipelaaja + 4. kierroksen varaus
Johtava, kokenut puolustaja lähti, mutta tilalle tuli varausvuoro ja ykkössentteri. Gomezin palkka on hirmuinen verrattuna tasoon, mutta jos hän nyt onnistuisi ja olisi palkkansa veroinen. Tosin Coyotesilla olikin tilaa siellä palkkakatossa.
Kakkoskierroksen varaus: Pakki Antti Pitkänen, kuten myös Ruotsista, B 76.
Muita varauksia en nimeltä muista, paitsi 4. kiekan Janne Enlund, maalivahti suomesta, 70 B.
Eli nyt lähdin kesällä hakemaan korvaajaan Ed Jovanovskille puolustuspäähän. Myyntilistalla oli Scottie Upshall, joka ei olisi mahtunut pelaavaan kokoonpanoon, mutta jolla oli kohtuullisen hyvä vaihtoarvo. Niin lopulta melko monen yrittämisen jälkeen kaupat naksahti Edmonton Oilersin kanssa:
PHX: Scottie Upshall <-> OIL: Sheldon Souray
Eli tästä lähtee kausi liikkeelle. Ensimmäisen pelin olen pelannut, jatkoaikavoitto napsahti LA Kingseistä 3-2.
Kentälliset:
Boedker (81) Gomez (85) Doan (84)
Backer (76) Lombardi (80) Mueller (82)
Korpikoski (77) Hanzal (80) Vrbata (81)
Pyatt (78) Lang (79) Prucha (79)
Souray (84) Michalek (83)
Sauer (79) Yandle (79)
Aucoin (79) Vandermeer (78)
Bryzgalov (84)
LaBarbera (78)
Yksi suosikeistani on neloskenttä, jossa kokemus on mahtavaa. LA Kings -pelissä vaihdoin kahden erän jälkeen Gomezin ja Lombardin paikkaa, kun oltiin tappiolla 0-2 ja maaleja oli tehtävä. Sittenhän Lombardi tekikin maalin heti kolmannen erän alkuun. Pakki Sauer tasoitti ja jatkoajalla Michalekin vedon maalin ohjasi itse Gomez, joka ratkaisi kaksi pistettä Coyotesille!
Joo se on ihan mahoton Joku yli 7 milliäKreach kirjoitti:Gomezin palkka on hirmuinen verrattuna tasoon, mutta jos hän nyt onnistuisi ja olisi palkkansa veroinen.
Muuten, sulla on Kreach siel farmijoukkuees varmaan Kyle Turris? Siitä jätkästä kannattaa pitää kynsin ja hampain kiinni, se on 78 vissiin ja kehittyminen A. Mulla se oli sitte toisella kaudella 84 ja A edelleen ja kolmannella 88 ja A-. Siitä tulee sitte melkonen tykki aikoinaan
3. kausi alkoi Tampan peräsimessä ja ketjut näyttävät tällä hetkellä tältä:
1. ketju: Vincent Lecavalier (91, C) - Steven Stamkos (89, A) - Bpbby Ryan (88, B)
2. ketju: Dustin Byfuglien (83, C) - Martin Hanzal (85, B) - Martin St. Louis (87, D)
3. ketju: Martins Karsums (80, C) - Marek Zagrapan (82, B) - Steve Downie (79, B)
4. ketju: George Parros (79, C) - Jeff Halpern (78, D) - Steve Ott (80, C)
1. pakkipari: Teemu Ahonen (84, A) - Andrej Meszaros (86, C)
2. pakkipari: Matt Niskanen (83, B) - Marc-Eduard Vlasic (86, B)
3. pakkipari: Josh Godfrey (81, B) - Mark Fistric (81, B-)
1. molari: Steve Mason (87, B)
2. molari: Todd Ladd (82, B)
1. ketju: Vincent Lecavalier (91, C) - Steven Stamkos (89, A) - Bpbby Ryan (88, B)
2. ketju: Dustin Byfuglien (83, C) - Martin Hanzal (85, B) - Martin St. Louis (87, D)
3. ketju: Martins Karsums (80, C) - Marek Zagrapan (82, B) - Steve Downie (79, B)
4. ketju: George Parros (79, C) - Jeff Halpern (78, D) - Steve Ott (80, C)
1. pakkipari: Teemu Ahonen (84, A) - Andrej Meszaros (86, C)
2. pakkipari: Matt Niskanen (83, B) - Marc-Eduard Vlasic (86, B)
3. pakkipari: Josh Godfrey (81, B) - Mark Fistric (81, B-)
1. molari: Steve Mason (87, B)
2. molari: Todd Ladd (82, B)
Viimeinen muokkaaja, Hiiva pvm Su Kesä 27 2010, 19:00, muokattu 1 kertaa
Jepu, Turris on tällä hetkellä farmin ykkössentteri 79 A ja nousee ylös haistelemaan NHL:ssä, mikäli jokin senttereistäni loukkaantuu. Jos laituri loukkaantuu, tulee avuksi Brett McLean (79 B taisi olla?).
Tällä hetkellä 3 ottelua pelattuna, kaksi voittoa yksi tappio Pittsburghille 2-1 (Mueller teki ainokaiseni), sitten tulikin Buffalosta makea 5-2 voitto, jossa maalini tekivät Michalek, Souray, Lombardi, Gomez ja tyhjään maaliin Hanzal. Seuraava onkin ensimmäinen kotipelini.
Vain kolme pelaajaa on ilman tehoja, aika hyvin! Doanilla on ollut muutamia hyviä paikkoja pitkin otteluita, mutta maali on tekemättä. Lombardilla taas on ollut aika hyvä onnistumisprosentti, kaksi maalia jo tehtynäkin.
Paras pistemies tällä hetkellä Sheldon Souray (hänkin muuten vähän turhan isopalkkainen ) tehoilla 1+3.
//Ensimmäinen kotipeli oli Blue Jacketseja vastaan. 4-1 voitto, peli oli 2-0 kun kolme minuuttia oli pelattu!! )
Maalintekijöinä Souray, Gomez, Gomez ja Hanzal jälleen tyhjiin. Bryzgalovilta loistopeli!
Eli kyllä nämä hankintani ovat osuneet nappiin (Souray ja Gomez)! Souraylla nyt tehot 2+4=6 ja Gomezilla 4+1=5.
Tällä hetkellä 3 ottelua pelattuna, kaksi voittoa yksi tappio Pittsburghille 2-1 (Mueller teki ainokaiseni), sitten tulikin Buffalosta makea 5-2 voitto, jossa maalini tekivät Michalek, Souray, Lombardi, Gomez ja tyhjään maaliin Hanzal. Seuraava onkin ensimmäinen kotipelini.
Vain kolme pelaajaa on ilman tehoja, aika hyvin! Doanilla on ollut muutamia hyviä paikkoja pitkin otteluita, mutta maali on tekemättä. Lombardilla taas on ollut aika hyvä onnistumisprosentti, kaksi maalia jo tehtynäkin.
Paras pistemies tällä hetkellä Sheldon Souray (hänkin muuten vähän turhan isopalkkainen ) tehoilla 1+3.
//Ensimmäinen kotipeli oli Blue Jacketseja vastaan. 4-1 voitto, peli oli 2-0 kun kolme minuuttia oli pelattu!! )
Maalintekijöinä Souray, Gomez, Gomez ja Hanzal jälleen tyhjiin. Bryzgalovilta loistopeli!
Eli kyllä nämä hankintani ovat osuneet nappiin (Souray ja Gomez)! Souraylla nyt tehot 2+4=6 ja Gomezilla 4+1=5.
Mutta Sourayllahan on sentään lämärin voimakkuus 99Kreach kirjoitti:
Itse omistan NHL10.
Be A GM on kyllä pelin parasta herkkua. Varmaan monen muunkin mielestä, ainakin tämän aiheen viesteistä päätellen. Be A Protakin jaksoin pelata n. 60 ottelua, kunnes ei jaksanut enää. Mutta Be A GM:iä olen aloittanut varmaan yli kaksikymmentä, tosin yhtään loppuun asti pelannut. Useimmat simuloinut. Itselläni tällä hetkellä aloittamassa NY Islandersin johdossa kolmatta kautta. Halusin joukkueen jota pitää rakentaa oikein urakalla. Xboxilla pelailen ja uusimmilla kokoonpanoilla. Islandersilla tilanne onkin alussa aika vaikea, kun Okposo taitaa olla aluksi hyökkäyksen suurin kokonaisuus 83. Paras sentteri John Tavareskin 79. No kirjoittelen varmaan myöhemmin lisää, kun jaksan.
Be A GM on kyllä pelin parasta herkkua. Varmaan monen muunkin mielestä, ainakin tämän aiheen viesteistä päätellen. Be A Protakin jaksoin pelata n. 60 ottelua, kunnes ei jaksanut enää. Mutta Be A GM:iä olen aloittanut varmaan yli kaksikymmentä, tosin yhtään loppuun asti pelannut. Useimmat simuloinut. Itselläni tällä hetkellä aloittamassa NY Islandersin johdossa kolmatta kautta. Halusin joukkueen jota pitää rakentaa oikein urakalla. Xboxilla pelailen ja uusimmilla kokoonpanoilla. Islandersilla tilanne onkin alussa aika vaikea, kun Okposo taitaa olla aluksi hyökkäyksen suurin kokonaisuus 83. Paras sentteri John Tavareskin 79. No kirjoittelen varmaan myöhemmin lisää, kun jaksan.
Akutosh1- Join date : 26.07.2010
Hei hei! Pidetään nyt tämäkin topic elossa. Tahtoisin niin mielelläni lisää Kreachin & kumppaneiden kirjoittamia uutisia teidän urastanne minkä joukkueen peräsimessä ikinä oottekaan.
Änärimies93- Join date : 10.09.2011
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa