Pahiskeskustelua (KK)
5 posters
Kisafoorumi :: Kisat :: Juonittelupelit
Sivu 1 / 1
Pahiskeskustelua (KK)
Koska profiilissa näkyvät tehdyt topicit, tässä teille valmis topic TAL-pahistopicin tapaan, olkaa hyvä!
~kirja
~kirja
kirja- Ankkiksen nimimerkki : kirja
Vs: Pahiskeskustelua (KK)
Moromoro, pahikset. Tämä viedään, eikö?
Salwer1st/- Ankkiksen nimimerkki : Salwer1st/
Syntymäpäivä : 06.09.1942
Perhana mitkä pahikset!!!
Milläs taktiikalla mennään?? Juonimista? Tää viedään.
Milläs taktiikalla mennään?? Juonimista? Tää viedään.
Kreach- Ankkiksen nimimerkki : Kreach
Tässähän ovat nyt pahiksina Ankkalampi-porukat, vahvistettuna Ankkiksen/Kisafoorumin parhaalla hyviksellä ja parhaalla pahiksella. Eli tää tosiaan viedään kyllä, eiköhän peli ole jo selvä. =^)
Aktiivinen peruspeli on tietenkin kaiken a ja o, tosin olisi totta kai kiva keksiä jokin ilmiömäinen pahisjuoni..
Aktiivinen peruspeli on tietenkin kaiken a ja o, tosin olisi totta kai kiva keksiä jokin ilmiömäinen pahisjuoni..
Dekka- Ankkiksen nimimerkki : akkaridekkari
Syntymäpäivä : 06.06.1996
Oli khulla Ankkalammessa aika kusetusta, vai mitä, Dekka?
Hyvä tapa estää se, että meidät yhdistetään on, että äänestetään paria mutta sitten jonkun ajan päästä vedetään ääni pois.
Hyvä tapa estää se, että meidät yhdistetään on, että äänestetään paria mutta sitten jonkun ajan päästä vedetään ääni pois.
Salw. Jep, mutta voi olla turhan näkyvää... Vai onko?
Mäkin mietin vähän että tuo olisi liian läpinäkyvää. Äänelle täytyy ainakin olla todella hyvät perustelut, koska muuten epäillään heti ja pahimmassa tapauksessa kummatkin parit saadaan tällöin kerralla nalkkiin.
Hm. Olen huomannut ainakin sellaisen asian, ettei muita kannata hirveästi syytellä. Kannattaa luoda tietty "ystävyys" toisiin. Näin nämä toiset eivät halua äänestää henkilöä, joka tuntuu olevan ikään kuin kaveri, pitävän omia ajatuksia oikein kelpoina. Lisäksi kun syyttelee ja äänestää kaikkia, saa helposti vastaääniä. Eli kannattaa olla "kaikkien kaveri".
Hm. Olen huomannut ainakin sellaisen asian, ettei muita kannata hirveästi syytellä. Kannattaa luoda tietty "ystävyys" toisiin. Näin nämä toiset eivät halua äänestää henkilöä, joka tuntuu olevan ikään kuin kaveri, pitävän omia ajatuksia oikein kelpoina. Lisäksi kun syyttelee ja äänestää kaikkia, saa helposti vastaääniä. Eli kannattaa olla "kaikkien kaveri".
Haparoin hieman ton Niketimen heräämisasian kanssa Mutta eihän tuo mikään äänestysperuste ole, itseasiassa saattaa jopa auttaa loppua ajatellen tuo mokani.. itse sanoisin, että lähtisimme jo nyt katsastamaan sitä, miten lopussa voitamme pelin. Onko jollain joku tai jokin suunnitelma, joka irtaannuttaisi meidät sopivissa määrin...
Ps. Dekka, etteks sää ja Nike oo samalla luokalla? Käske hereille.
Ps. Dekka, etteks sää ja Nike oo samalla luokalla? Käske hereille.
Meillä on kyllä selkeänä etuna se, että olemme kaikki olleet peleissä jossa olemme pelanneet ns. johtavia pelaajia. Jotenkin musta tuntuu, ettei nuo loput pelaajat osaa tehdä omia ratkaisuja. Tämän pelin voisi hyvin viedä myös niin, että johdattelemme heitä väärään suuntaan.
Kunpa Niketin tulisi koneelle eikä tuo herättelyääni jäsi voimaan.
Jos yhdistäisimme voimamme ja äänestäisimme kaikki samaa paria, voisimme saada sen helposti ulos ja pelin päättymään. Nyt en kuitenkaan uskalla äänestää, kun epäilyjä ei ole, ja turha ääni olisi liian läpinäkyvä.
Jos yhdistäisimme voimamme ja äänestäisimme kaikki samaa paria, voisimme saada sen helposti ulos ja pelin päättymään. Nyt en kuitenkaan uskalla äänestää, kun epäilyjä ei ole, ja turha ääni olisi liian läpinäkyvä.
No lähetä sille tekstari tai jotain.
Olisi se tekstari pitänyt lähettää, mutta turha jossitella kun kuolitte jo. Päivä myös loppui todella huonoon aikaan, jos oltaisiin oltu paikalla sen loppuessa, niin todennäköisesti oltaisiin saatu joku muu tippumaan ja voitettu.
Mutta nyt on pakko yrittää pärjäillä Salwukan kanssa. Jos ollaan aktiivisia ja käyttäydytään täysin hyvismäisesti, eiköhän me tää vielä viedä. =)
Kenet tapamme yöllä? Ehdotan paria Red&Hiiva. Siksi, että pari on ollut tähän asti aika piilossa (suojelija ei varmaankaan suojele), ja toisaalta parin kummatkin jäsenet osaavat tarvittaessa puolustautua hyvin ja ovat erittäin taitavia pelaajia.
Jos tämä pari sopii sulle Salwukka, niin laita vain itse selkeästi tähän topaan se tuon parin tappamisilmoitus.
Jos ei sovi, niin heivaa pois joku muu pari, aika sama mulle, mikä.
Mutta nyt on pakko yrittää pärjäillä Salwukan kanssa. Jos ollaan aktiivisia ja käyttäydytään täysin hyvismäisesti, eiköhän me tää vielä viedä. =)
Kenet tapamme yöllä? Ehdotan paria Red&Hiiva. Siksi, että pari on ollut tähän asti aika piilossa (suojelija ei varmaankaan suojele), ja toisaalta parin kummatkin jäsenet osaavat tarvittaessa puolustautua hyvin ja ovat erittäin taitavia pelaajia.
Jos tämä pari sopii sulle Salwukka, niin laita vain itse selkeästi tähän topaan se tuon parin tappamisilmoitus.
Jos ei sovi, niin heivaa pois joku muu pari, aika sama mulle, mikä.
Viimeinen muokkaaja, Dekka pvm Su Toukokuu 16 2010, 10:46, muokattu 1 kertaa
Sopii, sopii. Otamma hengiltä parin Red&Hiiva.
Tulihan riittävän selkeästi, kirja? Eli tapamme parin Red&Hiiva.
Huomenna jos tulee hätätilanne, minä voin kääntää Nikettimen poissaolon hyödykseni ja todeta että "jos Niketin olisi kanssani pahiksena, kai nyt lähettäisin hänelle vaikka tekstarin jotta hän heräisi?" Tai jotain vastaanaa.
Huomenna ollaan sitten melko aktiivisia, sillä epäaktiivisille annetaan helpommin ääniä (huom, kannattaa yrittää keksiä viesteihin jotain oikeaa sanottavaa, sillä asiattomat viestit ovat epäilyttäviä). Ei kuitenkaan olla niin aktiivisia että herätettäisiin huomiota.
Huomenna jos tulee hätätilanne, minä voin kääntää Nikettimen poissaolon hyödykseni ja todeta että "jos Niketin olisi kanssani pahiksena, kai nyt lähettäisin hänelle vaikka tekstarin jotta hän heräisi?" Tai jotain vastaanaa.
Huomenna ollaan sitten melko aktiivisia, sillä epäaktiivisille annetaan helpommin ääniä (huom, kannattaa yrittää keksiä viesteihin jotain oikeaa sanottavaa, sillä asiattomat viestit ovat epäilyttäviä). Ei kuitenkaan olla niin aktiivisia että herätettäisiin huomiota.
Terve! En ole täällä käynyt vähään aikaan. Luen topickin kun ehin. Mut me viedään tää peli!
Niketin- Ankkiksen nimimerkki : Niketin
Syntymäpäivä : 26.03.1996
Jooh harmi et olit poissa, tehän siis tipuitte jo.. Mut joo, me yritetään viedä vielä tää peli Salwukan kanssa. Seuraava päivä kun selvitään niin homma näyttää todella hyvältä.
Ai niinpäs tiputtiin.
Sori!
//Mikset muuten Dekka muistuttanut koulussa tai jotain?
Sori!
//Mikset muuten Dekka muistuttanut koulussa tai jotain?
Viimeinen muokkaaja, Niketin pvm Ke Huhti 28 2010, 16:59, muokattu 1 kertaa
Päivä päättyi maanantaina klo 12, joten ei se olisi enää auttanut.
Noo... se tekstari?
Sori, ei voi mitään.. Ajattelin aluksi, että tulet kuitenkin pian. Ja sunnuntai-iltapäivällä tekstari ei olisi enää auttanutkaan. No, ei tuolle nyt voi enää mitään.
Viimeinen muokkaaja, Dekka pvm Ke Huhti 28 2010, 17:11, muokattu 1 kertaa
Nonniin, eli päivä loppui hiljaisissa merkeissä ja pari Vankka & Ideal -pari tippui taas yhdellä äänellä (kirja ei ole vielä lähettänyt päätösviestiä).
Nyt täytyy tappaa joku pari ja toivoa, ettei kyseinen pari olisi suojeltuna. Vahtoehdot siis wierii&Risti ja aquila&jojo. Olettakaamme, että aquila ja jojo ovat suojelijoita. He ovat viime yönä todennäköisesti suojelleet itseään, joten tänä yönä on pakko suojella joitakin muita.
Minä ehdottaisin siis, että tapamme heidät (aquila ja jojo). Jos käy sullekin, niin ilmoittelepa vaan, Salwer, asiasta kirjalle tässä topassa.
Jos hyvin käy, niin voitto tulee nyt.
Nyt täytyy tappaa joku pari ja toivoa, ettei kyseinen pari olisi suojeltuna. Vahtoehdot siis wierii&Risti ja aquila&jojo. Olettakaamme, että aquila ja jojo ovat suojelijoita. He ovat viime yönä todennäköisesti suojelleet itseään, joten tänä yönä on pakko suojella joitakin muita.
Minä ehdottaisin siis, että tapamme heidät (aquila ja jojo). Jos käy sullekin, niin ilmoittelepa vaan, Salwer, asiasta kirjalle tässä topassa.
Jos hyvin käy, niin voitto tulee nyt.
Jeii! Valitkaa hyvin!
Eli oliko tuo jonkin sortin mielipide?
Itse oletan, että aquila ja jojo ovat suojelijoita ja ovat suojelleet viime yönä itseään, joten he eivät tänä yönä saa toteuttaa samaa. Joten musta aquila ja jojo vaikuttavat ihan hyvältä tappokohteelta. Muita mielipiteitä?
Itse oletan, että aquila ja jojo ovat suojelijoita ja ovat suojelleet viime yönä itseään, joten he eivät tänä yönä saa toteuttaa samaa. Joten musta aquila ja jojo vaikuttavat ihan hyvältä tappokohteelta. Muita mielipiteitä?
Aquila on pelannut meille voiton, eiköhän sen kunniaksi koiteta tappaa hänet.
Jep. (Muistetaan kuitenkin että kyse on siitä että saataisiin tapettua pari, jota suojelija ei suojele..) No, en nyt vielä lähetä tappoviestiä jos sattuisi vielä tulemaan jokin eriävä mielipide..
Ei nimiä - tappo arvottu wieriille ja Ristille.
~kirja
~kirja
kirja- Ankkiksen nimimerkki : kirja
Olin koko päivän ulkona pelaamassa futista vja Salwerkaan ei ollut ilmeisesti koneella. Eli menipä tämä "loistavasti". Vielä kun otetaan huomioon, että juuri ne mainitsemani aquila ja jojo olisivat olleet ne oikeat tapettavaksi. Olisi pitänyt vain heidät tappaa eikä jäädä jahkailemaan. Olemme käytännössä hävinneet jo, sillä aquila ja jojo tietävät suojelleensa wieriitä ja Ristiä ja niinpä tietävät pahisten yrittäneen tappaa heitä. Ja pahiksia voimme siis olla vain me. Tähän meni tämä peli, aivan surkeasti. Vielä sekoilin topicissa kirsikkana kakun päälle.
Ainoa keino olisi uskotella, että wierii ja Risti olisivat pahiksia ja he eivät olisi tappaneet ketään joten heidän tappokohteensa olisi arvottu - ja se olisi ollut he itse. (Voivatkohan pahikset edes tappaa itseään?) Tätä ei tietenkään kannata uskotella ennen kuin aquila ja jojo ovat kertoneet suojelleensa wieriitä ja Ristiä..
Mutta joo, eiköhän me tää hävitä. Koko peli meni päin sanonko mitä minun osaltani - ensinnäkään en kutsunut Niketiniä pelaamaan, sitten annoimme aquilan äänestää teidät ulos helposti, ja lopuksi tämä. Enpä tiedä onko hirveästi motivaatiota tämän jälkeen lähteä juonareihin.
Ainoa keino olisi uskotella, että wierii ja Risti olisivat pahiksia ja he eivät olisi tappaneet ketään joten heidän tappokohteensa olisi arvottu - ja se olisi ollut he itse. (Voivatkohan pahikset edes tappaa itseään?) Tätä ei tietenkään kannata uskotella ennen kuin aquila ja jojo ovat kertoneet suojelleensa wieriitä ja Ristiä..
Mutta joo, eiköhän me tää hävitä. Koko peli meni päin sanonko mitä minun osaltani - ensinnäkään en kutsunut Niketiniä pelaamaan, sitten annoimme aquilan äänestää teidät ulos helposti, ja lopuksi tämä. Enpä tiedä onko hirveästi motivaatiota tämän jälkeen lähteä juonareihin.
Epätoivoista yritystä..Dekka kirjoitti:En kerta kaikkiaan ymmärrä, mitä tässä on käynyt! Onko kirja mokannut jotain, vai mitä oikein on tapahtunut? Minä ja Salwer emme nimittäin ole todellakaan pahiksia. Ymmärrän toki epäilyksenne, kun todisteet ovat noin vahvat, mutta...
Pahikset ovat yrittäneet siis tappaa wieriitä ja Ristiä. Me emme Salwin kanssa ole pahiksia, ja aquila ja jojo ovat käytännössä varmasti nuo suojelijat. Wieriin ja Ristin on siis pakko olla pahispari!
Siinä, että wierii ja Risti olisivat yrittäneet tappaa itseään, ei kyllä ole järkeä, tietenkään.. Entä jos he unohtivat lähettää yönimen, jonka jälkeen se arvottiin, ja se napsahti heille itselleen? En keksi mitään muuta järkevää selitystä, mutta niin sen on pakko olla.
Ymmärrän yllä jos ette usko minua. En voi muuta kuin vakuuttaa olevani hyvis. Tutkikaa wieriin ja Ristin viestejä, tutkikaa minun ja Salwerin viestejä! Harkitkaa, keitä äänestätte!
Helvetti, olin koko eilisen päivän pyöräilemässä.
Saumoja ei kyllä todellakaan ole, mutta kai tässä pitää näytellä loppuun asti.. Ovat kyllä tyhmiä jos uskovat meitä.
Laita sinäkin muuten ääni varmuuden vuoksi wieriille/Ristille.
Laita sinäkin muuten ääni varmuuden vuoksi wieriille/Ristille.
Persuksilleen meni juu...
Pistetään.
Pistetään.
Hyvä me! Jee!